Dank je wel Linda, mag ik je nog een vraag stellen? Mijn kindje is dus na 24 weken verzekerd, via mijn verzekering bij Dela. Maar voor welk bedrag is dat dan?
Gefeliciteerd trouwens nog met je mijlpaal, voor mij is 26 weken heel belangrijk omdat dan de overlevingskans buiten de baarmoeder aanwezig is. Misschien ookwel bij 24, maar 26 is voor mij gewoon echt een mijlpaal!
ik heb deze banner ook even gehad. Die 2 weken die je zeg maar cadeau krijgt normaal dus de eerste 2 weken vanaf je nod tot eisprong, rekend deze banner niet mee. Zo irritant. Vind het een hele mooie banner, maar idd jammer dat hij de extra weken niet mee rekend.
leeuwin, Hope43 en LeylaNB van harte welkom! Indigo, gefeliciteerd met je meisje. Ik had ook een sterk meidengevoel over mijn zwangerschap, maar ik zat er helemaal naast Wel schrikken van de cyste. Ik duim heel hard dat je over 8 weken goed nieuws krijgt! Didi, spannnnnnennnnddddd je huwelijksdag komt steeds dichterbij! In mijn verlovingsring staat 1-1-1999 en onze trouwdag was 21-6-2005. Niet zo extreem als roellie, maar we hebben lekker genoten van de verlovingstijd. Gwen, mooi buikje! En wat een aparte trouwjurk....als dat geen jongen wordt voor jou buddy, WAANZINNIG! Gefeliciteerd en ik hoop dat je kunt genieten van je nieuwe zwangerschap. Sammie, wat is de Antagel-fles? hier een echte babyboom in mijn omgeving. Vriendin in april bevallen (meisje, Marin), augustus is een van mijn beste vriendinnen aan de beurt, schoonzus in september, ikke in november, andere vriendin december en dan nog een drietal zakelijke relaties die ook zwanger zijn. Heb al 3x gehad dat ik vertelde in verwachting te zijn en dat de eerste reactie niet "Gefeliciteerd" was maar "Oh, wat leuk, ik ook"...... Mijn man heet Jean-Paul en ik vond dat in het begin maar lastig...had liever Wim of Piet gehad (toentertijd dus)... Met mij gaat alles prima. Dinsdag voor het eerst wezen zwemmen. Was wel een kippenhok, hoor. En ook het tempo lag erg laag vond ik. Het is eigenlijk meer ontspannen. Maar wel lekker. Ga het nog wel vaker doen. Zometeen plaats ik weer een nieuwe buikfoto in mijn album...alweer een maandje voorbij...gaat hard ineens. De eerste weken die kruipen echt voorbij, maar nu gaat het hard in mijn beleving.
Hihi, een Jean-Paul lijkt me ook wel even wennen, haha. Maarre... vergis je niet hoor, een Wim is écht heel leuk Lijkt me inderdaad heerlijk dat zwemmen, baal er echt van dat bij mij in de buurt alleen zwangerschapszwemmen overdag is. Hoe doen al die werkende vrouwen dat dan?...
Hier is het zwemmen in de avond van 19.30 tot 20.15 uur. Alleen een beetje ver weg voor jou Als je na die tijd uit het water stapt, is het een hele rare gewaarwording dat je buik dan ineens 10x zwaarder lijkt!
ja al 2 broeken en er was iemand die langs wou komen passen maar dat vind ik dan weer helemaal niks hé dus heb geantwoord dat ik geen winkel ben en kijken kopen is anders heb ik straks 100 man over de vloer gehad
dank je wel LindaPOOH. Kunnen we die verzekering ook nog voor de zekerheid afsluiten @Barbabintje: Onze verloving loopt pas sinds 19-12-2006, Christiaan heeft mij op zijn eigen verjaardag ten huwelijk gevraagd met een lach, met als achterligende gedachte over een jaar of 5 Maar na de ruzie werdt het wel anders. Hij was in één keer bang om mij kwijt te raken, en zijn kindje natuurlijk ook. Heeft hij mij met een nieuwe ring en alles er op en er aan 10 juni 2007 nogmaals gevraagd En ik heb weer ja gezegt
Een kennisje van mij vraagt vandaag Hoe gaat het met Jos? Ikke: Huh? Jos? Zij: Ja, het Jong Ongeboren Schepsel in je buik.... Ik vond 'em zo grappig!
pfff tja weer eens een discussie whahahah Nou dit is wel recor hoor Vandaag geopend, en al 28 pag en is nog redelijk netjes!
inmiddels al weer 36 pagina´s zelfs, haha. Maarja, het zijn jammer genoeg altijd een paar die het forum gebruiken om bijna te prediken, en dan haak ik op een gegeven moment wel af hoor. Maar wel erg leuk om te zien hoe iedereen er bovenop is gesprongen. Hmmz, hadden we net een leuk geboorrtekaartje gekozen, is het (hopelijk tijdelijk) van de site verdwenen. Terwijl ze m wel al hadden opgestuurd! Altijd lastig om dan weer om te schakelen naar een andere als je net iets hebt gekozen...
ik vind het wel grappig dat gedoe ovr de islam. manlief belde net en ik vertelde hem erover hij wil niks over die extreme meiden horen. ik zeg heel droog "ja jij mag volgens hun niks met mij hebben omdat ik geen moslim ben"zegt ie heel doog "nee,zo een die de hele dag zit te zeggen wat ik wel en niet mag volgens de koran.pffff moet er niet aan denken"
Heb die topic net ook een beetje zitten lezen, maar vind ze daar echt heel overdreven extreem. Zo hebben het dan zo geweldig over hun geloof en ze kunnen dit haarfijn omschrijven, maar respect voor de meningen van de anderen, kan ik niet echt terug lezen. Erg jammer dat dat al minder word in de Lounge. Ruby, vind het ook een goeie reactie van hem. Ook erg lief, toch een compliment voor jouw. Heb vandaag een zeer slechte dag, gisteren even wat in het huishouden gedaan, niet eens zo veel, maar merk dat het dus al te veel is geweest. Heb mijn chef gebeld hem eerlijk verteld hoe ik mijn voel en dat ik nog steeds niet in staat ben om te werken, tja bleek dat het me vandaag allemaal erg hoog zat, Schaamde me dus achteraf dood. Heb vandaag ook geprobeerd om mijn bedrijfsarts telefonisch te spreken maar niet gelukt, morgen wel even weer een afpsraak maken met de HA. Heb 's nacht enorm last van mijn bekken (denk ik), slaap hierdoor zeer slecht, merk dit vooral als ik wat gedaan heb, (niet eens echt veel) Sorry voor weer een ronde geklaag. O, adriaan heeft lekker een bakje met ijs klaar staan.
Gelukkig word je wel goed verwend Tari, na je vervelende dag! Dat doet hij goed! Rustig aan hoor, je hoeft je echt tegen niemand te verantwoorden, ook niet tegen je baas. Maar ik wéét uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om dát gevoel los te laten... Hoop dat morgen een betere dag voor je wordt xx
Heel kort: Indigo gefeliciteerd met je meisje! Ik duim voor je mee dat er over 8 weken niets meer van te zien is! Ben voor onszelf natuurlijk ook nog aan het duimen, de tijd gaat gelukkig erg snel, heb er al 3 weken op zitten, van de 10! Enne, antagel, da's tegen maagzuur... Sammie