Ik op 363 Maar ik ben vandaag wél precies 24 weken! Ik hoor ergens in de verte een wasmand roepen...kom dan kom dan
Pfff, ik mag echt niet klagen dat ik dik ben, en toch doe ik het. Ik ben overigens ook niet slank hoor. Ik had een BMI van 23/24 dus dat zit aardig tegen de hoge kant aan, Voordat ik zwanger raakte, en nadat ik met SB-en wat was afgevallen woog ik 61,3 kg. Mijn lengte is helaas maar 163 cm. Ik probeer er regelmatig wat cms bij te sjoemelen maar dat lukt niet. Ik vind wel dat ik een lekker kontje heb. NIet aan de dikke kant. Ook niet plat. Jlo zou er denk ik wel voor tekenen. Exclusief de celullitis dan Wat ik mis is een taille, ik heb echt een koker figuur. Dan lijk je al gauw wat breder. Een vriendin van mij is behoorlijk stevig. En die heeft ondanks dat ze zo dik is een enorm mooie taille. Echt een zandlopervorm. Sportschool, ik zit me diep te schamen terwijl ik dit schrijf. Ik woon namelijk op ong 3 meter van de sportschool. En ben al ruim 3,5 maand nie geweest. Ik kan het gewoon niet opbrengen. Slapen? Lag er zo rond 23 uur in en ben om 11.30 opgestaan. Puur uit fatsoen omdat ik vind dat ik het nie kan maken om zo lang in mn nest te liggen. Zw.zwemmen wil ik eigenlijk wel gaan doen ja... binnenkort even informeren. Mijn ouders zijn 63 en 58 en ik ben 27. Zij waren redelijk laat met het krijgen van baby'tjes. a
jeeeeeeeeeetje stelletje kletstante's even weg en gewoon even 6 pagina's bij lezen hihih Bij de vk was alles prima, heb een flinke baarmoeder, maar kon onze uk lekker bewegen, ukkie lag ook lekker met het koppie naar benee, maar de vk zei ook dat die nog lekker kon draaien. Bloeddruk was 1220/60 vond ze erg netjes. Hartje ook gehoord en die was ook weer prima Ik merk nu dat ik echt hondsmoe ben, niet zo gek na een aantal flinke rot nachten, bah. Me humeur is nu ook om te knallen. Dus hopelijk slaap ik vanacht beter. Over leeftijden Ik zelf ben 26 mannetje word in nov 35 Mn vader is 65 maar plus 20 zou ook prima kunnen hihii Mn moeder zou 56 zijn geweest, helaas overleden op 46 jarige leeftijd MN oudste broer weet ik niet eens hoe oud hij is want heb er al jaren geen contact meer mee. Mn middelste broer is 30 geloof ik ohw ja sorry ben erg slecht in leeftijden onthouden netzoals namen. Pff de rest heb ik niet meer onthouden meiden,
Ikke fijn om te horen dat alles weer goed was, ik moet vanmiddag om 16.00 uur. Mijn vader is de babykamer aan het schilderen, plinten en kozijnen en heeft vanmorgen de oude laminaat vloer eruit gehaald. Mag niets doen van hem, hij heeft zelfs met de hond gelopen, die ook blij eindelijk weer eens een groot rondje tussen de middag. Missym, leuk dat je meer na ja neigt voor zaterdag. Is toch niet erg als je op tijd weg gaat, als je maar even geweest ben. Roelie, balen zeg dat rene zo ziek is, maar daar zijn mannen meestal wel goed in (die van mij dan tenminste) Ilse, je bent de schade zeker al aardig aan het inhalen, ik merk ook hoor dat ik nu ik niets mag vaker achter de computer zit. Zou eindelijk weer rust in huis, kids liggen net op bed. Maar eh roelie die van mij waren vanmorgen ook al aan het kibbelen. zucht....... Maar de indianentent opgezet en dat deed al wonderen.
Hahaha, dank dames voor de felicitaties met deze enorme mijlpaal. Nu wil ik alleen Ikke nog eventjes inhalen, hihi.
