Lief he van hem, inclusief de slagroom. Ik weet dat ik me niet hoef te verantwoorden voor mijn baas, maar ja ik zit inmiddels al vanaf 6 mei thuis, probeer elke keer een datum af te spreken om te werken en elke keer ben ik nog steeds niet in staat, Pff is niet makkelijk maar ik moet nu gewoon om de mezelf en de kleine meid denken. Voorheen zette ik me hier gewoon over heen, niet zeuren maar doorgaan...........
Heey Meiden, Bedankt dat ik er tussen mag. Ik ben 15 november uitgerekend en alles gaat goed. Heb alleen last van vocht in mijn voeten en enkels. Ben net zo´n kamerolifant haha. Voor de rest geen klagen hoor, voel de kleine echt flink schoppen bijna de hele dag door. We weten niet wat het gaat worden dus dat is een verrassing. x leeuwinnetje
Tja, die discussie. Kun je denk wel 2000 pagina's voeren. Het probleem is alleen dat er geen fout of goed is in deze. Er valt voor beide partijen wat te zeggen. Alleen jammer dat er zo respectloos heen en weer wordt gesmeten met verwijten ed. (van beide kanten). Mij persoonlijk maakt het niks uit, al willen ze met een kartonnen doos op hun hoofd gaan lopen. Het enige wat me wel stoort is dat er steeds arabische teksten doorheen worden geschreven. Ik kan dat niet lezen en dat vind ik niet prettig. Je kan dan wel zeggen, ja maar engels dit en engels dat.. Maar ik denk dat 95% wel engels kan lezen en dat het maar 2%procent is die weet wat er in het arabisch staat. Ruby, tof dat je man er zo nuchter over doet.
Goedenavond Jaja ik hoor eigenlijk al lang en breed in bedje te liggen maar heb te lang online zitten kletsen met een goede vriend....ahum tis ook altijd zo maar laat Ik heb ff terug gelezen ik hou het ff kort hoor: Indigo gefeliciteerd met je meisje en hopelijk is over 8 weken gewoon alles goed, wat een ontzettende spannende weken zullen dat zijn! Nieuwe leden welkom en gefeliciteerd! Linda goed van je dat je over de begrafenispolis begon, ik heb het gelijk ff nagekeken en hier krijg ik vanaf een vrucht (raar woord) van 23 weken de begrafenis vergoed tot maximaal 5000 euro (en als het een vrucht betreft tussen de 16 en 23 weken krijg ik 15% daarvan). Het is inderdaad wat luguber om ermee bezig te zijn maar na 2 keer in de families een kindje te hebben verloren weet ik dat het wel heel belangrijk is en ik meende al dat wij het destijds met Niels al hadden geregeld, dit blijkt dus ook zo te zijn. Nog even voor Tari en Ruby: let ff op met de inzittendenverzekering van je auto, vaak ben je maar verzekerd voor 4 personen ipv 5! Verder weinig nieuws van deze kant, heb vandaag een hele relaxte dag gehad, Lars heeft de hele dag lekker gespeeld met de lego en jetix gekeken en mama lag languit op de bank en heeft in 4 uurtjes tijd aan een stuk door Het Bernini Mysterie van Dan Brown uitgelezen Twee nadelen aan dat geluier: ten eerste kan ik dan de rest van de dag niet meer op gang komen en ten tweede is beeb al vanaf vanmorgen vroeg aan het trappelen en koppeltje duikelen....hij mag nu van mij wel eens in slaap vallen echt niet normaal zo actief heb ik hem nog nooit gevoeld! He meiden de komende weken zal ik wat minder actief zijn op het forum, morgen komen mijn andere 2 mannen thuis en hebben we 3 lange zalige (en warme!) weken vakantie! En hoewel we niet echt óp vakantie gaan zal ik wel wat minder achter de pc zitten! Maar goed, ik zie een aantal van jullie over een dikke 2 weken! xxx Roelie
Goeiemorgen, Volgens mij zijn het intussen een pagina of 60 wat ik jammer vind is dat dat ene mens begon met insallah zullen al jullie kinderen moslims worden. Ik heb niks tegen moslims, maar zoiets moet je niet tegen mij zeggen bah ](*,) laat iedereen gewoon in zijn eigen waarde. Maar goed, ik lees niet meer mee raak ik alleen maar gestressed van! Vanacht heb ik iets heel ergs meegemaakt....ik droomde dat ik bloed verloor en ik een miskraam kreeg en toen besefte ik me eigenlijk dat ik daar echt op zit te wachten zeg maar. En dan niet dat ik dat hoop, maar dat ik nog steeds niet geloof dat er een kindje aan komt, maar meer dat ik elk moment verwacht dat het mis gaat. Dit zal natuurlijk wel komen omdat de eerste keer dat het fout ging dat totaaaal niet verwacht was en ik me er nu op voorbereid heb. Ik merk dat me vriend dat ook wel heeft, een soort terughoudendheid. Het niet hechten aan de meubels, de kleertjes en alle andere spulletjes omdat ik ergens het idee heb het zo kwijt te zijn Vandaag is dus een wat moeilijke dag..
