Hee meiden, sorry nog niet (alles) bijgelezen.... Maar alvast even een reactie over het uitje. Ook ik ga afvallen, ook hier last van bekken en rugklachten dus lang lopen en/of lang zitten is geen succes...Tevens wordt zaterdag inderdaad het feestje van mijn broertje gegeven en dan wil ik graag fit zijn!
Jammer zeg, dat het plan voor het uitje wat deukjes oploopt. Maarja, door de dierentuin lopen als je echt niet fit bent, dat is niet leuk. Dat kan ik me heel goed voorstellen... En als er nog meer dames door afvallen wordt het groepje wel errug klein. En dat is niet de bedoeling! Er moet dus rapido een alternatief worden bedacht. Wie woont er in de Utrecht-regio en weet wat leuks? Want ik begreep dat dat nog wel te bereizen valt voor degenen die van ver(der) komen? Is dat dan ook beter dan Amersfoort? Vraag mij dan wel af, wanneer er ander plan wordt bedacht, of iedereen dan uiteindelijk wel gaat komen, want anders steken we energie in iets waarvan mensen eigenlijk al weten dat ze het liever niet doen. En dat zou ook jammer zijn. Dan kunnen we beter voor nu zeggen dat we het even laten gaan en dat we afspreken in december met alle koters erbij (alhoewel er dan wrschnlk ook weer afvallers zullen zijn, want dat hou je natuurlijk altijd). Mijn mening is nml. wel dat we toch minstens met 7-8 meiden moeten zijn als we afspreken, omdat er op het laatste moment altijd nog wel mensen afvallen en je anders wel met een heeeeel select gezelschap zit. Laten we vooropstellen: het is voor de gezelligheid, het is geen verplichting! Ik vind alternatieven ook prima, zolang ze maar een goede oplossing bieden waar we wat mee kunnen. Als iemand een goed bereikbaar grand cafe in Utrecht weet bijvoorbeeld, dan vind ik dat ook prima. Het lijkt me alleen wel dat we nu echt snel een alternatief moeten hebben, omdat het anders zo in de lucht blijft hangen. En dat is zonde, want dan kijkt niemand er echt meer naar uit, omdat het vooral allemaal gedoe is om het organiseren heen i.p.v. leuke voorpret. Ik kan helaas geen goede voorzet geven, omdat ik Utrecht niet goed ken. Amsterdam daarentegen, daar weet ik genoeg, maar dat is vast niet goed in de richting voor de meesten? Ik hoop dat er iemand is die zich na LindaPOOH kan opwerpen als bedenkster van een nieuw plan, omdat we de dierentuin beter niet meer kunnen doen... Wie roept?!
Volgens mij als je de kaart van Nederland bekijkt, ligt Amersfoort meer in het midden dan Utrecht. Amersfoort is met name voor mensen uit Limburg en Groningen makkelijker te bereizen dan Utrecht. Als het groepje voornamelijk uit Randstedelingen e.o. bestaat, is Utrecht een betere keuze qua reistijden. Ik weet een grand-café in Utrecht. Met name makkelijk te bereizen als je met OV komt. Ook de auto is wel te doen, maar je moet wel betaald parkeren. Het is niet super-de-luxe dat cafe. Gewoon een bruine kroeg met terras midden in het centrum. Meer weet ik ook niet daar. Wij gebruiken dat cafe altijd als ontmoetingspunt voor vergaderingen van een Stichting waar wij in het bestuur zitten. De deelnemers komen uit heel Nederland, vandaar die locatie. Moet wel bekennen dat de keuken niet geweldig is daar. Dus als iemand betere ideeen heeft, heel graag. Ik ga met Muriel mee en hoop dat iedereen zo snel mogelijk kan aangeven wat wel haalbaar is. En mocht het helemaal niet haalbaar zijn om mee te gaan om dat zsm door te geven. Op zich maakt de groepsgrootte me niet zoveel uit (ja, zoveel mogelijk natuurlijk). Ook locatie maakt mij niet uit.
Wel ontzettend vervelend trouwens voor alle dames die zo'n last hebben van kwalen en vooral die rottige rugpijn. Gelukkig Tari, dat je in ieder geval nu misschien een beetje kunt worden geholpen door de band, ik hoop dat het gaat helpen. En Natasja, wat een rotverhaal zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn. Voelt hij zich inmiddels al wat beter en weten ze al meer? Ik hoop dat je lijf zich niet al te veel zal aantrekken van al deze stress. Veel sterkte! En Missym ook al geschrokken, vervelend zeg! Gelukkig is alles met die kleine goed, nu ff duimen dat het bij jou zelf ook allemaal goed zit! Heb je al minder pijn inmiddels?
