Over de catering ik wil ook wel wat voor de lunch mee nemen, moet nog even bedenken wat, maar dat horen jullie dan wel. Enne Esther, die chocoladetaart, mmmmmmmm......... Roelie ik denk dat wij allebei het noordelijkst wonen, dat is het enige waar ik nog wel tegen op zie, zelf nu zo'n heel eind rijden (voor mij toch ook zeker 1,5 tot 2 uur) ik heb alleen de mazzel dat ons dorp langs de a7 ligt. (woon vlakbij de Afsluitdijk) Meestal rijd Adriaan zulke afstanden. Geniet ze van je bad. Is het echt weer voor.
Het behangen is inderdaad erg goed gelukt! Ik zal straks wat foto's schieten en ze in mijn album zetten, maar ga nu eerst ff de verwarming in de babykamer schuren en in de lak zetten.... Daarna even in bad en dan kom ik weer ff kijken hier...
Zo ik was ook weer terug van een rondje mc donalds en verf halen, heel vervelend dat de mac er tegen over zit. De kinderen lagen daardoor wel laat op bed, maar ja goed 1 keertje moet kunnen het is tenslotte vrijdag avond. Jen: schiet dan ook al lekker op als het behang er op zit. Ben benieuwd naar je foto's.
Zooo, de radiator ziet ook weer schoon ! De foto's staan in mijn album.....Heb er ook een van onze hond bijgezet. Morgen gaat het vloertje erin en dan kan het inrichten beginnen...
Tari: wij hebben ook verf gehaald en een snelle Mac naar binnen gewerkt! Wat een toeval! Kleuren zijn trouwens geel en oranje geworden, ben benieuwd hoe we het vinden als het eenmaal op de muur zit . Morgen gaan we verven!
mmhhh lekker die mac heey jen heb wel hetzelfde badje als jou. val om van de slaap,maar kan niet slapen. eeh roelie kom je nou gewoon naar de meeting?wil jou eigenlijk heel graag ontmoeten omdat we toch best veel raakvlakken hebben. naar de rest ben ik ook wel heel nieuwsgierig eigenlijk.
Hey lieve lieve lieve schatten Iedereen onwijs bedankt dat jullie zo met ons meeleven, ik heb alle berichtjes gelezen...Dikke kus voor jullie allemaal! Ik voel me wel onwijs schuldig, ik wil op iedereen reageren, maar heb daar gewoonweg de tijd en de puf niet voor Dus please neem me dat niet kwalijk. Ik ben vandaag weer een aantal keren bij Etienne geweest (Gwen, idd hij ligt bij jou achterthuis ) en ik vond dat het vandaag ietsje beter ging met hem. Maar nog niet om over naar huis te schrijven. We hebben te horen gekregen dat hij waarschijnlijk sowieso nog een week in het zh moet blijven, zolang de uitslagen nog niet binnen zijn mag hij zeker niet naar huis. Maar dat vind ik niet het belangrijkste, ik hoop dat hij snel weer beter wordt. Voor de rest is alles nog hetzelfde, hij heeft wel de CT scan gehad, maar dat is ook weer ff afwachten. Dus morgen kom ik weer ff een updatje geven.................mijn bedje schreewt: KOM NATAS! Liefs Natasja
Morge meiden Hier gister werkelijk een enorme dip gehad, enorme huil buien, noem maar op. Gelukkig was mn mannetje erg lief voor me al wist hij moeilijk met deze enorme emo buien om te gaan. Ik wist het zelf niet eens. Alles was me echt even te veel en wist me geen raad meer. Nu voel ik me wel redelijk en hopelijk gaat het vandaag weer wat beter. Meeting: geloof dat het nu wel redelijk gaat het, heb al een hoop eten voorbij zien komen, jummie! Natasja je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, als je mannetje maar beter word. We duimen voor je en heel veel beterschap'!
Jen wat een leuk en vrolijk begin! En zo grappig dat die stippen ook weer terugkomen op die Giraffe! Sammie.. wat grappig.. mijn kamertje wordt ook geel met oranje (zie mijn album) Ben benieuwd hoe de jouwe eruit komt te zien! En wij hebben ook een Jack.. grappig! Natas.. wat balen dat hij nog zeker een week moet blijven.. maar wel fijn dat het in ieder geval ietsje beter met hem gaat! Mocht je een keer (lang) moeten wachten in ziekenhuis.. of tussen twee bezoekuren door.. kom ff een bakkie doen als je daar behoefte aan hebt! Mijn aanbod geldt natuurlijk niet alleen voor Anouk hihi.. Succes!
