November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Didi: wat leuk dat je gaat trouwen!
    Maarre... ben ik nu even abuis, of heb ik juist een poos geleden hier ergens op t forum gelezen dat je relatie uit was? Of is dit een nieuwe vlam?;)
    Sorry voor mn nieuwsgierigheid, en misschien vergis ik me wel?!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo ben ik ook weer fftjes
    Net weer lekker liggen slapen.
    Die energie? nee die heb ik niet hoor, soms van die buien maar die zijn zeldzaam geloof ik.

Linda; gooi alles er maar uit hoor meis, we zijn er voor je om je er door heen te slepen dikke knuf

Didi: gefeliciteerd dat je gaat trouwen!

Roelie fijn dat alles weer in orde was bij de vk!
    Shoppen ja moet ik eigelijk ook eens doen hihihi

zie nu pas over de adressenlijst enzo, geloof me daar heb ik dus helemaal overheen gelezen! :oops:
    Wat is de bedoeling? ohw wat erg he?

Strakkies komt mn schonzusje ffjes langs, heb een hele doos zooi voor haar die ik uitgezocht heb van het weekend! Ja toen had ik wel energie whaha

4. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    klopt helemaal dat de relatie uit was, het is wel weer aan gegaan gelukkig, hij bleek erg in de war te zijn.. hij heeft er alles aan gedaan om het my naar mijn zin te maken, vandaar ook het snelle trouwen :) hij is nu banger om my kwijt te raken dan ik hem hihi :oops: Ik heb nu het leven waar veel vrouwen alleen maar van kunnen dromen :D :oops: . Het is ook goed voor het kindje (vind ik) om ook een pappa te hebben :) ;)
    Nieuwschierig ben ik zelf ook, dus maak je daar maar niet druk om ;)

Ik ga naar Texel op huwelijksreis, lekker dicht bij huis, en niet te duur ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gelukkig didi dat alles weer goed is!
    Lekker van genieten dus!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heel goed om te horen Didi, dat alles weer is opgelost tussen jullie. En dat bezegelen met een huwelijk is natuurlijk helemaal mooi! Heel veel geluk samen!

7. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    dat doe ik zeker :D Ben nog nooit zo gelukkig geweest :) Alles gaat op rolletjes nu ;)

8. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Didi gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Fijn dat alles goed is gekomen!

En Esther, gefeliciteerd met je mijlpaal vandaag.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een pretecho op 11 augustus, dat is met zo'n 27 weken. Was de vorige keer echt super, je ziet echt het gezichtje. Vond het wel moeilijk om na de geboorte te herkennen hoor.

Linda, ik vind het alleen maar goed dat je het hier van je afpraat. Ik weet inderdaad niet altijd (eigenlijk nooit) hoe ik moet reageren, want ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk het is wat julie hebben meegemaakt... Maar ik leef absoluut met je mee en ik hoop dat de komende weken toch een beetje snel voorbij zullen gaan en dat je daarna beter zult voelen!

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik sluit mij netjes achter in de rij aan,
    we hopen eind november ouders te worden, van een gezonde knul ;)
    ik ben uitgerekend op 28 november.
    al zei men bij de laatste tussenecho dat men het op de 21 ste houdt !

morgen de 20 weken echo, dus nog ff geduld

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo er is weer gezellig klets, beterder dan in de lounge als ik jullie mag geloven, ik lees daar ook niet zo vaak meer.
    Erger me dood aan die uitgesproken meningen en veroordelingen.
    Dit is gewoon de leukste topic.

Linda, zeg doe niet zo raar, als je hier al niet je verhaal kwijt kan waar dan wel. Kom op daar zijn we voor. Zo heeft iedereen even behoefte om haar verhaal kwijt te kunnen, en maakt niet uit wat dat is.
    Tuurlijk als je zoiets niet heb meegemaakt is het moeilijk om woorden te vinden die jou kunnen helpen, maar wij doen ons best.
    Dus meid lekker typen.

Missym eigenlijk wel een goed idee over dat inscannen van de kaartjes :oops: Maar wie een echte wil, is ook goed.

Ruby, lekker gezwommen vanmiddag?

