November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zal ik (als ik kom haha) de vruchtensapjes meenemen? *of ben k de enige die geen prik drinkt?*

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mijn pretecho was eraf gevallen.

Ik kom een klein beetje in tijdnood de komende dagen, zou iemand de fruitsalade van mij over kunnen nemen?
    Zo niet, dan sta ik zaterdag wel extra vroeg op...

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Pff ik ga weer even meekletsen.. anders ben ik straks de draad kwijt ben ik bang hihi..

@Ikke ik wil ook wel een fototoestel meenemen.. vind ik ook wel leuk voor de "verzameling" Fijn dat bij de VK alles goed was! en die bloeddruk.. wow.. dat is netjes!

@Barbabintje ik voel ook niet iedere dag hetzelfde hoor.. het wordt wel steeds duidelijker moet ik zeggen..

@Missy.. ik vind de meeste baby's ook niet mooi, maar denk idd dat als je je eigen kindje in je armen hebt je meteen overstag gaat

@Joldeg.. avontuurlijk typje! Ik had ook zoveel van dat soort dingen willen doen.. maar helaas mezelf er nooit toe gezet.. had van mijn 16e tot 21e ook een vriend en ik kon het gewoon niet.. zo'n tijd weg en hij hier.. achteraf heb ik daar behoorlijk spijt van! Heb in het Toerisme gewerkt, maar helaas ook niet lang..

@Roelie.. volgens mij heerst er wat.. mijn man hoest, kucht, steunt, etc. ook al sinds zaterdag.. dacht gisteren en vandaag ook dattie thuis zou blijven.. maar véél te eigenwijs he..

@Murmel.. gefeliciteerd met je >1000 berichten! Ik heb nog even te gaan hihi

@Lenthe.. ik ben idd diegene met de liespijn.. doet soms enorm pijn.. als een soort enorme spierpijn, maar dat er ook nog wordt getrokken aan die spier.. heb er 2 dagen bijna niet op kunnen lopen.. het was idd geen BI.. puur de banden die aan de spier trekken die tussen schaambeen en heup zit (tenminste daar ergens hihihi) Succes ermee!

Wat heeft iedereen hier eigenlijk voor opleiding gedaan en wat voor werk doe je nu? (uiteraard alleen indien van toepassing)

Wat betreft sporten.. ik deed aan badminton.. maar had iedere keer zoveel hoofdpijn en was lamlendig dat uiteindelijk van uitstel nu afstel is gekomen.
    Onzekerheid tijdens zwanger zijn.. gelukkig niet! Of misschien wel een beetje.. beetje onzeker doordat mijn bukk niet groeit.. en soms als ik zo duizelig ben komt mijn onzekerheid van vroeger naar boven dat ik straatvrees had.. dan ben ik weer bang om flauw te vallen. Maar verder heb ik in zo'n diep dal gezeten destijds dat ik me nu de kop niet gek laat maken.. heb ook geen last van depressies of huilbuien.. Hou mezelf voor niet te klagen en alle bijkomende kwaaltjes te accepteren zoals ze komen. En dat gaat me goed af! mensen in mijn omgeving vinden me ook een "niet standaard zwangere vrouw" hihi.. Posiitef blijven denken.. TSJAKKA! hhihi
    Zwangerschapsyoga/ zwangerschapszwemmen.. nee, dat doe ik niet. Ik ga vanaf 21 augustus naar de cursus "samen bevallen" met mijn man. Daar krijg je ook ademhalingsoefeningen. Vind het prettig dit samen met hem te doen. Het is voor ons het eerste kindje en wil hem zoveel mogelijk erbij betrekken zodat ie niet het gevoel krijgt "ik stond erbij en keek ernaar" Laat hem ook erg vaak de buik voelen en zo
    Gewicht, lengte, schoenmaat, haarkleur, sieraden of wat dan ook.. zolang je jezelf mooi vind ben je dat ook! Stukje zelfacceptatie.. voor wat ik hier heb kunnen zien in de foto album zijn jullie stuk voor stuk mooie meiden! En vooral met die mooie buiken! De één heeft een paar kilo's teveel.. een ander te weinig.. so be it! En de dames die in kooien hebben gedanst.. who cares wat wij ervan vinden? Heb jij genoten op dat moment? Deed je omdat je het leuk vond? Vind het niet iets om je voor te schamen! Er zijn véél ergere dingen!
    Geboortekaartjes.. wij hebben ons voorgenomen om eind augustus naar de drukker te gaan en kaartjes uit te zoeken. Persoonlijk vind ik kaartjes met foto van de baby echt helemaal niets.. Ik vind juist dat speelse zo leuk wat sommige kaartjes hebben.. ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt! (ook die van jullie!)
    Ben inmiddels ook de 24 weken gepasseerd.. na Roelie's bericht vind ik dat toch weer een hele opluchting! ook al wil je er niet aan denken..
    En ik zal weer de lijst hier neer zetten.. had hem pas nog geplaatst.. zie nu dat er namelijk nog maar 28 kleintjes op komst zijn, terwijl het er de vorige keer 29 waren...

