November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    d'r kan nog meer bij.. d'r kan nog meer bij... :)

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Joldeg, geweldig idee, maar goed dat je toch bent gebleven, het idee van alleen in een restaurant te zitten, vind ik dan zonde van het entreegeld.
    Iedereen neemt wat mee. Ik ga voor je plan. =D>
    Vond het al jammer dat ik anders af moest zeggen maar wil jullie toch wel graag ontmoeten.

Roelie, ook mee eens?, want ik geef jouw ook groot gelijk, lekker op stap met je mannen in de vakantie, eindelijk bij elkaar.

Vandaag bijna niets gedaan, maar vreselijk last. (oke alleen voor therapie van Adriaan een soort basketbal spel gedaan, maar dit ging eigenlijk wel)

Roelie deze band zit lager en alleen om je bekken, de bellybelt heb ik ook maar die vangt meer je rug en buik op, een bekkenband is een soort brace voor je bekken, zorgt er voordat het bij elkaar gehouden wordt.

3. Niet meer actief

Haha mn mannetje ligt helemaal in een deuk. Ik, die normaal gesproken nooit naar meetings gaat en me hier al had afgemeld....die organiseert t gewoon ff hahaha. Maar serieus, ik hoop wel dat ik hiermee niemand voor de neus stoot, dat zou ik jammer vinden.

Ach ja, en de consequentie is nu natuurlijk wel dat ik nu wel moet blijven schrijven he, haha! :)

Ik ben nog wel even benieuwd naar de reactie van degenen die de dierentuin wel zagen zitten. Roelie, hoe denk jij erover bijvoorbeeld?

Ciao
    Joldeg

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ga het ook proberen om te komen.ik blijf waarschijnlijk niet heel lang omdat ik het heel erg eng vind met allemaal vreemde mensen.

ga je het adres dan pben?

wat zal ik trouwens meenemen?

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ruby, wij zijn toch geen onbekende meer ;)
    Ik ben ook altijd zo, o schat we gaan wel op tijd naar huis hoor, vervolgens is het vaak dan toch laat geworden omdat we zo gezellig zaten. Misschien wel handig als we allemaal even neerzetten wat we mee nemen.
    Mocht dit plan natuurlijk doorgaan.

Joldeg je ontkomt nu natuurlijk niet meer aan ons ( en het forum verslaving) :)

6. Niet meer actief

IK vind het ook eng hoor, waarom denk je dat ik gezegd had dat ik niet zou komen? :) :)

Als iedereen het ermee eens is dat we het hier doen, zal ik iedereen mn adres enzo pb'en. En dan moeten we maar even een lijstje maken wat iedereen meeneemt. Maar laten we eerst ff afwachten of iedereen het er mee eens is? Misschien ff lijstje maken wie het een goed idee vindt en wie niet? (en hoezo onzeker, haha ik blijf bang dat ik mensen voor de neus stoot en dat ik geen recht van spreken heb...sorry)

7. Wat een vervelende dingen allemaal zeg. Hoop echt dat iedereen snel weer van de kwaaltjes af is en dat het met de gezinnen snel weer allemaal lekker gaat.

Over het uitje: Houden jullie dezelfde datum aan? Dan kan ik niet, maar het lijkt me heel gezellig zo bij iemand thuis :) Lekker beppen over zwanger zijn enzo.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hoi hoi,

Vandaag controle gehad en alles was goed. Bloeddruk ok, vruchtwater ok en mijn baarmoeder was ook goed bij het aantal weken dat ik ben. Over een paar weken moet ik naar de kinderarts voor een orienterend gesprek over onze baby. Na mijn bevalling wordt de kleine nl. opgenomen in het ziekenhuis omdat ik diabetes heb en die kleine dus goed in de gaten moet worden gehouden tot zijn bloedsuikers goed zijn. Hij zal waarschijnlijk daarvoor ook een infuusje krijgen. :cry: :cry: De arts gaat ons vertellen wat ze allemaal gaan doen en hoe het allemaal in z'n werk gaat. Is aan de ene kant wel geruststellend dat we dat van te voren al weten. Vond het wel een goed idee van mijn gyn. Verder alles prima hier.

Trouwens wel een leuk idee van Joldeg om de meeting bij haar te houden. Het is dat ik echt niet kan de 28e anders was ik wel mee gegaan.