Jeeeeeeeeeee, kan het echt niet bijhouden, gezellig zijn jullie hoor! Ik heb vannacht goed geslapen! Ben vrij vandaag, mijn moeder heeft Sofia om 9 uur opgehaald en toen ben ik weer naar bed gegaan, tot 13.00 uur... Sofia heeft nu al heel veel nachten doorgeslapen, echt zó fijn. Ik durfde er al niet meer op te hopen dat ze het voor elkaar zou krijgen voor haar broertje geboren wordt. Ze wordt wel om ongeveer 6 uur wakker, maar daar klaag ik maar niet over. Esther, ik maak inderdaad de appeltaart! Ik denk dat twee taarten wel genoeg zijn, want het is niet echt handig grote stukken te eten ivm al die andere lekkere dingen. Hoewel, een groot stuk chocoladetaart.... hmmmm. Haha, en ondertussen maar klagen over ons gewicht. Nou ja, gelukkig klaagt niet iedereen, maar ik wel. Ben ook aardig onzeker momenteel. Heel irritant, loop nu al te bedenken wat ik aan sport ga doen straks en hoeveel ik ga afvallen etc. etc. terwijl ik aan de andere kant daar helemaal geen energie aan wil verspillen omdat het helemaal niet zo belangrijk is. Roelie, wat zielig voor René dat hij zo ziek is! Vind het wel een beetje cru om hem naar de logeerkamer te verbannen... Maar je kunt natuurlijk wel zelf daar gaan liggen, haha. Ik ben echt benieuwd naar jullie geboortekaartjes! Ik ben er aardig rustig onder (nog wel) omdat mijn vriendin het gaat ontwerpen. Maar zij is wel pas eind september terug in Nederland. Op zich moet er dan nog genoeg tijd zijn, maar het wordt dan wel wat krap allemaal. Ik voel de baby nu ook heel goed. Meestal als ik rustig lig. Hij is behoorlijk wat drukker dan Sofia, soms voelt het echt onaangenaam. Ik heb het idee dat hij zich helemaal uitrekt door zich met zijn beentjes af te zetten. Dan voel ik dus in beide zijden (in mijn zij en dan aan twee kanten dus) grote druk. Ik kan hem nu ook zien bewegen, doordat mijn buik dat helemaal schudt. Maar maak je geen zorgen hoor Ilse, een paar weekjes geleden voelde ik het nog helemaal niet duidelijk. Ik ben vandaag 25 weken! Vind het al best 'serieus' klinken. Nog maar 15 weken te gaan... Ik heb de laatste dagen veel last van mijn liezen. Er staat een soort druk op en het voelt soms als ernstige spierpijn. Wie had dit nog meer, was jij dat Gwen? Dat was toch geen bekkeninstabiliteit? Ik hoop een beetje dat het gewoon bandenpijn is. Ik zou me kunnen voorstellen dat mijn banden wat krakkemikkiger zijn dan die van (de meeste van) jullie, omdat ik zo kort geleden eigenlijk nog bevallen ben. Ik hoop echt dat dat het is! Ik ben trouwens 28, mijn man 30, mijn ouders zijn 54, ik heb een broertje van 23. Aardig doorsnee dacht ik. En een dochter van bijna 1! Vind het zóóó'n gek idee. Ze is 8 september jarig, ben heel trots op haar. Stom, want zo knap is het niet om jarig te zijn, hahaha. Missym, straks als je bevallen bent gebeurt er iets heel raars: je denkt: "Heeee, ik dacht dat baby's zo lelijk waren. Wat geweldig dat ik zo'n beeldschoon popje heb gekregen zeg!" Dat dacht ik namelijk ook. Was heel verbaasd en er heilig van overtuigd dat mijn baby wél echt mooi was (terwijl ik me van te voren voorgenomen had niet zo'n kwijl-moeder te worden - en inmiddels weten julie ook al wel beter, hehe ). Als ik inmiddels de foto's van haar geboortedag terugzie, zie ik ook een verdrukt, opgezwollen, rood aangelopen hoofdje hoor, maar wel het verdrukte, opgezwollen, rood aangelopen hoofdje van mijn Sofiaatje. Je krijgt bij de bevalling echt een stoot 'liefdeshormonen' in je lijf waar je u tegen zegt, fantastisch gevoel is dat! Mij leek babyzwemmen ook leuk, maar ik hoorde ook van meerdere kanten dat verhaal over die longetjes, dus ik heb er vanaf gezien. Wel jammer, en ik heb ook lang getwijfeld omdat je al zoveel te horen krijgt waar je je niets van aan moet trekken, maar dit vond ik toch wel een plausibel verhaal. Ik ga straks op de camping voor het eerst met Sofia in het zwembad. Dat is in de buitenlucht, lijkt me beter. Ik begeef me zo weer eens even naar ons nieuwe paleisje om de schilders van cola en koekjes te voorzien. Niet té veel kletsen hoor, er moet ook nog gewerkt worden (gnagna, gemeen ben ik ).
