November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hai meiden

Zo net ff een lekker broodje knakworst gegeten met Lars, hoewel we maar met z'n tweetjes zijn vermaken we ons eigenlijk prima. Vanmorgen mijn ouders op de koffie gehad en voor het eerst sinds tijden niet een negatief ding gehoord van ze, ze vonden het kamertje mooi, ik heb ze verteld dat het een jongetje word en ook dat vonden ze geweldig én mijn moeder bood aan wat spulletjes te kopen (kleertjes enzo) omdat ze nu ook wel doorhad dat we écht alles weer moeten aanschaffen :D Ik bedoel zelfs de spuugdoekjes heb ik destijds aan mijn zus gegeven...
    Ik heb op een doos in zolder nog een paar pakjes gevonden maar verder heb ik echt niks meer...dus het zou wel fijn zijn als ze wat kleertjes zou kopen het geld wil hier ook wel op... :(
    Zo ff afruimen en dan ga ik even een paar uurtjes met een boek op de bank, gisteren toch wat teveel gedaan ben nu erg moe, heb eigenlijk nog een hele lijst van dingen die ik moet doen maar heb écht ff geen zin...

Didi leuk dat je mannetje de kleine heeft gevoeld! René is straks 3 weken vrij je zou toch zeggen dat het hier dan ook eens moet lukken hahaha!
    Alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk spannend zeg ik hoop dat dit weer doorzet dan heb je echt een stralende dag!
    Ik ben vorig jaar nog op Texel geweest en het is daar echt heerlijk!

Linda ik sluit me aan bij wat de anderen zeggen hoor je valt ons echt niet lastig! Ik hoop gewoon zo voor je dat alles nu goed gaat en je straks een kerngezond kindje in je armen hebt, en ik kan me (mede door wat mijn zus meegemaakt heeft) zo goed inleven in je angsten en zorgen...
    Ik ben blij dat wij als toch min of meer onbekenden wat voor je kunnen betekenen en een steun voor je kunnen zijn!
    En bovenstaande geld natuurlijk ook voor Missy en alle anderen die een en ander hebben meegemaakt!

Ikke als je mij je adres, mobiel nummer en emailadres pb't dan maak ik een lijst met de gegevens van iedereen en die lijst mail ik straks naar iedereen...dan kunnen we elkaar geboortekaartjes sturen én tegen de tijd dat we moeten bevallen elkaar een berichtje sturen (want tijdens het puffen zit je vast niet hier te posten...alhoewel ;) )
    Geweldig trouwens dat ook jouw mannetje de kleine heeft gevoeld!

Hope van harte welkom en gefeliciteerd natuurlijk! Ik las al dat je vandaag je 20 weken echo hebt, veel succes!

Tari mijn verlovingsring is gedateerd van 01-01-1996 :D
    Ben benieuwd of hier ooit nog eens getrouwd gaat worden ;)

Ruby hoe ging het logeerpartijtje? Wat jammer dat je ruzie hebt gehad kan het me ook wel voorstellen jullie zitten natuurlijk niet in een geweldige situatie nu...gaat het verder wel goed met je, kun je het een beetje aan?
    Goed idee trouwens van Tari de volgende keer weer gewoon die handboeien gebruiken :D

Gwen heb je misschien een vorm van hyperventilatie gehad vannacht? Je organen komen nu wel in de verdrukking, maar de echte kortademigheid komt volgens mij later pas....als het vaker gebeurt toch ff de vk bellen denk ik?
    De trappen tegen maag en/of blaas zijn hier ook bekend en resulteren in een scheut maagzuur en heeeeeel snel naar de wc moeten ;)
    Ben benieuwd hoe je controle is?!

Indigo waar ben je?
    Succes met je echo vandaag en hopelijk hou je ons niet te lang in spanning!

Buddy wat een leuk nieuws gefeliciteerd!
    Ik zit ff te denken wie er in het begin afvielen door een miskraam en nu weer zwanger zijn...Buddy dus en Sizzel...ehm Ma2Be ook.....help me eens ff wie missen we nog meer?

