Waar ik me zorgen over maak is dat mijn vruchtwater weer te veel is. Dat komt omdat die dokter het de vorige keer er over heeft gehad en dat gaat maar niet uit mijn hoofd. Ik ga zo de gyn bellen kijken wat zij vind
whooo Ladies, wat een geklep weer! gezellig! @Tari je hebt qua bakerpraatjes 50/50 4 voor een jongen en 4 voor een meid.. @Ruby.. het blijven bakerpraatjes he hihi.. maar zou toch nog maar eens na laten kijken of het niet TOCH een meid is hihihihi @Ikke.. heb (nog) geen lekkende borsten.. wel zijn mijn tepels voor mijn gevoel enorm.. en hard.. pfff @Barbabintje.. 24 kastdeurtjes? Verwacht je een zesling of zo? wow! @Linda heb je de gyn al gebeld? : Wat betreft mijn darmen heb ik gelukkig geen klagen gehad.. kan/kon eigenlijk iedere dag wel.. Maar 3 maanden niet.. dat houd een mens toch niet vol joh? Schema qua slapen.. lig er meestal tussen 10 en 11 in en tussen 7 en 8 wakker Ik ga nu zo op kraamvisite bij een vriendin die 3 weekjes geleden is bevallen.. ow kan niet wachten om die kleine hummel vast te houden! generale repetitie
goeiemorgen, Hier gaat het slapen eindelijk wat meer de goeie kant op. Heb 's nacht minder last van mijn bekke, doordat ik dan ook de bekkenband draag en een kussentje tussen mijn knieen heb liggen. En niets doen overdag helpt goed, maar ja vandaag weer alleen. Dus kijken hoe dat gaat. Linda, fijn he dat zo'n arts eventjes iets tussen neus en lippen door zegt, maar wat met jouw heel veel doet. Straks eventjes bellen. Hoe is het me je vloer afgelopen van het weekend? Eshter, je moet bij ikea inderdaad erg snel wezen, anders is het weg. Dit heb ik toen gehad voor een kinderstoel en aangezien ik vlakbij een ikea woon, grijp ik er dan meestal naast. Succes met je man vandaag, ook mannen hebben denk ik last van nesteldrang, Ook voor hun veranderd er veel. Leuk dat hij straks ook 1 dag echt voor de kleine wil zorgen. Bij man zijn werk gaat dit altijd moeilijk. In zijn branche is het vaak al raar als je als man zijnde er ' nachts voor de kinderen uit gaat of dat hij voor ze zorgt, want ja daar heb je toch een vrouw voor Jen hoe gaat het met jouw BI. Draag jij ook een band? (tenminste ik geloof dat jij het ook had toch?)
goeiemorgen, ff over de boobs,een d begint nu toch wel te klein te worden.en soms heb ik dagen dat mijn tepels enorm worden.eigenlijk heel lelijk. linda ik hoop dat je zo ff een echo krijgt en dat je gerust gesteld word. ik ga zo naar de gyn. even kijken hoe het met mijn bloeddruk staat.hoop dat ie wat gezakt is eigenlijk. en heel vreemd ben bijna klaar met het kuurtje voor mijn blaasontsteking en nu begint het plassen wel pijn te doen. kom vanmiddag weer even langs hier.
