November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden die gaan slapen truste en sweet dreams

Knuff vond het gezellig vandaag

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou ik ben alweer ff wakker,en waarom?

omdat ik aan het dromen ben over een babyschommel van fisher price die ik heel graag wil hebben maar eigenlijk te duur vind.die van rainbowforest.is toch niet normaal dat je daar wakker van gaat liggen?

rare hormonen zeg :(

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou ben niet voor niks wakker geworden,hahahaha.

heb de schommel net besteld voor 60 euro goedkoper in duitsland op ebay.nu moet ik alleen het wipstoeltje er nog van hebben :)
    word weer zoeken want ik ga echt geen 80 euro voor een wipstoeltje betalen.

om 11 uur komt die man van de uitvaartverzekering trouwens langs om mijn verzekering even beter te bekijken en aan te passen.manlief wil er niks over horen omdat hij het een eng idee vind maar het moet toch gebeuren.

over eng gesproken,hij vind echo's ook eng om te zien,hebben daar meer mannen last van of alleen de mijne?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden

Nou weer voor geen meter geslapen, mn hele lijf doet ook zeer weet niet wat ik heb gedaan maar waarschijnlijk helemaal verkrampt geslapen.
    Echt het is een beetje hopeloos met het slapen, vid het ook echt niet leuk meer. :(

Ruby mijn mannetje vind de echo niet eng, maar hij vind het de bevalling echt eng, hij kan zich daar al helemaal druk om maken. Arme man.

Maar wat ding is dat dan van Fisher Price? Zegt me helemaal niks hihihi

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    http://cgi.ebay.nl/Fisher-Price-Rainforest-Schaukel-Baby-Gear-Kollektion_W0QQitemZ150142609719QQihZ005QQcategoryZ2990QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

dit is de schommel,alleen wil ik ook de wipstoel van dezelfde serie hebben.

de bevalling vind mijn mannetje ook verschrikkelijk,hij heeft het al een keer meegemaakt en wilde elke keer de kamer uit vluchten. :)
    hij twijfelt nu dus ook of hij erbij is op de kamer.maar ik neem ook 2 vriendinnen mee voor het geval dat hij het niet aan kan.

slapen is hier dus ook een regelrechte ramp,ik droom over van alles wat ik nog klaar moet hebben voor de baby terwijl ik nog tijd zat heb eigenlijk.maar ik wil gewoon alles af hebben. :(

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww wat een leuk ding zeg *zwijmel*

Mijn mannetje die wil geen bloed zien, en hij wil niet weten hoe die kleine eruit komt whahahah en hij wil niet weten dat ik pijn heb enzo, volgens mij durft hij de navelstreng straks niet eens door te knippen.
    Ik vraag ook mijn tante erbij hoor, voor mijzelf maar ook zeker voor mijn mannetje voor ondersteuning. Heb hem maar gezegt dat hij alles over zich heen moet laten komen, als reactie kreeg ik van hmzzzz hihihi

Ik denk dat ik ook onbewust overal over pieker, voor me gevoel moet er namelijk nog zoveel gedaan worden, en wil ik ook nog zoveel doen, voordat ons kleine spruit er is.

Al is het maar een nachtje over heerlijk slapen, kan ik er weer even tegen aan.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Zo wat een verschil dan met Adriaan, die stond bij de eerste rustig te kijken hoe ik daar gehecht werd. En gaf de vk zelf nog aanwijzingen :) :) .

Hier een redelijke nacht gehad, alleen was Zefanja om 5.00 uur wakker. Maar hij heeft last van waterpokken die niet goed genoeg doorzetten, op zijn rug en hoodje zitten een aantal plekken.

Ik zit hier ook al te pushen dat ik zaterdag de nieuwe vloer er in wil hebben op de babykamer, zodat ik vanaf zondag heerlijk alles op mijn gemakje kan inrichten.
    Ruby, heb je inmiddels al een andere vloer in je kamertje.

Stasia GEFELICITEERD met je man.

Ilse, jij GEFELICITEERD met je nieuwe baan, je had zeker een vreemd lopende dag gisteren. Balen dat je al pech had met je nieuwe auto, maar valt nog mee pas na 2 wkn. Ik had mijn auto een paar uur, toen al een boete te pakken van 30 euro. De dag erna had ik al problemen, bleek dat dit een eenmalige storing was omdat de auto te lang stil had gestaan. Fijn hoor al die electronica tegenwoordig.
    We werden gisteravond gebeld voor een gratis roetfilter. Deze laten we toch maar plaatsen. Adriaan wil het alleen graag zelf doen. Kijken of er wat valt te regelen.

