Hahahaha mis...eehhh....GEbruik maken van de vrouwelijke charmes Ik hoef inmiddels niet meer te zeggen dat ik zwanger ben, dat is wel overduidelijk hihihi!
Indigo, we wachten met spanning Ennuh, je raakt dan geen teksten kwijt op de oudewetse tiepmaasjien, maar fouten verbeteren was ook geen makkie!
Oh nee, da's waar, met zo'n typexx velletje ertussen en dan hopen dat je er goed boven stond en niet een letter verder, dra-ma!
hebben jullie trouwens al een idee of jullie kleine wonder eerder of later of op tijd komt? Ik heb erg sterl het vermoeden dat onze uk lekker te laat komt. Mn mannetje zou het "leuk" vinden als onze uk op zijn verjaardag ter wereld kwam, ohww en dat is dan even 2 weken en 1 dag te laat whhaha hij gunt me het beste
Vandaag al vanalles gedaan en toch het gevoel geen zak te hebben gedaan. Waarschijnlijk omdat er nog zoveel meer op mijn lijstje staat waar ik nu geen zin in heb (zoals strijken, yegh). Zou liefst alleen maar SLAPEN, gaaaaaaap en zucht. Jullie ook zo moe? Autootje weer lekker APK gekeurd, beessie weer voorzien van alle inentingen, bijna twee uur met jongste zussie aan de telefoon liggen beppen en zelfs hier weer bijgelezen en nu gepost. Tjongejonge, zou dat het beginnetje zijn van de wonderbaarlijke ommekeer; maar liefst twee dagen op rij hier lezen en posten. Dat verdient een bloemetje 8) Overigens, Murmel.....Je zult toch eerst mij nog moeten inhalen met het aantal posts om uiteindelijk in de buurt van Ikke te komen Effe reageren op een aantal meiden: Tari, hoop dat alles goed verloopt nu bij de vk. Doe je het wel rustig aan meid met je BI? Lijkt me inderdaad helemaal lastig met kinderen, dan is het een stuk moeilijker om extra belasting te vermijden en rust te nemen. Sterkte hoor! Ikke, fijn dat alles goed was bij de vk. Wat dat libido betreft, misschien wil je iets van het jouwe aan mij geven, dan zijn we allemaal tevreden Gwen, schrok in eerste instantie even van het advies van jouw fysio grote stappen te nemen, maar zag pas later dat het bij jou bandenpijn is ipv BI. Evengoed wel pijnlijk, heb er af en toe wat last van, dus ken het ongemak. Roelie, heel veel beterschap met je manlief en ik stuur je veel kracht om zelf gezond te blijven! Lenthe, ondertussen nog met je moeder gehad over je vraag of ze bij jouw bevalling wil zijn? Mooi dat je het haar gevraagd hebt vanuit je positieve intentie. Dan is de missie volgens mij al voor minstens de helft geslaagd, of ze nu uiteindelijk instemt of niet. Sammie, fijn dat je toch nog een tankini hebt gevonden. Nogmaals fijne vakantie meid! Joldeg, ben je alweer een beetje uit je dip? Wat je vraag over het babyzwemmen betreft, ik was daar voorheen ook zeer enthousiast over totdat ik allerlei dingen las over de schadelijke gevolgen van de chloordampen voor de nog niet voldoende ontwikkelde baby en peuterlongetjes. Weet dus niet zo goed of ik dit in de toekomst wel zal gaan doen. Ben momenteel aan het nadenken over babymassage. Jen,fijn dat je broer weer veilig thuis is! Gaan jullie het lekker vieren? Missym, je hebt ongeveer dezelfde instelling als ik vwb sporten, hihi. Ik kan je yoga trouwens wel aanraden. Ben nu twee weken bezig en ben erg tevreden over de tips en voorbereiding op de uiteindelijke bevalling die ik daar krijg. En ach, die meepuffende club vrouwen neem ik dan maar voor lief Barbabintje, ook bij mij zijn er wel eens momenten dat ons grietje wat minder vaak beweegt cq langer achtereen rustig is. Word daar af en toe