Jaaaa me 9maanden dagboek is binnen, leuk, leuk, leuk durf het alleen nog niet in te vullen dat doe ik denk pas na de 1ste echo dat ik dank weet dat alles goed zit. hoe bedoel je onzeker
Wat zijn jullie al veel bezig met de zwangerschap, ik lees boeken, prenatal, cremes e.d. Ik ben er nog helemaal niet mee bezig, ik moet eerst maar eens zien of het allemaal wel goed blijft gaan. Misschien een beetje dat onzekere van me. Bang dat wanneer ik er te veel mee bezig ga de teleurstelling zo groot is.. ik hoop dat het goed blijft gaan, maar toch.. de kans blijft toch altijd dat het niet blijft zitten.. Hoe staan jullie hier tegen over? Maak ik me te veel druk?
Nee hoor, ik denk dat het allemaal normaal is die onzekerheid, denk dat we dat met zn alle wel kunnen delen. Ik verder ook helemaal niks totdat ik weet dat alles inorde is en het hartje klopt, daarna ga ik denk ik los hahaha Daarom vul ik ook nog niet dat dagboek in, ik druf het niet stel dat he.... Koop ook nog niks zelfs niet iets kleins, ja het wachten is weer begonnen.
Dat heb ik dus ook, maak me veel zorgen. Maar dat komt omdat ik wel eens bloed verlies, maar voor de rest is nog alles bij hetzelfde. Hebben jullie ok wel eens als je op staat of zo, dat je ineens een steek krijgt in je lies?
beetje bloed is hoeft niet erg te zijn, je baarmoeder is enorm bebloed of hoe zeg je dat dus er kan soms wel eens aan adertje springen, zolang je maar geen heftige krampen bij krijgt zit het wel goed. Die steken in de lies heb heel af en toe had het woensdag over dag een paar keer net of ik me verrekt had ofzo.
Ik mag me ook met trost bij jullie aansluiten, vanochtend pos. test gehad, volgens de calculator van de site ben ik 17 nov. uitgerekend. Gr
Hey meiden, Ff snel een teken van leven van mij, kan helaas niet alles lezen, mams was gisteren jarig dus heb de hele avond op een verjaardag gezeten, over twee uur komen onze logee's en ik moet nog van alles schoonmaken, morgenavond ben ik er pas weer. Heel veel liefs van mij en alle zwangeren: Geweldig, gefeliciteerd! xxx tot morgen! P.s. note voor mezelf: beginnen bij pagina 39 want je wordt nu al dement (haha)
Klopt, vind het alleen moeilijk genieten zo. Nu is alles weer helder en soms een heel klein beetje bruin. Heb geen hetige krampen gehad. Ben soms nog wat misselijk en heb nog gespannen borsten, dus ga er van uit dat het goed zit. Gisteren kwam mijn broer een leuk cadeau brengen. Een grote babyfles die als spaarpot dient, met daarin van alles, zoals een lepeltje, 2 maten flessen, een tuitfles, een slabbertje, en een bijtring, van winnie de pooh, echt heel leuk.
Nog gefeliciteerd met je mams! Je heb dus lekker een druk weekend, zo gaan je dagen lekker snel voorbij meid. Ik wens je een fijn weekend met veel plezier. Lief Ikke
@zoe wat jij bedoel is perineumolie. Dat werkt wel, denk ik Maar dat hoef je pas te gaan gebruiken in week 36. Bij mijn 1e heeft het alleen niet echt geholpen hoor, heb een knip gehad dus ja. Bij mijn 2e hadik een enorme buik, maar heb toen geen stria gehad. Heb toen ook gesmeerd met Biodermal, is niet goedkoop maar was daar zeer tevreden over. Ik had van het kruidvat toen een proefmonsterserie gehad, maar vond dat deze erg op je huid bleef liggen, daar kwam ik achter met douchen. Biodermal trekt er erg goed in. En de lijn van Weleda is ook erg goed. Maar ik denk toch dat dat eenpersoonlijke smaak blijft, hangt ook nog van je huidtype af. @ikke gefeliciteerd met je mams, plezierige dag. @laatje, dat onzekere is natturlijk hoor, en natuurlijk is er een kans op een miskraam? Voor de rest kan je het nog niet echt met mensen delen, dus dan ben je automatisch al voorzichtig, maar hier op het forum zit iedereen in het zelfde schuitje en vind ik het ook makkelijker om al over dat soort dingen te praten. Anders heeft een forum ook nog geen zin. @cindy, kan me voorstellen dat dat bloedverlies je onzeker maakt. Maar in de mate waarop jij het omschrijft, herken ik hoor. Had ik bij mijn 1e ook. Heb me toen ook erg onzeker gevoeld daardoor. Band dat het niet goed ging. Nu heb ik het echter niet en ja hoor ook dat maakt me onzeker. Hmm die hormonen ook. Steken in mijn lies heb ik nog niet gehad, maar ja wat niet is kan nog komen. Leuk dat cadeau van je broer. Lief hoor. Ik heb tot nu toe nog niets gehad en dat zal ook wel zo blijven. Het is tenslotte al de 3e. dus voor een heleboel niets nieuws aan de zon. Maar ja dat is het voor ons wel. Het blijft een wondertje. @micha welkom en gefeliciteerd. @fem succes met poetsen vandaag (ligt hier ook nog te wachten) maar ga straks eerst naar de markt en de stad. Effe snuffelen. enne nog gefeliciteerd met je mams. @ikke he veel plezier met je boek vandaag en werk ze. Fijn weekend voor iedereen en doe het rustig aan he.