Roelie hoe gaat het met Rene?

Voor de gene die naar de VK moeten vandaag, succes maar weer met de APK.

Ik moet trouwens over 3 wkn al terug komen.

Groetjes Melanie

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    AGENDA

MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK
    Murmel ~ 27 juli 09:15 VK
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Joldeg / evt. dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho
    Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK
    MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!!
    LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk
    Roelie~ 7 augustus 10.30 VK
    Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK
    LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog
    Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK
    Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho
    Didi1988 ~ 18 augustus pretecho
    Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK
    Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog
    ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk
    LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! :D
    Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
    Roelie~14 september word ik 30!

Cateringlijst:

1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis
    3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light
    6. Esther: Chocoladetaart en Fruitsalade
    7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips
    8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
    9. Tari: Quiche
    10. Roelie: Suikerbrood met roomboter en oranjekoek
    11. Lenthe: Appeltaart
    12. Missym: ...?
    13. Amaranta: ...?

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Melanie, fijn dat alles bij de vk goed was. Na de volgende keer moet ik ook elke 3 wkn terug.

Ikke, echt balen dat je zo slecht slaapt. Dat hakt er in. Als het zo blijft zou ik het eens voorleggen aan de vk of ha. Misschien hebben zij tips ofzo om je te helpen.

Ruby, hihihi wakker lliggen om speelgoed...Maar het is dan ook een gaaf ding!

Ilse, gefeliciteerd met je baan! Wat ontzettend leuk voor je. Autopech wat minder,zeg. Heb je lang moeten wachten op de ANWB? Ik heb een keer 2 uur in mijn eentje langs de weg gestaan in de vrieskou...geen pretje!

Gisteren goed verwend door schoonzus en schoonmamma. Een supermooie badcape, eerste lepeltjes en 2 (Portugese) rompertjes. :)

Alleen toen ik thuiskwam kreeg ik ineens buikpijn en heb me de rest van de avond naar gevoeld. Wel lekker geslapen, maar nog wel een beetje hoofdpijn en het gevoel dat er een verkoudheidje ofzo zit aan te komen. Naja, ik heb 1001 dingetjes aan mijn hoofd op het moment en ik ben bang dat mijn lijfje nu zegt: ho ho ho, ff rust nemen!

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    AGENDA

Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK

Cateringlijst:

6. Esther: Chocoladetaart (en Fruitsalade??)
    12. Missym: ...?

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    AGENDA

Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK
    MissyM~ 31 augustus pretecho 14:30

Cateringlijst:

6. Esther: Chocoladetaart (en Fruitsalade??)
    12. Missym: Vruchtensappen

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Esther, we hebben te gelijk een pretecho hihi! Gister ingepland, spannend joh!

13. Niet meer actief

Goeiemorgen

Ik heb zojuist de dames van t lijstje een pb gestuurd met mijn adres. Als je wel van plan bent te komen, maar nog geen pb hebt gehad, laat dat dan ff weten. Ook als je route nodig hebt, pb me dan ff terug. Ik weet niet uit mn hoofd waar iedereen vandaan komt.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Missm succes vandaag bij de vk

Ik kom helaas niet op gang vandaag, mn hele lijf is moe en pijnlijk
    Mn schoonmoeder komt zo nog voor het huishouden enzo en dan maar zien wat de rest van de dag breng

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    bleeh ik heb ook een rotnacht achter de rug van 4 tot 6 wakker gelegen en toen ik in slaap viel ging de wekker om half 7! Ben doodmoe, gelukkig maar een halve dag!

Kom ook nie op gang vandaag heb het gevoel alsof ik naar me beeldscherm loop te staren en niks doe :(

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    goeiemorgen!

Pff wat een nacht.. in principe wel geslapen heb alleen een fikse keelontsteking volgens mij.. voor mijn gevoel is mijn keel nog dikker dan mijn buik hihi.. Ben nog steeds zo duizelig en tot overmaat van ramp ligt er ook nog een dode duif in mijn tuin grrrr héérlijk zo de dag beginnen

@Linda, je hoeft toch niet over de snelweg zaterdag? Joldeg woont ook in Amersfoort. Maar zie maar hoe je je voelt. Succes bij de psych!

