November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    AGENDA

Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk
    ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk
    Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK
    MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK
    Murmel ~ 27 juli 09:15 VK
    28 juli ~ 11.00 uur Meeting Amersfoort Joldeg/Dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho
    Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK
    MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!!
    LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk
    Roelie~7 augustus 10.30 VK
    LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog
    Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog
    LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! :D
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste

Sammie succes vandaag met je controle.

Joldeg vind een prima plan. En voel je niet aangesproken, de plannen werden min of meer gewijzigd doordat er toch een aantal (waaronder ik) met lichamelijke klachten lopen. Anders moet ik me ook schuldig gaan voelen, misschien kunnen we dat dan samen gaan doen, :)

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon

AGENDA

Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!!
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin
    Roelie~ 7 augustus 10.30 VK
    Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK

8 MEIDEN
    11 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 28 kleintjes op komst!

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sammie fijne vakantie.

Wij gaan vanavond ook voor verfspullen, ben benieuwd.
    Kunnen we morgen eindelijk beginnen met verven en dan zijn we ook snel klaar en kunnen we eindelijk gaan inrichten.

bij de eerste hadden we met 14 wkn alles al in huis, hadden we net geen levertijd op dat gene wat we uitgezocht hadden :)

4. Niet meer actief

Wat betreft het kamertje:
    -Levertijden: We hebben eea al wel uitgezocht en weten dus de levertijd. We hebben een wagen van Stokke gekozen en een ledikantje van Bopita, beiden zo'n 8wkn levertijd. Waarom we het nog niet gekocht hebben? Simpel, centjes! We gaan ze namelijk kopen op mama-maandag bij de Prenatal, dan krijg je overal 10% korting op. En op de wagen krijg je zowiezo al 10%, dus dat scheelt weer, want dat ding is megaduur (hebben wij weer, kiezen meteen de duurste uit haha). Die korting krijg je in bonnen, dus doen we daarvan meteen de maxicosi enzo. Commode en kast halen we bij Ikea, dus daar zit geen levertijd aan.

-Klussen: We zijn 2.5 jaar geleden in dit huis komen wonen en hadden toen al bedacht dat dit kamertje uiteindelijk de babykamer zou gaan worden. Oke, toen niet gedacht dat t zo lang zou duren, maar helaas, dat is zo. Er ligt dus gewoon vloerbedekking en zit neutraal behang op de muren en dat houden we zo. Deze kamer is op dit moment onze 'kastenkamer', soort inloopkast zeg maar, maar dan anders. Die kasten moeten daar dus weg en naar een andere kamer toe. Maar daar is nog geen plek.Helluppie..Dus we hebben binnenkort een paar sterke armen nodig om te helpen met sjouwen en kasten demonteren en weer in mekaar zetten, maar hebben niet zo'n uitgebreide vriendenkring. Vandaar dat het bij ons allemaal wat langer duurt haha. Maar op zich, als we alles doen, moeten we met 2 weekendjes klaar zijn. Dus op tijd voor die 7maanden redden we zeker wel, ik heb nog 2 maanden de tijd hoor.

Ik las onlangs ook van iemand die de box met 22wkn al in de huiskamer had staan, dat gaat mij toch echt iets te ver haha. Ik heb m al wel, maar zit nog gedemonteerd in de dozen hoor. Oh even kijken of ik plaatje kan plakken van de box die we gekocht hebben:

Deze dus. Was in de opruiming en scheelde toch weer 50 euro, dus boel centjes. Niet dat ik zo'n zuinigerd ben hoor, maar hee, elk tientje wist is meegenomen, tis allemaal al duur zat haha.

@Natasja...is je man de nacht een beetje doorgekomen? Vandaag weer een scan he? Veel sterkte, lijkt me heel moeilijk, ook voor jou, zo machteloos toekijken hoe je kerel dat allemaal moet ondergaan. Ik denk aan je.

@Jen, ik begrijp je gevoel hoor, maar zou t jammer vinden als je je daardoor onttrekt uit t topic. Ik weet het, raar om dat van mij te horen, maar toch..je snapt me wel hoop ik ...

@Ruby..jij doet het dus gewoon in omgekeerde volgorde? Eerst het kamertje doen en dan de vloer eruithalen, haha lekker handig! Succes ermee :)

Nu ga ik ff naar mn thee en krantje toe, kom straks weer bijlezen, want zie dat er in de tussentijd al weer gereageerd is.