Leyla jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap en veel succes vrijdag! (de datum zit je niet mee maar het word vast een geweldige echo ;) )

Over doorslapen.....mijn geheugen laat me echt in de steek sorry kan me het echt niet meer herinneren.....volgens mij sliepen ze hier al vlot door maar ik weet het écht niet meer....

Missy succes met de verkoop, volgens mij is 7,50 geen gekke prijs...
    Ik heb gister bij de Miss in Emmeloord nog een shirtje gekocht, een soort wit shirt met een zwart met witte stippen kraagje eronder en rode accenten...apart en leuk ;)
    Verder hadden ze alleen die broeken die ik dus niet lekker vind zitten....
    En geniet idd nog maar ff van je vrije dagen je krijgt het straks nog druk genoeg en eerst maar ff lekker op vakantie (Griekenland toch?)

Zo....ik ga mijn boek pakken, kussentje, dekentje, snoepje....(of die toch maar niet) en relaxen :D

xxx Roelie

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Ladies,

Heb vanmorgen mijn controle gehad en alles zit erop en eraan :) Zo speciaal om die kleine zo heerlijk druk bezig te zien! weer een paar nieuwe foto's meegekregen voor de verzameling ;)

Gelukkig is de beeb gedraaid en ligt niet meer in volledige stuit. Ligt nu met het hoofdje naar beneden. Maar goed, er zal nog genoeg gedraaid worden :p

Mijn mamsje wasdus mee en vond het ook erg mooi om haar eerste kleinkindje zo te zien!

Ik hou het even kort, want mijn vader is nog druk met het kamertje en wil het niet missen.. begint er al op te lijken! :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    @roelie je hebt pb :D
    leuk idee trouwens de gegevens uit te wisselen!

Fijn dat je ouders ook wat spulletjes willen kopen, is toch altijd weer mooi mee genomen, Rust maar lekker uit meis!

@Gwen meis fijn dat alles in orde was met de echo!
    Ja je plakboek kan beginnen meis hihihi

4. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fijn Gwen, dat alles er weer goed uit zag. Toch weer een prettige bevestiging natuurlijk.

Indigo waar blijf je?!

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zoooo zou willen dat ik zo'n grote tekst kon typen.maar typ met 2 vingers dus ben niet zo vlug :)

de nieuwe meiden welcome to the club,we hebben echt een heel gezellig groepje.

het logeerpartijtje:ze zijn wakker geweest tot 2 uur vannacht,ik ben zelf gewoon in slaap gevallen terwijl ze op de kinderkamer aan het computeren waren.ze sliepen vanmorgen ook lekker uit maar was zelf om 9 uur wakker door de telefoon want mijn zus belde dat ze op de koffie kwam.

nou de handboeien vond ik zelf niet zo'n succes,het oogmaskertje daarintegen is wel leuk om te gebruiken.
    had trouwens ook aardbeienmassage olie gekocht,gatver dat plakte en stonk verschrikkelijk.

over het doorslapen,als ik eerlijk ben weet ik het echt niet meer,ook niet meer wanneer de eerste tandjes kwamen enzo. :oops: :oops:

6. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    PFFFFF EN NU MAG HET VAN MIJ WEL EENS ZOMER WORDEN!

Kom net weer binnen met natte kleding en een beslagen brilletje, even naar buiten gewandeld, bah!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    van het weekend word het weer mooi weer, zeggen ze.
    Eerst zien en dan geloven hihi

8. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ALs t zonnetje maar schijnt, ben ik al tevreden...!

Hebben jullie eigenlijk zwangeren in je eigen omgeving?

Ik heb net een hele hausse in mn vriendinnenkring achter de rug in 2006 en begin 2007, maar nu sta ik er helemaal alleen voor ;).

Alleen zijn héél toevallig maar liefst 2 ex-vriendjes ook zwanger (eentje in dec en eentje in jan). Maarja, daar hang ik niet wekelijks mee aan de lijn, en natuurlijk sowieso niet echt met hun vriendinnetjes, haha.