@Tari, de kleine zal wel hebben gedacht.. ik rustig? Zal je eens laten zien/voelen hoe rustig ik ben

@Joldeg, gefeliciteerd met je nieuwe baan! dat is nog eens een leuke verrassing! Ik heb je adres trouwens ontvangen. Heb net even op routenet gekeken, is ca. 1 uur rijden voor me.. kom er denk ik wel uit.. zo niet, dan bel ik ff

@Stasia, leuk he zo bezig zijn met het kamertje.. en dan nog te bedenken dat straks ook echt jouw kleine daar ligt.. ooow.. dan kriebelt het echt wel bij mij hoor.

@Ruby wat een gááf stoeltje zeg. Wel enorm prijzig.. maar die kom je ook hier vast nog wel goedkoper tegen.. geduld wordt vast beloond. Issie er niet 2e hands?

@Missy, succes vandaag bij de VK!

Wat betreft mijn man tijdens de bevalling.. die ziet er helemaal niet tegenop. Is een echte nuchtere tukker.. Zelfs voor een keizersnede issie niet bang (ik wel!) Bij mij mag er bij de natuurlijke bevalling mijn vader ook bij zijn. Mijn broer en ik zijn allebei met een keizersnede onder volledige narcose geboren, destijds mocht daar niemand bij zijn. Mijn vader heeft dus nooit een bevalling gezien. Vandaar dat ik heb gezegd, dat als ik zwanger zou zijn van de 1e hij er bij mag zijn. Mijn moeder is al blij dat ze er niet bij mag zijn, ze zegt.. als ik mijn kind daar zo zie met pijn dat trek ik niet hahaha.. Mijn vader is daarin ook een stuk relaxter. Ben dus heel benieuwd hoe dat gaat straks! Ik hoop (dus voor iedereen) op een natuurlijke bevalling!

17. Niet meer actief

Poeh, het is pas 10 uur en ben nu al moe, loop te rennen en te vliegen :S Heb al 5 telefoontjes gehad, spitsuur zeg!

Ik ga straks even naar mn moeder, maar durf het nu zelf even niet aan de met de auto, dus komt ze me straks ophalen. Maar kom net onder de douche vandaan en ben nog ni eens aangekleed haha, ben gewoon moe.

Fijne dag allemaal, tot vanavond!
    Ilse

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vind het leuk om te lezen dat een aantal van jullie ook haar ouder of 1 er van bij de bevalling wil.

Adriaan vind ziekenhuizen niet zo prettig, vooral voordat Angelus geboren werd, maar wij moesten naar het ziekenhuis omdat we bij de HA liepen. Dus omdat het op te vangen zouden mijn ouders op de achtergrond aanwezig zijn, meer voor Adriaan dan voor mij :)
    Door stom toevallige reden, weet het niet precies meer, waren mijn broer en schoonzus ook bij de bevalling samen met mijn ouders :)
    Moet zeggen ik heb dit niet als druk ervaren maar als zeer prettig.
    Bij Zefanja konden we thuis bevallen toen is alleen mijn broer erbij geweest, vanwege de foto's.
    Nu ik weet het eigenlijk nog niet.

Ilse bedankt voor je routebeschrijving, dacht al dat het niet zo heel moeilijk zou zijn. Tenminste dat moeten we nog afwachten natuurlijk. ;)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat bijzonder dat sommigen van jullie iemand anders dan je partner bij de bevalling hebben gevraagd!
    Het zou echt niet in me zijn opgekomen. Ik vond het altijd echt iets van ons tweetjes (en de VK en andere witte jassen die er om heen staan dan).

Ik zit zelfs te twijfelen of ik mn moeder mee zal vragen naar de pretecho over 3 weekjes. Dat vind ik al iets intiems. Maar kan me wel voorstellen dat ze het heel gaaf zou vinden.

@Linda: wat ontzettend jammer dat je niet even langs kunt komen op de dames-date! Je was juist een van de organisatoren, je HOORT er bij!
    Kun je ook niet gewoon heel eventjes komen en dan alleen de lekkere taarten komen proeven?
    Ik weet zeker dat iedereen dat erg leuk zou vinden.

@Missym: ik zie al iets achter jouw naam staan, dus daar kunnen we wel uit opmaken dat je zeker komt? ;) Ik hoop het!

Pffff stond vanmorgen totaal onverwacht in de FILE! En dat terwijl er eerst bijna niemand op de weg was en ineens stond het helemaal stil op de ring.
    Normaal is het een kwartiertje, nu heb ik er ruim een UUR over gedan :(

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww balen zeg Gwen, doe rustig aan meis en veel drinken meis goed voor je keel! Getver een dode duif bahhhhhh

Deel Deze Pagina