Unner.. welkom! Geloof niet dat we je hier al eens gezien hebben of wel? Wat betreft je antwoorden: 3 voor een meid, 4 voor een jongen Sammie2.. 4 voor een meid, 3 voor een jongen Serafijntje.. 2 voor een meid, 4 voor een jongen Jen.. ik was ook formule 1 aan het kijken.. wat een bak met regen kwam daar de lucht uit zeg.. pff.. die Winckelhock is al wel weer lekker afgezakt.. Amaranta.. wat een gedoe met die ongeluk(jes) bij jullie zeg..
welkom unner,ff voorstellen misschien een optie? 1. Ligt je baby vooral links of rechts in de baarmoeder? links 2. Is je linker of rechter borst groter? denk links 3. Slaap je op linker of rechter zij? Meestal rechts 4. Slaap je naar het noorden of het zuiden? weet ik niet 5. Stap je altijd eerst met je linker of rechter voet over een drempel? links denk ik 6. Zit je onder de pukkels, is je haar dof, etc. Of zie je er juist fantastisch uit? pukkels en vlekken 7. Heb je een ronde of een puntige buik? Ronde 8. Heb je meer behoefte aan zoet of zuur? hartig,maar dan liever zoet 9. Ben je érg misselijk? ja heel erg geweest nu nog vaak het zuur 10. Heb je een pigmentstreep? Zo ja, begint die bij de navel of al bij de borst? Nee niks 11. Droom je over lange/smalle voorwerpen? Of over ronde voorwerpen? nee
Hahaha, stelletje grapjassen zijn jullie met de bakerpraatjes! Ik heb mezelf even een appeltaart toegewezen, hopelijk krijgen mensen hem nog op, hij is wel echt heel lekker (al zeg ik het zelf ). Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: ... 10. Roelie: Suikerbrood met roomboter 11. Lenthe: Appeltaart [/quote] Ik ben de laatste tijd erg druk in het nieuwe huis enzo (begint een heeeel klein beetje ergens op te lijken). Ik neem me steeds voor om weer hier te gaan typen als ik tijd heb om op iedereen te reageren, maar dat heb ik steeds niet en daarom stelde ik het steeds verder uit. Dus nu laat ik toch maar even wat van me horen, anders vergeten jullie me nog . Balen van je vakantie (vooral naar Spanje) Amaranta! En naar voor je man, wel zielig hoor zo'n gebroken pols. Wat vervelend voor je ouders Tari! Ik vind het echt raar dat ze twee hele maanden gaan inhouden, wie raakt er dan niet in de problemen zeg?!? Hopelijk kunnen ze daar nog iets aan veranderen! Gwen, de placenta zit inderdaad met een oppervlakte van ongeveer twee handpalmen vast aan je baarmoeder. Dat 'scheurt' op een gegeven moment los onder invloed van hormonen, na de bevalling dus. Klinkt gruwelijk, maar als het goed is voel je daar niets van hoor. Natasja, je moet je niet verontschuldigen! Vind het geweldig dat je je gezicht hier nog laat zien met alle stress. Nogmaals veel beterschap voor je man. Ik heb foto's bekeken van kinderkamertjes (weet niet meer welke naam bij welk kamertje hoort...), ziet er goed uit dames! Ik had een beetje een baalweek, want ze zijn op m'n werk niet zo tevreden over me. En terecht. Het boeit me niet, maar ik vind dat dat geen reden is om het werk niet goed te doen. Ik heb het gevoel dat ik ook best wel m'n best doe, maar ik kan met geen mogelijkheid dingen onthouden ofzo. Ik maak veel slordige fouten en daar baal ik enorm van. Ik schaam me ook heel erg. Ik heb wel het idee dat mijn zwangerschap er misschien mee te maken heeft (ik ben echt een domme zeef en een slome slak tegenwoordig ), maar ik vind niet dat dat een excuus mag zijn; ik heb er zelf voor gekozen zwanger te worden en ik vind het mijn verplichting daar niemand anders, en zeker mijn werkgever niet, onder te laten 'lijden'. Ik ga morgen dus helemáál met een steen in m'n maag naar m'n werk . Ik ga nu Sofia wekken. We hebben haar nu zover dat ze overdag nog maar één slaapje doet (wel intensief, want om haar de hele ochtend wakker te houden is echt een hele toer) en volgens mij gaat ze 's nachts beter slapen u (hoera!). Mijn oom is vrijwilliger bij Humanitas en hij begeleidt een gezin dat heel veel schulden heeft. Zij verwachten in oktober een meisje, en ik ga nu de kleertjes van Sofia uitzoeken om aan hun te geven. Ergens vind ik het moeilijk afstand te doen van de spulletjes, maar ik vind het een mooi doel. Ik vind het echt leuk om jullie te zien volgende week! Jen, je broer komt bijna terug, fijn he? Begreep ik nu goed dat jij ook een 'Landmacht-vrouw' bent?