Had t toch wel leuk gevonden om t met iemand live te delen, maar gelukkig heb ik jullie, nietwaar?!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    nee hier ook geen zwangere om me heen
    op mn werk wel een heleboel zwangeren gehad, maar ja die zie ik nu ook niet.
    Dus ja sta er ook in me uppie voor, maar idd wat je zegt, we hebben elkaarop het forum nog :)

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    eeh dames zat me net af te vragen van wie die broer in afghanistan was?
    was dat jen25?

is die broer gewoon oke?

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Murmel natuurlijk heb je ons, om alles mee te delen. En ik weet niet of je nog op een cursus gaat maar dan ontmoet je ook mensen.
    Gelukkig heb ik wel zwangeren live om me heen. Mijn beste vriendin is ook zwanger, zij is nu 16 weken zwanger. En vorige week heb ik gehoord dat mijn buurvrouw een huis verder op ook zwanger is. Zij is nu 7 weken zwanger.

Bij mijn vorige zwangerschap was de buurvrouw tegen over zwanger en een week voor mij uitgerekend. Het was toen heel zwaar voor me naar het verlies, want elke keer werd mijn gezicht naar haar buik toegetrokken. Toen de kleine eenmaal was geboren heb ik eerst flink gehuild maar ben toen toch gaan feliciteren, wat ik heel knap van mezelf vond. Trouwens ik woon in een nieuwbouwwijk en er hangen welke week wel ergens nieuwe slingers. Alleen al in het grote blok waar ik woon zijn het afgelopen jaar 5 meisjes geboren en 23 jongens. Dus het is echt vruchtbare grond.

Groetjes. Ik ga vanavond deel 3 kijken van de Harry Potter Marathon.
    Maandag 1, dinsdag 2, woensdag 3, donderdag 4 en vrijdag naar de bios voor deel 5.

Waar blijft missym eigenlijk met de uitslag ik zit de hele dag al te wachten. ;)

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ruby ja die was van Jen. En zover ik weet is alles goed met hem. Als ik de pb van jen moet geloven namelijk.

13. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Lang geleden weer.
    Ehm, de wasmachine. Nou, ik had een monteur gebeld en die zet hem en aan. En natuurlijk doet alles het dan :( Hij kijkt er even naar. Nee niks kapot, dat is dan 30 euro.
    Kerel gaat weg, wij zetten dat ding aan. En hoppa. Stoppen slaan door :) ofja, de aardschakelaar.
    Toen hebben we een verlengsnoer gehaald en de wasmachine in een stopcontact van een andere groep gestoken en toen deed hij het wel. Dus het ligt denk ik niet aan de machine maar aan het stopcontact of de groep ofzo. Te beladen wellicht?

Nieuwe mama's welkom.

Iedereen die een positieve echo of controle heeft gehad. Toppie.

Linda, gewoon spuien meid!

Zwangeren in de buurt? Ja! Een collega die is 3 weken later uitgerekend. Een vriendin die is ong 3 weken voor mij uitgerekend.
    Beiden zijn ze ECHT zwanger. Ik heb gewoon een baby in mn buik en heb verder helemaal nergens last van maar zij....... vooral mijn vriendin.
    Wij gaan zaterdag met 4 stellen op vakantie waaronder dus die zwangere. Vrienden van osn die denken dat ze zich soms heel erg aanstelt. Zij zien natuurlijk mij, en ik heb nergens last van. Ga op stap en doe leuke dingen. En dan zien ze haar. Hulploos, om 20 uur al in bed etc.
    Ze vragen zich ook af of ze het de hele vakantie gaat volhouden.
    Ik begrijp natuurlijk wel dat elke zwangerschap anders is.. maar soms denk ik ook wel dat ze een tikkeltje overdrijft. Hormonen :)

Slapen...ik slaap nog regelmatig op mn buik. Heerlijk. Ik voel de baby nog steeds niet veel maar dat komt nog wel zei de VK.

Afgelopen weekend ben ik nog gaan bowlen en dus op stap. Heeft er wel flink ingehakt maar ik vond het wel reuze gezellig. MOet het niet elke week doen natuurlijk maar zo nu en dan vind ik wel leuk.

14. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ow en hier in de straat nog 2 zwangeren. 1tje is binnenkort klaar. En de andere eind sept begin okt denk ik, maar die is nogal vaag. Ze praat met niemand uit de straat.

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Gwen fijn dat je controle goed was en je moeder ook haar kleinkind heeft kunnen zien!
    Hoe vordert het kamertje?

Ruby tot 9 uur slapen is al een lekkere luxe toch?
    Ik heb die aardbeien smurrie ook eens gehad idd (zat in zo'n pakket van de pabo) is geen lekker spul! De massageolie van nivea is trouwens wél erg lekker ;)
    Ik dacht trouwens ook meteen aan de broer van Jen ik hoop dat ze straks ff komt melden dat hij oke is!

Murmel het word 30 graden vanaf zaterdag....de zomer komt eraan! (en wij hebben dan vakantie jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh!)

Hier wel zwangeren in mijn omgeving, mijn schoonzusje loopt een maandje op me achter...maar het is voor haar de eerste en we hebben niet zo'n hele diepe band dus ik deel meer hier op het forum!

Linda leuk dat je beste vriendin ook zwanger is! Hier geen vruchtbare grond volgens mij, ik woon in een klein dorp maar er zijn er maar weinig zwanger op het moment geloof ik...

Amaranta fijn dat je in ieder geval weer kan wassen ;)
    Tjeeee dat jij op de buik kan slapen! Ik ben een echte buikslaper maar sinds ik weet dat ik zwanger ben ligt het niet lekker meer, heb dan toch het idee dat ik de baby plet ofzo....alleen als ik op mijn rug slaap heb ik vaak nachtmerries en op mijn zij ligt niet lekker...pffffffff ;)

Pb's ontvangen dames ik zal vanavond weer ff verder met de lijst!

Zo ik ben weer bij, heb vanmiddag lekker op de bank gelegen en gelezen, tussendoor even de oogjes toe gehad :D
    Zojuist lekker gegeten en zal nu ff afruimen en de honden doen en dan ga ik lekker spelletjes doen met Lars....leuk hoor zo'n grote zoon hij kan al yathzeeen, pesten, mens erger je nieten enzo ;)

xxx Roelie
    (komt vanavond wel weer langswaaien stelletje kletkousjes)

Oooow en idd waar blijft INDIGO nou!?

16. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ow nachtmerries. Ik heb vreselijke nachtmerries.
    Laatst gooide iemand zomaar mijn baby uit het raam, en ze vond het nog grappig ook :(

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Ook weer even een berichtje van mij! Wat is er weer een hoop gekletst hier!

Eten: Tja, graag en altijd! Geen hele gekke dingen. Nog steeds graag vet :) Maar met minder grote hoeveelheden tegelijk! En de Antagel-fles heeft een prominente plek in de koelkast :( .

Energie: Valt me eigenlijk tegen. Had verwacht dat ik me ook beter zou voelen tijdens dit trimester. Ben heel moe, vooral 's avonds na het eten. Als ik thuis ben ga ik het liefste vroeg met een boek op de bank of direct mijn bed in. Maar misschien komt het wel omdat ik eigenlijk nog te veel avonden niet thuis ben... :oops:

Buikbanden: Ik heb er 2, eentje zelf gekocht en één gekregen voor mijn verjaardag van mijn collega's (wel ook zelf gekocht). Maar ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ik ze aan/om moet doen :oops: . Ik wil ze gebruiken als shirt-verlenger, maar ik moet ze dubbel vouwen omdat ze anders te lang zijn (kan een topless shirt zijn op een mooie zomerdag ;) ). En dan is er één kant strakker (snappen jullie me nog??), dus dat is onhandig. Het zal wel beter gaan als ze straks een "til"-functie krijgen!

Welkom: Hope43 en LeylaNB! En Buddy, gefeliciteerd!

Andere zwangeren: Ja, hier heel veel! Elke drie weken is er wel iemand uitgerekend in mijn omgeving. Zojuist de vrouw van een collega van mijn vriend bevallen. 1 vriendin is komend weekend uitgerekend, 1 half aug, één 3 weken voor mij, eentje 3 weken na mij, en dan nog allemaal zusjes van vriendinnen, echt een ware baby-boom hier! En eind juni/begin juli zijn nog 2 (verre achter-achter-)nichtjes bevallen van een zoon resp. dochter.

