@Samantha: Nou, ik persoonlijk zou dat wel leuk en gezellig vinden als je af en toe (en liever wat vaker ) voorbij komt schieten, hihi. @Meiden: Ik heb het 9 maanden dagboek gekocht, ik wilde het bestellen bij Bol.com maar de levertijd is 2 à 3 weken (geen idee hoe dat voor de US is), bij de ECI was er geen levertijd, de schrijfster van het boek is: M. Amelink.
@ fem is 2-3 weken denk ik omdat hij vernieuwd is. Ik ga hier nog wel ff verder kijken. Ik ga afsluiten meiden moet weer aan de oppas. Tot morgen of heel misschien tot straks
Nou meiden, ik ga aftaaien, ga nu lekker een filmpje kijken en daarna lekker slapen, jullie niet weggaan hoor! We maken er gewoon één groot feest van bij de november mama's! *Deelt feestmutsen uit* Trusten alvast meiden. Liefs van Fem
zet de feestmuts op en doet een dansje heb ff gekeken naar dat dagboek dat is precies de goede, dus ik ga van de week maar ff paar winkels af moet kijken. Meiden fijne avond nog ik blijf hier nog wel ff hangen
dag november mama's! alles kits met jullie? ik ben aan het aftellen naar 2 april...eerste bezoek aan gyn. Ik heb eens nagevraagd en bij ons doen ze de eerste keer alles: zowel intake als echo...mag zelfs al onmiddellijk een videoband meebrengen zodat ze de echo erop kunnen opnemen groetjes en knuffel julie
Ohw dat klintk goed zeg! Ik krijg eert mn echo en de volgende dag mn intake beetje vreemd vind ik wel. Ik krijg alle formulieren opgestuurd die moet ik dan invullen en een formulie om te bloed prikken Ik ben benieuwd
Samantha jammer dat je weg gaat. Maar ik begrijp je wel hoor, deel ook wel je mening. En dat je zoontje wat lastiger is de laatste paar dagen, hahaha dat herken ik hoor, maar om eerlijk te zijn, ligt dat toch aan ons zelf, omdat je moe ben en de hormonen lekker op dreef zijn, kan je niet zo veel hebben als anders. Dan lijkt het of je zoontje lastiger is. Ben zelf ook tot deze ontdekking gekomen een tijd terug. Dit doordat ik al 1 1/2 jaar slaapgebrek had. Succes er mee hoor en ik hoop af en toe toch wat van je te lezen. (toch een beetje herkenning, omdat je ook al een kleintje heb rond lopen.) groetjes. Ilona welkom hier, je leest het er wordt veel geklets is af te en toe moeilijk om bij te houden.
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het met jullie? Het is echt té erg...ik kom uit de douche, aankleden, gelijk achter de computer hihi...niet verslavend hoor Ik heb ook een 9maanden dagboek, vind het echt super om in te schrijven en te lezen. Oja ik heb foto's gemaakt van mn testjes, gisteravond heb ik nog ff een test gedaan (erg he) en er kwam gelijk zwanger te staan! Op een of andere manier was ik voor die test (digitale van cb) een beetje bang, stel nou dat die niet zwanger aangeeft..(hoezo onzeker) dus heb ik hem maar gekocht en gisteravond gedaan! Ik ga nu maar eventjes ontbijten xxx
Goedemorgen, Eindelijk wat langer geslapen, dat doet me wel beter. Ik heb nog steeds buikkrampjes, en gister avond voelde ik was in me (.)(.)was maar fftjes maar was iets. Zoe1 het forum is niet verslavend joh kom je erbij Over die testjes: dat hebben we geloof ik allemaal hoor meid, ik heb ook 2 testen gedaan, en vond de digi ook eng. heb hem ook in de avond gedaan. Toen ik die test dee daccht ik nog, ohwjee straks zit er nog te weinig hormonen in en staat er straks niet zwanger. Gelukkig ws het niet zo. Ff een vraagje, zijn jullie darmen ook zo aan het rommelen. Echt ik wordt er niet goed van hihihihi. Ik ga ff kijken of ik vanmiddag dat dagboek kan vinden. Durven jullie er in dat dagboek te schrijven, Ik zou alles nog op een appart blaadje schrijven, tja die onzekerheid weer he!
