Zo vitamientjes zijn ook weer binnen. 2 broodjes met banaan op en een flinke bak fruitsalade, gezond of gezond. Dat was dan mn avond maal hihihi
Jeetje wat is het hier ineens rustig zeg...Kan ik een keer achter de comp om mee te kletsen is er niemand
Ikke wel hihihi Voordeel van een laptoppie Ik hang op de bank en kijk onder tussen de gouden kooi Heb net een paar proef drukken van geboortekaartjes besteld, maar wat heb je veelllllll pfff
Leuk kamertje Gwen! Dat kleed er tussen maakt het ook echt helemaal af! Owwww.... ben best wel jaloers! Wil ook beginnen met het kamertje, maarja, dat moet eerst nog gecreeerd worden. 3 september beginnen ze, ik hoop dat ze in anderhalve week klaar zijn.... dan kunnen we half september ein-de-lijk beginnen met verven en inrichten...
Ohww had vanmiddag niet naar de stad moeten gaan, heb me last van mn rug trekt helemaal door naar mn billen. zucht.......... hoelang blijf ik hier last van houden boehoeeeeeeee zo was weer even klagen hihi
Ik heb muffins gebakken. Ik zat net Friends te kijken en ik zat echt in een lachstuip, ik dacht dat ik er in bleef hangen. Kan niet gezond zijn
@Ikke: ik was al verbaasd dat je zo lang kon winkelen,ik dacht dat je daar geen energie voor zou hebben. Maarja, nu pluk je dus alsnog de zure vruchten ervan @Amaranta: denk dat vooral die kleine het lastig vindt als je in zo´n stuip zit, haha, dan spannen je buikspieren teveel en wordt t appartement te klein!
Omdat ik via een vriendin aan een betere kan komen. Waarschijnlijk niet helemaal via de pluize weg maargoed.
Ik heb overigens last van beginnende nesteldrang. Ik wil graag boven het een en ander verbouwen, alleen kan ik zelf niet zoveel (zwanger) en mijn man kan ook niks (gebroken klauw). Dus nesteldrang maar wegduwen.
Tja, ik heb er nu 2 en die doen het ook prima dus ik denk er nog over na. Als ik mijn 2 voor een mooi prijsje weg kan doen dan doe ik het we.
Een paar jaar terug was ik niet zwanger en bakte ik elke week een cake of iets anders. Alleen had dat denk ik te maken met een soort van eetstoornis ofzo. Ik dacht, ik bak gewoon kei veel en voer het dan aan andere mensen...