Het is al lang geleden dat Rob voor zn werk in Brussel moest zijn. Meestal pakte hij dan een hotelletje op kosten van de zaak.
Hij kan wel heel hard rijden! Nouja, dan eet ik de donuts voor bij de thee zelf wel op, na al die muffins van Amaranta die ik al naar binnen heb gewerkt, haha!
sorry was even weg, schoonmoeder stond onverwachts voor de deur met een babypakje, die kon ze niet laten hangen Ach wel lief weer
Ik weet niet waar iedereen is. Misschien zitten ze op een geheim forum waar wij niet mogen komen. Het mijdt hier ruby-amaranta-murmel forum..
Hmm ik was vandaag in een outletwinkel en daar hadden ze ook zo'n leuke jurkjes. Ik heb ze met moeite laten hangen. Ze waren maar iets van 5 euro ofzo. @Ruby, leuk winkeltje naast de AH op de hoogstraat.
hmmm morgen ff kijken moet daar morgen toch naar de dierenwinkel. maar jurkjes....geloof niet dat mijn zoon daar blj mee is.
whahah dat is toch een vrouwen eigenschap zeggen ze Je gaat voor iets en komt met wat anders thuis hihi
Was vandaag ook nog in een winkeltje voor baby's met merk kleding Had ik een broekje van Diesel in mn handen, ahummmm 119 euro Dat betalen voor de broeken van mn man, en dat is toch een stuk stof meer, heb het maar snel terug gelegt
Ze hebben ook voor jongens en ook voor oudere kinderen. Het is een merkenoutletwinkel. Heb voor mn neefje een guess shirtje gekocht. 15 euro. De winkel zit naast de parkeerplaats van de albertheijn Ruby (zo uit mn hoofd) Die dierenwinkel (jumper) zit echt op 300 meter van mijn huis ongeveer.