Dagdag
    Joldeg

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Oeh oeh oeh
    Jeetje whahah
    Over me deeting, kom sowieso niet hihi, bengewoon geen meeting mens!
    maar vind het wel een leuke idee wat jullie gaan doen hoor meiden bij iemand thuis. Heeft ook wel wat knus denk ik zo
    Verder bemoei ik me er lekker niet mee :)

Over het kamertje, gister een flinke aanval van verbouwings stres gehad, nu eigelijk nog. Zolang hoeven we niet meer (de tijd vliegt) en gister bedacht ik me wat we nog allemaal moeten doen. Baal gewoon dat ik zo verschrikkelijk weinig kan.
    Had gister zoiets, ga gewoon beginnen, dan maar een pijnlijke rug, vind het kindje zoveel belangrijker dat alles klaar is.

Gister was eigelijk gewoon een kut dag, bah, alles was even te veel
    Mannetje was lekker in de kroeg, normaal belt hij wel, had hij niet gedaan want was hij "vergeten"ggrrrrrrr
    Ben op een gegevn moment naar bed gegaan en meneer was pas om half 2 thuis en ben toen in slaap gevallen, toen ik vanmorgen me bed uitkwam was hij al weg. Net belde hij, ja janken natuurlijk, damnz mn make up was nog niet droog dus dat zat op mn wangen whahaha

maar goed, is nu beetje uitgesproken, en vanavond hebben we het verder over. Hij snapt ook wel dat de muren op me af komen en dat ik verbouwings stress heb (janken)

Blehhhhhhhh oke nu wat leuk

Heb nieuwe buik foto's in me album geplaats joepieeeeeeeeeeee

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Toch nog even een opmerking tussendoor.. ik kan inderdaad niet oordelen over het wel of niet meenemen van kids aangezien ik ze zelf niet heb, maar wel over hoe ik het zelf zou doen. Bij een meeting als deze zou ik mijn man een dagje op laten passen zodat ik zelf iedereen goed kan leren kennen. Ik ken mezelf, ben veel te snel afgeleid. Maar ook hiervoor geld.. dat is voor een ieder anders. Misschien vinden de mama's hier wel dat dat geen probleem is als de kids meegaan, en inderdaad als je kids rustig zijn of wat ouder heb je daar minder last van.

Wat ik alleen niet eerlijk vind is dat iedereen nu tegen Roelie zegt dat ze wel moet blijven (wat ik overigens ook vind!) maar (bijna) niemand tegen MissyM en ik vind dat zij OOK moet blijven kletsen hier. Zij heeft ook alleen maar haar mening gegeven.. en ook zij heeft geen kids en kan zich ook alleen maar voorstellen hoe het moet zijn voor mama's mét kids.. toch?

Wat betreft 11:00 uur vind ik prima. Die tijd hadden we ook afgesproken voor de dierentuin. Lijkt me een prima plan om sowieso eerst bij Joldeg af te spreken en iedereen bepaalt zelf hoelang ze blijft en als je alsnog naar de dierentuin wilt gaan.. no hard feelings! Zo kunnen we elkaar toch even zien én eventueel nog naar de dierentuin gaan.. En Joldeg.. weg met die onzekerheid.. je voorstel is hartstikke goed ontvangen! En je kan het nooit iedereen naar de zin maken ;)

en ikke.. wow ben jaloers! wat een mooi buikje! Ik nog steeds zo "plat" als wat.. kan nog steeds op mijn buik slapen.. :( En succes met het uitpraten vanavond ;)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ahaaaaaaa daar komt de aap uit de mouw! ;)
    Je wilt gewoon de 28e een paar sterke dames over de vloer om te komen sjouwen, whahahahahaha!

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ikke mooi buikje heb je hoor.

Die frustratie over het alles klaar hebben en zelf niets kunnen. Ik begrijp je helemaal hoor. Ik heb ook het idee dat ik nog zoveel moet doen maar ik kan en mag zelf zo weinig. Je bent ineens afhankelijk van andere mensen hun tijd. Waarschijnlijk was jij ook een aardig zelfstandig iemand, en dan is het nog lastiger om de controle even kwijt te zijn.
    Ik denk ook wel eens, oke niet zeuren en gewoon doorgaan, maar ja de dag daarna heb ik er dan wel erg spijt van (eigenlijk 's nachts al)
    Op zo'n dag valt alles dan ook verkeerd, zelfs de kleinste dingen. Nou meid huil maar lekker even die frustraties weg.