Zo ik ben klaar voor vandaag Heb weer kasten vol schone kleren en een lekker fris bed Wel saai hier hoor, de jongens spelen de hele dag al boven met de lego (af en toe wat gekibbel maar goed) en zijn nu ff snel naar de winkel om appelflappen te halen (hehehe ik vroeg of zij zin hadden in wat lekkers....en als ze dan toch gaan konden ze voor mama wel even een appelflap meenemen ). René doet niks anders dan slapen en klagen en ik ga geloof ik nu lekker óf een uurtje dom spelletjes spelen op zylom.com óf beginnen in mijn Stephen King boek.... We hadden trouwens zondagavond films gehuurd, waaronder de verfilming van Desperation....poeh toch wel een enge flim. We hadden ook Snakes on a Plane gehuurd die vond ik trouwens ook supergaaf...doodeng al die slangen maar wel leuk Owh ja over de taart...ik wil anders naast suikerbrood ook wel oranjekoek meenemen, dat is ook iets typisch fries wat de meesten niet kennen, is een hele lekkere taart... Zal ik anders een kleintje daarvan meenemen kunnen we altijd de stukjes nog doormidden snijden toch? xxx Roelie
Owwww dat wordt snoepen, klinkt goed! Lijkt me goed plan, Roelie! En Esther en Lenthe: een chocolade + appeltaart moet toch wel genoeg zijn, samen met de zoetigheid van Roelie? Ben wel erg benieuwd wie er nu uiteindelijk nog meer komen, misschien dat er nog mensen zijn die ook iets hartigs/lunchachtigs mee kunnen nemen? Ik ga eens even zoeken naar de laatste 'cateringlijst'.
sow ik heb fftjes geslapen, was echt verrot! Voel me nu gelukkig weer wt beter, ook nog even gegeten. Knapt een mens van op. Ohww zie weer allemaal lekkere dingen voorbij komen hierzo, wat zullen jullie smullen!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon AGENDA Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!! Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Joldeg / evt. dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste 8 MEIDEN 11 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 28 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: ... 10. Roelie: Suikerbrood 11. Lenthe: Appeltaart 12. Missym: ...? 13. Amaranta: ...?
Wie en wat vergeet ik op deze lijst? (stond ca. 20 pagina's terug!). Iets hartigs kan er nog wel bij denk ik en misschien een vruchtensapje oid? Enneh... hebben de twijfelende dames de knoop al doorgehakt? Ik hoop dat het een 'ja' wordt, want volgens mij wordt het een heel leuk dagje! Lijkt me wel heel gek & bijzonder om jullie allemaal in het echt te zien, grappig hoor!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon AGENDA Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!! Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Joldeg / evt. dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste 8 MEIDEN 11 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 28 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: ... 10. Roelie: Suikerbrood 11. Lenthe: Appeltaart 12. Missym: ...? 13. Amaranta: ...?