Voor een meisje hadden wij al een naam gevonden, maar voor een jongen zijn we er nog niet uit. We hebben nu 3 namen die we leuk vinden (we willen er maar 1 geven), maar we kunnen niet kiezen. Het zou best kunnen zijn dat we pas besluiten nadat hij is geboren.
Hey Ladies, net terug van de generale.. erg leuk allemaal! De kleine meid had alleen enorm last van krampjes.. zó zielig! verder.. wat is er allemaal gezegd? De namen.. wij weten ze ook al! Ik hoop zo dat niet één van de dames die eerder gaat bevallen dezelfde naam heeft haha.. Wij hebben 3 namen voor ieder. de werknaam had ik volgens mij al eens gezegd.. Pennie! hihi.. (kruising tussen Gwen en Pat en dan nog "liefkozend" nie erachter Missy.. hoe ging je onderzoek? Linda.. wat fijn dat je al vanmiddag terecht kan! Ruby.. je hebt idd een normale lage bloeddruk.. als ik 55 heb ga ik volgens mij flauwvallen hihi.. ik blijf zo rond de 130/75
Het is hier gezellig zeg, word de laatste dagen veel gekletst. Jen, het schilderwerk die ik doe is op zit hoogte, dus ja stoel erbij en getracht te schilderen, maar de kinderen waren me aan het helpen Nou ja helpen, heb het dus maar even gestaakt, vanacht en vanmorgen niet mijn band om gehad, maar merk dat dus wel meteen. Gelukkig heb ik net mijn broer de boodschappen gedaan, en heeft hij de kinderen getild en de boodschappen. Ga zo lekker even op de bank hangen, was iets te optimistisch, voel me bekken weer lekker opkomen. GRRRRRRR. Wat betreft mijn ouders; Waarschijnlijk heeft het pensioenfonds een fout gemaakt en ga dit weer goedkomen, ze hebben al een keer eerder door de baas (ten onrechte) een loonstop gehad van 4 mnd. Dus ja vandaar de stress en wij kunnen dit met 2 kinderen en 1 in de buik niet meer opvangen, de vorige keer nog wel.
Goh Ruby, jouw bloeddruk klinkt inderdaad best keurig voor een zwangere, maar wrschnlk heeft deze gyn jouw 'verleden' niet echt meegerekend daarin. Mijn onderdruk is veel hoger, laatste keren was ie 95-90-85. Dus eigenlijk rondom de maximale grens. Ik werd er toen ook wel extra op gecheckt. Laatste keer was ie 85, dat was toen laag genoeg. Maar als ik jullie getallen nu lees ... Vwb de NAMEN: Ik ben inderdaad heel erg benieuwd of er nog 'dubbele namen' in het forum voor gaan komen. Maarja die kans is natuurlijk al erg klein en we zijn niet met een hele grote groep, dus wrschnlk zal dat wel meevallen. Wij hadden eigenlijk al vrij snel voor allebei de naam rond en tot op heden hebben we nog steeds geen runnerups weten te vinden, dus deze namen zullen het ook wel blijven. Waren erg blij dat we er samen achter stonden, want je moet het wel allebei leuk vinden natuurlijk.
@tari; ik kan ook bijna niks meer....wou dus net het huis schoonmaken. Heb alleen de keuken ff snel gedaan en zit alweer acht de comp. Trek het niet en heb meteen weer last... Fijn he?! Gelukkig komt het voor je ouders dus toch weer goed! Ik heb dit soort problemen met mijn schoonouders...Zij hebben vroeger een eigen zaak gehad en zijn failliet gegaan na een aantal jaren. Nu hebben ze daar nog steeds de rompslomp van, vooral met de belastingdienst. Maar ja, ze hebben zelf ook wel heel wat stomme fouten gemaakt, helaas... Wij hebben ook al regelmatig voor ze ingesprongen, maar dat houdt nu toch echt op hier...Zo breed zitten we nu ook weer niet.