Liefs Stasia

9. Niet meer actief

@Stasia, fijn dat alles goed was bij de controle. Lijkt me wel een lastig idee dat je nu al weet dat je kleine straks naar t ziekenhuis moet, maar dan kun je je er in elk geval vast op voorbereiden he.

Even een vraagje aan iedereen...ik lees hier al regelmatig over kinderkamertjes en heb al foto's gezien (hier of op ander topic- weet ik ni meer) van kamertjes die al helemaal klaar zijn. Zijn jullie nou zo vroeg of ben ik nou zo laat? Wij hebben nog niks gedaan hoor, aan de kamer. Ga ik volgende maand ofzo wel s mee beginnen. We hebben wel afgelopen weekend een box gekocht en een keuze gemaakt voor ledikantje en wandelwagen, maar nog ni gekocht. Ben ik nou zo laat?

Moet er wel bijzeggen, we gaan het kamertje niet behangen of anderszins klussen ofzo, gaat alleen om meubeltjes. Maar heb af en toe het idee dat iedereen al helemaal klaar is en ik nog niks gedaan heb. Heb ook amper nog spulletjes gekocht, paar kleine dingetjes verder niks...

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wij zijn vorig weekend begonnen met het leeghalen. Eerst nieuwe linnenkast moeten kopen voor op onze slaapkamer. Van het weekend de oude kasten uit elkaar halen en het kamertje leeghalen. Daarna verven en nieuwe vloerbedekking. De meubeltjes hebben we al want die konden we overnemen van mijn zus.

Jodeg je moet alleen wel rekeninghouden met de evt. levertijden van de meubeltjes dat kan wel eens lang duren. Zo'n kamertje zelf is zo ingericht.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Joldeg, wij moeten het kamertje nog schilderen en zijn er pas deze week mee begonnen.
    Je bent dus niet laat. Ik vind het zelf gewoon prettig om alles op tijd af te hebben, vooral omdat je de laatste weken meestal niet meer zo vlot en mobiel ben (of in mijn geval, nu al niet meer). Als ik alles al en plekje kan geven weet ik zelf meestal wat ik nog nodig heb.

Stasia, fijn dat alles goed gaat en dat jullie zo goed worden voorgelicht.
    Goed dat hij goed in de gaten word gehouden daarna.

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    ==> Roelie heeft het idee van Joldeg gelezen en vind het hartstikke leuk en zal het er ff met het thuisfront over hebben, maar ik heb in principe aan man en kinders beloofd dat we die dag naar de dierentuin gaan wil hen niet teleurstellen...kan nou eenmaal niet iedereen tevreden houden ;)
    Ga er ff nachtje over slapen, ga zo mijn bedje in was een vermoeiende dag!

xxx Roelie

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik geloof dat ik echt extreem vroeg was met het kamertje.en nu....wil ik een andere vloer erin dus moet alles weer uit elkaar :(

ben vanmiddag ook aan de zolder begonnen want fabian krijgt toch eeneigen kamer.heb bij de kwantum zo'n leuke psv spullen gezien dat ik er een psv kamer van ga maken als hij dat ook wil

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik weet zo niet eens meer of ik het nou was die het idee opperde maar er waren meer die in principe man en/of kinders mee zouden nemen en omdat het ook (met name voor de kinderen!) voor hun leuk moet zijn werd de dierentuin geopperd...
    Sommige van ons hebben nu eenmaal al kinderen en ik vind het jammer dat er nu opeens zo moeilijk over gedaan word...
    Net zoals jij het niet ziet zitten om naar een meeting te gaan waar sommigen hun man en kinders meenemen zie ik het niet zitten om tijdens de spaarzame dagen die ik met mijn gezin heb naar een meeting te gaan waar zij schijnbaar voor sommigen niet echt welkom zijn.
    Zoals ik al eerder zei, ik ga er een nachtje over slapen voor wat betreft het voorstel van Joldeg maar mijn gezin is me deze dagen belangrijker dan wat dan ook.
    En ik verwacht niet dat iedereen dat begrijpt niet iedereen kent zo'n situatie vind het alleen wel jammer dat er vlak voor het uitvoeren van het oorspronkelijke plan iemand die al steeds roept dat ze niet meegaat diegene is die over het weer begint en min of meer het plan mede om zeep helpt, terwijl niemand eerder er over begon en nu opeens wil niemand meer naar de dierentuin terwijl iedereen eerst enthousiast was.
    Nogmaals, ik kan het niet iedereen naar de zin maken maar zoals mijn humeur nu is denk ik niet dat ik aanwezig zal zijn, ik ga liever een dagje dierentuin doen met mijn gezin.
    xxx Roelie