Een eet-tic, nee hoor geen last van ;) :) , ehh eigenlijk wel vooral 's avonds. Gisteravond 2 mini pizza's :oops: durf ook niet echt op de weegschaal te staan, maar ik probeer toch wel op te letten hoe laat ik nog wat eet en wat, maar ja dat gaat niet altijd.
    O, van de week, slagroomijs met aarbeiensaus en ananas en tja gelukkig was ik de slagroom vergeten, hmmmmmmmmm :oops: :oops: :oops:

Didi gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk en fijn dat het goed is gekomen, was er niet van op de hoogte, sorry.
    Mijn vriend en ik willen al 4 a 5 jr trouwen maar schuiven het telkens voor ons uit. Tja elke keer komen er kindertjes tussen. Elk jaar zeggen ach volgend jaar.........
    Ik draag wel een verlovingsring van 09-01-2002. :)

Roelie goed om te horen dat je weer door de APK heen bent.
    Heerlijk he dat shoppen. Ehh vind je dat geen onzin? ;)

bij de jongens had ik ook dat al door heel verliefd al in hun kamertjes ging kijke voordat ze er waren. Heerlijk eventjes snuffelen en in de kast met kleertjes kijken. Ik loop nu af en toe ook al eventje de toekomstige babykamer in en dan lekker even in gedachten het kamertje inrichten en hoe het zou zijn als de kleine er straks is. :baby: O:)

Nou laat het eventjes hierbij. Pff heel wat type werk. :)

Groetjes Melanie

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    yeahhhhhhhhhhhh
    mn mannetje heeft onze ukkie gevoeld!
    heeft ff geduurd hihihi

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :whistle: leuk ikke de kleine heeft toch respect voor papa :) .
    Nu word het ook voor de papa wat echter. Geniet er lekker van samen.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whaahahha idd

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb nog niet iets ECHTS gevoeld en soms zeg ik weleens, ik wou dat die kleine mij eens een rotschop verkocht :)

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben ik weer....

van zwemmen is vanmiddag niks meer gekomen,was bekaf na het heen en weer rijden.

heb ook vette ruzie gehad met mijn mannetje.....en waarom?/.....om KAAS! :oops:

maar is alweer bijgelegd,was gewoon ff de stress,zenuwen en de hormonen.

anwar is bij een neefje gaan logeren,en fabian heeft 2 vriendjes die hier slapen.hoop wel dat ze morgen uit gaan slapen.want ben echt total loss.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hope, welkom bij deze leuke groep.
    Succes en veel plezier bij je 20 wkn echo. Wil je weten wat het word.
    en is het je eerste kindje?

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ruby, dat gaat vanavond gezellig bij je worden.
    Met de logerende vriendjes, leuk hoor.

En tja ruzie om kaas, misschien de stress van het weer terug moeten. Kan me wel voorstellen dat dat voor jullie niet makkelijk is. Ach goed excuse om volgende keer weer die handboeien te gebruiken, hihi.

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja tari , mijn 1ste en ik weet al dat het een jongetje wordt,.....
    dat wist ik al met 11 weken met de uitslag vd vlokkentest

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hope, gefeliciteerd dan met jullie zoontje. Leuk hoor heb zelf ook al 2 zoontjes (3,5jr en 21 mnd).

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Ladies!

Ten eerste.. Hope welkom!

mensen wat een nacht.. heb het gevoel dat ik ieder moment in kan storten.. ik schrok ineens wakker vannacht.. kreeg zowat geen lucht.. nou heb ik dat wel vaker, maar nu voelde het anders.. zou het kunnen dat de baby tegen mijn longen aandrukt? of me een schop in die richting heeft verkocht? lijkt me zo vroeg dat ie daar al ligt.. hebben jullie dat ook eens gehad?
    Daarna ben ik gelukkig weer in slaap gevallen, maar vanochtend ineens.. *poef* zo tegen mijn maag.. moest rennen naar de WC.. :rolleyes: eerst wou ik zo graag.. kom op kleine.. laat je eens voelen.. nu denk ik.. ff dimmen hihi..
    Zo de controle echo.. ben daar ook best zenuwachtig voor.. Gelukkig gaat mijn mamsje mee.. Mijn man kon gen vrij krijgen.. Maar mijn mamsje vond het géén probleem ook al moet ze er een uur voor rijden hihi.. tenminste.. mijn paps rijdt.. die komt vandaag het kamertje schilderen en behangen.. ben 'zó benieuwd naar het resultaat!

Nou, ga nu ff proberen wat te eten en het binnen te houden.. als ze straks weer met die echo op mijn buik duwen.. :( Hopelijk maken ze weer paar fotootjes.. ook geen nare bijkomstigheid dacht ik zo hihi)

en ow ja.. heb ook een foto van mijn beginnende buikje erin gezet.. (zit nog wel hoop spek voor hoor hihi)

Deel Deze Pagina