Dames-dagje zaterdag 28 juli 11:00 uur bij Joldeg! 1 + 2. Joldeg + partner 3. Muriel/Murmel 4. Lenthe 5. Gwendolyne 6. Esther/Barbabintje 7 + 8 + 9. Ruby + 2 kids 10. Tari 11. ...
ow mensjes.. ik verveel me rot.. merk echt dat het bouwvak is.. bijna niets te doen hier en moet nog 3 uur.. dus.. heeft er iemand nog iets leuks te melden? Wat betreft de meeting.. ik wil ook best helpen met koken, maar is voor mij ook een uur rijden.. dus weet niet of Joldeg haar keuken ook beschikbaar stelt? hihi.. Misschien dat we een opzetje kunnen maken? De een zorgt voor drinken.. de ander voor zoutjes/chips de ander voor de lunch.. de ander voor hapjes.. de ander voor zoetigheid.. ik noem maar maar wat hoor.. de lunch is natuurlijk wel veel.. maar we kunnen ook zeggen.. 2 daarvoor.. 1 daarvoor.. is dat wat? Anders staan we straks allemaal met een fles cola en zak chips op de stoep (bij wijze van) En dames.. tis al over een weekje.. wat vliegt de tijd! Hoe is het bij jullie met het weer? Tis hier nog steeds droog, maar volgens mij is elders de hel al losgebroken als ik de radio mag geloven..
Denk dat t slim is, om zodra we een beetje weten wie er allemaal komen, daarna een verdeling te doen (en achter de namen te zetten ). Ik stem IN IEDER GEVAL op de chocoladetaart van KeukenprinsEsther! Mmmmm Ik verveel me hier ook kapot, mn comp doet nog steeds niet wat ik wil, dat is zo verschrikkelijk demotiverend. Het enige dat hij goed doet, is inloggen op zwangerschapspagina, hihihihi.
hier regent het trouwens al de hele tijd,bleghhh. viel net gewoon in slaap op de bank. (zou manlief toch gelijk hebben dat ik nog ff een vakantie moet gaan boeken met de kids?)
Ok, misschien dat iedereen anders een lijstje kan maken van dat neem ik mee.. dan kunnen de anderen zien wat ze mee kunnen nemen? Ruby: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) Esther: Chocoladetaart ? Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips is dat iets? Dan kan iedereen die alsnog zich aanmeld gewoon hier bijvoegen met wat ze mee wil nemen?
Ruby: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light Esther: Chocoladetaart ? Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips
Zal ik anders iets voor de lunch meenemen? Een zelfgemaakt tomatensoepje met stokbrood en kruidenboter ofzo? Lekker gezond met groenten erin, blijven we toch verantwoord bezig
Ruby: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade (we moeten tenslotte aan de pitamientjes denken ) Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips
Hihihi een gevalletje "eersie knijp" (of is dat een typisch Rotterdamse uitspraak?).... Ik stem trouwens voor een soepje met stokbrood! Ik lust bijna alle soorten (tomaat, groenten, kippe, uien) maar liever geen champignon of erwtensoep.