15. Niet meer actief

Nou meiden; Wat een gedoe over het uitje... ;)

Joldeg; Vind je idee super en erg lief aangeboden! Ik zal er echter niet zijn, vanwege het feest voor mijn broertje...(is dan net thuis van 4 mnd Afghanistan)

Wens jullie veel succes met het bepalen hoe het nu moet gaan verlopen met het uitje....

Roelie; Ik begrijp jouw situatie heel goed hoor! Toen mijn man en ik elkaar leerde kennen zat hij bij de landmacht en de eerste 4 jaar van onze relatie was ook hij 5 dagen per week van huis...Ik miste hem toen al vreselijk (zelfs zonder kinderen), dus kan me als geen ander voorstellen dat je nu eindelijk is wil genieten van je complete gezinnetje!
    Inderdaad erg jammer dat er nu weer wordt begonnen over het wel/niet meenemen van man en kinderen...Dat was toch onderhand wel uitgesproken dacht ik.

Iedereen met klachten; heel veel sterkte ermee en ik hoop dat het snel beter met jullie gaat! Zowel lichamelijk als geestelijk...

Ik ga me voorlopig wat rustiger houden op het forum, zal wel regelmatig meelezen, maar niet veel meer posten. Heb toch weer het idee dat er erg weinig op mijn posts wordt gereageerd en vind het dan zonde om zelf wel op iedereen te reageren...

Vind het tevens erg vervelend dat er nu ineens weer zoveel "onenigheid" is over het uitje...weliswaar grotendeels door lichamelijke klachten en daar kan je dan weer niks aan doen, maar toch..

16. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Heeey lieve Gwen (en de andere ladies natuurlijk ;) ) ik zag je berichtje en kon het niet laten even te reageren! Ben net thuis van een vermoeiende dag, maar ik vind het zo ontzettend lief wat je aanbied! Het is inderdaad zo dat dat de reden is waarom ik ook niet op msn ben. Ik probeer elke avond (laat) hier wel even bij te lezen, maar daarna gaat alles op "UIT" en ga ik slapen.

Een kleine update over mijn man: hij voelt zich nog steeds erg ziek, hij heeft vanmorgen een ruggemergpunctie gehad en vanmiddag een MRI, bloed en urine is ook weer nagekeken. Morgen heeft ie nog een CT scan. Ik hoop dat hij zich morgen iig weer IETS beter voelt. Ik laat het jullie weten, en bedankt voor de lieve berichtjes. En Gwen een dikke kus voor jou!

Ps: met de zwangerschap gaat alles als een trein! (lekker positief bericht om mee af te sluiten, en te gaan slapen) :)

(sorry dat ik niet op andere berichten reageer, maar ik denk zeker wel aan jullie meiden)

Liefs,
    Natasja

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen ;)

Zo al vroeg op, wij gaan straks een dagje naar speelstad oranje en gezien het weer zal het daar wel druk wezen dus we gaan lekker vroeg.

Meiden ik heb nagedacht over het uitje en ik wens iedereen heel veel plezier die dag, maar ik ga mijn eigen plan trekken en als het weer het toelaat ga ik gewoon naar de dierentuin (al dan niet amersfoort).
    Beschouw het maar alsof ik niet thuis vakantie zou vieren maar op vakantie zou zijn, dan zou ik ook niet meekunnen.
    Verder wil ik er eigenlijk ook geen woorden meer aan vuil maken, ik heb aangegeven hoe ik er over denk en we zijn met een leuk ploegje zo, ik kan alleen maar hopen dat dat zo blijft maar ik kan me de reaktie van Jen over de onenigheid van het uitje wel voorstellen.
    Jen ik vind het wel jammer dat je het idee hebt dat er weinig op je posts gereageerd word, ik probeer zelf altijd wel op iedereen te reageren en als ik ergens eens overheen lees is dat zeker niet persoonlijk bedoeld.

