@Ruby: hoe was de pretecho?! @all: getverderrie, het plenst,hoost en onweert. Sta ik hier in mn leuke zomerrokje, klaar om lekker te gaan wandelen met een groep vriendinnetjes in het Vondelpark. Dat wordt toch even een ander plan bedenken, vrees ik... Zowel qua kleding als qua activiteit, haha. Hebben ze ons weer zo lekker lopen maken vwb het weekend: het zou warm worden (nouja, t was gisteren nog geen 24 graden) en een beetje zonnig (heb de zon misschien 20 mins gezien in het hele weekend)... Een dooie-mus-verhaal dus!
@Amaranta: veel plezier in de Alpen (lukt vast wel hoor!) Enneh.... als het je echt te veel wordt, ze hebben daar vast wel internetcafé´s? Dan kom je gewoon even je gal spuien over alle Heidi´s en Peters die je het leven daar zuur maken
he bah lenthe dat zal schrikken zijn geweest Gelukkig is alles wel in orde! Maar hoe kan het? Hier is het al weer wat droger en het word weer wat lichter, maar ja voor hoelang en krijgen we nog het zomerse weer?
Lenthe, wat naar! Hoop dat je je nu wel goed voelt, dat het bloeden echt gestopt is. Lekker rustig aan doen even! Ikke, ik ben onwijs bang voor onweer sinds mijn zwangerschap. Snap er helemaal niets van, maar die spooknachten van 2 weken geleden hoop ik niet weer te krijgen, want dat is niet goed voor mijn nachtrust (en mijn humeur )! Amaranta, misschien valt het wel mee als je er eenmaal bent! Houd maar in gedachten dat wij allemaal wel met je zouden willen ruilen!!! Suc6 (en toch ook veel plezier!)! Het weer: tja, hier ook niet best, maar geen noodweer ofzo. Net wat kleine druppels, geen buien en de lucht is ook al weer lichter aan het worden. De zon doet haar best, maar ik weet niet of ze het nog gaat redden vandaag! Jammer, was van plan naar het nieuwe stadsstrand te gaan... Onze smurf: Ik voel hem sinds deze week bijna elke avond even, als ik rustig in bed ga liggen. Dan wordt er zachtjes getrapt of geslagen, links onderin mijn buik. En heel soms voel en hoor ik hem helemaal draaien, met blub-blub-geluidjes erbij, zooooo schattig! Zelfs mijn mannetje heeft 1 schopje gevoeld, heel per ongeluk had smurfje te laat door dat het de hand van zijn vader was.... Hoop dat ik hem snel elke dag ga voelen, geeft toch wat meer zekerheid! Waarschijnlijk als over een week de vakantie begint, kan bijna niet wachten!
Lenthe, jemig meid, schrikken. Doe het rustig aan! Wat zal je de zenuwen hebben elke keer als je naar het toilet gaat. Het weer is hier ook niet zomers, onweer en een behoorlijk zware en lange regenbui, we waren net op tijd in de auto. Zometeen lekker op de babykamer aan de gang, want ja daar is het prima weer voor. Sammie, leuk dat je man de kleine toch even heeft kunnen voelen, hier was de kleine meid een paar dagen erg rustig, begon me wel een beetje zorgen te maken, maar sinds gister (een beetje) en vandaag is weer vaker actief, misschien wel een groeispurt gemaakt. Dan waren de jongens ook wat rustiger. Amaranta, toch veel plezier, zou ook wel willen ruilen hoor. Onweer, vroeger heel erg bang voor geweest, maar inmiddels niet meer.