@Tari: rustig aan jij hoor! Alle zware taken gewoon lekker aan je hubbie overlaten, geen extra inspanningen doen! En zit die band niet prettig, dat je hem niet omdoet? Want ik dacht juist dat ie wel hielp?! Ik duim dat het een fout was van het pensioenfonds, dat zou een hoop stress weghalen!
AGENDA Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!! Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin/ Joldeg LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 uur pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
Goedemiddag dames, Daar ben ik dan weer na een uitgeruste 2 weken vakantie. Hebben een hele mooi zonnige week gehad in belgie heeft maar 1x van 11 tot 12 's avonds geregent. heb een mooi kleurtje gekregen was erg verbrand had het helemaal niet in de gaten tot dat ik onder de douch stond. Toen zag ik dat ik mijn badpak nog op mijn rug aan had Haha. terwijl we alleen in de zee zijn geweest. Ik heb helemaal niks bijgelezen en ik ga daar ook niet aan beginnen sorry moet namelijk vanaf pagina 334 bijlezen. de laatste 10 die ik wou doen schoten ook niet op want jullie blijven maar doorkletsen zag steeds de pagina verder uitlopen dat ik opgeven moment weer op 7 bij te lezen pagina's zat. dus dames sorry. vanaf nu ga ik het weer allemaal bij zien te houden. Ik las wel ergens een stukje dat er iets is met de man van natasja? Nou ik heb ook nog goed nieuws voor mezelf dan eigenlijk ik heb ontslag gekregen en ik begin morgen bij een nieuwe baas die me wilt houden tot aan mijn verlof. hoef nu alleen maar op mijn kont te zitten ga nu werken als data typiste tja is wel heel wat anders dan een benzinepomp. De babykamer is hier inmiddels ook helemaal klaar op een paar kleine dingetjes na dan. Foto's volgen nog moet ze nog maken en vriendin gaat ze verkleinen dat krijg ik namelijk nooit voor mekaar. Over het uitje ik kon eindelijk mee want feest gaat de 28 niet door hoor ik gisteren van mijn moeder dat mijn tante haar evrjaardag ineens dan besluit te vieren kan ik nog niet mee. Kan me tante natuurlijk niet laten zitten. Met de volgende meeting ga ik zeker mee. Ik wens jullie nog allemaal een fijne dag en ik zie het vanavond wel allemaal weer.
jeetje wat hebben jullie zitten kletsen Eens even kijken of ik het heb onthouden hoor Namen: daar zijn we nog steeds niet over uit, we hebben wel een aantal namen op de lijst staan, maar we zijn nog geen naam tegen gekomen waarbij we gelijk iets hadden JA dat is het. Maar we hebben nog wel eventjes gelukkig. Huishoude: Gelukkig komt dus schoonmoeders hier iedere dag die het stofzuigen en dweilen en ook de kattenbakken doet. Zonder haar zou ik het niet redden. Mn mannetje kan het ook wel doen hoor. Maar ja die werkt ook de hele dag en mn schoonmoeder doet het met alle liefde gelukkig. Van mijn vader hoef ik echt niks te verwachten, die vind het allemaal niet belangrijk, tja is een rare man. Mn moeder leeft helaas niet meer. bloeddruk: oehw moet ik even nadenken maar volgens mij is bij mij de onderdruk 75 iedere keer. Maar morgen mag ik weer naar de vk zal ik het weer onthouden. Didi: fijn dat je een geslaagde trouwdag en huwelijksreis had! Werknaam kleintje: als ik alleen met mn mannetjeben zeg ik altijd je geslacht" lief is weer eens wakker ofzo. Als er andere mensen bij zijn die het geslacht niet weten zeggen we meestal Ukkie of Jumpingbaby Speciale gevallen hihihi Ik werk met speciale gevallen hihi, ik werk met verstandelijk gehandicapten, en ja hebben veel extra aanadacht nodig. Nou geloof dat het zo wel een beetje was.