Mooi, dan hou ik dat aan! Cateringlijst: Joldeg: thee, koffie, huis Ruby: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
En tussen jullie berichtjes over de catering door, is hier dan weer eens een lap tekst van Serafijntje. Het is nogal stil geweest van mijn kant, maar ik heb wel geprobeerd om jullie berichtjes regelmatig te lezen. Het gaat goed met mijn zwangerschap en ik ga me iedere week weer een stuk beter voelen dan de week ervoor. Jippie, dat gaat de goede kant op! Ik zit nog steeds niet op het energiepeil van voor mijn zwangerschap, maar daar heb ik me onderhand wel bij neergelegd. De baby voel ik vaak en goed, en ook mijn man kan hem/haar goed voelen bewegen. Zooo bijzonder! Met het uitje ga ik me niet bemoeien, want ik kan sowieso niet komen. Volgend weekend gaan we met vrienden naar de Parade in Utrecht. Hopelijk is het dan beter weer nu. Het is momenteel zo donker in huis, dat ik de lampen heb aangedaan. Het rommelt en dondert onheilspellend. En ik was nog wel van plan om zo meteen even naar Etos te fietsen om de babykadoos op te halen. Hopelijk blijft het nog even droog. Joldeg (en anderen)... Wat de babykamer betreft: tja, wat is vroeg en wat is laat? Ik denk dat dat voor iedereen heel verschillend is. Wij hebben al wel wat 'kleine' babyspullen aangeschaft, maar aan het kamertje zijn we nog niet begonnen. Ik schrok eerlijk gezegd ook wel van de lange levertijden die ik in jullie berichtjes las. Daar had ik echt geen idee van! Op zich maakt het voor ons niets uit, want we willen toch een commode en ledikantje via marktplaats kopen. En daar zit sowieso geen levertijd op. Maar voorlopig hebben we daar nog helemaal geen plek voor. Eerst moeten we mijn werkkamer uitmesten en wat meubels weghalen. Die zetten we dan tijdelijk bij mijn schoonouders in opslag. We hebben begin dit jaar een nieuwe woning gekocht, maar het duurt nog even voordat die klaar is. Tot die tijd is het even wat behelpen. De enige grote aanschaf die we tot nog toe hebben gedaan, is een complete kinderwagen. We hebben gekozen voor een knalrode Easy Walker Sky. Deze hebben we besteld via de rentepunten van de postbank, nadat we bij een babywinkel een proefrit hadden gemaakt. Ook daar zat geen levertijd op: 2 dagen na de bestellling werd hij al keurig bij ons thuis afgeleverd. Ik was heel blij met een familiewiegje dat ik van mijn oma had gehad. Het wiegje is ruim 60 jaar oud en zelfs mijn moeder heeft erin geslapen - en al haar broers en zussen en daarna veel van de 36 kleinkinderen van mijn oma (waaronder ikzelf). Een wieg met een hele familiegeschiedenis dus. Maar wat blijkt nu?! Hij voldoet niet meer aan de "normen van deze tijd". De wieg is een gesloten bak en dat wordt momenteel streng afgeraden ivm mogelijke wiegendood. Ik wil nu dus niet meer dat ons kindje daarin komt te slapen. Wat een teleurstelling! We gaan nu op zoek naar een ledikantje. Wat vervelend dat sommigen van jullie te kampen hebben met gezondheidsproblemen. Dat is natuurlijk altijd vervelend, en zeker als je zwanger bent. Ik hoop voor ieder van jullie dat je je snel beter gaat voelen. Doe rustig aan, luister naar je lichaam en laat je maar eens lekker verwennen door je partner! Lenthe, fijn dat met jou alles weer goed gaat en dat het bloeden is gestopt. Natasja, wat een nare situatie dat het momenteel zo slecht gaat met jouw man. Hopelijk krijgt hij snel de uitslagen van de onderzoeken, zodat jullie weten wat er aan de hand is. Ik wens jullie in elk geval veel sterkte toe. Sammie, wat heerlijk dat je momenteel vakantie hebt. Geniet ervan, meid! Het weer zit momenteel niet mee hier, maar ik las dat jullie naar Frankrijk gaan. Hopelijk is het daar een stuk beter dan hier. Fijn dat de controle bij de vk goed was. Is toch altijd prettig om die bevestiging te krijgen, nietwaar? Vervelend dat jouw ijzer te laag is, maar wel goed dat ze dat hebben gecontroleerd en dat je daar nu pillen voor hebt gekregen. Succes met het uitzoeken van de verf vanavond. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt! Tari, ook voor jou veel succes - maar vooral veel plezier - met het uitzoeken van de verf en het daadwerkelijke verven morgen. Maak er wat moois van! Ikke 1981, probeer je maar niet te druk te maken om de verbouwing. Tja, ik weet het: dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar stress is niet goed voor jou en voor de baby. Ik kan me goed voorstellen dat het erg frustrerend is dat je zelf zo weinig kan. Hopelijk krijg je voldoende hulp. Gwendolyne, ook mijn buik ziet er nog vrij plat uit. Mensen die mij kennen zien wel dat ik zwanger ben, maar anderen blijkbaar nog niet. We waren gisteren op een bruiloft en zaten bij "vreemde" mensen aan tafel. De vrouw naast mij vroeg of wij kinderen hadden. Ik vertelde dus heel trots dat er eentje op komst is. Zegt ze heel verbaasd: Goh, dan ben je zeker nog maar een maand of 3? Jen25, Super dat jouw broertje weer thuis komt en dat jullie een feest voor hem organiseren. Ik kan me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt om hem weer te zien! Is het behangwerk goed gelukt? Ben je tevreden over het resultaat? Wat bijzonder dat je dat samen met jouw schoonmoeder doet. Ohjee, ik heb volgens mij nog lang niet op iedereen gereageerd (niet persoonlijk opvatten! ) , maar ik ga er nu toch maar eens een einde aan breien voor ik eelt krijg op mijn vingertoppen. De regen komt hier inmiddels met bakken uit de hemel vallen. Die kadoos van Etos haal ik later wel op...
Ja Serafijntje, ik ben nu natuurlijk ENORM beledigd! Goed om weer van je te horen, jammer dat je niet kunt op de 28e. Ff duimen dat het mooi weer wordt, want dan is de Parade wel veel leuker natuurlijk.
Haha, Murmel, die tekst onder jouw banner... Ik eet eigenlijk nooit hotdogs, maar als ik dat wel zou doen, zou het NOOIT in mij zijn opgekomen om die te vergelijken met een ongeboren kindje... Hoe verzinnen ze het?!
Hee meiden Ik hou het ff kort, ben helemaal gebroken na een dag speelstad oranje (maar 't was wel erg leuk!) Ik vind het jammer dat het meningsverschil tussen Missy en mij zoveel stof doet opwaaien, dat is zeker niet mijn bedoeling geweest en ik denk dat muriel het in een van haar posts goed verwoord heeft (die post vlak na mijn laatste berichtje van vanmorgen). Ik krijg/kreeg alleen heel erg het gevoel dat Missy niet meewil(de) omdat ik René en de kids meenam en er was al uitgebreid over gesproken, het is nooit de bedoeling geweest dat René er bij zou gaan zitten meekwekken (dat wil hij echt niet!) en ik heb ook nooit gezegd dat ik maar een half uurtje bij jullie zou zitten, dat is echt onzin. Wij zouden gewoon onze meeting hebben (en hoelang dat duurt is toch niet te voorspellen) en daarna zou iedereen zijn eigen plan trekken. Ik wil mijn kids meehebben omdat het niet eerlijk/makkelijk is om zonder hun te gaan (zoals Ruby zegt) en ik wil René meehebben omdat ik ten eerste niet een dag zonder hem wil zijn en omdat ik het prettig vind dat hij dan én op de kinderen ( en Ruby ook echt zonder problemen op die van jou vind hij alleen maar leuk!) kan letten én eventueel kan terugrijden (want ik woon het noordelijkst van allemaal geloof ik en moet ook bijna 2 uren in de auto zitten).Als dan iemand aangeeft niet mee te willen omdat ik René en de kinderen wil meenemen dat voelt dat erg persoonlijk, kwetsend en onbegripvol...vandaar dat ik ook nogal fel terug reageerde; het was tenslotte allemaal al eens besproken. Anyway ik gooi het voorstel van Jolger hier nog ff in de groep, ik heb René vanmorgen pas verteld wat hier op het forum speelde dus ik zal even overleg plegen want begrijp me niet verkeerd ik wil jullie echt wel graag ontmoeten! Nu ga ik het bad laten vollopen en uitrusten heb echt mega harde buiken en ben beetje misselijk (van de patat, ijsjes en het schommelschip ale: ) xxx Roelie