Roelie gefeliciteerd met het slagen van je examen, en wat een mooi cijfer zeg. Wat zul jij opgelucht zijn, een reden voor een feestje. Ruby, wat fijn dat je man nauw in een openinrichting zit en vlakbij huis is. Zodat je af en toe even naar hem toe kan gaan. Is denk ik ook goed voor de relatie. Wat een discussies trouwens over het geloof. Je raakt er toch nooit over uitgepraat. En iedereen beleefd zijn/haar geloof op een identieke wijze. Of je nauw christen bent of moslim het verschild per persoon. Gisterenavond uit eten geweest (ja alweer) en het heeft heerlijk gesmaakt. Daarna naar Harry Potter 5. Ik ga niets verklappen, maar het is een ander soort fim vinden wij, maar steen goed. Toen we om 0.30 uur thuis kwamen was ik helemaal kapot En vannochtend werd ik huilend wakker, ik had een verschrikkelijke nachtmerrie gehad. Niet over Harry Potter, maar dat mijn moeder was overleden. Puff ik wil niet meer van die enge dromen. Nauw snel douchen en aankleden en genieten van het mooie weer. Groetjes Linda
morge meiden HIer weer bagger geslapen, bahh Ik ben echt moe nu, en mn lichaam doet gewoon zeer, blehhh Vandaag word er begonnen aan de 1ste slaapkamer met het plafon te slopen. Hopelijk valt de schade allemaal mee. @Roeli gefeliciteerd met een mooie 9! Inderdaad een reden voor een feestje! @linda Balen dat je weer zo'n rare droom hebt gehad. Maar de over de dood dromen is iets afsluiten en een nieuw begin. Maar dat neemt niet weg dat het heel eng is.
Waaah, wordt echt gestoord van die Gulay! Het is inderdaad prima dat mensen geloven wat ze geloven, maar dit.... Zij wéét, en daar heb ik een enorme hekel aan. Sla er maar eens een willekeurig geschiedenisboek op na! Nou ja, het is duidelijk dat ze dat nog nooit gedaan heeft, als ze de Koran al een geschiedenisboek noemt (of de Bijbel, of de Tora). Ik word er soms een beetje moedeloos van; hoe moet de wereld nou ooit beter worden als zulke mensen hun 'waarheden' blijven verkondigen en niet kunnen begrijpen dat er meerdere 'waarheden' of geen enkele waarheid bestaat? Pffff.... ik ga me er niet meer in mengen. Word er alleen maar chagerijnig van. Ik ken Gulay nog van het september-mama forum, was ook één van de redenen dat ik daar niet meer kom. Ik ga zo met Sofia op de fiets, echt zin in! Ben benieuwd hoe ze reageert! De bouwvakkers gaan volgende week (in hun bouwvak) toch nog door met werken! Hoera, komt in ieder geval de woonkamer af voordat we moeten verhuizen. Linda, wat een nare droom zeg! Wordt nog niet echt minder he, al die toestanden 's nachts... Ik droomde vannacht dat ik een heel eng, klein monstertje had gebaard en dat ik hem eigenlijk niet eens durfde vast te houden. Alle andere mensen in de ziekenhuiskamer waren wel helemaal blij en vertederd dus ik voelde me weer eens schuldig en hield hem uiteindelijk toch maar vast, maar toen wilde hij drinken en dat wilde ik écht niet....
Zoals je ziet Lenthe. Ben ik ook maar uit het topic gestapt. Ik heb respect voor haar mening hoor. En die mag ze ook uiten. Maar andersom is dat nie het geval. Ze heeft het woord niet letterlijk in de mond genomen, maar we zijn nog net geen hoeren hier in Nederland. Ik zou zeggen, ga toch fietsen! haahahahah en dan bedoel ik jou lenthe! hahahahahah dit keer wel letterlijk en niet figuurlijk hoor.
Voor mij is dat topic ook afgesloten hoor...volgens mij zijn alle meningen en standpunten wel gezegd en het gaat allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp maar het is nu een strijd tussen de religies...mwoah nou nee bedankt René was pas half 1 thuis vannacht maar we hebben nu wel officieel 3 weken vakantie waar ik echt wel lekker van ga genieten! Ik ben er dus wat minder maar hou jullie wel in de gaten hoor Hee meiden allemaal een fijn weekend! xxx Roelie
soww wat is het hier stilletjes geweest Denk ga even bijlezen Vanacht eindelijk wat beter geslapen, nog niet helemaal lekker maar alle kleine beetjes helpen Hopelijk vandaag lekker genieten van het mooie weer. Amaranta fijne vakantie meis !
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon AGENDA LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Didi1988~ 16 juli bloedonderzoek (suiker: de hele dag) Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Didi1988 ~ 17 juli TROUWEN!! {|= Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Stasia~ 19 juli controle gynaecoloog Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~7 augustus 10.30 VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste 8 MEIDEN 11 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 27 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Maar weer ff de lijst bijgehaald Was al weer een eind weg.