gelijk ongerust door. Is helaas weinig aan te doen denk ik Murmel,alleen het idee al van 45 min fietsen verdient wat mij betreft een medaille, dat idee zou nou nooit in mij opkomen namelijk. Tekenend voor mijn totaal a-sportieve instelling. Moet daar toch iets aan gaan doen vrees ik wil ik straks weer lekker in mijn velletje zitten na de bevalling. Wat die geboortekaartjes met foto betreft, lijkt me wel mooi met een foto van je kindje. Maar moet dan inderdaad maar net lukken een mooie foto te maken van haar/hem. Over het algemeen vind ik baby's overigens wel mooi, ook zonder liefdeshormoon van de bloedeigen mama Maar moet toegeven dat ik niet ieder babytje mooi of leuk of lief vindt. Tsja, het zijn ook net echte mensjes he ? Whahahahaa Even een vraagje aan jullie allemaal. In plaats van continu kraamvisite over de vloer te hebben de eerste weken, maanden, denk ik er sterk over een kraamborrel te gaan organiseren. Gewoon een moment prikken enkele weken na de bevalling en dan ergens (liefst niet thuis) een aantal uurtjes gezellig met koffie, thee, gebak (of beschuiten) en allerhande lekkere hapjes samenzijn met vrienden en familie en collega's. Iemand van jullie ervaringen hiermee of speel je toevallig met dezelfde gedachte? Lijkt me fijn om wat tips etc. uit te wisselen.
Barbabintje.. heeft niet 1 van de Ikea's bij één van de andere mama's die zaterdag komen ze op voorraad? Dan nemen we ze toch mee? Of zijn het mega veel dozen?
Jaaa ik zit hier ook over na te denken! Weet nie of ik het dan bij mij thuis wil doen of nie, maar zoiets voor familie en vrienden en collega's leek me beter dan iedereen apart!
Indigo jij speelt met de zelfde gedachte als ik, ik zou graag een kraamfeest willgen geven. Dan hebben we alles in 1x gehad en niet dagen lang dat gezeur met mensen over de vloer. Tuurlijk wil ik wel als de kleine er is dat mn schoonmoeder en mn tante er zijn om de kleine te bewonderen, maar verder moet ik er werkelijk niet aan denken om dagen lang mensen over de vloer te hebben Klinkt niet aardig geloof ik hihi, maar kan me niet schelen, ik wil lekker met ons drietjes genieten van onze nieuwe leventje! Ik meot het er nog wel eens goed met mn mannetje over hebben hoor, maar geloof dat hij er wel achter stond. Hihihi en over de libido delen is goed hoor hihihi, geeft jou mannetje dan wat aan de mijne
Heb helaas geen rijbewijs en mn mannetje is er mee bezig, anders was ik graag even naar ikea gereden hoor, straf je mij echt niet mee 8)
Ik denk dat Jos op 5 december wordt geboren! Zijn we lekker mijn zn drietjes onhandig jarig....ik ben in de meivakantie jarig en mijn man op oudejaarsdag! Jean-Paul zei al dat de volgende ronde een tweeling wordt waarbij nummer 1 op eerste kerstdag 23.55 wordt geboren en nummer 2 op tweede kerstdag 00.05 uur!
Ohjee.... ik zie het, hmmz, ik ga mn best doen Maar je hebt mn hete adem al in je rug! Ik had er twee weken geleden toevallig een. Wat ik erg jammer vond, was dat ik het kindje niet heb gezien... Lag te slapen op het moment dat wij er waren En ook jammer vond ik al die mensen die ik niet kende, het mixte niet echt. En de ouders hadden niet veel tijd voor iedereen, omdat het zo druk was. Dus ik vond het toch niet zo'n succes. WIj waren het eerst ook misschien van plan, maar zijn daar nu toch weer vanaf gestapt. Mensen die langskomen voelen zich niet erg speciaal en komen daarna alsnog apart langs denk ik! Gewoon proberen om het de eerste weken af te houden... is ons plan nu.