Hallo meiden Nou weer een paar uurtjes werk gehad, stelde weer niks voor Ben vandaag een keer goed misselijk geweest, Ik zat in de bus naar me werk en werd me misselijk en toen ik op mn werk aan kwam en iemand zat een kippesoep te eten dacht toen helemaal gatverrr. gelukkig is het snel weer over gegaan. De terug weg ging gelukkig prima. Hebben jullie dat ook in de avond dat je buik dikker aanvoeld, ik moet echt mn broek open doen want anders zit die te strak. @tari, ik heb het boek ook besteld en als het goed is komt tie zaterdag al. Heb ook nog niks van MvM gehoord, ga maandag zelf wel even bellen denk ik. Vind het anders zonde als het mis is gegaan met het aanmelden. @ilona, balen meid dat je niet kan slapen, ik slaap ook slechter hoor. In de avond ben ik hyper en wordt dan weer vroeg wakker. Word er niet erg vrolijk van. @usmoommy, vanavond lekker vroeg je bedje weer in meid! Nou heb iedereen wel weer gehad geloof ik Wil eigelijk wat eten maar heb weer eens nergens trek in, ook een vervelende kwaal nu.
Hey ladies, ook hier weer ff een berichtje van mij. Ik heb namelijk gisteren onverwachts een echo gekregen, er was een klein adertje gesprongen (stelde niets voor) maar de gyn. wilde toch dat ik ff kwam voor een echo.......en jaaa nu dringt het pas allemaal tot me door, ik ben echt zwanger Ik heb echt helemaal nergens last van, behalve dat als ik ineens naar de wc moet, dan MOET ik ook direct....best lastig tijdens het shoppen Liefs, Natasja
Ohw jij zal geschrokken zijn zeg, bah. Gelukkig zit wel alles goed en heb je al een echo gehad. Mazzelaar Nee maar de reden was niet leuk natuurlijk.
Ik heb net lekker gegeten. Hoera. @Natasja, schrikken zeg! Maar, nu heb je het bewijs! Je bent echt zwanger.
Volgens mij ben jij een van de weinige die al zo vroeg een echo heeft gehad Natasja.. Wel even schrikken, gelukkig blijft alles goed!
Ik voel me ook echt een mazzelaar...en gelukkig was ik niet eens zo geschrokken, ik had het bij mijn dochter ook....ik weet dat je baarmoeder tijdens een zwangerschap goed doorbloed is, dus een vaatje is zo geknapt. Als het nou helderrood was met krampen en het hield niet op, ja dan had ik boven op de toren gezeten Liefs, Natasja
@ Natasja1402 Gelukkig zit alles goed. Wel jammer dat het niet net een weekje later was had je ook meteen het hartje kunnen horen kloppen.
Ik ben net naar het kruidvat geweest en heb allemaal dingetjes gekocht voor mama (ikzelf dus). Buikcreme, borstencreme, lichaamscreme. En vitaminen. Lekker smeren. Hier geen striae! Cellulitis heb ik helaas al. Ik zat echt te twijfelen tussen kruidvat huismerk en zwitsal. Ben maar voor het huismerk gegaan.
Waar staat trouwens het lijstje waarvoor je je kon aanmelden met alle gegevens over iedereen die hier post> Ik ben wel benieuwd naar jullie achtergrond.
Ik denk dat ik dat vanavond ook maar eens ga doen! Mijn mannetje gaat naar de film 300 men of Spartex dus ik ben alleen thuis vanavond lekker shoppen voor mezelf. Goed idee amaranta
Ja UsMommy, ik ben van plan om goed voor mezelf te zorgen tijdens de zwangerschap. Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets voor mn gezicht. Dag/Nacht creme want die gebruik ik eigenlijk nooit. Maar bij het kruidvat hadden ze alleen voor de gevoelige huid. En ik twijfelde, is mijn huid nu gevoelig?
Er staat ook in een van mijn boeken dat je nu goed voor jezelf moet zorgen want straks heb je geen tijd meer! Ik gebruik altijd al creme voor mijn gezicht moet ff een bodybutter kopen of zo.
He ladies, Goh wat is hier weer een hoop afgekletst zeg... Nou, ik heb ook een 9 maanden zwanger dagboek gekocht net...lijkt me wel heel erg leuk om allemaal te lezen en bij te houden. Natasja; gelukkig zit alles goed, kan je weer met een gerust hart verder van je zwangerschap genieten ! Heb bij het verlaten van mijn oude baan wat VVV bonnen gekregen. Ben net bij Prenatal geweest om ze te gebruiken, heb dus dat boek gekocht en een flessensetje...zo leuk... Kan heel die winkel wel leegkopen !
