Oh spannend, de vk... Ik ga haar vanmiddag ook proberen te bellen... Wat leuk, 19 maart dan ben ik jarig...ik kan dan helaas niet terecht. Werken bij ons in het dorp alleen op dinsdag en donderdag...
idd spannend bij ond nam de vk gisteren om kwart voor 5 nog op was ook op me werk en toen was ik alleen want verder weet niemand het. ik ben 2 november jarig dus word spannend dat het kindje ook op die datum word geboren... ik hoor wel wanneer het is gelukt om een afspraak te maken.
Hey novembermama's, gefeliciteerd meiden! Wat leuk he, om een positieve test in je handen te houden! Ik loop zelf een klein maandje op jullie voor en hoop rond 12 oktober mama te worden. veel succes met de eerste 12 weken stress!
*breekt even in* He November mama's! Allemaal gefeliciteerd, een voorspoedige en goede zwangerschap gewenst! Geniet ervan!
Dankjewel meiden! Heb vandaag gebeld met de vk we mogen 26 maart naar haar toe en dan kijkt ze meteen met haar echoapparaat. We zijn zo nieuwsgierig Welke datums zijn jullie nou allemaal uitgerekend? Ikke 2 november Jen 4 november
Whaaaaaaaaaa november 2007 mama's al. Mijn dochtertje is 26 nov 2006 geboren. Worden de mooiste en liefste baby's in nov. Geniet er allemaal lekker van en Gefeliciteerd. Lfs kelly
Voel me zoooo ellendig, overal spierpijn, keelpijn en koorts.. Denk dat er een griepje aan zit te komen.. Het ergste is dat ik echt naar mijn werk moet, het is mijn laatste dag daar en ik moet nog wat spullen mee naar huis nemen.. Denk dat ik ff op en neer rijdt en meteen weer in mijn bedje duik...
ikke 1 november. en jen veel beterschap! en wel even verslag doen als je op 13 maart bij de vk bent geweest ben wel nieuwsgierig
Dames ik wil jullie van deze kant uit van harte felliciflapsteren... hopelijk mogen er vele volgen Geniet maar lekker op deze roze wolk... En zie hij is groot genoeg die wolk hihi Liefs jollie
Gefeliciteerd november mama's! Probeer vooral te genieten en niet teveel te stressen hoor, ook al is dat soms best moeilijk . Liefs Lolli
Hier het officiele eeste berichtje als November mama...oooh wat klinkt dat vreemd! Meiden... Geen idee wanneer ik precies ben uitgerekend maar ik denk 6 of 8 november. Woensdag 14 maart de eerste echo dus dan zal ik de preciese datum horen denk ik. Iedereen van harte! Elmo
Hoi, Allemaal gefeliciteerd. Ik zelf word ook een nov. mama. Voor mij is het mijn derde kindje. Heb nog 2 zoontjes. 21-01-2004 en 30-09-2005. Gaat gezellig druk worden, heerlijk. Ik moet er nog erg aan wennen, omdat het in 1 keer raak was, om precies te zijn met valentijnsdag! Nog erg onwerkelijk. Heb vanmorgen voor het eerst getest, maar ik denk dat ik zaterdag nog een keer ga testen. Om het echt tot me te laten doordringen. Het lijkt wel of we het per kind al sneller voor elkaar krijgen. De 1e was 6 mnd, bij de 2e duurde het 1 mnd. en nu in 1 keer raak. Nou ik zal niet meteen een heel verhaal ophangen. Sorry hoor, maar dat is mijn blijdschap.