Klinkt inderdaad niet erg prettig... Heb er gelukkig geen last van, maar had op de terugweg uit frankrijk wel wat last van mijn maag. Moest behoorlijk vaak voor de grote boodschap stoppen en dat wc papier in frankrijk is net schuurpapier...AUW Wc's zijn ook niet allemaal even schoon dus dat was niet zo'n pretje.. Maar ja, als je moet dan moet je, toch? Mbt slaapschema; een echt schema hebben we niet. Ik lig tussen 23.00 en 00.00 uur in bed en moet er om 07.30 uur uit. Moet dan wel bijslapen in het weekend anders trek ik het niet, maar als ik eerder naar bed ga lig ik toch alleen maar naar het plafond te staren. Bij wijze van spreken dan, want kan met die rug en bekkenklachten van mij kan ik niet eens op mijn rug liggen om naar het plafond te kijken
Bij mij wisselt het ook nogal, nu ik weer wat beter slaap (eindelijk) is mn ritme ook wat normaler. Ik ben hele dagen thuis, dus tja, ik sta niet al te vroeg op, meestal rond een uur of 9 (vroeg zat..hihi). En dan ga ik rond een uur of 11 mn bed in. Mn man gaat er vaak pas rond half 12 in, maar moet wel om 5 uur zn bed uit...veel te kort dus eigenlijk.
@jolanda; zo'n vent heb ik hier ook zitten ja.... Bijv; maandag op dinsdagnacht maar 1 uur geslapen omdat we weer naar huis zouden rijden vanuit frankrijk. Dinsdagavond is hij dan wel op tijd naar bed gegaan (een uurtje of 10) maar woensdag kwam hij pas om 03.00 uur naar zijn bed en om 09.00 uur stond hij er alweer naast donderdag's....... En dan vindt ie het raar dat ie na een week helemaal gebroken is, maar op tijd naar bed gaan; ho maar... Mannen ..?!
hier meestal tussen 22.30 en 23.00 uur en tussen 7.00 en 8.00 uur wakker hangt van de kinderen af, maar ik slaap dan ook zeeeeeeeeer slecht en lig er soms nog wel eens tot 8.45 uur in. Mijn zoontje houd er al rekening mee en dan hoor ik hem tegen zijn broertje zeggen, sttt mama slaapt, mama moe baby in buik. Haha, ik ben dan al lang wakker, maar wel heel lief. Tja en last van die darmen, herkenbaar hoor. Gaat de laatste tijd eindelijk goed. Maar ik moet goed op mijn eten letten. Jen als je moet dan moet je zeker, en dan neem je het toilet maar voorlief, maar ze kunnen vaak heel smerig zijn, zelf hier in NL langs de snelweg. De omvang verschilt inderdaad hoor linda, morgen je gyn. bellen. Daar zijn ze voor. Amaranta, trouwens balen van jullie vakantie.
ohw ook ook zo'n man die laat naar zn bed gaat. De hele week kan hij zo rond een uurtje of 1 a 2 naar bed gaan en er om half 7 weer uit. (kan hij mooi de nacht voeding geven hihi) In het weekend slaapt hij meestal uit. maar ook niet lang hoor. tja mannen hihi
Die van mij gaat ook altijd later en moet er ook vroeg uit. Ik dat korte nachtje doet/deed hij ook de kinderen als ze wakker waren. In het weekend gaat hij er altijd uit als ze wakker zijn, maar ja dati is voor hem al uitslapen. Hij zegt altijd dat hij minder slaap nodig heeft dan ik, vandaar dat ik altijd mag blijven liggen. Heerlijk.
hebben er meiden last van lekkende borsten Het is vanavond begonnen hier en weet van geen ophouden Misschien komt het ook dat ik nog in mn zondagkloffie loop zonder bh?
Ikke; heb er (nog) geen last van, maar denk dat hetgeen je zelf aangeeft best wel eens de oorzaak kan zijn, omdat je tepels langs de stof schuren zeg maar...
Nee geen last van, misschien net wat jen zegt. Ehh behalve als mijn manlief er aan heeft gezeten, Dus misschien heeft het inderdaad de zelfde stimulerende werking gehad?