Hallo dames, tjonge jonge wat een geklets hier ik heb alles even bijgelezen en mijn excuses dat ik niet op alles ga reageren nu. dat van die 2 vensters naast elkaar open te zetten is een goeie zeg! dat ik daar zelf nou niet aan gedacht had Ik merk dat ik het zo al helemaal niet bij kan houden, dus zal ik toch wel weer wat vaker moeten komen haha. Merk dat ik toch wel alles bij wil houden. We delen allemaal toch iets heeeeeel moois met elkaar Micha proficiat met je zwangerschap! Hier gaat alles niet zo goed. Ik heb het idee dat ik er nu helemaal doorheen zit. Waarbij denk ik de hormonen ook een grote rol spelen, maar vooral dylano, die de hele dag dwars is, huilt, schreeuwt en gilt, en ik trek het gewoon niet meer! Mn vriend komt zo thuis en vanmiddag gaan we even weg, heb het echt nodig. Ik heb nog nergens last van verder, alleen nog steeds die krampjes in mijn buik en mijn borsten zijn heeeel licht gevoelig en ja dat iedere kwartier naar de wc moeten ben ik onderhand al aangewend Ik denk dat ik dat 9 maanden boek ook ga bestellen, zag hier iemand zeggen dat ze m ook bij wehkamp hebben? Nou meiden ik ben er weer vandoor, ik probeer vanavond nog even langs te wippen. Trouwens nog even over dat ik zei dat er een paar berichten van mij over het hoofd werden gezien, dat bedoelde ik ook niet al een verwijt naar jullie he. maar ik zit op forums en daar wordt voor alles een nieuw topic aangemaakt, waardoor het dus makkelijker bij te lezen is. Ik denk dat ik hier gewoon even flink aan moet wennen, that's all!
hallo allemaal, ik ben nu (denk ik) 6 weken zwanger. Maar mijn moeder en oma denken dat ik al langer zwanger ben.. mijn buik groei wel snel voor iemand die 6 weken zwanger is, en ongveer 2 weken voor 27 jan. ben ik ook al "ongesteld" geweest.. Wat moet ik nou dan, ben ik 6 weken zwanger of al langer? ik ga pas 5 april naar de vk, dan is er pas plek. kan iemand mij helpen?
Hoi meissie, Zat even mee te spieken. Probeer lekker te genieten! De berichten van Marjo en mij in de MMM is natuurlijk ook niet echt fijn om te horen. Maar ga lekker genieten en bloed hoeft niet altijd iets te zeggen. Als je je erg zorgen blijft maken, zou ik gewoon om een echo vragen bij de gyn. Misschien klinkt het heel makkelijk om te zeggen geniet. Ik heb beide zwangerschappen genoten ook al mochten ze niet lang duren. Dikke knuffel! @ didi In m'n album staan foto's van me buik met 5, 6 en 7 weken en is echt al een dikke toeter. Heeft niks te zeggen hoe ver je bent. De ene groeit sneller dan de andere
Hier druk bezig met kado's voor opa en oma's Heb twee lijstjes gekocht en daarin heb ik de tekst geschreven Ik ben nog te klein om op een foto te staan. Maar opa en oma jullie kleinkind komt eraan Had ik hier ergens op de site gelezen vond hem wel leuk hoe gaan jullie het de opa's en oma's vertellen en wanneer?
nee klopt, maar ik zou ook veranderd moeten zijn in mijn gezicht, en dat soort dingen, dus ik wacht wel gewoon 5 april af als het groeit zal het wel bezig zuijn met groeien toch
Snap het wel, maar je moet een positieve instelling hebben! Als je nu al steeds denkt : o straks gaat het mis dan kan je er ook niet van genieten Ik geniet er nu met volle teugen van en mocht het mis gaan zou ik dat echt verschrikkelijk vinden, maar nu is nu toch? Ik heb ook zoiets van: ik ben zo vrolijk en blij en dat voelt mn kindje dan ook
Goed morgen dames (middag al) Vanacht heel slecht geslapen dus helaas geen puff om op iedereen antwoordt te geven. Wij gaan het zo vertellen aan de opa's en oma' ze moeten allleen nog ff online komen. Hier alles redelijk goed! beetje last van alles.
@ moon 85. Flinke buik idd. Ik hoop dat de komende 6-7 weken nog niks te zien is bij mij.Daarna mag het groeien wat het wil. Ben de hele ochtend aan het opruimen geweest, en niet eens in mn eigen huis. Mijn a.s. schoonvader is 19 februari overleden en we zijn druk in zijn huis bezig. Heb de kelder opgeruimd, ben bezig geweest in de keuken en woonkamer. Heb het nu wel gezien. Ik heb nu geen tijd om op iedereen te reageren dus dat doe ik een andere keer. @didi, moeilijke vraag ik zou het niet weten.