Hier ook veel onweer gehad. Het warme weer valt erg tegen. Ben nu met onze nieuwe linnenkast bezig, lades en planken erin aan het schroeven. En al voor een deel de kast aan het inruimen. Ik voel ons kleine ventje al sinds dat ik 18 weken en 5 dagen ben. En dan ook iedere dag. Maar sinds de vakantie en daarna wel heviger en vaker. Af en toe zie ik mijn buik echt op en neer gaan. Zodra ik ga zitten gaat hij tekeer. Mijn man voelt hem ook regelmatig. Hij trekt er zich niets van aan of het nu mama of papa is hij schopt net zo hard terug. Dat belooft wat. Liefs Stasia
nou lenthe wel heel vervelend,hoop dat het niet meer bloed. pretecho kon ik niet doen omdat ik vergeten was dat ik een nieuwe voorruit in mijn auto moest laten zetten.dus heb afgebeld. wij hebben hier nog geen druppel regen gezien. alleen al 3 dagen onweer tussen mij en mijn mannetje,weet niet eens waarom maar het klikt gewoon ff niet. schrijf morgen wel weer ff als ik fabian naar kamp heb gebracht.
Goeiemorgen, Ruby, he bah meid vervelend dat het eventje niet klikt, maar komt wel weer goed hoor. Jammer van je pretecho, dat was ook wel balen zeg, niet echt een heel super weekend gehad, als ik het zo lees. Kop op meid! Hier gaat het redelijk. Gisteren alle behang van de babykamer verwijderd, morgen komt mijn vader om alles te schuren, en dan volgend weekend hopelijk beginnen met schilderen. Heb van het weekend 2 geboortekaartjes binnen gehad, van CARDXL, we vinden ze allebei wel leuk, maar 1tje heeft toch wel de voorkeur. Wil alleen nog even langs een drukker of zij deze ook hebben. Denk het wel, het is een kaartje van Mercard. Dus als het goed is zijn we daar ook al uit. Kan ook van het lijstje worden weggestreept. Zal zo eens kijken wie vandaag wat had.
AGENDA LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Didi1988~ 16 juli bloedonderzoek (suiker: de hele dag) Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Didi1988 ~ 17 juli TROUWEN!! {|= Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Stasia~ 19 juli controle gynaecoloog Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~7 augustus 10.30 VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Linda succes weer bij de gyn. En Didi met je onderzoek van vandaag, gaat wel een lange dag worden.
Goedemorgen! Linda > Heel veel succes bij de gyn vandaag, wat gaan ze bekijken, is het een uitgebreide controle? Didi > sterkte vandaag, zal vast geen bijzonder leuk uitje zijn, zo'n hele dag Hier lijkt het wel weer nacht, zo donker is het, echt niet normaal... Collega's komen allemaal drijfnat binnen nu. Stakkers. Gelukkig zitten we lekker de hele dag droog binnen op kantoor, haha.
Het ziet er hier ook niet echt zonnig uit. Ben net terug van de HA. Moet morgen bloedprikken ivm de vermoeidheid en een afpsraak maken met fysio voor mijn bekken. Mag niet meer zoveel of ver lopen. handig als je de hond moet uitlaten, dat worden nu dus een stuk korter rondjes. Moet Adriaan dat 's avonds maar met hem inhalen. Muriel werk ze vandaag gelukkig is het droog waar je zit. Mooi zomer weer he.
hier is het nog steeds vreselijk warm.. gisteren geen drup gevallen en als ik zo de weerradar bekijkt gaat dat ook vandaag niet gebeuren.. Gisteren mijn verjaardag (al) gevierd, pff merk wel dat ik eerder moe ben hoor.. schrok me gisteravond ineens.. ging naar de wc.. bloed gelukkig was het een uurtje later wel weg.. maar schrok behoorlijk! Linda en Didi.. succes vandaag!