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Sowieso is die lijst best een beetje verouderd, want er staan mensen op die ik al in weken niet meer voorbij heb zien komen... Gerieke, Leeuwin, Hope, Morrighan en Stiekel?

Volgens mij was die 29e Unner, maar die heeft zichzelf uiteindelijk helaas niet meer voorgesteld?

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    nou, ben ook al aan het zoeken naar de laatste lijst.. volgens mij gaat het idd om Unner die nog mist.. en idd sommige namen heb ik hier nog niet gezien.. (maar ben hier ook pas weekje of 6 :oops: )

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    meiden misschien een idee voor de meeting van jullie, een quiche?
    kan je zo halen bij appie heijn en zijn erg lekker, voor de hartige trek.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Volgens mij is ie dan voorlopig wel OK zo, totdat Unner weer even komt buurten en vertelt wie wat waar enzo ;)

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, zo'n quiche is altijd lekker, als iemand er daar een paar van mee kan pikken: lekker!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ben ik toch weer goed :) :)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww net de nieuwe h&m gids binnen gekregen, leuke dingen weer :oops:

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh jaaa op de site ook! Jammer dat er vaak zo'n lange levertijd op zit.. :rolleyes:

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja sommige dingen duren een eewigheid!
    maar moet zeggen dat ik de meeste dingen altijd redelijk snelheb binnen gekregen

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik heb eerst VWO gedaan, toen een jaartje HBO Sociaal Juridische Dienstverlening. Die opleiding vond ik niet echt leuk en ik ben toen 2 jaar aan de slag gegaan als juridisch secretaresse. Daarna deeltijd HBO Personeel & Arbeid en daarnaast voornamelijk als intercedent gewerkt. Afgestudeerd in het werving en selectie in het voortgezet onderwijs en nu sinds 3 jaar samen met mijn ons eigen IT bedrijf, waarin ik mij dus voornamelijk bezig houd met organisatorische dingen en natuurlijk alles wat met personeel te maken heeft.

Ook mijn fototoestel is aanwezig bij de meeting, want die heb ik altijd in mijn tas zitten.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon

AGENDA

Sammie2~ 24 juli weekje Frankrijk!!
    Joldeg ~ 24 juli 8.00 vk
    Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK
    MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK
    Murmel ~ 27 juli 09:15 VK
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Joldeg / evt. dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho
    Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK
    MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!!
    LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk
    Roelie~ 7 augustus 10.30 VK
    Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK
    LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog
    Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK
    Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog
    ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk
    LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! :D
    Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste

8 MEIDEN
    11 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 28 kleintjes op komst!

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

Cateringlijst:

1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis
    3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light
    6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade
    7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips
    8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
    9. Tari: ...
    10. Roelie: Suikerbrood
    11. Lenthe: Appeltaart
    12. Missym: ...?
    13. Amaranta: ...?

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Over opleiding
    Ik heb de opleiding spw 4 gedaan.
    Richting activiteiten begeleidster voor gehandicapten.
    Ik werk nu ook op een activiteiten centrum voor meervoudig gehandicapten, met complexe gedrags stoornissen, agressie, autisme, psychoses enz enz.

verder geen opleidingen gedaan, vind ik soms wel jammer maar heb daar de cappisiteit niet voor jammer genoeg hihihi

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    **klaagmodus aan**

Pfffff het wil maar niet meezitten met de Ikea kastdeurtjes :( Ze zouden in week 30 worden geleverd in Barendrecht, maar nu zeggen ze al dat het waarschijnlijk volgende week wordt...In Haarlem en Utrecht hebben ze nog wel op voorraad, maar dat is toch wel een uurtje rijden buiten de spits en aangezien de spits al min of meer begonnen is, gaat het vandaag niet meer lukken. Hopelijk lukt het me om morgen heen en weer te gaan (moet ik wel eerst even bellen om te kijken of ze er dan nog zijn én het geluk hebben dat ze niet verkocht worden in de tijd dat ik er naartoe rijd). En manlief kan ook al niet mee, dus dat doosje voor doosje sjouwen.

**klaagmodus uit**

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hebben ze ze niet in Amersfoort? Daar ben je zaterdag toch!

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Nee :( Utrecht ligt ook de route, maar dan is het te hopen dat ze er nog zijn. Als dat zo is, gaat de fruitsalade mij echt niet lukke :oops: Ik zou dan al eerder moeten vertrekken om de 4 deurtjes op te halen en als ik dan ook nog fruit moet snijden in de ochtend, word dat een beetje te vroeg naar mijn smaak :oops:

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dat is flink balen zeg
    maar er lopen bij ikea toch van die lieve jongens rond die je echt wel willen helpen met sjouwen. Even je lieve gezicht op zetten en zeggen dat je zwanger bent, daar kunnen die jongens geen nee tegen zeggen,

20. Niet meer actief

verdrrrrrr, kan ik weer opnieuw beginnen......
    Jaaaaa hoor, zit weer eens op dat pokkeding van mijn vriend te schrijven. Geef mij maar een ouderwets typemachine, dat vaagt geen tekst weg zonder dat je het wilt ;)

Nou, ga even mijn tekst reproduceren.
    Geduld, geduld nog

Deel Deze Pagina