roelie: hij zit in een open inrichting sinds dinsdag dus elke dag werken van 9 tot 6 en in het weekend naar huis. ben net ff sigaretten gaan brengen hij was de stoep aan het schoonspuiten.
Ruby: dat is wel prettig zeg, dat hij gewoon in de bewoonde wereld kan rondlopen, dat zal vast wel veel meer voldoening geven dan de hele dag binnen niks doen. En hij wordt dus hard aan het werk gezet, haha.
IK BEN GESLAAGD!!![/size] ...en met een een 9 nog wel Nu écht boodschappen doen (oke nog ff spieken in de lounge vind het echt een goede discussie daar) en ik denk dat we morgen maar gaan bbq-en....we hebben wat te vieren hier! xxx Roelie...blij blij blij blij blij Trouwens Ruby wat fijn voor je je mannetje zo lekker dichtbij!
Tuurlijk Murmel. @ Ruby. Ik woon binnen de rondweg. Wel redelijk vlakbij. Ik weet denk ik wel welke winkel je bedoeld.
GEFELICITEERD ROELIE! WAT EEN PRESTATIE! En dan te bedenken dat je de helft van de tijd half in slaap viel boven je boeken. Echt hartstikke goed! Drink ook maar een bubbelig appelsapje namens ons vanavond!
nou ik heb mijn pretecho vervroegd naar morgen omdat ik het niet meer uit kan houden.ben zo nieuwsgierig. ga morgenvroeg om kwart voor 11 naar het echo buro in helmond. foto's volgen morgenmiddag.
Ik ga morgen op vakantie maar ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin Naar die stomme Alpen waar ik me helemaal te pletter ga vervelen.
Ohja, da's waar ook Amaranta! Haha, jullie hadden toch een compromis-zomer bedacht? Even doorbijten voor jou dus en dan daarna doen waar jij lekker zin hebt, haha! Hoe lang ga je je in de Alpen vervelen? @Ruby: leuk joh, ben benieuwd! Veel plezier alvast!
Hahaha, stomme Alpen! Als je er eenmaal bent is het vast wel leuk toch? Ik hoop het wel voor je... Gefeliciteerd Roelie! Een 9, jeetje... (ik ben vroeger door een buurvrouw - ik was een jaar of 6- ook al eens tot de hel verdoemd omdat ik 'jeetje' zei- dat komt namelijk van Jezus hahaha). Goed hoor, helemaal onder jouw zwangere omstandigheden! Ruby, fijn dat je je man nu weer regelmatig kunt zien! Murmel, balen van je kaartje zeg. Lijkt me ook echt lastig om dan weer om te schakelen. Maar je vindt vast wel weer iets moois! Ik ben net weer even bij ons huis geweest. De badkamertegels werden bezorgd. Bouwvakkers gesproken en 'nee, de werkkamer daar gingen ze niet meer aan beginnen voor de bouwvak'. Terwijl wij hun bedrijf de opdracht hebben gegeven omdat ze dat klusje er wel 'even bij/ tussendoor' konden doen. GRRRRRRRR. Dus de vloer kan niet gelegd worden en het is nog maar de vraag of er wel geschilderd kan worden in de week waarin wij de schilders over de vloer (zouden) hebben. Ik heb wel de nieuwe buurvrouw gesproken. Dat belooft wat; echt een superleuk mens! Ze heeft een zoontje van 6 maanden en het klikt hartstikke goed. Ik ga nu maar eens even schoonmaken hier... Lijkt zo'n zinloze klus omdat ik toch ga verhuizen, maar nu Sofia met zwarte knietjes rondkruipt wordt het toch maar weer eens tijd....
@Lenthe: Haha, ik zie die arme Sofia al smerig en vies door het huis kruipen met haar ontaarde moeder Wel een goede graadmeter of er weer gepoetst moet worden, hihi. Owww wat zullen jullie pissig zijn op die bouwvakkers. Waardeloos.... Gelukkig heb je na de bouwvak ook nog wel eventjes (bij ons gaan ze ook pas half sept aan de slag), dus je hebt nog een heeeel klein beetje speling. Maar a-relaxed is wel zeg. Gelukkig maakte de leuek buurvrouw het weer beetje goed, want dat is ook ECHT heel prettig en belangrijk leuk hoor!
Ja murmel, balen van het kaartje! EN roelie, proficiat, KEI goed! Tja de Alpen. Als er een zwembad in de buurt is vind ik het best... Ik heb net van mijn mama 2 positiebroeken gekregen MIjn eerste positiekleding.
Roelie GEFELICITEERD, wauw een 9 echt super goed. Rubyt, fijn dat je je man nu vaker kan zien omdat hij lekker vlakbij werkt. Komt hij nu ook elk weekend thuis. Heerlijk meid een hele stap vooruit. vind het wel knap van jullie, ook van jouw roelie want ook jouw man is doordeweeks 's avonds niet vaak thuis. Ik zou niet weten hoe ik het zou doen. Vooral momenteel heb veel hulp nodig met het huishouden en ook de verzorging voor de kids word me soms te zwaar, heb dan vaak last van mijn buik. Hebben jullie dat ook dat de huid van je buik zo strak staat. Echt gepannen, voel het gewoon trekken. Dit had ik bij de jongens pas op het eind. Wat een topic in de lounge probeer al door om het te volgen, maar dit gaat me niet echt goed af. Heb het al opgegeven. Mijn broer kwam vanavond even langs, hadden ze 3 leuke setjes voor de kleine meid gekocht, maar het moesten wel jurkjes en rokjes zijn zei hij, want ja nu kon het. Echt super lief..... Zag net dat de biedingen op mijn crosstrainer eindelijk de goeie kant op gaan. De zonnebank is al weg, dus hopelijk kan ik morgen de babykamer strippen en dan hopelijk volgende week schilderen.
Hallo dames, Hier weer even eeen berichtje van mij. Heb het van de week verschikkelijk druk gehad. En de 1e week na de vakantie viel echt heel erg tegen. Verder gaat alles goed. Onze kleine is behoorlijk actief vooral als ik s'avonds rustig op de bank lig. Mijn ventje heeft al meerdere malen de kleine gevoeld en vind het helemaal geweldig. Ik ga zo naar mijn bedje toe want morgen ochtend komen ze al vroeg onze nieuwe linnenkast brengen zodat we daarna met de babykamer kunnen beginnen. Liefs Stasia