November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Laatje: Nou meid, ik leefmet je mee hoor, we schelen maar een dag! Grappig toeval, wanneer mag jij echo laten maken?

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @USM: nou, gisteren dus een echo gehad maar daar was nog niet veel op te zien behalve een dooierzakje, dus het stelt echt nog maa weinig voor! Wij mogen 21 mrt terugkomen idd ook voor het hartje, spannend he! Jullie gelukkig ook al snel! Joepieeee....

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Laatje, gefeliciteerd! Ik hoop dat je dit wondertje over (nu nog 8 maanden) wel in je armen mag sluiten!

Gefeliciteerd!

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden,
    wat mogen jullie allemaal vroeg naar de VK en ook al zo vroeg echo's.. Ik dacht dat ik snel was, en ik heb de 20e pas intake, dus niet eens echo. Vond ze geen reden toe, normaal is t zelfs nog 3 weken later ofzo, maar heeeeeel misschien ben ik al maand langer zwanger... Dus was de 20e al vroeg.
    Maar wel superleuk voor jullie, ik duim mee voor kloppende hartjes :)
    Liefs Chris

5. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Ik hoop met Zanoni mee!
    Het is je gegunt!

Iedereen natuurlijk, maar is altijd rot als je een miskraam hebt gehad, dan ben je denk ik toch wel extra onzeker.
    Ik duim!

6. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Bij ons is het heel gewoon en ik de gyn persoonlijk (pas op haar kids) dus vandaar dat het bij mij allemaal wat sneller gaat.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bij mij komt het omdat ik een hele lange cyclus had, mij zorgen maakte en de vk heb gebeld om te vragen wat ik moest doen, toen mocht ik gelijk langs komen, dus vandaar... anders had ik ook moeten wachten hoor :)

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    @Fem: ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een echo, ik ga morgen eerst nog een tweede test doen (tja, onzeker he?)...Dan ga ik de vk wel bellen.. Enne, ja leuk, zit precies 1 dag tussen (als mijn berekening goed is), kunnen we elkaars ervaringen, klachten ed vergelijken...

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Laatje: Ik kan me best voorstellen dat je onzeker bent hoor meid, ik ga volgende week ook nog een test doen, just 2 b sure zeg maar.. *dikke knuffel* we slepen elkaar er wel doorheen okay?

10. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Hey meiden,
    ff een vraagje..Wat nu? Tja ik bedoel, wat zijn nu mijn stappen die ik moet ondernemen? Het is natuurlijk nog wel vroeg, morgen ben ik 4 weken...moet ik al een verloskundige bellen? Wat moet ik dan zeggen :) MvM kan dat nu al? ja sorry hoor ben best onzeker :oops: dus vraag het maar eventjes aan jullie :)
    Alvast bedankt

Verder gaat hier alles goed, ik heb wel (al 2 weken) krampjes in mn onderbuik en veel moe enzo...

Hoe gaat het met jullie allemaal?

xxx

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    laatje!
    Geweldig!
    Gefeliciteerd!
    Hier een juli 2007 mama die vreselijk blij voor je is!
    Ik hoop dat dit wondertje voorlopig bij je blijft zitten!
    Geniet ervan.

12. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Je kan al de vk bellen ook ook mvm.
    Ik ben ook best onzeker hebben we denk ik allemaal!

13. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hee.. Evelieveling.. ik ken jou inderdaad nog van de juli-mama's.. Ik durfde daar niet meer te kijken, dan kwam het verdriet weer naar bovemn.. Steeds die gedachte: ik had dat ook kunnen hebben.. ik was ook al zo ver.. Fijn voor je dat alles nog goed gaat. Hopelijk blijft het nu bij mij wel zitten, zo veel verdriet gehad de laatste maanden, echt niet leuk.. Nu probeer ik weer een beetje blij te zijn! Dank je voor je berichtje!

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Volgens mij kun je MvM al bellen hoor, ik heb mezelf ook al opgegeven :)! Voor de zekerheid kun je volgens mij een VK bellen, die kan jij vast wel op weg helpen, en dan? Nouja, wachten.. helaas... :(

Ik ben ook moe en heb ook krampjes in mijn onderbuik, maar voel me verder goed!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben me net even gaan aanmelden bij een huisarts. Is op zich ook wel gemakkelijk. En die zei dat ik geen contact hoefde op te nemen met een vk maar dat de huisarts mij gewoon zou doorverwijzen.
    Over een week ofwat heb ik een intake gesprek bij de ha en meteen daarna een afspraak voor de bebe.

Ow en heb me vanmorgen aangemeld bij de MvM.

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Allemaal MvM, ik heb net het 9 maanden dagboek besteld op internet, een dagboek dat je tijdens je zwangerschap kunt bijhouden, heb ik altijd al gewild en nu is het raak dus hopelijk is tie snel binnen!1 Kan ik er gelijk in gaan schrijven! Yahoo!

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hallo allemaal
    ik meld me hier ook aan ben in nov uitgerekend als alles goed gaat.

18. Niet meer actief

Hoi Ilona, Gefeliciteerd mied geniet ervan !

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dank je wel zal ik zeker doen.

20. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Ok bedankt voor jullie antwoorden...
    Ik ga maandag MvM bellen en dan ook een VK, heb al op internet gekeken welke ik wilde...de gene die het dichste bij is heb ik genomen...

Stom he dat we dan nog zo onzeker zijn...ik ben dan morgen 4 weken, maar kan het soms nog echt niet beseffen..

Heb vandaag ook een heel leuk 9maanden boek gekocht en kan je ook in schrijven en staat van alles in hoe het groeit enzo echt leuk :D

Leuk he dat boekje van Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt..! Heb ik gister voor mijn vriend gekocht, ik vond em zelf ook erg leuk!

Oja ik ben (denk ik) 16 november uitgerekend :D :D hihihi dat klinkt leuk :)

Deel Deze Pagina