Muriel ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben over die sterke armen. :) :)

9. Niet meer actief

Hahaha Neeeeeee :) :) :) :) :) :)
    Man, ik zou het niet eens durven haha, al die zwangere dames met kasten laten sjouwen, mijn hemeltje. Laat ik het even herstellen..een paar sterke MANNENarmen hahaha....ik ben normaal gesproken heel geëmancipeerd, maar nu ff lekker niet hahaha :) :) :) :)

10. Niet meer actief

He ladies, er is flink gekletst enzo ;) na o.a. mijn post.

Ik denk alleen dat deze verkeerd wordt gelezen...Hij is absoluut niet bedoeld om met vingers te wijzen en gelukkig zien de meeste dat ook wel...

Ik ben ook niet van plan me helemaal terug te trekken, maar het gewoon wat rustiger aan te doen op het forum.

Wat ik voornamelijk erg jammer vind is dat er, na mijn berichtje dat ik weer terug ben van vakantie maar 2/3 reacties zijn...
    Daar had ik toch wat meer van verwacht :oops:

Laat in ieder geval duidelijk zijn dat ik absoluut niet de bedoeling heb om met vingers te wijzen, mijn opmerkingen was eigenlijk veel algemener bedoeld en niet specifiek op Roelie en Missym gericht...

Ik hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben zaterdag en vind het echt wel jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar broertje lief gaat echt voor!

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Jee meiden, wat een ontwikkelingen! ik moet zo weg, dus even een héél snelle reactie van mij: jammer dat er 'onenigheid' is ontstaan over het uitje. Ik vind het trouwens een geweldig initiatief van Joldeg, ik ben er zeker bij!
    Ik snap Roelie heel goed; misschien moet je inderdaad zelf kinderen hebben om je te kunnen voorstellen dat het altijd véél makkelijker gezegd dan gedaan is om 'lekker relaxed' alleen te komen. Ik had ook het idee dat ze onder druk gezet werd om haar kinderen niet mee te nemen. Uiteraard is het gemakkelijker voor ons als niemand bekenden meeneemt, maar ik vind dat er wel wat makkelijk voorbij werd gegaan aan Roelie's vakantie-ideeen. Dus ik begrijp MissyM ook wel, en het is jammer dat het zo ontploft over een meningsverschil. at geeft dat nou? Iedereen heeft verschillende meningen, jammer dan. En de rest van het forum is er ook nog. Niet iedereen kan je beste vriendin worden toch?

Hiet gaat het weer helemaal goed. Bloeden is gestopt!

Natasja, wat een naar verhaal over je man! Veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter!

Sorry, ben heel snel, ben later terug.

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou fabian is opgehaald,en hop op zijn fiets naar zijn vrienden toe.pffff hij word echt groot.

11 uur vind ik ook prima.

en over of dat missym moet blijven,dat vind ik ook we waren een hecht groepje en het zou fijn zijn als dat zo blijft.

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heel ver terug in dit forum word ook gezegd "kom lekker zonder kinderen".nou ik kan op geen een mogelijke manier aan mijn kinderen uitleggen dat ik naar de dierentuin ga en dat hun maar lekker een dagje thuis blijven met papa.mijn kinderen zijn op een leeftijd dat ze mee dingen willen gaan doen. papa oppassen is hier ook geen optie,hij komt in het weekend thuis en neemt het mij niet in dank af als ik de kinderen hier laat en de auto meeneem want dan kan hij zelf geen kant uit.

ik heb het nu zo ingepland dat ik dan om 11 uur met de kids naar joldeg kom.en daarna toch iets met de kindern ga ondernemen.het is prescies zoals roelie zegt de vakantie is voor de kinderen.

ik wil hier echt niemand mee aanvallen,maar als je zelf kinderen hebt begrijp je pas dat je niet zomaar even iets gaat ondernemen zonder je kinderen erin te betrekken.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ruby: zo los je het toch prima op? Is ook leuk, zien wij de kids ook nog even en JOU natuurlijk! Eet je lekker even een taartje met een bakkie en dan hupsakee het wilde leven van Amersfoort in!

@Lenthe: fijn dat het bloeden is gestopt en leuk dat je ook komt de 28e bij Joldeg!

@JEn: gelukkig blijf je nog wel lekker op achterrgond meedoen! En logisch dat je broertje voorgaat. Laat je wel weten hoe hij het allemaal gevonden heeft ver weg van huis? En is het eigenlijk een supriseparty, of weet hij het wel?