Nou idd.. weinig gekletst hier.. maar goed, het weer is er dan ook naar Ben zelf nogal druk geweest.. moest vrijdag gewoon werken en had knallende koppijn.. dus weinig zin om lang achter de comp te zitten.. gisteren de hele dag druk geweest met boodschappen, want vier vandaag mijn verjaardag. Dus dacht.. nu eerst maar eens de pagina's helemaal bijlezen zolang ik nu nog tijd heb hihi.. anders moet ik straks nóg meer bijlezen! Heb gezegd dat mensen vanaf 13:00 kunnen komen.. dan kan ik wat rustiger aan doen.. Mijn laatste verjaardag met zijn tweetjes.. erg vreemd idee Now then @ the ladies: Julie123 wat heerlijk dat je nu al vrij bent! Heb je ontslag genomen? Liep je contract af? Ow ben best jaloers! Soms vind ik werken best zwaar nu! Amaranta ik voel mijn beeb ook pas echt goed sinds een week.. dat is bij iedereen anders. De VK zei me zelfs geduld te hebben tot week 24.. ligt jouw placenta ook voor? Ow lees nu dat je net op vakantie bent.. have fun and enjoy! Linda Super bedankt voor alle info over de verzekeringen! En over die droom van je moeder.. ze zeggen dat als je droomt over een persoon in je omgeving die dood gaat, dan gaat diegene niet echt dood, maar begint die persoon aan een nieuwe fase in zijn/haar leven. Maar heb dat ook altijd hoor.. dan word je met tranen in de ogen wakker! Heb zelfs wel eens mijn mams gebeld.. "ow gelukkig je leeft nog" mijn mams:"huh?" Barbabintje jouw buikje mag er ook zijn! Zo mooi rond is die van mij niet. En Jos.. hihi.. die is echt grappig! Wij noemen hem/haar Pennie. Mijn man heet Patrick.. noemt mij altijd Gwennie.. dus dachten we.. het wordt een Pennie.. altijd makkelijk zo'n "werknaam"! Tari, kan me voorstellen dat je je opgelaten voelt t.o.v. je baas.. zou precies hetzelfde hebben! Maar luisteren naar je lichaam is nu toch echt even het belangrijkste! En wat grappig dat Zefanja nu al zo lekker muzikaal is! Speel je zelf saxofoon? Roelie, geniet van de tijd met je mannen! MissyM, wat erg die dromen.. heb er gelukkig geen last van.. denk dat het idd komt door je vorige zwangerschap. Een stukje onzekerheid is dan ook helemaal niet zo vreemd! Maar denk dat als de beeb straks lekker druk wordt in je buik je het allemaal veel intenser gaat beleven! Murmel.. de wand als trampoline.. die houden we erin! hihi.. zo voelt het wel soms ja! Al is het bij mij niet echt zichtbaar aan de buitenkant.. Komt wellicht nog wel.. En wat balen van dat kaartje.. is ook best lastig een leuke te vinden, er is zó veel te krijgen! Ruby, wat heerlijk dat je mannetje nu vaker thuis is. Ik heb denk ik de hele geschiedenis gemist van dit verhaal.. hoe lang is hij niet thuis geweest? En hoe lang moet hij nog in de open inrichting? En hoe was je pretecho? Nog leuke foto's? Lenthe.. pff wat een gedoe met die bouwvakkers! wel vaag dat ze dat eerst toezeggen en dan toch maar niet.. en dan toch weer wel.. maar goed, een leuke buurvrouw is de troost hihi Dames, wie gaan er nou allemaal mee de 28e? Wat is de huidige "stand van zaken"? Die discussie in de lounge.. die loopt volgens mij zo uit de hand dat ik er niet eens aan begin om hem te lezen.. *edit* toch maar even een reactie achter gelaten.. het kriebelt toch hihi wanneer leren mensen nou eens elkaars geloof accepteren? Dat is reden nummer 1 van alle oorlogen in de wereld.. lijkt me toch niet dat al die goden dat willen.. pfff En Ruby wat heerlijk dat jouw man er zo over denkt! En wie heeft er hier allemaal zo'n pigment streep op de buik? Ik niet.. maar lees dat best veel.. wel zijn mijn tepels immens geworden voor mijn gevoel hihi.. en hard! Had gisteren even een "normale" broek aan, omdat al mijn positiebroeken in de was zaten.. nou, kreeg me toch een protest in de buik.. opzouten! hihi.. hele tijd te trappen.. dus heb vandaag toch maar weer een positie broek aan.. dat kind is nu al de baas over mij, dat gaat verkeerd hihi
