November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou vanmorgen naar de gyn. geweest,heb een verhoogde bloeddruk dus moet maandag terug komen. voor de rest zag alles er goed uit.

ooh meiden fabian is op kamp en blijft tot vrijdag weg.ik mis hem echt heel erg.anwar ging eigenlijk 2 dagen logeren bij zijn tante maar ik hield het niet uit dus heb hem net opgehaald.nu slapen zijn neefje en nichtje hier.

kom morgen weer ff kijken.

trouwens ff over de meeting,als het weer zo slecht blijft zie ik de dierentuin eerlijk gezegd niet zo zitten.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee maar wel of het de dierentuin word of niet. Als het (volgens plan 2) een high tea word of iets dergelijks vroeg ik me af of het dan wel alleen met de zwangere zou zijn. Ik zit er nog even over te twijfelen.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou een high thea met de kids erbij lijkt me niet zo'n goed plan.mijn kids zijn niet zo'n stilzitters.

als het gewijzigd word hoor ik het wel,moet manlief maar lekker een dagje oppassen.

ben even aan het bedenken wat ik vandaag ga doen,het zonnetje schijnt hier al volop.dus ff kijken wat het word vandaag.

ik heb gister trouwens flink harde buiken gehad,en heel erg last bij het uitstappen uit de auto.vind het zwanger zijn eerlijk gezegd veel zwaarder dan bij de eerste twee.weet niet waarom maar het lijkt net of ik meer kwaaltjes heb dan de vorige keren.

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wat naar dat je meer klachten dan de vorige keren hebt, Ruby! Misschien heb je nu meer stress vanwege je mannetje? In ieder geval sterkte ermee!

Mij maakt het niet uit wat we gaan doen met het uitje. Ik hoor het wel.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

We gaan er gewoon lekker vanuit dat het eindelijk eens echt mooi weer zal worden volgend weekend, hoor!
    We gaan gewoon lekker naar de dierentuin en mocht het echt regenen, dan nemen we lekker pluutjes mee en duiken we het restaurant wat vaker in ;)

Ben toch wel erg benieuwd met hoeveel dames we nu zijn op het uitje.
    LindaPooh, jij had toch de lijst?

Goed dat allerlei dames weer goedgekeurd zijn en dat alle babies lekker groeien. Die in mijn buik is echt gek op turnen, voel haar zo vaak rommelen!

Vandaag een moeder - dochter dagje. We gaan lekker beetje winkelen en ik laat haar alle wagens zien en andere babyspullen, zodat ze een beetje feeling krijgt met het baby-wereldje :)

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Ruby, wel vervelend dat je bloeddruk te hoog was.
    Ik heb deze rond ook veel meer last van kwaaltjes, incl. bekkenproblemen. Deze snap wat je bedoelt. Maar ja het is ook hard werken voor het lichaam.

Over het uitje, ik weet niet of ik mee kan, ik mag namelijk niet te veel of lang lopen, en als ik dan ook nog 1,5 uur auto moet rijden, ga ik het niet redden vanwege mijn bekken.
    Wacht nog wel even af wat de fysio zegt, maar ik denk dat het voor mij dus niet doorgaat.

Tineke, hier word wat afgeklept hoor, jammer dat dat op jonge gezinnen niet zo was. Is toch het leukste, als je zo lekker met 'onbekenden' kan kleppen omdat we in het zelfde schuitje zitten, :)

Leuk Muriel een moeder-dochterdag, heb ik vandaag ook, maar dan vanwege huishoudelijk werk :D

Gister heeft Adriaan onze vliegenzwam lamp opgehaald, hij was daar al goedkoop, maar het bleek achter een oudbekende van Adriaan dus kreeg hij nog eens 5 euro extra korting. Tevens kreeg hij een 3d ooievaar voor aan het raam, dit omdat er zwart rondje van zijn oog miste, gratis! (kan je zo nieuw kopen bij de hobbywinkel en anders met zwarte stift bij
    werken) Altijd leuk deze mazzeltjes.

De babykamer staat nu helemaal in de grondverf en als ik eindelijk uit de kleurtjes ben kunnen we alles gaan schilderen.

Zo ga me nu eens even douchen, was er pas om 9.00 uur uit. Heerlijk! Gebeurt niet vaak dat de kinderen laat wakker zijn.

