Jen, mooi kamertje zeg! Muriel, ik dacht eraan om gewoon 2 taarten te maken. Maar mocht er behoefte zijn aan variatie in de taart/zoetigheid voor bij de koffie...ook goed. Ik hoor het wel. amaranta, wat vervelend voor je man (en jouzelf natuurlijk). Hopelijk waait de chagrijnige bui snel weer over. Melanie, sterkte met de zorgen over je ouders zeg.
1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? Weet ik niet, volgens mij ligt hij voornamelijk rechts met zn hoofdje en links met zijn beentjes.Soort hangmat-idee dus. 2. Is je linker of rechter borst groter? Nee 3. Slaap je op linker of rechter zij? Links (meestal) 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? Mijn hoofd ligt naar het noordoosten. 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? Geen idee. Ik denk rechts. 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? Fantastisch dik glanzend haar en stevige nagels. 7. Heb je een ronde of een puntige buik? Meer richting punt (als ik vergelijk met andere zwangere vriendin/schoonzus). 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? Zoet. 9. Ben je érg misselijk? Nee, eigenlijk haast niet geweest. 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? Nee. 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? ? Ik droom voornamelijk over mensen.
Komen de stellingen: 1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? weet ik niet 2. Is je linker of rechter borst groter? ik denk rechts 3. Slaap je op linker of rechter zij? rechts 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? ??? 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? ik denk links, wij hebben geen dremopels 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? fantastisch zou ik niet zeggen, maar pukkels heb ik niet. Sinds een tijdje wat droge huidschilfers op de kin. Mn haar is tiptop 7. Heb je een ronde of een puntige buik? rondig 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? beide 9. Ben je érg misselijk? nee 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? niks gezien hier 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? nee
1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? Ligt denk ik meer rechts, want schopt vooral links. 2. Is je linker of rechter borst groter? Ehm, verschilt niet veel, maar denk dan rechts. 3. Slaap je op linker of rechter zij? Lichte voorkeur voor rechterzij. 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? Met mijn gezicht meestal dan richting zuiden, met hoofd richting westen. 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? Ehm... denk rechts. 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? Nee, minder pukkels en mooier haar. 7. Heb je een ronde of een puntige buik? Een echte punt! Van achter zie je niet dat ik zwanger ben. 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? Aan hartig, dus dan zuur. 9. Ben je érg misselijk? Nee, niet meer. Wel eventjes geweest. 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? Ja, lange, van helemaal onderaan tot ruimschoots boven mn navel. 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? Geen van beide opvallend. Nou Gwen, ik ben reuze benieuwd wat onze uitslagen gaan worden!
whahaha ik heb silliconen borsten en nephaar dus bij mij telt het niet. amaranta,kut dat je vakantie zo gelopen is,gaan jullie nou ook niet meer naar spanje? tari,jeetje mag dat zo maar? 2 maanden loon intrekken? kunnen ze dat niet uitsmeren over een paar maanden?elke maand wat inhouden ofzo. zo komen je ouders anders misschien wel in de financiele problemen. ik heb lekker uitgeslapen,was om half 12 pas wakker.net ff mijn keuken uit gedaan.en nu aan het bedenken wat ik vandaag ga doen. gister naar het zwembad geweest met de kinderen maar kreeg ff flink last van mijn buik dus ben maar weer naar huis gegaan. voel me echt schuldig tegenover de kinderen,wil dat ze een leuke vakantie ebben maar omdat mama niet zo fit is kunnen we niet zo heel veel doen.
Jeetje Amaranta, dat is wel rot voor je man. maarre... weet je zeker dat je hem hebt pootje gehaakt? Of dat draadje over de weg hebt gespannen? @Tari: wat zielig voor je ouders! Hoop dat er gauw nog e.e.a. geregeld kan worden, zodat het wat minder hard aan gaat komen (financieel dan). Kan me voorstellen dat t jou ook aangrijpt!
Barbabintje.. jij hebt 1 bakerpraatje voor een meisje en 7 voor een jongen (de rest is onduidelijk of nvt) Amaranta.. jij hebt 3 bakerpraatjes voor een meisje en 3 voor een jongen.. en wat balen dat je vakantie zo is gegaan! Ikke.. jij hebt 6 bakerpraatjes voor een meisje en 2 voor een jongen Murmel.. jij hebt 3 bakerpraatjes voor een meisje en 6 voor een jongen Tari.. bedankt voor je antwoord wat betreft de placenta! Succes met de thuissituatie! Ruby.. t gaat niet alleen om je uiterlijk.. dus je kan de vragen best beantwoorden als je wil Ik heb zelf 6 bakerpraatjes voor een jongen en 1 voor een meisje Het zijn 11 vragen, maar soms was het nvt of onduidelijk..
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon AGENDA Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!! Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin/ Joldeg LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste 8 MEIDEN 11 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 28 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: ... 10. Roelie: ... 11. Lenthe: ... Zo, gelijk even alle lijstjes erbij gepakt.. waren al weer behoorlijk "weggezakt" Hoe is het eigenlijk met Didi? Hopelijk heeft ze een mooie bruiloft gehad!
1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? Meestal rechts 2. Is je linker of rechter borst groter? Volgens mij de linker 3. Slaap je op linker of rechter zij? Meestal rechts 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? Met gezicht naar het zuiden 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? Volgens mij links 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? Niet anders als normaal 7. Heb je een ronde of een puntige buik? Ronde 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? Beide 9. Ben je érg misselijk? Nee, ook niet geweest 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? Nee, nog niet te bekennen, wel donkerdere haartjes rond navel 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? Uhm, nee volgens mij niet Nou Gwen ik ben benieuwd....