Hier nog geen lekkage hoor, maar ben ook 'pas' 22 weekjes. Zijn jullie borsten al veel gegroeid eigenlijk?
Ze zijn bij mij tot nog toe niet echt veel groter geworden qua omvang, maar vooral steviger en voller... Groter hoeft ook niet voor mij, vindt mijn cuppie D groot zat eigenlijk..
Haha cuppie D, wow das lang geleden dat ik dat had, ik geloof dat ik dat op mn 16e al voorbij was hihi. Heb een G of H cup (afhankelijk van t merk). En van mij hoeft t echt niet groter hoor hihi
Zal eens kijken wat het morgen brengt, hopelijk blijft het niet zo hihii Hmz nee me mannetje heeft er niet aan gezeten, die is nog steeds niet zo van de sex jammer genoeg, nu denk ik helemaal niet meer. staat ook zo sexy 2 van die plekken NOT Bij zijn mn borsten wat voller, maar niet extreem meer geworden eigelijk.
Haha hier ook hoor, cup D, dat is lang geleden. Bij Zefanja had ik op een gegeven moment f, ben bang dat ik daar nu ook aardig bij in de buurt kom. Het voordeel vind ik nu en van BV is dat ze voller er uit zien, want ja na 2 kindjes, waarvan 1, 11 mnd BV, gaan ze toch wat lager zitten, hahaha. Het word er in ieder geval niet beter op.
Welterusten meiden, ik had mn mannetje beloofd er voor 11en in te liggen, dus ga nu als een speer naar boven. Tot morgen! Grtz Ilse (jaja mn échte naam haha..nu kan t wel)
Mogge! Jullie hebben gisteravond nog lekker gekletst zeg! Linda, hopelijk kan je bij de gyn terecht! Ik heb geen idee hoe mijn buikomvang is, dat wordt nooit gemeten. Ik duim in ieder gevak hard voor je dat alles in orde is. Hahahaha wat een bekentenis Jolanda/Ilse! Eigenlijk wel voorzichtig van je. Je weet maar nooit. Is Jolanda een tweede naam of heb je die zomaar verzonnen? Mijn boobs zijn van C naar in ieder geval D gegaan, maar ik denk dat E inmiddels ook wel zou passen. Ik heb 1 meegroeigeval en dat is de enige die nog de hele boob bedekt. Bij de D-cups zie ik al van die uitstulpingen. Lekken doen ze (nog?) niet. Gisteren kwam mijn vader nog even langs om gedag te zeggen voor zn vakantie. Hij had zijn fototoestel meegenomen, want hij wilde mijn buik nog op de foto hebben om te vergelijken hoeveel die is gegroeid bij zijn terugkomst over 4 weken. Vond het wel schattig van hem. Zometeen de Ikea bellen of "mijn" kastdeurtjes binnen zijn gekomen. En zo ja, direct naar Barendrecht scheuren. Ze leggen niks opzij voor je, helaas. De klantenservice vertelde dat er vandaag 84 geleverd gaan worden aan Barendrecht en ik heb er 24 nodig....En ze zijn populair! Jean-Paul is vreselijk gefrustreerd de afgelopen week...pffff....Op de zaak doet het personeel niet altijd wat hij voor ogen heeft en hij kan er op het moment maar moeilijk mee omgaan. Volgens mij zijn dat zijn nestkriebels ofzo. Hij wil straks 1 dag per week thuis zijn met de kleine en dan moet hij wel vertrouwen hebben dat ze het redden zonder hem. Vorige week was hij 3 dagen bij klanten op bezoek en er zijn een paar dingen niet gegaan zoals hij zou willen. Ik denk dat hij zo heftig reageert omdat hioj bang is dat hij straks niet genoeg van de kleine kan genieten. Uiteraard vind ik ook dat er gesproken moet worden met het personeel en ze moeten weten wat er wordt verwacht enzo, maar boosheid helpt meestal niks. Daarnet vertrok hij met een donderwolkengezicht en ik ben heel benieuwd naar de sfeer op kantoor als ik aankom...brrrrr....