Hoi meiden! Ik zal zo eens even bijlezen hoe het met iedereen gaat! Hier genieten we lekker van de tijd als gezin, het is best wel vreemd om nu ineens zo dicht bij elkaar te zijn en om zo met zijn vieren (oke vijven) te leven. Hoewel we niet weg gaan vermaken we ons echt heel goed, gewoon een beetje zwemmen, spelletjes doen, manlief kan echt niet stil zitten dus klust nog een beetje... En omdat het zulk prachtig weer is hangen de waslijnen nu vol met babyspulletjes....aaaaaaaaaahhhhh het heeft ook wel weer wat hoor al die blokjesluiers en kleine kleertjes Dinsdag had ik ff een hele erge offday....het zullen de hormonen wel zijn geweest maar ik heb echt de hele middag zitten huilen Niet dat ik niet blij ben met deze zwangerschap maar ik had het me allemaal zo anders voorgesteld...ik was zo bezig met mijn toekomst en carriere en ik moet gewoon zo switchen nu...aan de ene kant geniet ik enorm van de zwangerschap en aan de andere kant wens ik soms dat ik wakker word en dat het allemaal maar een droom is....waarna ik me weer vreselijk schuldig voel tegenover beeb want die heeft er tenslotte ook niet om gevraagd...heel dubbel allemaal. Ik vraag me wel eens af hoe ik het straks allemaal moet gaan doen, alleen (min of meer) met 3 kinderen en alles er om heen.... Maar goed, feit is dat ik zwanger ben en of ik nu wil of niet er komt een kleintje en het zal uiteindelijk allemaal wel loslopen.... Even bijlezen: Het weer: hier nu zalig warm en zonnig dus ik duik zo lekker het zwembad in Morgen schijnt het alweer minder te worden helaas...we hebben hier trouwens maandag ook flink wateroverlast gehad, wc kwam omhoog en straten blank maar tot nu toe nog geen schade gelukkig! Gwendolyne een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geen bloedingen meer gehad? Didi ook nog van harte gefeliciteerd met je trouwdag! Tari hoe is het nu met je vermoeidheid en bekken? Oh ik lees net over de bekkenband, is dat zon babybelt? Ikke lekker dat je nu belafspraken met het UWV hebt hoef je er tenminste niet heen! Gaat het met jou ook weer wat beter nu? Markplaats: hahaha moest wel ff lachen Heb zelf momenteel weinig op mp staan, maar ik ben 2 jaar geleden 20 kg afgevallen en heb toen al mijn kleding verkocht Best wel leuk verdiend ook eigenlijk Nu heb ik wel heel veel babyspullen van mp maar destijds met Lars heb ik alles nieuw gekocht .achteraf denk ik wel eens zonde zeg er is zoveel tweedehands maar goed toen was internet er nog niet zo lang en bestond mp nog niet eens Koortslip geen ervaring mee ik weet idd wel dat het een herpesvirus is wat ook down under voor problemen kan zorgen misschien is er een homeopatisch middeltje voor? Kat met streepjescode hahahahahahahahaha. Ik heb hier van die ik-vreet-alles-op-wat-ik-tegenkom-honden en dan vooral stro is onweerstaanbaar .waarna ze hele vlechtwerken produceren Linda heb je hele verhaal gelezen kan me zo goed voorstellen dat je dan zo schrikt! Gelukkig lijkt tot nu toe alles toch goed te zijn hopelijk komt dat straks ook naar voren uit je volgende echo! Meissie/Tineke welkom, gefeliciteerd en veel kletsplezier! Ik heb nu 3 weken vakantie maar dan wel gewoon in de achtertuin Ik ben trouwens tot nu toe 4 kg aangekomen, herkenbaar van de vorige keren dan was ik na de bevalling lichter als toen ik zwanger raakte (mazzelaar ben ik he) Lenthe goed van je dat je het nu wat rustiger aan gaat doen! Ruby vervelend hoge bloeddruk en harde buiken! Harde buiken ken ik helaas maar al te goed sta hier af en toe gewoon te puffen (ik weet nog hoe het moet ) Natasja jee wat een vervelend nieuws .ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk zal alles meevallen! MissyM gelukkig zijn de ergste dingen uitgesloten maar kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken! Zal duimen dat je maandag goed nieuws krijgt! Rachel en Stasia succes vandaag bij de controles! En iedereen die een goede controle had: fijn dat jullie allemaal weer apk goedgekeurd zijn En over het uitje: als het zaterdag 28 juli mooi weer is ga ik met mijn gezin naar Amersfoort heb het de kids al beloofd en daarnaast zie ik het niet zitten om met man en kids naar een grand cafe of zoiets te gaan en zonder man en kids wil ik niet Mijn kids zouden zich in zon cafe niet vermaken en ik heb het al eens eerder uitgelegd, we zijn nu 21 dagen als gezin bij elkaar dat is voor ons heel bijzonder. Voor diegenen die het niet willen of kunnen snappen, probeer je eens voor te stellen dat je je man 5 dagen per week niet ziet de tijd die wij als gezin hebben is me kostbaar. Een meeting met alleen zwangeren vind ik prima, maar dan zal het buiten de vakantie moeten vallen, alles wat binnen nu en 6 aug valt doe ik samen met mijn gezin en anders dus niet. Ik vind het trouwens wel jammer dat er nu al moeilijk gedaan word over het weer, we kunnen nog helemaal niet voorspellen hoe dat zal zijn. Ik snap best dat het voor diegenen met lichamelijke klachten moeilijk is om in een dierentuin rond te lopen, aan de andere kant was het al niet de bedoeling dat we gewoon met zijn allen lekker in het restaurant zouden zitten kletsen en dat iedereen daarna vrij was om te doen wat hij/zij zelf wil? Anyway, als het mooi weer is ga ik dus wel gewoon dagje dierentuin doen en als de meeting nu verandert is dat jammer voor mij maar een high tea/grand cafe zie ik niet zitten met kinders, dan ben ik gewoon een volgende meeting van de partij. Xxx Roelie
Ha Roelie! Goed om van je te horen en blij dat je lekker van de familie aan het genieten bent! Nou, als je al hebt beloofd dat jullie naar de dierentuin gaan, dan mag je daar zeker niet van afwijken! Gewoon lekker gaan met al die mannen Als ik het zo lees en inschat, heb ik het gevoel dat het feest niet doorgaat, er zijn te veel ' maaren, mitsen en misschienen' en dat werkt volgens mij niet. Maar misschien heb ik het mis hoor, en weten we nog een leuke date te prikken. Er zijn echter zo veel verschillende wensen en bezwaren dat het allemaal lastig verenigbaar lijkt. Wat denken jullie?
Hey meiden Ik wil gewoon ff zeggen dat ik het toch niet kan laten om met jullie mee te lezen hihi. Toch verslaafd zekers haha. Balen dat er aantal zoveel klachten heb, met BI enzo, veel sterkte allemaal. Als ik me toch even met de meeting mag bemoeien...is het geen idee om het gewoon bij iemand thuis te doen? Iemand die centraal woont, wellicht leuke tuin heeft? Iedereen neemt wat mee? Wij doen dat al jaren met een clubje meiden, een high tea, maar dan bij iemand thuis. En als het dan mooi weer is, kun je alsnog met dat groepje richting dierentuin gaan (mits dat in de buurt is natuurlijk). Dan kun je t mooi combineren. Oke, gaat me misschien helemaal niks aan hoor maar wou t gewoon ff zeggen Groetjs Joldeg
Ha Joldeg! Grappig dat je je toch nog niet helemaal los kunt 'scheuren', haha. Maar je bent gewoon nog steeds van harte welkom, hoor! Jouw voorstel vind ik absoluut een leuk idee. Ik denk alleen dat niemand dat nog echt 'aandurft' omdat we elkaar allemaal natuurlijk nog nooit hebben gezien (wie haal je in huis?!). Althans, dat kan ik me wel voorstellen . Voor een meeting met de kleintjes als die geboren zijn, is dit trouwens wel een superoplossing, omdat je dan niet onhandig in een cafe zit met al die babies. Dan lijkt het me wel ideaal!
Nou weet je, zal ik eens iets heel geks zeggen? Ik ben niet van de meetings en had me eigenlijk toch al een beetje terug getrokken van het topic (jaja daar lees ik hier elke dag haha), maar ík zou het dus wel durven. En ik woon in Amersfoort Daarom bedacht ik het me dus ook. Dus als er animo voor is, wil ik daar best mn huis voor openstellen hoor. Ik heb alleen maar een klein tuintje, maar dat mag de pret niet drukken lijkt me.. Ik wacht wel ff af
Ik vind het een heel leuk en LIEF voorstel van je, Joldeg! Hihi, wie had dat gedacht inderdaad, dat jij dat dan nog zou voorstellen, terwijl je je eigenlijk wilde terugtrekken, echt heel leuk. Ik ben benieuwd of anderen het een goed idee vinden. Ik ben wel van de partij als dit de mooie oplossing wordt die we zochten! Dusssss dames?
Hihihi Joldeg toch, wat een verrassing! Ik ben van de partij als het doorgaat! Superlief dat je het aanbiedt. Ik wilde mijn tuin (dakterras) ook openstellen toen ik je eerste post las, maar ik woon absoluut niet centraal.