7. Ruby, ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat... Kwaaltjes lijken me niets. Ik mag tot nu toe gelukkig niet klagen.

Ik moet nog even foto's maken van ons baby-kamertje... daar denk ik steeds aan, maar dan heb ik geen zin om mezelf van de bank af te slepen haha.

Ik wil ook nog even langs de prenatal voor een bikini, want we gaan een weekje op vakantie... en ook even lekker naar de thermen, alleen moet je daar je badkleding aan, dus moet ik toch nog even speciaal wat halen. Ach kan ik daarna meteen op zwangerschapszwemmen, hoef ik daar ook niet meer over te twijfelen, omdat ik niets heb om aan te trekken :D

8. Niet meer actief

Hee meiden! Zo, hier weer terug uit la France !

We hebben een hele rustige, saaie vakantie gehad...2 dagen zon en verder veel bewolking en regen.... :cry:

Mijn ouders hebben een vakantiehuis in Frankrijk, in de dordogne een heel klein dorp met 6 huizen, dus er is niks te doen...

Nou ja, we hebben lekker bijgetankt en gaan de rest van de week aan de gang met het babykamertje!

Ik ga van de week nog even proberen bij te lezen en zal dan zoveel mogelijk reageren.

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zoo rustig hier! Zeker mooi weer?!

Heb vanmorgen en een gedeelte van de middag besteed aan mijn mammie en daarna aan mezelf. Even wezen winkelen. Een paar nette slippers in de uitverkoop voor € 7.50 en een lang(er) hemdje. Alles wordt zo kort nu en een buikband eronder is weer zo warm. Lekker hoor. Nu maar aan de schoonmaak gegaan (naja ahum even internetpauze dus)...

Jen, ik kan mij niet heugen wanner ik me voor het laatst verveeld heb...mij lijkt het wel wat :) (eventjes dan). Jammer van het weer, zeg!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo juist bij fysio geweest en heb dus bekkeninstabiliteit, Heb nu een (proefmodel)bekkenband voor 2 dagen proef om te kijken hoe dat gaat, deze moet ik ook 's nachts dragen. Vrijdag moet ik weer terug komen en dan spreekt hij ook door wat ik wel en niet mag.
    Zit gelukkig (jammer genoeg) niet tussen mijn oren

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Meissie28~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon

AGENDA

Julie123 ~18 juli 4e echo en controle
    Rachel~ 19 juli VK
    Stasia~ 19 juli controle gynaecoloog
    Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk
    ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk
    Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK
    MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK
    Murmel ~ 27 juli 09:15 VK
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho
    Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK
    MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!!
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk
    Roelie~7 augustus 10.30 VK
    Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 vk
    Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! :D
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste

8 MEIDEN
    11 JOCHIES
    10 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 29 kleintjes op komst!

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    :idea: Julie hoe ging je echo en controle vandaag?

:idea: Meissie.. ja, dat gaat zeker snel hier.. we kletsen wat raak hihi.. maar goed, daar zijn we vrouw voor he.. In principe mag ik niet klagen hoe ik me voel op wat kleine ongemakjes na uiteraard.. Volgens mij kom ik nu eindelijk een beetje aan en zo heel langzaam aan komt er ook wel een buikje.. Ik heb je trouwens al toegevoegd op de bevallingslijst (hope u don't mind)

:idea: Ruby.. wat balen dat je bloeddruk verhoogd is.. toch hoor je dat vaak he.. maar goed, dat je nu wel extra onder controle staat!

:idea: Dafje.. ben je al geslaagd voor een bikini?

:idea: Jen.. welcome back! wel een beetje tot rust gekomen?

:idea: Barbabintje.. lekker he dat shoppen? Ben eerlijk gezegd zelf niet zo'n shopper.. maar áls ik ga.. hihi

:idea: Tari wat balen dat je toch bekkeninstabiliteit hebt.. hopelijk helpt de band! Sterkte ermee!

Wat betreft de meeting.. als het met bakken de hemel uitkomt zie ik dierentuin niet zitten.. zo af en toe een spatje regen is niet erg daar is een plu wel goed voor.. maar misschien wel een idee om alvast over een alternatief na te denken? Ik ben ook wel benieuwd wie zich allemaal hebben aangemeld.. misschien nog een carpool idee voor de mensen die verder wegwonen?
    Vandaag geprobeerd verder te gaan met het kamertje, maar is me toch te zwaar.. wacht wel tot mijn man thuis is.. vind het wel leuk nu het ledikantje al staat.. toch een beetje een idee hoe het er uit komt te zien!