Goeiemorgen meiden, Jen ziet er leuk uit het kamerjte, vandaag lekker inrichten. Sammie, vervelend he zo'n mac. Ook een vervelende combi met verf halen Ik ben ook zo benieuwd hoe de kleuren worden als ze op de muur zitten. Nou ja kleuren, we hebben het in 1 kleur lijn gehouden. Is voor het eerst, meestal heb ik 1 muur in een contra kleur. Dus dat word afwachten. En ach anders kan ik weer verf halen. Natasja, gelukkig zag je zelf wat verbetering bij hem. Alle kleine stapjes zijn een vooruitgang. Het belangerijkste is dat hij weer beter word. Succes hoor meis en weer veel sterkte. Dikke knuf voor jullie. Ikke gelukkig kon je lekker uithuilen bij je man. Lucht toch even op, herken het hoor huilen om iets wat je zelf niet weet. Maar ja je lichamelijke gesteldheid werkt daar ook aan mee. Zo ga aankleden en dan gaan we (of Adriaan in dit geval) schilderen. Groetjes Melanie
Goedemorgen! Ik kom nog op iedereen reageren hoor, lees wel alles mee maar het ontbreekt mij ook ff aan tijd Heb het er vanmorgen nog ff met manlief over gehad en hij vind ook dat ik gewoon naar de meeting moet gaan Dus ik kom 's ochtends eerst bij Jolanda, zet man en kinders eerst af bij de dierentuin en ik ga zo rond pak 'm beet 1 uur half 2 naar de dierentuin zodat ik de middag met hun kan doorbrengen. Kan ik nog iets meenemen, een pak koffie/thee/senseo ofzo? Ik zag dat er al heel wat te smikkelen werd meegenomen ben benieuwd hoe jullie dat allemaal willen opkrijgen hahahahaha Hee meiden ik kom vanmiddag nog wel ff terug ga boodschappen doen en een beetje het huis op orde brengen hier (en het lijkt hier mooi weer te worden!) xxx Roelie
LEUK ROELIE! Dat je ook komt! Helemaal geweldig! Zo wordt t nog een behoorlijk cluppie! Echt super... Pff voel me vandaag niet echt lekker, beetje brak met hoofdpijn en wat pijn aan mn buik, mn banden denk ik. Ik schrok me vanmorgen rot. Legde even mn handen op mn buik en voelde een fikse bult. Hard ook. Meteen allemaal doemscenarios, totdat ik me bedacht dat dit vast t koppie van mn meisje moest zijn! En ja hoor, een paar minuten later was de bult weg. Haha! Paniek om niks dus Maarja, t is allemaal nog nieuw he....
Muriel raar he die bult is dan ook helemaal hard. kunnen ook nog de billen zijn, of dat ze aan het draaien is. Heb hier ook regelmatig 'last' van. Roelie haha leuk dat je toch mee gaat, fijn dat Rene je over heeft gehaald. Met hoeveel zijn we nu?
Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: ... 10. Roelie: ... 11. Lenthe: ...
Leuk dat je ook komt Roelie. Je mag ook gerust met man en kids hierheen komen hoor, dan hoef je niet heen en weer te rijden. Vanaf hier is het zo'n kwartier naar de Zoo. Kijk maar wat je wilt. Koffie/thee enzo zorg ik zelf wel voor, dat hebben we toch altijd wel in huis. Senseo meenemen heeft weinig nut, ik geloof dat wij een zeldzaamheid in NL zijn, we hebben geen Senseo-apparaat haha. Wat er verder meegenomen kan worden? Tja, goeie vraag....ik geloof dat er qua drinken nu alleen frisdrank opstaat, misschien iets van sap? Als daar behoefte aan is? Of fruitsalade ofzo? Of gewoon broodjes? Of...tjee, geen idee eigenlijk haha. We zijn vandaag even hard in de tuin aan de gang gegaan, we zijn namelijk neit van die tuinmensen, dus het was nogal een puinbende haha. En tja, nu hebben we een stok achter de deur, we krijgen visite, dus de tuin moet op orde Van de week ga ik bij mn ouders nog ff wat tuinstoelen jatten, kunnen we in elk geval allemaal zitten haha. Denken degenen die met kids komen ook even aan wat 'entertainment' voor hun? Oh en misschien ten overvloede, mijn huis is een niet-roken domein, dus rokers zullen dat in de tuin moeten doen, maar neem aan dat dat geen probleem is (als er uberhaupt rokers tussenzitten natuurlijk, geen idee, maar zeg het er maar even bij hihi). Zoals het er nu uitziet zijn we dus met zn 11en, is dit de eindstand of komen er nog meer bij? Missym, kom jij nog? Vast wel toch? (hint hint haha) En qua twijfelaars, last minute is hier ook welkom hoor, kwestie van ff pb'en voor mn adres en gewoon komen (nog meer hint hint)