Goeiemorgen dames, Na vele pbtjes toch maar weer een berichtje haha! Vond het erg lief om van jullie te horen dat ik werd gemist. Over de discussie zelf wil ik het niet meer hebben, ben nog aan het nadenken wat de meeting betreft, want ik voel me eigenlijk een btje "weggepest" en niet welkom! @Linda, meid maak je niet te druk hé! Soms speelt er ook van alles in mijn hoofd, omdat je gewoon nog geen positieve ervaring heb gehad alleen maar negatief. Ik duim voor je dat alles oke is! Volgens mij is mijn omvang nu ook iets van 102 cm ik denk dat ik zo'n 25 cm ben gegroeid. Weet het niet, want bij ons wegen ze het ook niet en deze cm wist ik omdat we het een x voor de lol hebben gemeten. @Gwen, lieffffff zo'n net geboren babytje hé ik ben in mei op kraamvisite geweest, was ook zo schattig! @Joldeg mijn schema is op het moment om een uur of 9 in bed liggen tv kijken tot 10 en om half 7 opstaan. @Joldeg mijn borsten zijn in omvang wel gegroeid, heb ze eigenlijk niet laten meten, eerst had ik 70C en nu heb ik een 85C gekocht en die past goed hahaha @ikke ik heb ook nog geen lekkende borsten hihi! Mijn man vind het ook maar niks meer, helaas, maar ik begrijp het ook wel ergens. Hij is heel bang de kleine te raken of dat het de bevalling zou opwekken of dat soort dingen. @Jen wow wat een formule 1 race hé! Jammer van hamilton, ik gun het hem echt dit jaar Gisteravond was er nog een nabeschouwing met olaf mol, kreeg je achter de schermen een filmpje te zien waarop alonso ruzie had met massa zooo grappig! Ik ben dus een echte formule 1 fan, was altijd megafan van Montoya, maar helaas is hij naar Amerika om te gaan racen dicht bij ze vrouw en kindjes dus nu mag Hamilton het doen @Amarante, wat vervelend zeg van die vakantie! Ga jij mee fietsen in de Alpen omdat je lekker daarna naar Spanje wil kan het allemaal niet meer @Lenthe, ik heb ook het idee dat ik niet meer goed functioneer op me werk. Als ik er ben doe ik me best, maar ben nu al 2x de ziektewet in geweest, baal er wel van! Maar de baby gaat nu gewoon voor. Gelukkig hebben ze er op mijn werk wel begrip voor, hoop dat ze dat bij jouw ook hebben! Verder heb ik vandaag een nierenecho om half 11, even kijken hoe dat zit!De pijn is in ieder geval wel bijna weg, dus ik denk eerder dat het een spier is geweest waar de kleine tegenaan heeft getrapt. En gaan we even naar de prenetal de blije doos ophalen! Hebben jullie die ook al binnen? Ik wil ook even naar de h en m wat zomertruitjes halen, lekker met een buikband. Gister even gekeken wat we mee nemen op vakantie en ik had niet zo gek veel truitjes. In mijn fotoalbum staan trouwens foto's van de babykamer. Hij is bijna af op de kast na die nog in elkaar gezet moet worden en op een hele boel spulletjes na die we nog moeten aanschaffen. Heb ook geen idee hoeveel stuks ik nou moet aanhouden qua kleding. Nog 1,5 week en dan gaan we op vakantie. Heb er nu wel zin in, iedereen in me omgeving is al weg! Gister me vader gesproken, die gaf wel aan dat het daar nu 47 graden is in de schaduw! Dus dat word echt afzien in die hitte! Maja het is wel heeel anders dan in Nederland, dus ik denk dat het wel te doen is en zo niet rijden we na de bruiloft terug. Wens jullie een fijne dag en ik ben er vanavond wel weer
Hahaha een zesling?! Ieder 4 deurtjes dan http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40047675 Deze kast hebben wij in ons thuiskantoortje staan (maar dan met 48 vakken). We hebben er 8 met lades, hopelijk straks 24 met een deurtje en de rest leeg (voor de decoratie dus). Vind het helemaal geweldig dat Jean-Paul straks een dag met de kleine wil hebben! Ik hoop wel dat het lukt...hij is zo gedreven voor de zaak (ik ook wel, maar ik merk zeker dat er anders insta - onder invloed van de hormonen? - op dit moment). Ach, komt vast wel goed.
