waar blijft iedereen toch? elke keer als ik er niet ben word er heftig getypt.kan ik eerst tig pagina's bijlezen.nu zit ik op de pc niemand te bekennen.grmbl volgens mij doen ze het expres
Als alles goed gaat wordt het een natuurlijke bevalling, maar dat is natuurlijk afwachten. Het eerste kindje ligt al wel met het hoofdje in mijn bekken en het tweede ligt zeg maar met het ruggetje tegen mijn maag. Dus als ze zo blijven liggen, kan een natuurlijke bevalling, wat ik ook graag wil.
Hihihi ik heb de avond lekker op de bank doorgebracht en duik nu lekker mijn bedje in....allemaal om jullie te pesten **steekt tong uit** Tot morgen!
ooh shit zit echt even in een dip. een hele goede vriendin van mij heeft sinds 2 weken een nieuwe vriend en die slikt en snuift erop los.dus ik had gezegd dat ze om haar kindje moest denken.want die is pas 4 maanden. bel ik haar net neemt hij de telefoon op,mag ze niet meer met mij praten omdat ik over hem gelult heb.(ken heel de jongen niet,ging alleen af op wat zij zegt). heb kwaad de hoorn opgegooid,belt ze 5 minuten later op,heb ik weer met mijn kwade kop de hoorn erop gegooid. denk dat ik nu dus mijn vriendin kwijt ben
nou oke ik zal weer mee doen. Had mijn ouders op 'werk'bezoek, dus ja kan dan niet maken om achter de computer te zitten. Zet hem overdag ook wat vaker uit, anders blijf ik er achter zitten. De babykamer is klaar qua verfen, nou alleen de vloer nog. Heb de hint al gegeven voor zaterdag. Ikke vond je ook al enthousiast kwam winkelen. Zit er voor mij jammer genoeg niet meer in, terwijl ik nog wel spullen nodig heb, weet nog niet hoe ik dit ga oplossen, gewoon gaan denk ik. Heb bij fysio de goeie bekkenband gekregen zit een stuk beterder dan het proefmodel. Hij vond mijn buik ineens veel gegroeid en dat voor een man, Sorry, dat ik niet op jullie gekwebbel reageer, maar heb het niet echt kunnen onthouden. Gwen, leuk word je kamertje in Nijntje stijl. Heel gezellig.
ohww Ruby toch! Jeetje wat een lastige situatie zeg! Maar ik denk als ze echt een goede vriendin is, mag je haar toch waarschuwen en als ze dat niet accepteerd Maar een goede vriendin deist hiervoor niet terug meis, geef het even de tijd, misschien moeten jullie bijde even afkoelen en zeker die rare vent van haar bah
maar ik kan er niet bij met mijn hoofd dat als je zo'n klein kindje in huis hebt.dat je dan zo'n halve gare feestende junk in huis haalt. dan zoek je toch een fatsoenlijke vent.
ja was iets te met het winkelen, heb nu ook behoorlijk pijn en trekt zoheerlijk door Gelukkig heb ik hier ook een Hema om de hoek en daar doe ik het voorlopig maar even mee. Heb ook nog van alles nodig dan maar even pijn hebben want wil alles toch zelf halen, dan maar iemand mee nemen voor het geval dat ik het niet meer trek en voor het sjouwen. Maar leuk dat de babykamer al lekker opschiet! Zal je vast wel een rust gevoel geven Heb je al foto;s?