Hee meiden! Even snel: Lenthe kan me voorstellen dat je dan flink schrikt, goed dat je de vk hebt gebeld en dat ze het serieus nemen dan! Gaat het nu weer beter? Gwen jij ook al bloed....hoe is het nu met jou? Tari: succes met bloedprikken, vervelend dat je nog steeds zo moe bent en dat van die honden herken ik maar al te goed, ik heb er 3 die ik ook nog afzonderlijk uitlaat ik loop me ook het lazarus hier Gelukkig is René nu thuis mag hij het ff doen! Linda en Didi succes vandaag! En het weer.....ach het regent en onweert hier en als ik zo op de radarbeelden kijk krijgen we nog heel wat Toch stronteigenwijs een mooi groot zwembad gekocht en het is nu ff droog dus het word opgezet en bij de eerste zonnestralen springen we erin lekker puh Wel jammer hoor had op mooier weer gehoopt maar goed we vermaken ons toch wel Fijne dag allemaal! xxx Roelie
Gwen, ook al, doen jullie het wel rustig aan. Schrikken hoor. roelie, gelukkig is het warm dus kan je je zwembad even goed gebruiken. Wij gingen vroeger vaak 's avonds naar het strand om garnalen te vangen en dan vooral als het regende, maar het water was juist dan op zijn lekkerst. Veel plezier met je bad. trouwens wel lekker dat Rene de honden nu kan uitlaten.
Nog steeds goed.. dus denk dat er even een ader rond de baarmoedermond is geknapt of zo.. maar voel de beeb gelukkig nog steeds, dus zal wel goed zitten Jij zwemse vandaag! Anders zet je hem hier bij mij op.. tis hier echt warm.. en regen zit er ook niet aan te komen
Gek zeg dat het echt oz verschilt op plekken in Nederland. Hier moet ik echt niet denken aan naar buiten gaan, het hoost van de lucht. Vochtig benauwd is t inderdaad wel. Dus beetje verfrissend zwemmen zou geen kwaad kunnen. Roelie, ik hoop dat er gauw wat zonnestraaltjes doorheen gaan piepen bij jullie. En het gemak dient de mens: de regen vult je zwembad vanzelf! Jemig Gwen, je zult toch wel geschrokken zijn. Gelukkig voel je die kleine lekker bewegen, dat zal je zeker geruststellen. @lenthe: hoe is het nu met jou?! @Tari: lastig he, met zo'n hond? Gewoon alleen aan de poezen gaan, die laten zichzelf zo lekker uit Wel vervelend dat je zo moe bent, hoop dat ze er achter komen of ze er iets aan kunnen doen (staalpillen oid).
Heeft er iemand nog tips voor wat lekkers te eten vanavond? Heb altijd weinig trek met dit weer.. maar wil wel wat lekker gezonds maken vandaag.. gisteren chinees gehad, dus vandaag ff compenseren
Wij eten vanavond pasta, lekker makkelijk maar toch lekker en wat groenten er door. Haha, ik heb ook 3 katten. Klein rondje is even goed goed voor de lichaamsbeweging. Dan maar een rondje extra vandaag.
Verse broccoli met groenteburgers van de AH, heerlijk vind ik die. Ik ben helemaal geen vega-type, maar vind ze echt lekker (en gezond)! En dan lekker wilde rijst en appelmoes erbij. Helemaal verantwoord en ook lekker!
Morgen uhww middag meiden Vanacht verschrikkelijk heet gehad, bah wist gewoon niet hoe ik moest liggen. Hier heeft het de hele ochtend geregend en geonweerd, en nu komt er eindelijk wat frisse lucht naar binnen, heerlijk. Vind die warmte maar helemaal niks op het moment. Schoonmoeders is hier ook al geweest, dus huisje is weer aan kant. Had vandaag een bel afspraak met het UWV, alles blijft het zelfde zoals het nu is, en over 4 weken weer een nieuwe bel afspraak. Lenthe hoe is het nu meis, met de bloeding, hopelijk is alles weer rustig. Ruby balen dat het even niet z lekker gaat tussen jou en je mannetje, hopelijk komt het snel weer goed! Linda succes bij de gyaecoloog! Didi he get de hele dag die onderzoek, ben benieuwd wat er uit komt. Tari balen dat de vermoeidheid niet wil zakken en dat je bekken niet mee willen werken, hopelijk kan de fysio erwat mee. Gwen jij ook al bloed, jeetje zeg, Hopelijk is alles nu weer rustig Avond eten, pfff moet er nog niet aan denken,w eet ook nog niks eigelijk Heb net de laatste pannenkoeken van gister op gegeten hihihi, dus zit voorlopig wel even vol.