Hee Missym! Je bent weer terug! Heel goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd, nietwaar?! Tja, die december mama's..... die hadden ons al heel wat weken geleden ingehaald. Niks aan te doen... ze zijn met veel en gek op quoten, dus dan gaat het hard, he? Hihi. Nee, die blije doos heb ik nog niet van Prenatal. Je bent er vroeg bij volgens mij, verschilt misschien per regio. Hoop dat je controle zometeen goed gaat! En lekker op vakantie stin Ellada... jaloers! Vwb het slaapritme: ik ga liefst zo vroeg mogelijk naar bed, uurtje of 9, half 10 en dan rond 10 uur, half 11 slapen. En ma-vr gaat dan de wekker om 7:13 uur (da's een tic van me). Doordeweeks is mn vriend er vaak niet, en dan slaap ik het beste/langste, omdat ik dan niet wakker word door iemand die later gaat slapen enzo. Maar ik was ook voor mn zwangerschap al een echte MARMOT, dus dat is nu alleen maar erger geworden, haha! @Linda: heb je je gyn al gebeld? Ben je al wat gerustgesteld? Ik hoop het! @Joldeg: haha, Ilse, dat hadden we niet echt kunnen raden, want ik dacht ook inderdaad dat je Jolanda heette! Stouterd! @Esther: haha die nestdrang van Jean-Paul is wel erg schattig (stiekem dan), ik merk dat Wim daar ook behoorlijk mee bezig is. Hij wil echt deze klus waarvoor hij veel in het buitenland zit, afhebben voor eind oktober, zodat hij met een gerust hart iets anders binnen t bedrijf kan doen, waarbij hij meer 'thuistijd' heeft. Leuk hoor. Vwb de lekkages: nee, die heb ik gelukkig nog helemaal niet. Mn borsten zijn wel enorm gegroeid, van een grote C naar een E, bijna F. Pffff wat zal daar van over blijven als ik staks bevallen ben, boehoehoe....
Missy, leuk dat je weer wat van je hebt laten horen. Leuk hoor, je babykamer. Leuk is dat he als je eindelijk mag/kan gaan inrichten. Ik ga vandaag proberen om de koof van de verwarming te schilderen, mocht het eigenlijk niet doen van Adriaan, maar ik wil toch ook wat zelf aan het kamertje doen. Anders staat het de hele week stil, zonde van de tijd. vanmiddag met mijn broer boodschappen doen, hoef ik net met 2 kids op de fiets, er in en er tillen is toch wel zwaar. Tja heb zelf geen auto vandaag. Ruby, hopelijk is je bloeddruk gezakt. succes straks. Eshter, komt wel goed hoor straks, wij hebben al die hormoontjes, die komen bij hun vrij zodra de kleine er is Dec. is ons ruimschoots voorbij, terwijl wij gisteravond zo onze best hebben gedaan. Zal de agenda er nog eens bij halen, schieten we ook een beetje op,
Hey Missy.. ur back! nu nog slijmen dat je zaterdag ook komt! Ik ga nu écht naar mijn kraamvisite.. voor de rest rustig aan.. ben vandaag (en gisteren) echt enorm dizzy.. pff.. erg vervelend..
AGENDA Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!! Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin/ Joldeg LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Voor vandaag niemand een afspraak? Sammie fijne vakantie morgen!
Ohww jullie zijn allemaal weer flink aan de ochtend klets zeg, waar is de koffie en thee ? Hier duurde het weer een eeuwigheid voordat ik sliep, half 3 nog voorbij zien komen Maar was er wel pas om kwart voor 9 uit. Met het gevolg dat me mannetje zich verslapen heeft, die moest om half 10 bij de tandarts zijn. Ja dat ging niet meer lukken. Balen voor hem! Hij vind de tandarts al zo eng, hij gaat namelijk weer sinds 10 jaar naar een tandarts. Zo stoer! Maar goed dwaal af! Hopelijk blijven de lekkende borsten vandaag uit hoor, hihi ze melkproductie was behoorlijk op gang gister jemig hihi Barbabintje: hopelijk hebben ze alle deurtjes voor je! Raar dat ze niks appart leggen voor je, ach maar ja is Ikea idd, ben gek op ikea trouwens Lind: a ls je het niet vertrouw inderdaad de gyn bellen meis, daar zijn ze voor! Ik denk aan je meis! Gwen veel plezier met de kraamvisite, ene niet te veel kwijlen he hihii Nee hoor meis lekker genieten Tari fijn dat het met je bekkenklachten minder worden meis, hopelijk blijft het ook zo! Ruby ook raar dat het plassen nu dan ineens zeer gaat doen. Zou het even navragen voor de zekerheid Missm hopelijk gaat het allemaal goed met de nierecho! Ga aan je denken meis ohww schoonmoeder is er al, ben nog niet eens aangekleed ze heeft er zin in damnz
Goedemorgen damens, Ik mag vanmiddag om 13.25 uur bij mijn eigen gyn komen voor de zekerheid. Zij denkt dat er niets aan de hand is, maar het is meer om mij gerust te stellen. Ik ben hier heel erg dankbaar om. Met mijn vloer is alles goed gegaan. Eindelijk hebben we naar 2 jaar gezeur de vloer van onze dromen. Ik laat jullie natuurlijk weten hoe het bij de gyn is afgelopen Groetjes en bedankt voor de steun! Linda
Gelukkig Linda, dat je vanmiddag terecht kunt. Heel goed dat ze mee willen werken om jou wat rust te kunnen geven. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, succes!