1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? Meestal links 2. Is je linker of rechter borst groter? Links 3. Slaap je op linker of rechter zij? Links 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? Geen van beide (met mijn gezicht naar ´t oosten ) 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? Rechts 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? Zoals altijd eigenlijk 7. Heb je een ronde of een puntige buik? Rond 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? Zuur 9. Ben je érg misselijk? Nee 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? Nee 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? Geen van beide, zover ik weet 8) Ben heel benieuwd....
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Unner~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon AGENDA Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!! Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin/ Joldeg LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste 8 MEIDEN 12 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 29 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: ... 10. Roelie: ... 11. Lenthe: ...
Hier komen dan ook mijn antwoorden, ben benieuwd! 1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? Meestal rechts 2. Is je linker of rechter borst groter? Geen verschil (ten opzichte van "normaal") 3. Slaap je op linker of rechter zij? Nu buik niet mogelijk is: meestal rechts, of toch links... *ZUCHT* 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? euhm...hoofd naar het zuiden 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? Ik denk rechts, maar dat ligt niet zo vast als bv een eerste voet op de trap 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? Minder pukkels, mooier haar, maar fantastisch...?! 7. Heb je een ronde of een puntige buik? Puntige! 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? Eigenlijk meer aan zout , maar als ik moet kiezen: zoet 9. Ben je érg misselijk? Nee, niet meer 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? Nee, nog niet echt, hier ook wel wat donkerdere haartjes onder de navel 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? Droom erg weinig, zoals altijd! Amarante: Gaat Spanje nou ook niet door? Suc6 voor je mannetje in elk geval! Tari: hoop dat het met je ouders mee gaat vallen morgen, zal duimen! Jen: Kamertje ziet er goed uit, echt gezellig behangetje! Natas: we denken aan jou en je mannetje!
@sammie; jullie kamertje ziet er ook erg gezellig uit! Hele warme kleuren! Wilde hier vandaag het raamkozijn nog in de lak zetten, maar aangezien het al bijna de hele dag regent..... Een van jullie trouwens formule 1 aan het kijken? Daar gaat het pas tekeer met het weer....er vlogen er net 7 achter elkaar af in 1 en dezelfde bocht. EN winckelhock (vervanger voor Albers) ligt 1ste...
Hoi Murmel, ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken. Door een zijkant van gevlochten riet, zoals jouw wiegje heeft, kan het kindje wel blijven ademen. Bij mijn familiewieg gaat het om een gesloten houten 'bak'. Het probleem is dat het kindje dan zuurstof tekort zou kunnen krijgen, omdat de bak niet zuurstofdoorlatend is. Eerlijk gezegd, vind ik het zelf best ver gezocht (dit zelfde geldt dan toch ook voor een kinderwagen??), maar natuurlijk wil ik hier geen risico's mee nemen - ook al hebben er al vele ooms en tantes, neefjes en nichtjes in deze wieg geslapen en is er nog nooit iets mis gegaan. Maargoed, ik wil me dus toch maar netjes aan de moderne voorschriften houden en we gaan binnenkort een ledikantje kopen... Ik hoop dat ik jou enigszins heb kunnen geruststellen, maar ik ben natuurlijk ook geen expert op dit gebied, ik heb er alleen het een en ander over gelezen op internet. Je zou het misschien ook nog eens kunnen navragen aan jouw vk hoe zij daar over denkt. Succes ermee!
Nee, Spanje gaat ook niet door. Is te warm zegt hij. Wat ik jammer vind is dat Spanje onze laatste vakantie met zn 2tjes zou zijn. Nu gaan we misschien nog een weekendje ergens naar toe. Krijg net een telefoontje dat een van de stellen met wie we waren, en die nog wel een week weg gingen, gisteren een ongeluk hebben gehad en dus ook terug komen. Niks ernstigs, auto totalloss.
Ha Gwendolyne, Leuk zo'n boekje! Ik heb op internet ook al 2 testen gedaan en bij allebei was de uitslag dat de kans op een jongetje groter zou zijn. Ik heb zelf echt geen idee wat het is, maar ben er wel supernieuwsgierig naar... 1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? Uhm, weet ik eigenlijk niet zo goed. Rechts, denk ik. 2. Is je linker of rechter borst groter? Nee, beide even groot. 3. Slaap je op linker of rechter zij? Linker. 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? Met mijn hoofd naar het noorden, met mijn gezicht naar het oosten. 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? Huh?! Nooit over nagedacht. Gewoon met de voet die "aan de beurt is" om de volgende stap te nemen... 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? Uhm, ik zit niet onder de pukkels en mijn haar is ook niet dof. Maar eigenlijk zie ik er net zo uit als voor mijn zwangerschap. Fantastisch dus, hahaha. 7. Heb je een ronde of een puntige buik? Ook al zo moeilijk te beantwoorden. Mijn (bescheiden) buik is vooral ovaal. Misschien wordt dat bedoeld met rond? Maar aan de achterkant kun je mijn zwangere buik niet zien; hij groeit naar voren (maar niet in een punt) en naar boven (ovaal dus) 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? Veeeeel meer behoefte aan zoet! Ik was nooit een zoetekauw, maar nu... 9. Ben je érg misselijk? Nee (wel geweest van de 2e t/m 4e maand). 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? Nee. 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? Nee.
Nou zeg, ik zou voor mezelf bijna in de bakerpraatjes gaan geloven Grappig hoor Gwen! Unner, welkom bij de novembermamma's! Of heb ik een eerdere post van je gemist Zo ja, sory daarvoor!