Slapen: Hier ook slecht! Lig veel wakker, vorige week van het (on)weer, en nu, tja, geen idee waarvan. Het idee dat op mijn buik liggen niet goed is voor de baby. En op de zij ligt niet lekker. En op mijn rug eigenlijk ook niet. Dat zal er tezamen wel voor zorgen dat ik niet zo lekker slaap :evil:!

INDIGO, waar ben je?

18. Niet meer actief

Hallo lieve allemaal,

Zucht, heb net al 2x heel de lap tekst ingetypt om deze vervolgens op miraculeuze wijze te zien verdwijnen voor verzending. Grrrr, ik haat die k*tcomputer van mijn vriend. Ik heb hem nu dus maar vriendelijk doch dwingend verzocht mijn pc aan te sluiten ipv zijn laptop, want werd er behoorlijk agressief van :evil:

Ik kon het natuurlijk niet maken vandaag niets meer van me te laten horen....vandaar dat ik nu nog eventjes binnenwip.
    Ik heb helaas geen tijd om alles bij te lezen sinds de vorige keer dat ik er was hier, dus dat houden jullie nog van me te goed. Beloofd!
    Vrijdag begint mijn vakantie en dan heb ik dus tijd om hier te komen lezen en posten en naar ik hoop ook de puf/energie.

Vanmiddag hadden we dus de echo en ik had er heel erg naar uitgekeken, niet eens spanning vooraf eigenlijk maar dat had waarschijnlijk meer te maken met alle drukte de laatste tijd (op mijn werk) en het feit dat ik meer bezig was met de vraag of we het geslacht zouden gaan zien of niet dan wat anders.
    En JAAAAAAAA, we weten nu inderdaad of mijn gevoel juist was of niet.
    Jullie zijn zeker ook wel nieuwsgierig he? vooruit....ik zal het jullie verklappen:

TADAAA -> in mijn buik groeit een lief klein meisje!

Mijn gevoel was al die tijd dus gewoon juist, maar goed dat ik niet met die 90% van alle mensen in mijn omgeving ben meegegaan met hun idee dat het ZEKER een jongetje zou zijn :)
    Ik was volgens mij echt van dat bed afgevallen hoor als het een jongetje zou blijken te zijn, omdat mijn gevoel gewoon zo sterk was.
    En ondanks dat ik er niets blijer om ben dan ik met een jongetje zou zijn, voel ik me de koning te rijk....een klein prinsesje!
    Nu kunnen mijn vriend en ik gerichter dromen over de toekomst met ons kleintje ;) en haar ook gewoon bij de naam noemen als we met z'n tweetjes zijn.

Ik ben dus erg blij, maar moet helaas ook bekennen dat die blijdschap toch wel erg overschaduwd wordt door mijn angst en onzekerheid n.a.v. de rest van de echo.
    Er is namelijk een kleine cyste gevonden in de linkerhersenhelft (plexus choroideus cyste), die mogelijk duidt op een chromosomale afwijking (zoals syndroom van Down of trisomie 18). Er wordt blijkbaar wel eens vaker een dergelijke cyste gevonden en die blijkt dan met 28 weken zwangerschap ineens te zijn verdwenen of in groei achtergebleven bij de groei van het kindje en in dat geval hoeven we ons geen zorgen te maken. Over 8 weken moeten we terugkomen voor een echo en dan gaan ze de cyste opnieuw bekijken. Er is ons gevraagd of we een vruchtwaterpunctie willen laten doen, maar daar hebben we van af gezien.
    De kans dat er sprake is van een chromosomale afwijking is dus zeker aanwezig, ook gezien mijn leeftijd ( :confused: ), tegelijkertijd is het feit dat voor het overige alles wat gecheckt wordt met de 20 weken screening helemaal perfect in orde was. Er zijn dus verder geen afwijkingen gevonden, het kindje ziet er verder helemaal perfect gezond uit>
    Daar probeer ik me zoveel mogelijk aan vast te houden, maar oh, wat ben ik stiekem bang. Mijn mannetje reageert heel nuchter (steekt volgens mij gewoon kop in het zand en zegt dat ik moet vertrouwen), maar ik heb toen straks een fikse huilbui gehad. Pfffff, en dan nu nog 8 ( :confused: ) weken moeten wachten op meer zekerheid?!
    Ik hoop dat ik snel mijn vertrouwen hervindt en kan stoppen met piekeren en gewoon weer ga genieten van dat lieve mensje in mijn buik.