Goeiemorgen dames, er is al weer aardig wat afgekletst. Ik ben net mn bedje uit en ben nog helemaal niet wakker. Ik lag er dus wel op tijd in, maar ben er om 12 uur weer uitgekomen omdat ik niet kon slapen. En lag er daarna dus pas weer veel te laat in *gaaap* Goed he, heb t lang volgehouden ook he 't Zit zo, ik ben al jaren vrij actief op internet, eigenlijk ken ik zo'n beetje iedereen die ik ken (op de familie na uiteraard) van het internet. Een aangezien wij het de eerste 3 maanden perse geheim wilden houden, wilde ik dus niet het risico lopen dat iemand me hier zou herkennen, je weet maar nooit. Jolanda is inderdaad m'n tweede naam. Joldeg is een samentrekking van Jolanda en de Groot, de meisjesnaam van mn moeder. Mijn opa (van moeders kant) noemde me nooit bij mn echte naam, maar altijd Jolanda de Groot. Vandaar Hey, de Expedit-kast, die hebben wij ook! Nog wel althans, hij staat op t kamertje wat straks de babykamer gaat worden, dus hij moet eruit. Vind t wel jammer, ik vind m ideaal, wij hebben m met allemaal gekleurde bakken, voor ondergoed, sokken, lakens etc. Maarja, hebben er geen plek meer voor. Ik doe m niet weg, maar haal m uit elkaar en leg op achter de schotten in de berging, komt vast nog wel s van pas. Ik ga vanavond ook nog ff naar Ikea, ff bloempotten halen. Linda, fijn dat je zo bij de gyn terecht kan, hoop dat je beetje gerust gesteld wordt. Sterkte! Missy, fijn dat je weer terug bent, blijf je nu schrijven? En je bent echt welkom hoor zaterdag, zie maar wat je wilt. Hoe is de nierecho gegaan? Amarante, ben je nu weer helemaal thuis dan? Ik heb t verhaal over de vakantie geloof ik gemist, iets over Spanje en de Alpen? Balen dat je vakantie nu vervroegd is afgelopen zeg, das ni leuk! Ikke, jij ook al zo slecht geslapen vannacht? Waar zou dat toch door komen, liggen piekeren ofzo? Tari, succes met schilderen vandaag. Wat ben jij actief met klussen zeg, daar heb ik echt geen fut voor. Murmel, 7:13? Leuke tic. Ik heb wel altijd dat de wekker op 1 minuut voor of na het hele uur moet staan, nooit op het hele uur zelf. Maf he. Woon jij niet samen met je vriend? Of heb ik iets gemist? Ruby, ben je intussen bij de gyn geweest? Hoe was het met je bloeddruk? Gwen, hoe was t op kraamvisite? Kon je de kleine nog wel teruggeven? Zo, dat was t geloof ik weer even, heb er even mn best voor gedaan. Tja, nu ik besloten heb toch in de groep te blijven, moet ik dat natuurlijk wel even bewijzen he haha. Ik ga even mn ontbijtje maken en krantje lezen, beetje verlaat ochtendritueel maar oke. Ik zou vandaag visite hebben, maar dat is niet doorgegaan, dus kan lekker luieren (zoals altijd hihi). En straks maar weer even in de studieboeken duiken, bleh totaal geen zin in. Fijne dag allemaal Grtz Ilse
Nou, Ilse, toch leuk dat wij nu dan bij de online 'incrowd' horen en jouw echte naam kennen! Denken we zaterdag niet dat we bij de verkeerde bel aanbellen als er op t bordje Ilse staat ipv Jolanda, haha. Nee, ik woon wel samen hoor, met mn vriend. Hij werkt alleen meestal een aantal dagen per week in Brussel, Parijs of nog verder weg. Dus dan heb ik het rijk alleen (nouja, met de 3 katers en het konijn dan)! Wat studeer je?