Hallo dames! Ikke: Ik heb ook heel erg rommelige darmen, moet de hele tijd windjes laten hihi En ik schrijf al in het boek hoor! Fem: lastig he die krampjes, ik heb er ook zo'n last van joh! Ik heb ze al sins mn eisprong, alsof ik al 2 weken ongesteld moet worden! amaranta: Hoe is het gegaan vandaag? heb je het gered? Vervelend he als je dan al weet wat voor dag het word... Lindapooh: Spannend...nog 10 dagen! Tari: Ik hoor jou zwangerschapscursus schrijven, ik denk ojee ja dat moet je natuurlijk ook allemaal regelen! Ben zo bang dat ik dingen vergeet hahaha. Ga jij het wel doen? Mij lijkt het super, ik ga ALLES doen hahahaha Ja zwangerschapszwemmen is ook tof! Ikke21: Welkom en nog gefeliciteerd! Natasja: Jeetje schrikken zeg, maar fijn dat je een echo hebt gehad hoor! Jen: leuk he prenatal...ik loop er al expres niet naar binnen hihi! Nou met mij gaat alles goed, heb veel krampjes onder in mn buik en mn borsten doen zo'n zeer! Helemaal niet erg Heb vanmorgen de verloskundige gebeld...10 april om 9.30 krijg ik een echo en 18 april een intake gesprek..spannend! Ik ga morgen ook even voor dat boek kijken, leuk dat je er ook fotos in kan plakken, deze kun je toch ook gewoon in de boekenwinkel kopen? Heb trouwens ook MvM gebeld en zij bellen mij weer terug binnenkort dus ben benieuwd wanneer dat gaat beginnen. Verder alles goed met iedereen? xxxx
Vind het leuk om te lezen dat we elkaar nu een beetje in de gaten houden, reacties terug koppelen enzo. Erg leuk. Hebben we toch wat opgestoken van Samantha, dus Samantha als je dit leest. @ikke, ik heb het ook hoor dat mijn broeken in de middag al te strak beginnen te zitten, 's avonds heb ik dan ook lekker een oude zw.broek aan. Maar ja ik heb natuurlijk al wat voor werk gehad. Dus zit allemaal niet zo strak meer in het vel en de banden, ondanks het fitnessen. Tja voorheen had ik vlakjes, maar die illusie heb ik niet meer. @natasja, wel zo prettig dat de gyn je meteen laat komen, word je in ieder geval serieus genomen. Goed hoor. Ach en het is zo vervelend om een echo te krijgen. Fijn om te horen dat het goed gaat. Maakt het nu wel echt he? @usmommy, herken dat hoor, heb ook overal trek in. Ik probeer er wel op te letten dat ik gezonde dingen snoep, was namelijk net 10 kilo afgevallen. Had ik nog over van de 1e zw.schap. @amaranta, hoe vind je de producten van kruidvat, of heb je nog niet kunnen smeren? Die van zwistal lijken mij wel lekker (vooral de geur hmmm) Ik gebruikte voorheen biodermal. Niet goedkoop maar werkte perfect. Maar ja bij de 1e tijdens de laatste nacht toch nog stria opgelopen. Is gelukkig niet zo heel erg zichtbaar. Mijn partner smeert me dan altijd heerlijk in, verwennerij hoor. @zoe, zw.zwemmen heb ik inderdaad ook gedaan, heerlijk! lekker gewichtloos, vooral tegen het eind is dat lekker. En je bent niet verplicht hoor om een cursus te doen. Maar het is wel gezellig zo'n uurtje alleen met de kleine. Die van mij voelde ik dan altijd wat extra bewegen, en door 2x een voor liggende placentra was dit voor mij uniek. Hoop trouwens dat deze nu een betere plaats kiest. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Weltrusten allemaal.
Had nog ff een vraagje he: Ik lees nu over cremes enzo..daar kan ik nu ook al mee beginnen? En dat helpt dan echt? Enne misschien een beetje een gekke vraag maar ik heb ook wel eens iets gezien over een soort creme die ja komt ie hoor: dat stukje tussen je benen, die wel eens kan uitscheuren tijden de bevalling, dat je dat kan gaan insmeren zodat het soepel word...weet iemand wat ik bedoel? Ik ga denk ik de spullen van zwitsel kopen, hmmm alleen de geur al
die spulletjes voor zwitsal van mama, ik had in een tube geknepen en die ruiken niet naar zwitsal. die was geurloos. Ik denk dat die hele mama lijn geurloos is maar dat weet ik niet zeker. Vaginale cremes heb ik niet zien staan, misschien bij de babyspeciaalzaak ofzo. Mijn werkdag was goed, de kinderen waren super lief. Misschien voelen ze het aan ofzo. Ben net nog in de kroeg geweest maar ik ben nu erg moe. Ik ga slapen. Welterusten en allemaal een goede nachtrust toegewenst.
Hallo allemaal, ik lees hier stiekem eventjes mee, ik hoop dat ik bij jullie mag komen deze maand. (geloof er niet zo in maar goed) Zoe21: je bedoelt perineumolie/zalf, dit kun je halen bij de drogist. Werkt echt (van horen zeggen) het houdt je perineum zacht en soepel zodat je veel minder kans hebt op uitscheuren. Je kunt ook gewone olie gebruiken hoor van zwitsal ofzo.
Goedemorgen meiden Net weer het horten en stoten mn ontbijtje op, brinta maa geprobeerd, dat gaat een stuk beter als brood of yoghart. Maar om te zeggen dat ik met plezier eet nu nee. Over dat verzorgen klinkt inderdaad inderdaad erg goed. Ga ik ook zeker doen. Binnenkort maar spulletjes aanschaffen Als het goed is komt vandaag mn 9maanden dagboek binnen ben erg benieuwd, hopelijk komt ti voordat ik naar me werk ga. Kan ik er alvast lekker in neuzen en misschien neem ik hem wel mee naar me werk voor de momenten dat het rustig is. Veder voel ik me eigelijk prima, nog steeds de buikkrampjes aanwezig dus voor mij wel een teken dat er nog van alles gebeurd in het hotel (baarmoeder ) Heb eigelijk nog steeds geen last van me (.)(.) Me darmen daar wordt ik dus echt helemaal simpel van die maken me een herrie en over die verstoppingen nou daar heb ik dus echt geen last van he hahaha