Ik geniet er enorm van om haar met de dag duidelijker te voelen bewegen, die kleine draaikont :D Ik voelde haar voor het eerst met 15/16 weken zoiets, maar twijfelde of ik wel echt het kindje voelen. Inmiddels weet ik gewoon zeker dat ik haar toen voor het eerst voelde.
    Ik verheug me al op de dag dat mijn mannetje haar ook kan gaan voelen trappen en slaan (want dat doet ze veelvuldig, dat voel ik en heb ik nu ook kunnen zien op de echo).

Met mij gaat het verder maar zozo...
    Mijn bekken- en rugklachten zijn gelukkig wat draaglijker door de fysiotherapie en de genoten rust. Maar ik merk wel dat het werken eigenlijk te veel is, ben dan ook blij als ik deze week eindelijk met vakantie kan gaan en kan uitrusten! Het is de laatste weken een heksenketel op mijn werk. De misselijkheid is wisselend aanwezig. Deze week 2 dagen gehad waarop ik niet misselijk was :D
    Het slapen is daarentegen een crime, ik lig vaak uren wakker na alweer een plaspauze en ben ondertussen doodop. Ik had verwacht dat de moeheid wel af zou gaan nemen dit trimester, maar nee hoor :( Voel me echt dood en doodmoe.
    Vaak harde buiken en al een paar keer gehad dat ik daardoor dacht mijn kind er bijna uit te persen :confused: . Alsof ze ineens keihard op mijn baarmoedermond drukte. Moet het van de vk allemaal goed in de gaten houden en een tandje minder bijzetten. Tja.... :oops: ik weet het, maar ja, aard van het beestje is om telkens maar weer door en door en over mijn grenzen te gaan.

Morgenavond ga ik naar de eerste yogales. Hoop dat het me meevalt, dat het een leuke groep gaat zijn en leuke lerares (en niet zoals bij Murmel).
    Misschien dat ik daarna nog even inlog, anders ben ik er hoogstwaarschijnlijk vrijdag.

Allemaal een fijne avond en
    liefs,
    Indigo

19. Niet meer actief

BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon

AGENDA

Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo
    LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog
    Didi1988~ 16 juli bloedonderzoek (suiker: de hele dag)
    Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! :D
    Didi1988 ~ 17 juli TROUWEN!! :({|=
    Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk
    Julie123 ~18 juli 4e echo en controle
    Rachel~ 19 juli VK
    Stasia~ 19 juli controle gynaecoloog
    Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk
    ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk
    Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK
    MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK
    Murmel ~ 27 juli 09:15 VK
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!!
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk
    Roelie~7 augustus 10.30 VK
    Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! :D
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste

8 MEIDEN
    11 JOCHIES
    8 VERRASSINGSPAKKETJES
    1 ONBEKEND

In totaal dus 27 kleintjes op komst!

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

20. leeuwin

leeuwin Actief lid

Oct 20, 2006
    145
    0
    0
    Heey Meiden,

Het is misschien een beetje laat maar kan ik me ook nog toevoegen tot deze groep. Wist eigenlijk niet dat dit hier was. Blond he haha.

Ben nu 22 weken zwanger en heb vorige week mijn echo gehad en alles was in orde. Flinke drukke baby in mijn buik voel hem of haar de hele dag door.

We weten niet wat het wordt willen we ook niet weten.

We gaan a.s dinsdag op vakantie voor 2 weken naar Italie. Dus dan kan ik niet zo veel schrijven maar daarna weer wel

x leeuwinnetje

Share This Page