Jen herkenbaar. Ik vooral de neiging als het wat beterder gaat om dan meteen weer op de oude voet verder te gaan, FOUT! Vandaar dat ik ook maar weer achter de computer zit. Muriel ik heb nog steeds een leenbekkenband het klittenband is versleten dus hij schiet aldoor los, vind dat zo irritant vooral omdat je hem onder je broek draagt. Dus ik dacht dan maar even niet gaat vandaag wel goed, eh ja eigen schuld dikke bult? Maar mijn vader komt morgen helpen met schilderen en om de oude laminaat vloer te verwijderen. Mocht niets van hem doen...... Ruby, mijn onderdruk is ook altijd laat, nu ik zwanger ben schommelt deze tussen de 60 en 65. Dus ja 70 is al hoog als je anders maar 55 hebt. De roze wolk heb ik hier wel, letterlijk, Zal zo de foto's van het kamertje plaatsen, Maar ondanks alle klachten die ik heb zit ik evengoed wel op de roze wolk, en anders attenderen de jongens me wel op de baby (baby kusjes geven of bij baby liggen... Zo lief!!) Namen; vooral allebei de geslachten waren voor de 20 wkn echo al uit. Onze kleine meid krijgt 2 namen net zoals de jongens, alleen word haar 1e naam wel gewoon de roepnaam. Bij de jongens is dit hun 2e naam. Is eigenlijk de zelfde naam als bij de 1e voor een meisje alleen niet meer op zijn nederlands maar op zijn spaans, pastte iets beter in het plaatje van Angelus en Zefanja. Muriel je bent gewoon een kletskous (met je 1000 berichten)
Rachel fijn dat je een heerlijke vakantie heb gehad. Ikke, heerlijk joh dat je schoonmoeder je zo pittig helpt. Mijn man doet nu na zijn werk het huishouden en kleed de kids om voor naar bed. Plus dat hij ook nog de babykamer moet doen. Heb wel medelijden met hem. Zo ga eventjes de hond uitlaten.
Dames.. niet weer ruzie hier he.. maarre Muriel.. jij hebt 4.99 /dag dat is toch wel iets meer dan Tari heeft
@Barbabintje : het is nog wel een apart gevoel. Heb wel zijn naam overgenomen. Ik zeg nog de hele tijd mijn eigen achternaam.. moet ik zelf ook wel een beetje om lachen, je denkt er gewoon niet bij na. De naam voor ons meisje staat al vast wat ons betreft. we waren het er in één keer over eens, dus die moeten we houden, we hadden 1 jongensnaam en 2 meisjes namen. en toch is het een andere geworden Wat is een normale bloeddruk dan? nou ga ik twijfelen
Rachel super dat je een goede vakantie hebt gehad en helemaal gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lekker van die nare baas af. Jammer dat je er zaterdag niet bij bent, hoor. Maar wel logisch.
hahaha dat had ik ook heel erg in het begin...werd het een soort samentrekking van mijn meisjesnaam en de zijne. Of als ik in een winkel mijn naam moest opgeven: "Euuuhhh...O ja...." en dan het gezicht van de winkelmenner/mevrouw! Voor mij is een bloeddruk van 110-120 bovendruk / 70-85 onderdruk normaal. Maar ik geloof wel dat het per persoon erg kan verschillen.
Jammer Rachel dat we je zaterdag niet zien, maar in ieder geval GEFELICITEERD met je nieuwe baan! Lekker weg bij die rotvent, heeeeel goed! Ehm... Gwen, je hebt wel gelijk vwb dat gemiddeld aantal berichtjes per dag.... ik heb toch echt nog wel een sociaal leven naast het forum hoor, hahahahahaha! Didi: kan me voorstellen dat het wel wennen is met een nieuwe achternaam, dat zal nog wel even duren eer je dat soepeltjes gebruikt, lijkt me!
ik doe nu vakantiewerk, en dan zit ik bij de receptie, en moet ik dus iedere keer mijn naam zeggen, en toch verspreek ik me nog bijna iedere keer dan voel je je wel een beetje dom hoor mijn bloeddruk zit daar ook tussen in, 110, alleen onderdruk 65, maar dat is dan niet erg toch voel me opzich prima, zie alleen wel is sterretjes als ik opsta ofzo