@Lente; he balen dat je je op het moment niet zo thuis voelt op je werk... Kan me het gevoel goed voorstellen, want had dit bij mijn vorige werkgever heel erg... Ja mijn broertje komt inderdaad bijna thuis, hij zit nu op Kreta en morgenavond landen ze in Eindhoven.. YEAH ! Ben inderdaad een "landmacht-vrouw", althans mijn mannetje heeft 6 jaar bij de landmacht gezeten...Jouw ventje ook dan?
@gwen; had het kijken opgegeven omdat het hier eindelijk droog was. Heb het kozijn toch maar geverfd...Ben nu net klaar en helaas pindakaas; Winckelhock ligt eruit...Maar wat een geweldige actie net van Alonso!
@amaranta; Jee wat vervelend zeg, voor jou dat jullie niet meer naat Spanje gaan en voor je mannetje z'n gebroken pols... Ik hoop dat jullie nog een heerlijk weekend met z'n tweetjes kunnen gaan doorbrengen...! @natasja; in deze omstandigheden hoef je je toch absoluut niet schuldig te voelen dat je er niet zo vaak bent...Je mannetje is veeeeel belangrijker als ons! Ik hoop dat het ondertussen wat beter met hem gaat. In ieder geval veel sterkte ermee!
He dames, Hier weer even een berichtje van mij. Gisteren druk bezig geweest met de babykamer. We hebben de oude kasten uit elkaar gehaald en het kamertje verder leeggehaald. Dinsdag is mijn mannetje vrij dus dan gaat hij de muren verven. De muren worden wit. De plinten, deurstijl en de deur worden lime. Hebben gister ook al vloerbedekking gezien en gordijnen gekocht. De vloerbedekking wordt aquablauw, rolgordijn lime en ik heb voile gordijnen in de zelfde kleur als de vloerbedekking gekocht. Foto's zet ik nog in het album als er wat meer te zien is. Had ik nog wat vandaag. Gister de waslijn (zo'n uitrolbare) Verplaatst van de babykamer naar de hal. Wil ik vandaag de was op hangen komt die hele waslijn uit de muur . Met stukken muur en al. Niet goed opgehangen dus. Daarstraks maar ff het grote gat gevuld (moest toch wat gaatjes vullen in de babykamer) en hopelijk kan ik hem van de week wel goed ophangen. Nou dat was weer even mijn avontuur van dit weekend. Veel liefs Stasia
ja ja.. de tijd vliegt! Tis ook alweer bijna augustus.. Ruby.. jij hebt 8 bakerpraatjes voor een meisje! Lenthe.. appeltaart is ALTIJD lekker hihi Wel balen dat het niet zo lekker gaat op je werk zeg.. Toch proberen om die steen wel uit je maag te halen hoor.. En een super doel voor je kleertjes! Jen.. ow wat zal jij zin hebben in zaterdag zeg! Stasia.. muur en al? Pff kijk maar uit met verder klussen dan!
@Lenthe: he bah wat vervelend, zo´n sfeer op je werk. Het is natuurlijk al geen fijne basis als je daar niet meer echt met plezier naartoe gaat, en als je dan ook nog gaar en vergeetachtig bent door je zwangerschap, dan doet dat het geen goed... Maarja, op zich moet je het nog heel eventjes 2 maanden ofzo volhouden en dan lekker met verlof: tijd zat om te bedenken wat daarna gaat komen! Sterkte daarmee en pies of spuug die steen maar gauw weer uit, dan voel je je al een stuk lichter: het is niet belangrijk genoeg, omdat het toch je droombaan niet (meer) is. En dan heb je nu wel belangrijker dingen aan je hoofd, nietwaar? Maar ik begrijp maar al te goed dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, hoor! @Stasia: oei, dan schrik je wel, als de was op die manier naar beneden komt! Verder is alles wel degelijk geklust? @Jen: nog even aftellen en dan is t zover! @Ruby: ojee.... 8 x voor een meisje? Hebben ze t dan toch niet goed gezien?! Hahahaha!
HELP, ! Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen. Ik ben helemaal overstuur, en waarschijnlijk voor niks. Hoeveel cm is jullie omtrek van jullie buik als jullie om je navel heen meten. ? Willen jullie dit alsjeblieft laten weten ik maak me grote zorgen. Ik kan pas volgende week weer gemeten worden omdat er minimaal 2 weken tussen moet zitten. Alsjeblief help me! Groetjes Linda
ahw meis wat ist Waarom maak je je zo zorgen dan? Zal eens even kijken wat mijn omtrek is momentje, oke?
ik weet niet wat er is linda,maar de omtrek is bij iedereen anders.het ligt er maar net aan hoe je gebouwd bent natuurlijk. en of het je eerste tweede of derde zwangerschap is speelt ook mee natuurlijk.
heb het met en touwtje gedaan, de omtrek, van navel en dan om je buik langs je rug weer naar je navel. Dat was toch de bedoeling hihihi Is bij mij veder ook nog nooit gemeten.
dank je wel ikke ja ik weet dat iedereen anders gebouwd is. Maar ik maak me gewoon zorgen ik ga morgenochtend toch maar even de gyn bellen