13. Gwendolyne, ben nog niet toegekomen aan een bikini kopen. We zitten ook nog effe in dubio wat betreft de vakantie. We gaan namelijk kamperen, maar de weersvooruitzichten zijn niet zo denderend... Dus wat we nu precies gaan doen is de vraag. Als iemand nog tips heeft voor een vakantie die bijna zo goed als gegarandeerd zonnig is en voor een week goed te doen is, ik houdt me aanbevolen.

Ben vandaag bij de vk geweest. Voor het eerst alleen. Das toch een ander gevoel. De vk is zelf ook zwanger haha, das grappig. Vraagt ze of ik dichterbij wil komen zitten voor het opmeten van mijn bloeddruk, omdat ze zelf ook niet zover naar voren kan :D

Afijn, de baby groeit flink, vorige keer was mijn buik 21 cm bij 21 weken en nu bij 25 weken 26 cm. Het hartje klopte weer enthousiast en mijn bloeddruk is netjes 110/50. Ukkie ligt met het hoofd naar beneden en met de billen rechts in het midden van mijn buik. Waardoor er een grote bult ontstaat wanneer ik op mijn rug lig. :) De kleine beweegt zich suf dus het zit allemaal wel goed! Ik is blij! Jeej! :D

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    fijn dafje dat de controle zo goed ging.

gwendolyne je hebt echt een mooi babybedje,echt heel leuk.

tari das flink slikken bekkeninstabiliteit en dan nog twee van die kleintjes die rond rennen.hoop dat je het een beetje red.

over de meeting,ben zelf ook niet heel erg mobiel heb erg last van mijn buik en dan door de dierentuin lopen is niet echt een succes.ik zou het fijn vinden als er een alternatief komt waar we gewoon gaan zitten.ik zorg gewoon voor oppas en dan kom ik alleen.

kom zelf net weer terug van het ziekenhuis,had al de hele ag harde buiken en buikpijn.blijkt dat ik een blaasontsteking heb.dus ben net naar de nachtapotheek geweest voor medicijnen.

waar blijft roelie eigenlijk met haar superleuke lange teksten?

15. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey ladies...ben ff een tijdje afwezig geweest en dat zal nog wel ff zo zijn denk ik, ik baal er van dat ik met slecht nieuws moet komen (niet over de zwangerschap die gaat perfect) maar wilde het toch ff zeggen, omdat ik de laatste tijd toch regelmatig kwam.

Maar mijn man was al 1,5 week ziek en is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. Uit onderzoeken blijkt dat zijn lever niet goed is en dat er waarschijnlijk een adertje is geknapt in zijn hoofd boven zijn oor. Het goede nieuws is dat dat adertje op de hersens zit en niet erin...dus hij heeft geen uitval van gezicht, armen of benen. Onze dochter logeert nu een paar dagen bij opa en oma...en voor de rest ben ik erg druk met op en neer rijden naar het ziekenhuis. Morgen krijgt hij een ruggemergpunctie, MRI en CT scan, dus het is ff afwachten allemaal. Met mij en de baby gaat alles perfect, gelukkig! (wilde niet alleen negatief nieuws er neer zetten) maar wilde het toch graag even delen en uitleggen waarom ik er even niet zal zijn.

Liefs,
    Natasja

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Even snel, dank jullie allemaal voor het medeleven. Wij (mijn man en ik) zitten ondanks het goede nieuws toch even in de emoties. Ik probeer na het weekend (want de vloer wordt bij overmaat van ramp ook nog geschuurd en geolied) alles een beetje bij te lezen en de draad weer op te pakken.