Wat voelen jullie allemaal al veel joh. Ik voel de kleine nog helemaal niet. Althans, ik voel wel wat, maar kan het nog niet goed thuisbrengen, in elk geval nog geen duidelijke schopjes ofzo hoor. Wel erg jammer, maar ach, ik ben dan ook een eind-november-mama dus loop een paar weekjes op sommigen achter. Ben nu bijna 22wkn dus hoop binnenkort toch wel wat te gaan voelen hoor. Mn buik begint nu ook wel te groeien, maar ik heb van mezelf al een aardige speklaag (ben een flink maatje meer) dus dat zie je niet zo snel. We zien het zelf wel, de vorm van mn dikke buik verandert nu een beetje, maar voor de buitenwereld ben ik nog gewoon dik ipv zwanger. Maar ach, dat komt ook nog wel en zo niet..dan niet haha. @Ikke, voel je je vandaag wat beter? Soms lucht het best op he, zo'n huilbui. Fijn dat je mannetje je in elk geval kon steunen, hoe lastig ook. @Natasja, niet schuldig voelen meid, je hebt nu wel ff andere dingen aan je hoofd. Sterkte! Ik las ook iets over 1.5/2 uur rijden hiernaartoe, jee waar wonen jullie dan wel helemaal? Friesland/Groningen ofzo waarschijnlijk? Ik heb eigenlijk geen idee waar iedereen vandaan moet komen. 1 voordeel, ik woon heel dichtbij de snelweg, vanaf de A1 is het nog ongeveer 4 minuten tot mijn huis ofzo, dus als je er eenmaal bent, ben je er ook (euh...ja zoiets). Als ik mn adres pb, zal ik ook wel ff routebeschrijving meesturen, tis op zich heel simpel, maar veel mensen verdwalen als ze t zelf uitzoeken omdat routeplanners niet altijd logische weg geven. Zelf weten we t handiger natuurlijk. Maar dan moet ik dus wel ff weten uit welke kant men komt Zo, ik ga ff vegen in de tuin, manlief is ff boodschappen doen, had ik geen fut meer voor. Dagdag Joldeg
Hmm mezelf quoten, weer eens wat anders. Volgens mij missen er nog wel wat namen, die ik voorbij heb zien komen voor het uitje, die nu gewoon even wat minder aanwezig zijn. Lindapooh bijvoorbeeld, en volgens mij nog wel meer.
Sapjes zijn altijd lekker.. wil mezelf ook niet opdringen met mijn drinken.. van mij mag ook best iemand een fles sinas meenemen.. maar wil niet zo gierig lijken door alleen 1 fles mee te nemen.. hihi.. Verder ben je lekker druk met typen Joldeg! hihi.. leuk! Denk niet dat MissyM nog komt eerlijk gezegd, maar zal haar proberen over te halen.. Vanmiddag heb ik een broodje haring gegeten.. nou, ben normaal nooit van de haring, maar deze beviel me érg goed! Hebben jullie dat ook dat jullie ineens dingen lekker vinden waar je normaal nooit naar "verlangt"?
Zit even wat berichten terug te lezen, had dit over het hoofd gezien. Wij hadden een soortgelijke situatie, het oude ledikantje waar mn zus en ik in lagen als kind. M'n moeder heeft alles (maar dan ook alles, tot flessen en spenen aan toe!) bewaard van vroeger, voor later...nu dus. Maar de spijlen van t ledikantje zitten tever uit elkaar, dat 'mag' ook niet meer. Dus wij zijn ook maar op zoek gegaan naar een ledikantje, we hadden deze gewoon willen spuiten (tis nu jaren70-groen), maar hebben toch ook besloten het niet te doen. Toch wel jammer he!
Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: ... 10. Roelie: echt fries suikerbrood met roomboter 11. Lenthe: ... Was ik nog even Stond net onder de douche te bedenken wat ik mee zou nemen, dacht eerst aan een slaatje ofzo maar die loopt met warm weer spontaan de auto uit Maarre aangezien ik de enige friezin ben (al woon ik dan in de noordoostpolder) neem ik een echte friese specialiteit mee, namelijk echt fries suikerbrood met roomboter al zou het eigenlijk vreet-je-vingers-erbij-op-brood moeten heten Oh ja Joldeg lief aangeboden maar René ziet het echt niet zitten tussen al die zwangere kippen hahahaha. Ik drop hem gewoon bij de dierentuin hoor! Gaan er trouwens nog meer naar de dierentuin? Want dan kan ik eventueel ook Rene mij laten afzetten bij Joldeg en met een van jullie mee terug rijden naar de dierentuin (ook ivm parkeren enzo 't zal er wel lekker druk wezen?). Ik ga genieten van mijn eigengemaakte roomboterkoek (ik heb een buik ik lijk in een week wel 3 kilo gegroeid hoe zou dat nou komen?) xxx Roelie