Goedenmorgen mede-aanstaande-mama's! @Julie: Wat ontzettend cool zeg dat je gelijk een videoband mag meenemen, jeetje, dan kun je zo vaak kijken als dat je zelf wilt! Spannend hoor, het aftellen! @Tari: Wat leuk, zwanger van je 3e, als ik vragen heb spoor ik jou op okay? , wel schattig dat je kleintje het een beetje merkt.... tenminste, zo lees ik het een beetje tussen de regels door? Zoe: Ik ben ook zo onzeker hoor, dus ik schuif aan bij jou, ik ga binnenkort ook weer een test doen, ben idd ook als de dood dat de test negatief is, maargoed, dat zou eigenlijk wel heel vreemd zijn he? Het lijkt me echt leuk dat 9 maanden zwanger dagboek! Ben benieuwd.... @Ikke: Maargoed dat je die test dan niet had opgestuurd he? Haha. Ik durf er wel in te schrijven... anders moet ik ales na 9 maanden weer overschrijven, ben bang er dan geen tijd meer voor te hebben. Hier veder alles goed, was vanmorgen al voor de wekker wakker, sprong mijn bed uit naar het toilet en naar naar beneden, had energie voor tien en nu honger als een paard, ga maar eens eten! Vanacht wat hevige krampen gehad , ben gelijk onzeker, ben blij dat ik dit met jullie kan delen hoor! Liefs van Fem
P.s. @ Ikke: Nee, ik heb niet zo'n last van mijn darmen, maar ik merk wel dat als ik moet dat ik echt moet rennen , sorry hoor....
Goedemorgen dames. Haha je kan goed merken dat we allemaal gelijk lopen. Ook ik heb eindelijk wat langer geslapen. Hoewel ik nu al op mn werk zit. Samantha, jammer dat je gaat. Het is inderdaad een beetje onoverzichtelijk allemaal. Als ik voor mezelf spreek merk ik idd dat het moeilijk is om op iedereen te reageren. Er wordt zoveel gepost. En zoveel verschilllende dingen. Dan schiet er weleens iemand bij in. Mocht ik je gepasseerd hebben. Excuses. Wel fijn dat je zo nu en dan langskomt, jij bent tenslotte mijn Ehv maatje Mijn maag rommelt ook, en ik ben bang dat ik toch misselijk ga worden.... Heb trouwens gisteren ook een 2de test gedaan, ofja, eigenlijk een 3de. Had een 2de gedaan maar het strookje ( het was een papieren) aan de verkeerde kant in de plas gedaan dus die was mislukt. Later nog 1 gedaan en die was gelukkig positief! Ik ga maar eens werken. Vandaag invallen in gr 7. Vreselijke groep dus mn hormonen zullen flink opspelen.
@Amaranta: Succes met groep 7 meid, respect voor jou, neem aan dat je juffrouw / onderwijzeres bent, knap hoor dat je ze in toom weet te houden! Ik merk het ook hoor dat er veel gepost wordt, oplossing: Veel komen , hahahaha. Meestal heb ik twee schermen open, één waarop ik alles lees en op de tweede doe ik antwoorden, kun je niet makkelijk iemand overslaan, net zoals jij ok al zegt: ook mijn excuses indien ik niet gereageerd heb op mensen / onderwerpen en vragen, laten we proberen elkaar zoveel mogelijk te antwoorden meiden en laten we het leuk houden in November!
Heb ik dan als enige dat ik het juist rustig vind hierzo? Ik ben de nod topic gewend denk ik, daar gaat het een stuk sneller dan hierzo. Je zal altijd wel hebben denk ik dat je per ongeluk iemand vergeet. We zijn maar mensen he. Denk dat we het niet persoonlijk aan moeten trekken als er iemand niet op je reageerd en anders stel je de vraag nog een keer.
Dag mama's Ik ben volgens mijn berekening 1 november uitgerekend. Maar weet het helemaal niet zeker. Over 10 nachtjes slapen heb ik mijn termijn echo en dan weet ik zeker of ik een november of oktober mama wordt. Heel spannend allemaal, zeker na het geen wat ik allemaal heb mee gemaakt. Ik hoop nu echt dat ik in oktober/november een gezond en levend kindje in mijn armen mag houden