Over het uitje, we gaan gewoon. En als het rot weer is gaan we binnen in het gedeelte en het restaurant zitten toch?
    Er gaan 7 zeker mee en 2 dat is de vraag

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zooo wat een dag gister! Vanaf dinsdag een uur of 3 heb ik echt heel veel pijn gehad aan de linkerkant van mijn buik. Slecht geslapen en woensdag toch maar even de verloskundige gebeld. Moest langskomen, zat helaas ver weg dus kon pas s'avonds daar zijn. Eenmaal daar had ze behoorlijk veel uitgesloten maar na een inwendig onderzoek vertrouwde ze het toch niet helemaal. We moesten naar het ziekenhuis. Daar onderzoeken gehad pffffffff wat een hel sommige dingen :rolleyes: het kwam in ieder geval niet door de baby. De gynocoloog denkt dat het een spier is, maar ik moet maandag terug omdat het ook me nieren kunnen zijn.

Zo even kort samen gevat hoor! Was me een heen en weer geren, totaal 6 uur over gedaan in spanning maar goed wel een echo gehad en de baby doet het erg goed :D

Het uitje, ik heb besloten toch niet mee te gaan. De dierentuin is me nu ook te zwaar met me opgezwollen voeten. Bovendien gaan we 3 dagen later op vakantie dus dan kan ik mooi me koffers nog inpakken (voor zover nog nie gedaan ;) )

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen allemaal.

Ik denk dat we toch wat anders moeten bedenken voor de meeting, anders vallen er van de 7 nog eens 2 af (door lichamelijk klachten) Misschien dat Missym dan ook mee gaat.

Missym wel schrikken hoor, maar gelukkig hebben ze alles goed nagekeken en gaat het met de baby goed.

Natasja, jemig meid dat is heftig. Wat zal jullie geschrokken zijn.
    Hoe gaat het nu met je man? Heel veel sterkte allebei.

Rachel en Stasia succes met jullie controles

Linda ook voor jouw en je man veel sterkte met het plekje geven van jullie emoties. Luister goed naar elkaar.

Hier gaat redelijk hoor, ik heb op dit moment veel hulp van mijn ouders en Adriaan. Vandaag komt mijn vader ons ophalen, tevens omdat Adriaan en ik vanmiddag weg moeten. Maar ik vind het erg frusterend dat ik niet zo veel mag en kan doen. Ben iemand die graag de dingen zelf doet (erg zelfstandig), maar ja ik wil niet dat ik na de bevalling er nog last van heb doordat ik zo eigenwijs ben, ben ik al een beetje geweest (niet zeuren maar doorgaan)
    ik heb het tevens aan de voorzijde als achterzijde. 's nacht speelt voor het meeste op en kan ik niet eens omdraaien of mijn bed uit komen.

Gelukkig is het mooi weer zodat de jongens lekker buiten kunnen spelen.

Groetjes Melanie

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    morge meiden
    jeetje Natasja, heftig zeg!
    Ben er best van geschrokken.
    Hopelijk komthet allemaal weer prima in orde,
    Hou je ons op de hoogte, zal aan jullie denken meis!
    Dikke Knufffffffff

Linda meis, ook voor jou een dikke knufff
    neem je tijd hoor en praat er samen veel over.
    Ook wel logisch dat er veel emoties loskomen!
    Ook voor jou neem je tijd meis, en laat af en toe je gezicht even zien meis.

Missm hoe is het nu meis,
    is de pijn al weg getrokken?
    Dikke knufff

Jeetje wat een rot berichten allemaal zeg, blehhhhh

Hier gaat alles wel redelijk, gister naar fysio geweest,
    heb daarna veel pijn gehad, weet niet wat ze heet uitgespookt,
    want normaal heb ik dat dus nooit.
    Nu gaat het wel weer, heb ook heerlijk uitgeslapen voor mijn doen
    WAs pas om kwart voor 9 mn bedje uit :confused: hihi maar wel lekker hoor voor een keertje.
    Mn mannetje is vanavond lekker de kroeg in, dus heb een avondje voor mezelf.
    Verder niet veel plannen geloof ik, (wat is nieuw)

Hoe is het met de andere meiden?

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    linda je kan wel roepen "we gaan gewoon",maar voor mij is het best een stuk rijden.en dan daar nog rondlopen.met slecht weer zie ik het niet zitten,maar als het echt warm is word het ook een ramp ben ik bang.
    als ik veel loop krijg ik flink pijn boven mijn schaambeen en last van mijn benen.
    kunnen we niet gewoon ff heel centraal ergens in utrecht ofzo gewoon wat gaan drinken?
    tari red het niet om te lopen,ik niet en missym kan ook niet mee naar de dierentuin.

Deel Deze Pagina