volgens mij kan er ook nog wel iemand drinken meenemen.. ben bang dat we met 4 flesjes niet genoeg hebben met zoveel dames.. ik ben tenminste geen koffie en/of theedrinkster
Leuk om naar uit te kijken he Ruby? Ben benieuwd! Moet zelf nog 3 weekjes geduld hebben.... hadden m eigenlijk voor morgen staan, maar wilden toch wat meer 'spreiding' van de echo's enzo, dus nu naar half augustus verschoven, stiekem toch wel jammer hoor.... @Gwen: we hebben ook nog de sapjes van Missym! En als een van jullie misschien anders een flesje oplos mee kan nemen, hebben we vast meer dan genoeg!
AGENDA MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Joldeg / evt. dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK amaranta~ 1 augustus 14.50 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK amaranta 13 augustus 8.30 weer werken LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart (en Fruitsalade??) 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: Quiche 10. Roelie: Suikerbrood met roomboter en oranjekoek 11. Lenthe: Appeltaart 12. Missym: Vruchtensappen 13. Amaranta: ...?
====ego berichtje==== Als er nog één iemand met een zielige stem aan me vraagt of ik een kopje thee/glaasje water/glaasje limonade/biskwietjes/zakdoekje * wil pakken ga ik zo hard gillen dat zelfs Ruby in Eindhoven me kan horen Ik word gek...ik wil alleen maar een uurtje rust en continue word er hier aan mijn hoofd gezeikt door een zogenaamd zielige man (hoe doe ik dat dan als ík de griep heb en alleen ben?) en 2 kinderen die continue lopen te kibbelen en te klieren..... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGHHHHHH *doorhalen wat niet van toepassing is ===einde ego berichtje=== Linda super dat je bij de meeting bent! En nu koffie....rust....en een magnum die heb ik verdiend! xxx Roelie
Lieve Roelie, wil je een kopje koffie en zal ik je voeten even masseren? (* kan me jouw frustratie maar AL te goed voorstellen en dan heb ik nog niet eens twee zich vervelende kids om heen, haha *)
ja erg he mannen die ziek zijn pffff die kunnen zo zeuren.echt verschrikkelijk.dacht eerst altijd dat het kwam omdat die van mij zo vertroeteld is door zijn zussen als kind.maar gewoon alle mannen zijn volgens mij zo. (hoop niet dat mijn zonen later zo worden )
Tja Ruby..... ik vrees het ergste voor jullie allebei, met al jullie mannen in huis. Vind maar eens een man die zichzelf als een vrouw gedraagt en zich kranig weert als hij een keertje verkouden is (nee, heren, een verkoudheidje is GEEN griep! en je gaat er niet dood aan!). Bestaan ze wel?
Leuk dat je ook komt, Linda! Op zich zou de fruitsalade nu wel weer lukken. Lekker wispelturig he?! We hebben besloten om vrijdag een dagje samen vrij te nemen. Dus als Linda het echt niet ziet zitten, verzorg ik de salade wel. Ruby, echt zo bijzonder dat je op de echo's zelfs al kunt zien op wie je kindje lijkt! Roelie, mag ik asje-asje-asjeblieft een glaasje water?
Nou, dan heb ik nu echt geen excuus meer om de poetslap ter hand te nemen. Heb alleen nog maar gedouched en op de bank gezeten. Ben zelfs nog even in slaap gevallen
Owww heerlijk, ik zou nu ook wel even mn oogjes toe willen doen.... Maar ben zo bang dat ik ga snurken hier op kantoor Het is hier ook gewoon te rustig... Normaal hebben we kranten van ca. 40 pagina's en nu van rond de 20, dus dat is iedere zomer weer een heel verschil! Gaaaaap!
sow meiden ben ik weer Ff naar de Hema geweest daar die hydro luiers gehaald oranje/rood spuugdoekjes. Nog ff de v&d en C&A ingedoken en nu zit/hang ik gesloopt op de bank. Echt kan niet meer. Zo weer genoeg geklaagt hihihihi Ja mannen en ziek zijn pfff hou op schei uit zeg, de mijne is chronisch verkouden en als hij dan een paar keer niest zegt hij van, ohwjee ik word verkouden ja natuurlijk. Als hij dan echt ziek is, dan doet hij geen klap meer in huis en ligt hij zielig met zn deken op de bank ahhwwwwwwwwwwwww, NOT meer GGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ohw men zit met een half oog dokter Phil te kijken, is denk ik niet goed voor mn bloeddruk :x
Zo ben ik ook weer even. Ben vanmiddag door mijn vader naar bed gestuurd, samen met mijn zoontjes. Wel lekker, de kleine meid vond dit ook, toen ik lag begon ze zich meteen tegen het matras uit te leven. Hoezo rustig? Ikke, leuk die hydrofiel luiers van de Hema, heb precies dezelfde kleur gekocht. Linda, leuk dat je toch nog komt. Roelie, Mannen, hier nog zo'n een, als hij eenmaal ziek is. Eigenlijk loopt hij eerst heeeeeeeel lang door. Nee hoor ik ben niet ziek en als het dan zover is, oohhhhh, aaaahhhhhh, zuuuuuuccccchhhtt................... Tja hoe doen wij vrouwen dat dan, met kinderen over de vloer. Melina, vanavond even goed even opnoemen bij de VK. Dan weet je het zeker. Het contact met allebei mijn ouders is erg goed, ook met mijn broer. Maar in mijn puberteit was het contact met mijn moeder ook erg heftig. Mijn vader zat soms met zijn handen in het haar, . Om 16.30 uur weer naar fysio en dan even mijn moeder ophalen voor het avond eten.
Ik heb die aflevering gisteren gezien en die daarvoor ook....echt niet te geloven he die vent want kan die glashard liegen he! Ik had gister even op de site van dr.phil gezocht en er moet nog een follow up wezen, heb het niet helemaal goed gelezen maar het schijnt dat die moeder haar dochtertje een paar maanden van hem heeft weggehouden (goh!?) en hij haar voor de rechter ging slepen Zometeen om 16.30 weer dr. Phil bij rtl5 ben benieuwd of dat de update is... xxx Roelie
Ik ben hard bezig (kwestie van gewoon steeds quoten hahahaha) Maar ga nu de aardappels schillen en eten klaarmaken! Lekker trouwens dat je vanmiddag even geslapen hebt, ik heb dat trouwens ook zodra ik lekker ga liggen begint die kleine te trampoline springen in mijn buik soms echt niet normaal ik hoor het vruchtwater nog nét niet klotsen xxx Roelie
Dit was voor mij mede een reden waarom ik eerst eigenlijk liever een jochie wilde... Wilde geen herhaling van al deze drama's met mn eigen dochter! Maarja, we zullen zien he, Tari, of wij het er beter vanaf brengen dan onze moeders (of misschien liever gezegd: of onze dochters liever voor hun moeder zullen zijn )
Hihi Roelie, dat klotsende vruchtwater kan ik me levendig voorstellen, wij zeiden dat laatst ook, toen ik echt wakker werd ge-trampolined!