Natasja ik hoop dat je man zich snel beter voelt en alle uitslagen straks goed zijn!
    Fijn dat ondanks alle ellende je zwangerschap wel goed verloopt!

Iedereen een fijne dag vandaag!

xxx Roelie

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dit echt al de zoveelste keer dat ik me aangevallen voel om het feit dat ik me mening geef over de meeting. Het is niet dat ik een ander niet begrijp maar ik geef gewoon aan wat ik prettig zou vinden, en er waren blijkbaar meerdere die dit gevoel hadden, en nu help ik het plan omzeep? En ben ik de boosdoener

Sorry maar op deze manier vind ik het niet eens leuk meer om te gaan en weet ik ook niet of dit wel het juiste forum voor mij is. Als ik mijn mening niet mag geven dan hoeft het voor mij helemaal niet meer.

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Sorry hoor Missy maar jij bent de enige die er over valt dat sommigen kinderen én man willen meenemen. Je mag je eigen mening hebben, maar je roept steeds dat je niet meegaat omdat sommigen (lees ik) man en kinderen meenemen en vlak voor de meeting begin je ineens over het weer en of het dan toch niet een high tea word? En je wist ook dat ik naar een high tea niet zou komen juist omdat dat voor mijn gezin niet leuk is, vind je het gek dat ik het idee heb dat ík juist niet welkom ben?

Ik begrijp het niet hoor, eerst vond je de dierentuin wel leuk maar begon je over het parkeren, toen was het het feit dat ik man en kinderen zou meenemen en nu is het het weer...je zou toch niet mee waar maak jij je druk om? Er zou toch later nog een high tea georganiseerd worden?
    Voor wat betreft het forum dat gevoel hebben we dan gemeen, ik loop er ook over te denken om maar gewoon hier weg te gaan als zelfs mijn gezin al niet welkom is op een meeting.

Ik ga nu leuke dingen doen met mijn gezin en kom vanavond nog wel eens kijken maar sorry voor de meiden die het wel goed bedoelen, de lol is er bij mij wel vanaf.

xxx Roelie

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoho dames, even stoom afblazen voordat er weer verder gereageerd wordt denk ik! ;)

Dit is natuurlijk hartstikke zonde van de sfeer en het is ook nergens voor nodig.

Het zijn gewoon twee verschillende meningen die niet verenigbaar zijn. Jammer, maar helaas. Maar vergeet niet dat het alleen maar om het uitje gaat en niet over de rest van de dingen op het forum!
    En zoals ik eerder al zei: het uitje is voor de gezelligheid en absoluut geen verplichting.

Dus: als Missym geen zin heeft in kids, dan is dit een valide reden om niet te komen, maar misschien wel gezellig de volgende keer (ik denk overigens dat als we bij Joldeg afspreken er helemaal niet veel kids komen, toch?).

En als Roelie haar kids & mannetje graag meeneemt, dan moet dat kunnen. En tot nu toe lijkt maar een iemand daar niet voor te zijn, en dat is dan ook weer Missym’s goed recht.

Enneh.... Roelie: alsjeblieft niet het hele forum over een kam scheren dat je familie niet belangrijk voor ons is, want het is alleen Missym’s mening over het uitje en niet over je familie in het algemeen, en al helemaal niet van het hele forum! Dus dat is zonde van je energie om je daar boos over te maken. Ik vind het zelf trouwens (en sta daar niet alleen in) juist erg lovenswaardig dat je je familie voorop stelt.
    Zoals je zelf al zegt: je had net zo goed in het buitenland kunnen zitten, dan had je ook niet gekund. Dus het is helemaal niet gek hoor dat je die koters mee wilt nemen. En al helemaal niet dat je ze het beloofde dagje dierentuin niet wilt ontnemen.

Enneh... Missym: alsjeblieft niet aannemen dat jouw mening niet gewaardeerd wordt over het geheel genomen. Dit is alleen een onenigheid met Roelie en niet met ons allemaal. Dus dat vind ik erg zonde, als je dan dat zo zwaar mee laat tellen.
    We gaan gewoon met een groepje meiden lekker kletsen en lekkere dingen eten en drinken en daar hoor jij ook bij!

Dames, laat het alsjeblieft niet zo ver komen dat een verschil van mening meteen oplevert dat jullie weglopen van het forum, want dat is naar mijn idee gewoon echt niet waard!

Deel Deze Pagina