November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ik dacht, ffies bij de novembermama's koekeloeren en wie zie ik hier: FEM! Supergefeliciteerd meid! Had even het NOD forum niet meer in de gaten gehouden... en nu ben je hier! Echt heel erg super voor je!

En natuurlijk de andere novembermama's ook! Geniet er van!

Liefs Chris

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    welkom linda
    november mama's zijn the top!

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    @ fem en eenieder die het wil lezen :)
    Normaal sta ik voor groep 5 (drie dagen in de week)
    een dag in de wee groep 6 en op vrijdag doe ik de adv (vrije dag van de juf/meester) in groep 6 of 7.
    Groep 7 is echt een pittige groep. Had er net al een te pakken uit de andere groep 7 die mij 'brillemans' noemde. Hij had niet gedacht dat ik het zou horen. "Ik zei niks" riep hij.
    Helaas, ik heb hele goede oren.

Ik wil trouwens ook zo'n negen maanden boek gaan kopen.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goedemorgen allemaal.
    @fem lekker joh dat je zo fit je bedje uit komt. Is hier wel anders, ik ga er moe in en kom er moe uit. Gistermiddag samen met de kids maar een dutje gedaan. Knapte er wel van op hoor.
    Maar ja ik heb gisteravond ook nog gesport, merk wel dat het erg zwaar is. Heb het idee dat ik 20 kilo extra moest tillen en het cardio gedeelte ging ook al niet soepel.
    En als je vragen hoor ik het wel, misschien kan ik ze beantwoorden.
    Kan me voorstellen dat je erg onzeker word van die krampen. Ik heb ze deze ronde juist nog niet gehad. Daar word ik nou onzeker van. :)

Dat 9mnd dagboek is inderdaad erg leuk, heb deze bij mijn 1e ingevuld, best eng om in zo'n mooi boek te schrijven. Bij mijn 2e kon ik het boek niet meer vinden. Ga nu toch wel weer op zoek. Dan moet ik express tijd maken voor dit kleintje.

@julie, als het goed is mogen wij dat ook inderdaad. Lijkt me zo leuk. Spannend hoor wanneer mag je voor je echo?

Ik ga denk ik vandaag maar eens de VK bellen, als ik het niet vergeet :p

Weten jullie al of jullie een zwangrschapscursus gaan doen. Gewoon
    nieuwsgierig, ik weet dat het nog vroeg is. maar positief denken helpt.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hmzz zwangerschaps cursus, heb ik me eigelijk nog niet in verdiept.
    Jeetje je moet aan een hoop dingen denken zeg hihihi
    Wat houd dat zo beetje in een zwangerschapscursus?

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    De gewone zw.cursus ken ik ook niet. Ik heb bij de 1e samen met mijn partner de cursus Samen Bevallen gedaan en tja dat zegt het al zo'n beetje. Je gaat daar heen als stel. Van alles over de zwangerschap komt aan bod, heo je de zwagerschap ervaart, de verschillende fases van de weeen, de bevalling, borstvoeding. de taak van de partner, heerlijke massageoefeningen. Bij de 2e heb ik zw.yoga gedaan. Lekker ontspannen en wat minder geklets. Vond allebei erg leuk. Wil nu ook wel weer een cursus doen, maar dat ik meer even het uurtje alleen met de kleine bezig zijn.

@linda, Welkom bij de nov.mama's.

@amaranta, Wel vermoeiend denk ik nu je zwanger ben en les geven. Lijkt mij erg pittig hoor.
    Sterkte vandaag :D

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    kan zijn dat er een adertje is gesprongen, je baarmoeder is veel beter doorbloed. Ik zou me er geen zorgen om maken.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    @cindy, kan geen kwaad hoor. Meestal is er dan een adertje gesprongen.
    je hoeft je geen zorgen te maken.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hmz maar eens over nadenken of ik dat ook wel, een zwangerschaps cursus. Zag net ook zwangerschaps zwemmen. Dat lijkt me ook heerlijk!

we hebben in iedere geval genoeg stof om over na te denken :D

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    De krampjes heb ik ook, dat hoord erbij.
    Heb geen blioedverlied maar heb hier regelmatig gelezen dat het wel eens kan voorkomen, zolang het maar niet veel en roodbloed is met heftige krampen.
    Ja wist niet dat die eerste weken zo onzeker waren hoor, jeetje

11. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames,

Hier begint de misselijkheid erger te worden, voel me er echt beroerd door en kan geen hap door mijn keel krijgen.
    Vanmorgen begonnen met de plasjes voor MvM.
    Verder geen bijzondere dingen, voel me moe en slapjes door de misselijkheid maar voor een goed doel als dit maakt het me niet uit ! Voel me nog steeds heel erg blij.

