hmm mijn man wil nog wel een nieuwe mobiel.. die van hem is echt een on-ding.. wat vraag je er voor? of is het een roze of zo? hihi.. of heb je de link? *edit* laat maar heb je volgens mij al gevonden.. maar die way too new haha.. zoeken wel een goedkoop toestelletje Succes met de verkoop!
krijg ik het toch niet voor elkaar om een link te maken van marktplaats zal wel blond zijn hihiihhi nee geen roze brr hihi nee is een zilver/black razr v3i alles zit er nog bij enzo de hoogste bod is nu 75 euro maar nog verder niks van die mensen gehoord.
ow had net mijn berichtje al aangepast.. wat ik zei.. we zoeken echt een ouder toestelletje voor gewoon erbij voor hem.. voor de mensen die wél geïnteresseerd zijn: hier de link: http://gsm-telecom.marktplaats.nl/mobie ... ilver.html
hihihi ja zie het nu pas hoe oud moet het toestelltje zijn? heb nog een oude samsung liggen bedenk ik me hihi nou zeg voel me nu echt zo'n verkoop muts haha
Zo gezellig aan het babbelen. Hier ook een MP fan. Heb zelf een crosstrainer en een buikspierbankje te koop staan. Heb een abonnement op de sportschool, dus ja en heb de ruimte waar het staat hard nodig. Koop ook vaak lego duplo voor de jongens via MP, daarna in de vaatwasser of wasmachine en schoon is het, vaak is het nog als nieuw. Het ledikantje voor de kleine meid hebben we ook via MP. Vanmiddag nog even buiten gezeten met mijn vriendin, ook als schijnt het zonnetje niet erg, wel erg warm/benauwd. Ze had kleertjes mee voor de baby en voor Zefanja. Ga zo even aan het eten.
Nou, hoe oud precies weet ik nie, maar wil zo'n beetje 25 euro voor uitgeven.. welke samsung is dat dan? Hey Tari! je bent weer "in ons midden" gezellig! Ik moet zo trouwens wel even wat gaan eten... dus ben bang dat ik zo weer afhaak..
voelde net gewoon de vloer trillen van onweer niet leuk Het is wel al weer lichter maar met bakken uit de hemel nog bahhhhhhhhhh
even nog weer een ander vraagje.. die pendels.. hoe hebben jullie dat gedaan? heb inmiddels twee dames tijdje geleden een pb gestuurd of ze willen pendelen, maar krijg helemaal geen antwoord.. moet je iets speciaals doen of zo? btw.. nu Mahalageasca opstaan van Mahala Raï Banda.. ZO'N GÁÁF NUMMER! word er helemaal vrolijk van