November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee Ikke, dat benauwde weer vind ik ook niks! Liep net al te zweten, terwijl we heel rustig een rondje liepen in de pauze!

Pffff jammer hoor, het is duidelijk vakantieperiode, het is zo rustig hier op het forum!

En op mn werk heb ik het ook al niet druk, dus had juist graag wat afleiding uit gehaald de novembermama's, hihi...

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja hihi.. jammer he dat het zo rustig is.. maar heb eigenlijk ook weinig te melden..

Net viel hier een man voor mijn deur van de fiets en die kwam niet meer overeind.. heb hem maar overeind geholpen, maar is toch best lastig aangezien ik geen kracht mag zetten met tillen.. gelukkig kwam de overbuurvrouw ook helpen.. voelde mijn buik behoorlijk erna, maar ja.. kan moeilijk die man laten liggen op de stoep.. :rolleyes:

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ahw arme man zeg
    heeft tie er niks aan over gehouden?

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nee, ik vroeg nog offie zich bezeerd had.. maar hij kan ook niet zo goed praten.. maar hij knikte nee.. zag verder ook geen wondjes of zo.. maar je schrikt wel hoor.. :pale:

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    he bah, ja schrik ik ook altijd van hoor
    arme man.
    Gelukkig dat je hem geholpen heb, zie je niet veel mensen meer doen :(

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nee, maar ik denk altijd maar zo.. wat zou je willen als je zelf daar op de grond ligt? Dan wil je ook geholpen worden! toch?
    Heb dat toch beetje overgehouden van mijn straatvrees denk ik.. had straatvrees door mijn fobie voor flauwvallen en verkeerde medicatie. Ik was dus altijd bang dat ik ineens op straat zou flauwvallen en dat niemand me zou helpen.. dat ik alleen maar nagekeken werd.. dat lijkt me echt vreselijk! Nog steeds hoor.. ga alleen wel gewoon de straat op :D

Heb nog wel wat anders te klagen.. hihi.. heb last van een koortslip volgens mij.. in de mondhoeken heb ik uitslag.. heeft iemand een goede tip wat ik ertegen kan gebruiken? Afgezien van de gebruikelijke zalfjes.. of anders idd een goede zalf die ik mag gebruiken tijdens de zwangerschap.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja heb je ook gelijk in
    Ik zou ook geholpen willen worden, wie niet denk ik
    Maar iemand anders helpen, vinden sommige mensen moeilijk heb ik het idee.

Phoew iets tegen een koortslip, ik heb geen idee, heb er zelf nooit last eigelijk (klopt het even af)

iemand trouwen nog intresse in een Motorola razr (telefoon) :)
    Hij staat al op marktplaats maar ja niet echt intresse geloof ik door mensen.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dit wil ik ook nog wel met jullie delen vond het zelf wel erg grappig namelijk

Een van mn katten die begon net met spugen, (oke niet smakkelijk) en hij schrikt daar altijd van dat arme beest, Dus geef hem een aai over zijn bolletje en ruim de zooi op, en wat zie ik tussen zijn overgeefsel, een streepjes code, nou je kon mij opvegen, werkelijk waar. Ik gelijk een vriendin gebeld en die begon van, wees maar blij dat je niet naar de AH bent geweest met hem, wie weet wat het koste, zeg heel droog misschien was hij wel op de Bonus. Heb mijn lach spieren weer getraind voor vandaag. :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Balen als je een koortslip hebt, daar is tijdens de zwangerschap volgens mij erg weinig tegen te doen.
    Als het nog niet al te erg is, zou je tandpasta kunnen gebruiken, dat droogt het plekje uit. Het staat wel erg suf, maar binnenshuis moet dat kunnen ;)

Mijn VK waarschuwde er overigens extra voor: pas ontzettend goed op dat je de besmetting van je koortslip NIET 'down under' overbrengt. Klinkt heel suf, maar toch loop je dat risico best wel. En niet alleen door seks oid (zoenen en dan meer zeg maar), maar bv. ook gewoon als je je handen niet hebt gewassen en naar t toilet gaat bv.
    Want als je eenmaal herpes daar beneden hebt, is dat een enorm groot risico voor het kindje tijdens de geboorte!

Sterkte ermee, het is superirrtant, ik ken het maar al te goed...

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahahaha rare kat heb jij! En wat voor prijs kwam er uit de scanner, hahahahaha!

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zou als hij zulke acties doet, zal hij weinig opleveren :)
    raar beest, als ik nu naar hem kijk, schiet ik al weer in de lach

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dieren zijn dan zo leuk he, vooral omdat het zulke onverwachte dingen zijn.
    Dat arme dier, het zal hem vast niet hebben gesmaakt, haha.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou dat denk ik ook niet inderdaad
    en hij is juist van "ik lust niks, alleen mijn eigen brokken"

whhaha ja heerlijk die beesten, zou niet zonder ze kunnen, al kan ik ze soms wel eens achter het behang plakken :)

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hihi.. ff langs de prijsscanner gaan en kijken wat het was.. :) blikje tonijn of zo :p

en ja, die koortslip is best lastig.. probeer er ook weinig aan te zitten.. je mag ook geen baby's kusjes geven als je koortslip hebt :( Kan heel gevaarlijk zijn voor baby's! Vind het vreemd, want heb het eigenlijk nooit in mijn mondhoeken.. maar ga maar eens aan de tandpasta denk ik :thumup:

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahahah

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    we hebben wel een "triootje" hier zeg :) waar is iedereen toch? allemaal aan het luilekkeren in de hitte? of werken natuurlijk.. ben altijd zo blij dat ik maandags vrij ben.. lekker lang weekend.. en de woensdag ook.. vooral in de toekomst als de kleine woensdagmiddag vrij is :D

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zijn er ook een paar op vakantie toch?

Verveel me toch de jan tandjes dus ja dan maar vervelen op het forum en zit op marktplaats te loeren enzo

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hihi grappig.. ik zit ook op marktplaats te koekeloeren.. heb gisteren weer hoop leuke spulletjes gekregen.. volledige Nijntje badset en nijntje luiertas.. en veel speeltjes.. ik kan er zelf al niet eens vanaf blijven.. al die geluidjes :p

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    HiHi, en nu ga ik ook nog eens afhaken, want ik ga lekker afloggen en naar huis!
    Krijg gezellig eters, dus ben er vanavond ook niet.
    Fijne avond dames!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahah
    Ik ben dingen aan het verkopen,
    het ligt maar in de kast te liggen, zonde eigelijk
    zat een beetje te kijken wat er zoal voor geboden/gevraagd werd.
    leuke sport

Ik ben helemaal geen nijntje fan hihihihi

Deel Deze Pagina