Gezellig zal het zeker worden, maar ik hoop nog wel op meer zwangere buikjes en gezichten achter het novemberforum (Ik haak niet af als we maar met een klein kluppie zijn, hoor)
Hahaha tja, met mij weet je t nou eenmaal nooit Als anderen het niet zien zitten snap ik dat ook best hoor. Mijn idee was vooral, als mensen wel naar de dierentuin zouden willen, maar niet zolang kunnen lopen ofzo, dat het gecombineerd kan worden. Dat we bijvoorbeeld eerst naar de dierentuin gaan en degenen die het leuk vinden, gaan met mij mee naar huis. Of andersom, verzamelen bij mij thuis en dan hiervandaan naar de dierentuin. Dan hoeft Roelie haar gezin niet teleur te stellen en kan gewoon met man en kids naar de dierentuin en kunnen degenen die het niet zolang volhouden gewoon daarna lekker in de tuin/huis gaan zitten. Voor mij persoonlijk is het natuurlijk ook een voordeel, zoals ik al zei, ik ben niet zo van de meetings, ben altijd erg onzeker en weet me vaak geen houding te geven. Als het bij mij thuis is, heb ik een goed excuus, dan loop ik gewoon een keertje extra naar de keuken haha.
Ik vind het persoonlijk een goed idee, en dan hoeft misschien die dierentuin er nog niet eens per se bij, omdat het zo al gezellig is. En Roelie kan dan bijvoorbeeld de heren alvast afzetten bij de dierentuin en dat ze even een bakkie komt doen ofzo. Zien we haar neus (en buik) ook even! En iedereen bakt wat lekkers (of koopt wat lekkers, haha). Ik ben reuze benieuwd naar de reacties van anderen!
Laat ik wel even duidelijk zijn, het is absoluut niet mijn bedoeling om hiermee nu het oorspronkelijke plan te dwarsbomen hoor! Ik zou in principe niet eens mee gaan, dus dat zou niet eerlijk zijn. Het plan was dierentuin en dat was besloten, dus zou het op zich beetje lullig zijn als dat nu ineens afgeketst wordt door mijn voorstel, dat is absoluut niet mn bedoeling. Wat mij bijvoorbeeld handig lijkt, is een combinatie van de twee. Ofwel eerst afspreken bij mij, lekker kletsen en degenen die dan nog naar de dierentuin willen gaan daar alsnog naar toe. Of andersom, eerst naar de dierentuin en degenen die dat willen gaan naar mijn huis. Ik was overigens vergeten het met mn mannetje te overleggen, was weer lekker impulsief. Maar ik ging er eigenlijk al vanuit dat die t toch wel prima zou vinden haha. En gelukkig was dat ook zo
En ik snap niet zo goed waarom een meeting word gehouden in een dierentuin als er toch het meest in het restaurant word besteed? Eigenlijk dus gewoon om elkaar even te zien en dan met de eigen familie te gaan en dit was dus de reden dat ik het totaal niet zag zitten omdat ik alleen kom voor de meeting.
Oh joldeg, lees je berichtje nu pas! Vind het een erg leuk idee, misschien wel leuk om allemaal wat mee te nemen? Ik ben nie zo van koken maar kopen kan ik wel
Natasja wat balen zeg.. als ik iets voor je kan doen.. let me know! woon toch praktisch om de hoek voor je of een keer op de kleine passen is geen probleem! Sterte met alles in ieder geval! Ik miste je ook al op msn.. zie je nooit online.. maar dit verklaart waarom! MissyM.. je liet me wel schrikken met je verhaal! Hopelijk zijn het niet je nieren.. alvast succes voor maandag.. keep my fingers crossed! Ikke.. is de pijn inmiddels wat minder? Blijf je er last van houden? Dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling van de fysio, of wel? Roelie.. denk dat we allemaal wel eens een off-day hebben.. moet wel afkloppen, want voel me geestelijk eigenlijk wel goed.. maar het is heel normaal dat verschillende gedachten door je hoofd gaan nu! Probeer toch positief te blijven denken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. En nee, heb gelukkig geen bloeding meer gehad.. pfieuw! Joldeg, wat leuk dat je er (toch) weer bent! Wat betreft de meeting.. als er veel afvallen door lichamelijke klachten is dat erg jammer. Vandaar misschien inderdaad een prima oplossing om naar Joldeg te gaan! Soort Amerikaanse fuif! Ik ben helemaal voor! Heb me nu al helemaal "voorbereid" op een leuke kennismaking.. en of dat nu in de dierentuin is of bij iemand thuis.. I'm in! Heb gisteren en vandaag enorme opgezette buik.. pff.. is dat wat ze bedoelen met "harde buiken"?