November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Linda, als het om het rijden gaat kan ik je ook wel oppikken hoor!

@ murmel, jaaaaaaaaaaa ik kom hahaha ! :D weet nie of ik lang blijf want ik moet volgens mij nog aardig wat in huis halen voor de vakantie, lekker weer zo'n late moment actie. Eigenlijk me eigen schuld ik zou het vorig weekend hebben gedaan, maar toen d8 ik ach ik ga toch niet naar die meeting ik doe het volgende week wel :rolleyes:

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zo, ik heb alle afspraken voor vandaag afgezegd (mijn nichtje zou even komen buurten, ik wilde naar de Ikea gaan en vanavond zou ik gaan eten met een vriendinnetje). Voel me niet echt jofel vandaag. Baal baal baal, wil nog zoveel doen. Ik ben niet echt goed in tijd en rust nemen als het niet vanuit mijzelf komt. Voelt dan alsof mijn lijf het "oplegt" aan mij. Eigenlijk wel een rare manier denken als ik mezelf zo teruglees....

Hey Melina, jouw pretecho zit een uurtje voor de mijne. Waar ga jij? Zou wel toevallig zijn als we elkaar in de wachtkamer tegen zouden komen ;)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Joldeg: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat heb je ineens snel geregeld dan zeg!
    En vwb de Wegenwacht: ja , dat kan inderdaad soms lang duren... ik heb zelf bij de alarmcentrale gewerkt en weet hoe vreselijk moeilijk dat allemaal te plannen is, aarrgghh! (en heb zelf ook wel eens moeten wachten, maarja, toen wist ik natuurlijk wel mijn oude functie te misbruiken, waardoor ze me iets sneller kwamen helpen,haha)

@Gwen: beterschap met je keel, haha, vind het wel een mooie omschrijving dat ie dikker voelt dan je buik, hihi.

@Ruby: geniaal van je, dat je je slapeloze momenten gewoon gebuikt om actie te ondernemen en dat ding hebt gekocht, echt heel grappig!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik denk dat we heeel ver van elkaar af wonen ;) ik heb hem in almere bij babyfocus. 100 euro inclusief dvd en alle foto's op cdrom!

5. Niet meer actief

Even snel tussendoor...wat betreft de wegenwacht had ik enorme mazzel, die was er namelijk al!

Ik reed bij Baarn de parkeerplaats op en zag een wegenwachtauto staan bij een andere auto met pech. Dus ben naar hem toegelopen en 10 minuutjes later was ie al bij me. Heb dus de centrale niet eens hoeven bellen (gelukkig, want mn telefoon was nog leeg ook haha).

Mn moeder belde net, ze gaat nu weg, dus is er over een half uurtje. Ik ben intussen al hálf aangekleed, dus er zit schot in haha.

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Almere is inderdaad niet naast de deur voor me. Wel woont daar een heel goed vriendinnetje van me, maar dat doet er natuurlijk helemaal niet toe.

Mijn echo is bij Babyview in Barendrecht en kost hetzelfde. Ik zal aan je denken!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Joldeg, nog gefeliciteerd met je baan!

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ook ik zal eens richting douche en kledingkast gaan :oops:

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jeetje jullie hebben er weer zin in vandaag :)

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou als je er een x bent kun je op de koffie komen hoor :D woon alleen wel in Lelystad haha, werk in Almere! Gelukkig geen file, maar wel een half uur rijden :cry:

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Luie donders zijn jullie! En wij hier op kantoor maar hard werken... ! (nouja.... hard?)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    he bah, stond hier trouwens net helemaal vol met politie, brandweer en een ambulance in de straat, daar krijg ik nou helemaal de kriebels van.
    Wat er nou aan de hand was ik heb geen idee.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Lijkt net of we al met verlof zijn, elkaar de dag door slepen ;)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahah Murmel

Ben niet vooruit te branden maar ben al weer gedoucht en aangekleed, haren gedaan en make up op gedaan, dan lijkt het nog wat. Is maar goed dat ik nooit wallen onder mijn ogen heb, want anders hadden die ergens op mijn kaaklijn gehangen ofzo ihihihi

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahaha moet je nagaan hoe we straks zijn als we allemaal verlof hebben
    :confused:

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja precies, dan beginnen we pas met schrijven hier tegen het middaguur, als we onze ontbijtjes op bed hebben verorberd, de schoonmaakster klaar is met schoonmaken en we onze prive-masseurs na een lekkere schoudermassage de deur uit hebben gezet. En vlak voordat we dan naar de manicure en pedicure gaan natuurlijk.

Pfff dat worden nog drukke dagen tijdens ons verlof, zie ik al! :)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja ik heb ook al heel vaak dat ik denk oh dat doe ik wel in me verlof haha!
    kaartjes schrijven, hier posten, even met die lunchen, me zus neemt de eerste week van me verlof vrij, lekker nog babyzaken afgaan, de kleertjes wassen/strijken, het bedje opmaken, de laatste spulletjes aanschaffen, de gang verfen, denk dat ik genoeg te doen heb!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Dat is in mijn geval dan weer niet zo moeilijk, maar goed.. :p

Oeh bah.. daar hou ik dus ook helemaal niet van.. :pale:

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Woensdag is hier poets- en regeldag. Maar vandaag wordt het denk ik alleen maar poetsen en dat op zn 11en30st :oops: O ja, en ik moet echt even wat telefoontjes plegen over mijn aansprakelijkheidsverzekering.... :( Wij hebben namelijk een dakterras op het dak van de achter-onderbuurvrouw en zij heeft lekkage. Uit de koopovereenkomst blijkt dat wij "voorzieningen mogen treffen voor een terras en dat al het onderhoud daarvan voor onze rekening is". Nu zat het lek in de onderste dakbedekking, dus zo'n 15 centimeter onder ons terras. Helaas staat er nergens beschreven waar "ons" terras overgaat in "haar" dak. Zij vindt dat wij moeten betalen, maar mijn verzekeringsadviseur zegt dat het via haar schadeverzekering moet lopen en dat die het dan **eventueel** bij onze aanps. verz. moeten verhalen. Kortom, een hoop gesteggel waar ik helemaal geen zin in heb. Pffff straks zitten we nog bij de Rijdende Rechter :(

(Ja en jij maar werken Muriel ;) :p)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heej heej heej ik ben ook hard aan het werk hoor :oops:

Deel Deze Pagina