Liefs, Bibu !

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik kom weer ff aanwaaien!

@LindaPooh: Gefeliciteerd met je zwangerschap meid, ik hoop ook voor je dat alles goed gaat!

@Chrisje79: wat een verassing he? ;) hahaha, dank je wel meid, jij natuurlijk ook!

@Amaranta: Pffttt, al die verschillende groepen, hoe onthou je in godsnaam al die namen? En helemaal nu dat de vergeetachtigheid wellicht gaat toeslaan ;)

@Tari: Knap dat je blijft sporten, alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het heel erg zwaar is! Ik wil graag gaan zwemmen, enneh, dat fitte is nu wel weg hoor, ben helemaal gebroken nu haha ;). Het boek heb ik trouwens bij de ECO besteld, vanmiddag maar eens kijken of het al binnen is. Ik ga denk ik zwangerschapsyoga doen, moet je je daar nu al voor opgeven? :( Dat Samen bevallen lijkt me ook wel wat, zou mijn mannetje ook leuk vinden denk ik!

@Ikke: Wat moet je idd al een hoop regelen he?

Vanaf wanneer kun je / moet je kinderopvang gaan regelen trouwens? Hoe doen jullie dat regelen?

@Cindy: Ik heb er geen verstand van moet ik eerlijk zeggem, ik hoop dat het niks bijzonders is, maar ik weet het echt niet meid, sorry! Ik heb trouwens ook krampjes hoor! En net als jij tel ik af naa de volgende echo!

@Bibu: Fijn dat je je zo goed voelt hoor :D

Wat een lap tekst is het geworden he? Ik werd zojuist gebeld door MvM, ze komen 22-03 al langs, snel he? Ik vind het wel fijn!

Nou meiden, ik ga weer snel aan de schoonmaak hier, krijg morgen logee's en had het nogal uitgesteld moet dus nu nog van alles doen, heb er alleen geen zin in, bah, hahaha, klets liever hier met jullie ;).

Ander vraagje: Ik wil het liefste de hele dag eten, wat eten jullie zoal?

Liefs van Fem

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja heel veel Fem, maar houd je lekker van de straat he :)

Nee het eten ligt me niet zo, heb wel trek maar weet niet in wat.
    Als ik dan denk daar heb ik trek in en neem een hap denk ik blehh.
    Zit ook vrij snel vol, whaaa had ik dit maar jaren voor me zwangerschap hahhaha
    Koffie smaakt me ook minder nu, en ben echt een koffie leut hoor, maar ja dat is het dan ook weer net niet.

Dit wordt nog wat de komende maanden :)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    verrek zie nu pas dat het bij de wehkamp is hihihi nooit geweten dat hun dat ook hadden

16. ikke21

ikke21 Actief lid

9 jan 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    hallo allemaal
    Ook ik wil me aansluiten bij de november mama' s.
    En als het even kan informatie delen in deze spannende tijd.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    @ikke bedankt voor je link van dat boek. Ga vanmiddag gelijk eentje bestellen.
    @fem je kan rond de 12 week gaan informeren voor de cursussen er zit namelijk ook zomervakantie tussen. Zefanja is van 30 september maar ik kon eigenlijk nergens terecht ivm de zomervakantie, bij Angelus (21 jan.) was ik net op tijd klaar met de cursus. Nou weet ik wel dat nov. daar tussen in zit. :rolleyes:
    Trouwens ook een goede tip van de 2 beelden(pag.) naast elkaar openen zodat je het terug kan lezen. Werkt erg goed.

Moet ook nog mijn huishouden doen :( maar ja de kids liggen nu net op bed, dus ik denk dat ik er maar ook even in kruip, en nou maar hopen dat ze blijven slapen [-o<

Wat dat eten betreft heb inderdaad vaak trek. Moet dan ook echt wat eten anders word ik erg flauw.

ik heb trouwens nog steeds niets van MvM gehoord, zullen het hier in de omgeving wel niet doen. Jammer had graag willen helpen.
    Ik had nog geprobeerd om de VK te bellen, maar dit kan alleen maar op di/wo/do tussen 12.00 en 12.45 uur. (voor een afspraak) Niet echt handige tijdstippen.

18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik kan absoluut niet slapen.
    ben al twee nachten wakker aan het liggen. echt heel irri.
    begin nu een beetje moe te worden.

ik heb net de huisarts even gebeld.
    ze hebben wat info voor me klaar gelegd wat ik zo kan halen.

ik heb me ook even aangemeld voor mvm.

19. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hallo mama's

Vandaag moest ik vroeg op dus ben een beetje slaperig zit al de hele morgen te gapen!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd en welkom! :whistle:

Deel Deze Pagina