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik hoorde dat er om een keukenprinses(ther) werd gevraagd :) .... Goed nieuws! Ben gek op kokkerellen (neemer alleen vaak te weinig tijd voor). Houden jullie van taart (voor bij de koffie)? Zelf vind ik kwarktaart erg lekker, maar ik weet niet of dat goed overkomt, het ligt dan toch ongeveer 1,5 uur in de auto (heb wel airco) Appel- of chocoladetaart kan ook.

Misschien is een frisse fruitsalade ook wel lekker voor in de middag? Of een zelfgemaakte eiersalade voor op brood (wie zorgt er voor broodjes dan)? Of wraps?

Ik roep ook maar wat....ideetjes zijn van welkom!

Vind het wel jammer dat er nu even een schaduw over het forum ligt door de meeting. Ik kan me beide stellingen goed voorstellen en vind het jammer dat er zulke harde uitspraken naar elkaar worden gedaan en dat mensen erover denken om dan maar weg te blijven. Ik hoop dan ook van harte dat een ieder voor zichzelf de beste beslissing neemt en een ander niets kwalijk neemt daarom. We hebben mijns inziens meer overeenkomsten dan verschillen!

Joldeg, niet twijfelen, hoor! Het ligt niet aan jouw voorstel dat deze discussie op gang is gekomen. In het begin "rommelde" het ook al op dit punt.

11 uur vind ik een prima tijd. Zelf ga ik dan niet naar de zoo (tenzij de meerderheid wel gaat, dan zie ik wel ter plekke).

Lenhe; leuk dat je ook komt! En ontzettend fijn dat het bloeden is gestopt.

Jen; ook van mij is het niet de bedoeling geweest om je posts te negeren. Ik probeer ook altijd op iedereen te reageren. Veel plezier met het feessie voor je broer in ieder geval en ik hoop je nog te zien hier!

Ruby, sorry maar ik moest wel even lachen om Fabian... Jij hebt helemaal uit zitten kijken naar zijn thuiskomst en wat doet die kerel...Gelijk weer weg, lekker spelen! :oops:

Sammie, fijne vakantie!

Stasia, gelukkig worden jullie goed voorbereid op wat er direct na de bevalling allemaal gaat gebeuren met jullie hummeltje. Lijkt me anders best traumatisch om je kleine zo te zien.

Ikke, pfffff wat zul jij dat thuiszitten zat zijn, zeg! Kan me voorstellen dat het dan af en toe knetterd tussen jou en je man.

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    AGENDA

Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur

8 MEIDEN
    11 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

Wil je de lijst updaten:

Ik was van de agenda gevallen ;)

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lieve jen; Roelie en Missym hadden het over het uitje en niet over jouw berichtje. Dat staat er los van.

Ik denk dat iedereen vandaag een beetje last heeft van het weer.................

18. Niet meer actief

Zo, ik heb wel weer genoeg gedaan voor gedaan, nu weer ff lekker zitten ;)

Ik begrijp dat iedereen nu dus accoord is dat we het bij mij doen? Ik ben zelf nu even het overzicht kwijt van wie nou wel of niet komt en met hoeveel personen etc. Dus als we even een lijstje kunnen maken? Dan kunnen we daarna wel kijken wat er geregeld moet worden aan meenemen enzo. Ik zorg zowiezo wel voor koffie en thee, dat scheelt weer ;)

Dus...wie komen er naar mij toe? En kom je alleen of met man en kids? Dus hoeveel personen.

Ik ben er in elk geval en mn man is er uiteraard ook, maar als we last van m hebben sturen we m gewoon lekker naar boven ;)

Dus...
    Joldeg (+partner) 2 pers.

Vullen jullie t lijstje even aan?

19. Niet meer actief

AGENDA

Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk
    Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur

8 MEIDEN
    11 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

Wil je de lijst updaten:

20. Niet meer actief

Hier ook druk aan de klus vandaag...ben met mijn schoonmoeder :confused: de babykamer aan het behangen...

Mannetje is met zijn vader de vloer aan het halen! Yeee, er komt eindelijk schot in...

Maar ik kan niet meer, heb ff pauze genomen...en ga het iets rustiger aan doen de rest van de dag...pfff dat wordt nog een uitdaging, ben niet zo goed in stilzitten. :)

Deel Deze Pagina