Goeimorgen, Roelie dank je voor de tip, ik heb altijd ee inzittendeverzekering gehad voor 5 personena omdat ik vaak passagiers mee had. Maar ik weet niet zeker of deze tussenpersoon dit voor onze auto ook geregeld heeft, ik dacht het wel, maar toch wel de moeite waard om na te kijken. En een fijne vakantie, nou het weer nog voor jullie. Wij hebben morgen een buurtbbq, hoop toch wel dat het droog is. De kinderen krijgen om 17.00 uur patat. Zefanja word denk later muziekant, hij staat voor de Tv te dansen en tegelijketijd met zijn saxefoontje mee te spelen. (toch wat van mama) Zo ga nu even de kinderen omkleden en mezelf. Tot later, Groetjes Melanie
Goedemorgen allemaal, Roelie alvast een fijne vakantie en natuurlijk zien we jouw op de meeting. Missym, ik kan me die dromen van jouw helemaal voorstellen. Sowieso droom je al hefiger in je zwangerschap, en helemaal als je al iets hebt meegemaakt. Positief blijven denken, maar ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Tari veel plezier met de bbq, het wordt morgen warm en goed weer dus dat zal zeker een feestje worden. Hier over slapen geen klagen, ik slaap de hele nacht door, op de wc pauzes na dan. En elke middag ga ik ook even slapen. Ik merk dat ik dat echt nodig heb. Vanavond lekker naar Harry Potter 5 en uit eten. Enige nadeel is dat ik dan echt lang op moet blijven Maar ja in de bioscoop gaat de tijd altijd snel en als de fim goed is vliegt de tijd voorbij. Nouw damens geniet van het mooie weer wat eraan komt en een fijn weekend. Groetjes Linda
Goedemorgen dames! Ik heb zelf het idee dat de dromen wat minder heftig worden dan een aantal weken geleden. Dat zou ik in ieder geval helemaal niet erg vinden... Werd alleen vannacht wakker omdat mn vriend laat huis kwam, terug uit Parijs. Helaas besloot die kleine toen mijn buikwand als tramponline te gaan gebruiken. Echt niet normaal, werd er op een gegeven moment helemaal gek van. Ik voelde het soms helemaal doordrukken in het matras. Je zag het door de lakens heen! Ik ben maar even opgestaan om een glas warme melk te maken, in de hoop dat zij daar ook rustiger van zou worden en uiteindelijk keerde de rust wel weer weer. Maar dat moet ze niet te vaak gaan doen!
En NU ben ik echt sjaggerijnig. Hadden we net echt een perfect leuk kaartje gevonden, precies wat we zochten, sturen ze een proefexemplaar op, is hij 1 dag later plotseling uit de collectie genomen. Baal hier echt ONTZETTEND van. Hij was namelijk echt speciaal, we hebben niet eens een runner-up
Morge meiden Hier erg weinig geslapen Was gister avond zwaar over mn slaap heen, en heb 2 uur nog voorbij zien komen. Eindelijk sliep ik, en ik slaap tegen de portiek muur aan. Mn buren gingen hun busje om 5 uur in de ochtend inladen. dus trap op en weer af, tot 7 uur. Pffff uiteindelijk werd ik om 8 uur weer wakker. Bahhh Hopelijk kan ik vanmiddag nog wat slaap mee nemen. @Murmel ohww dat lijkt me id verschrikkelijk irri, daar kan ik ook sago van worden hoor. @missm he bah zulke dromen, dromen in de zwangerschap zijn zo heftig, heb het zelf ook, brrrr Dikke knuffff hoor meis! @leeuwin welkom en gezellig dat je erbij komt. Wens je een fijne zwangerschap! Over de verzekering, nooit bij stil gestaan eigelijk Ik ga maandag gelijk eens even bellen. Want stel je voor, brrr nee wil er niet aan denken, wil het goed geregeld hebben eigelijk. Hier komt schoonmoeders straks weer, ja wanneer niet hahaah Verder eigelijk niks op de planning staan, ook zoals gewoonlijk.
En ook hier een goedemorgen Moet me schamen heb eerst bijgelezen in de lounge en gereageerd en kwam toen pas hierheen Hier alles oke, ik heb geloof ik een ADHD baby in mijn buik gisteravond laat was hij nog aan het trappen en toen ik vanmorgen wakker werd begon het feest weer van voren af aan Ik heb nog nooit zo'n actieve beeb gehad! Dat belooft nog wat Ik ga zo ff mijn huis aan kant maken en boodschappen doen, vanavond komt mijn beste vriendin gezellig eten en komen René en Niels weer thuis en begint echt officieel de vakantie....wauw Fijne dag allemaal vandaag enne Missy kop op meid het komt echt allemaal helemaal goed let maar op je hebt straks een prachtig mooi kindje! xxx Roelie
nou kom ook maar ff posten hier zit al vanaf 7 uur in de lounge. mijn mannetje is vandaag weer begonnen met werken hier 2 km vandaan dus ik kan hem heel de dag bellen en ga dadelijk even mijn boodschappen bij hem doen.(hij werkt nu bij een islamitische winkel) ff tussendoor,ik vind mijn beeb best wel rustig en voel hem maar af en toe.maar in het ziekenhuis zeggen ze dat alles ok is.maak me eerlijk gezegd wel druk. nou kom straks weer ff kijken de kids worden net wakker hier.
Ik voel de baby ook nog steeds niet goed. Leuk Ruby dat je man nou in de buurt werkt. Werkt hij hier in Eindhoven?
He Ruby misschien heb ik het gemist maar is je man nu al vrij dan of zit hij in een soort open inrichting? Pfff vertel dat trouwens maar niet in de lounge hahahaha dan brand je helemaal in de hel (ach ga ik gezellig met je mee ) xxx Roelie
het is al geregeld, jullie gaan allebei, inclusief familie naar de hemel. Het staat gereserveerd onder de naam van novemberforumcrew