Zo daar benne ik weer. Even kijken. Even nog wat dingetjes. Tari: hopelijk komt het voorval met je ouders goed. Linda: ik begrijp dat je nu in de rats zit. Op de 1e plaats omdat er wat over je vruchtwater is gezegd en ik denk ook omdat voor jou de 26wk al dichtbij komt. Missym: ik heb de ruzie niet meegekregen maar fijn dat je terugbent. @borsten: ik draag al mn beha's gewoon nog. Wel op de grootste stand. @lekken: nog geen last van. @ borsten nogmaals: ik had gisteren een laag truitje aan en toen zei mn pa: wat heb je daar een vreemde bult op je borst. En idd er zit een soort van vetbultje maar dan leeg. (tja raar uit te leggen). Even een paar dagen afwachten en anders toch richting HA. @ kinderkamer: moeten we nog helemaal bestellen en al! Erg he! De kinderwagen daarentegen is al binnen! @Tari; heb je bij een BI verhoogde kans op een keizersnede? @Joldeg: Wij zouden 2 weken op vakantie gaan. 1 week naar de Alpen zodat mijn man kon gaan fietsen en 1 week naar Spanje zodat ik daar kon relaxen etc. Plus dat Spanje echt met zn 2tjes zou zijn. De Alpen zij doorgegaan maar afgelopen donderdag heeft mijn man dus zn pols gebroken en zaterdag zijn we terug naar NL gereden ipv naar Spanje. Strakjes gaan we naar de kermis in Tilburg. Ben er nog nooit geweest en het is roze maandag dus het lijkt me wel tof om met mn buikkie daar te gaan paraderen! Over de meeting. Ik zit er over na te denken omm toch te komen. Ik ben tenslotte toch in NL. Als ik kom kom ik gewoon alleen². Dus Missym je bent dan niet de enige! En als je je toch niet op je gemak voelt ofzo gaan we daarna lekker shoppen.
Leuk als je komt zaterdag, Amaranta! Enneh.... volgens mij komt bijna iedereen alleen hoor, dus dan hebben we een gezellige grote shop-groep, haha!
Zo goedemorgen ladies! Jullie zijn al behoorlijk actief geweest... Ik ben vandaag ook nog heerlijk vrij, had vrij genomen voor het ophalen van mijn broertje. Hij komt nu pas vanavond aan, maar vond het eigenlijk wel lekker om nog een dagje te luieren... Linda; Wat fijn dat je vanmiddag even bij de Gyn langs mag komen! We horen straks wel van je hoe het gelopen is! Ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen! Tari; De BI is nog niet officieel vastgesteld, maar heb morgen mijn eerste afspraak bij een Ostheopaat en die zullen het verder bekijken. Maar het lijkt er wel heel sterk op. Nu na de vakantie is het een stuk minder, omdat ik mezelf (voor mijn doen) een behoorlijk halt toegeroepen heb. Zodra ik ook maar iets teveel doe dan heb ik weer vreselijk veel last. Klus ze vandaag, maar doe je wel rustig aan met je BI?! In ieder geval fijn dat de bekkenband goed werkt! Joldeg; Hahaha, Ilse je hebt ons goed voor de gek kunnen houden, maar kan me voorstellen dat je het op deze manier hebt gedaan. Missym; Welcome Back ! Gezellig dat je er weer bent meid! Nu niet meer weg gaan he?! Ennuh ga gezellig naar het uitje joh! Ik ben er dan wel niet, maar het wordt vast reuze gezellig.... Veel succes bij de echo! Ikke; wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Heb er gelukkig niet zo'n last van. Hoop dat je snel aan wat meer nachtrust toekomt.. Ruby; Hoe was het bij de Gyn? Alles weer oke? Gwen; Hoe is de generale repetitie gegaan? Leuk he zo'n kleintje! Wij gaan eind deze week op visite bij ons nieuwe buurmeisje! Murmel; apart die wekker om 7.13 , maar ja zo heeft "iedere gek z'n gebrek" Zo volgens mij heb ik iedereen gehad nu (zo niet duizend maal excuus)