Goeiemorgen, Gisteravond de buurtbbq gehad, zou het niet al te laat maken, goed at was dus 00.45 uur voordat ik mijn bedje lag, met vreselijk pijn in mijn bekken. Maar wel gezellig. Vandaag waren de kids om 7.30 uur wakker, dus die hadden toch een beetje rekening met papa en mama gehouden. Straks even lekker met ze naar het bos en dan vanmiddag weer behang afhalen in de babykamer. Gwendolyne, heerlijk he dat ze al zo'n willetje hebben zo klein als ze zijn Nee ik speel zelf geen saxofoon, maar heb wel gitaar, piano en djembe gespeeld. Zou eigenlijk ook naar het conservatorium (gitaar) maar had wel de capiciteiten maar was te laat met inschrijven, toen voor nood gaan werken en ja geld verdienen went snel. Had eigenlijk het liefst gitaarbouw willen studeren, maar dan moest ik naar belgie naar school en studiefinanciering wilde toen niets mee betalen. Mijn ouders konden dat niet betalen, dus ja ........... Dat had ik echt heel graag gewild. Dus ja dat muzikale heeft hij van zijn moeder. Linda, de film was wel de moeite waard? ik wil er ook nog heen, maar wil nog even wachten. Nou laat het eventjes hierbij, ga met de kinderen naar het bos en met de hond. Groetjes Melanie
net een heel verhaald getypt, word ik van de site geknalt Nou overnieuwe dus Ik was dus n og even lekker terug mn bedje in gegaan heb niet echt geslapen, maar een beetje lekker liggen doezelen. Geloof niet dat we hier nog zon krijgen, het is donker en grauw en volgens mij krijgen we ook nog eens onweer Sins ik zwanger ben ben ik als de doods voor onweer, Gwen ik wens je een fijne verjaardag! Tari dat klinkt inderdaad erg gezellig een buurt bbq wandelse in het bos.
Daarom typ ik altijd mijn tekst in kladblok.. dan kan ik rustig nalezen wat iedereen heeft gezegd en in kladblok reageren. Daarna knippen, plakken et voila!
Pfff wat een regen onweer hier, zeg! De hond moet ook nog uit, voel me schuldig dat het al zo laat is. En hij mankt ook nog, het arme schepsel Gwen, van harte met je verjaardag! Pennie vind ik ook erg leuk verzonnen Amaranta, fijne vakantie! Persoonlijk zou ik erg graag naar de Alpen gaan. Ben gek op de bergen. Gelukkig dat smaken verschillen! Ik hoop dat je toch een fijne vakantie hebt! Ik heb Jos eergisterenavond voor het eerst echt heel duidelijk gevoeld! Al een paar weken voel ik zo af en toe wel een "plopje", maar heel kort en heel zacht. Maar nu was het helemaal duidelijk! Zo gaaf! Nu maar hopen dat ik hem steeds vaker en duidelijker ga voelen en mijn man kan gaan meegenieten.
Pff, hele toestand gehad hier; ik begon gisteren opeens onwijs te bloeden. Dat heb ik bij Sofia ook een paar keer gehad dus eerst maakten we ons niet heel druk, maar uiteindelijk toch maar de vk gebeld. Er wordt toch altijd gezegd dat je bij bloed altijd moet bellen en het stroomde er echt een tijdje uit. Daarna werd het al minder, maar toch... Ze stuurde me door naar het ziekenhuis en daar hebben ze echo's gemaakt (ook inwendige, want er leek een bloeding achter de baarmoedermond te zitten) en ze hebben mijn urine onderzocht, door een katheter in te brangen. AU! Ik kreeg al spijt dat ik gebeld had, allemachtig wat een rotgevoel zeg! Al met al heb ik er wel twee uur gelegen en toen wilden ze me voor 24 uur opnemen. De baarmoedermond bloedde, een gynaecoloog die erbij was gehaald vond dat alles er verder goed uitzag. n Ik wilde absoluut niet blijven en omdat ik op een paar minuten van het ziekenhuis woon, mocht ik toch naar huis, maar nu moet ik heel rustig aandoen. Ik geloof dat het bloeden nu wel gestopt is. Bah vervelend, ik vond net dat het zo goed ging deze zwangerchap! Ze maakten er nu ook echt wel meer werk van, maar dat komt omdat ik nu al zo ver ben; bij Sofia was ik de laatste keer dat het gebeurde 15 weken geloof ik.
Tjee, Lenthe, wat eng! Sterkte ermee en ik hoop dat het bloeden snel stopt en je weer kunt gaan genieten! Kop op!
he bah Lenthe, wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig ben je uitgebreid doorgelicht. Hoe kan dat dan ineens plotseling zo hevig gaan bloeden? Is die kleine te actief tegen je aan aan t schoppen? Klein gelukje bij ongeluk is dat het al eerder hebt gehad en het fijne resultaat lekker om je heen kruipt (weliswaar met zwarte knietjes , maar toch...). Maar leuk is anders natuurlijk. Doe maar lekker heeeeel rustig aan en laat je maar lekker vertroetelen.