November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hee, ik mag trouwens ook gaan aftellen; nog 100 dagen !

Oh wat gaat dat snel zeg...

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    de tijd vliegt meiden
    Ik dacht altijd dat 9 maanden zo lang duurde
    Maar deze periode bewijst dat het ook mooi anders kan
    Voor mij persoonlijk had het allemaal wel wat langer mogen duren
    Hebben julli dat ook?

3. Niet meer actief

Mwah, nee heb dat niet echt...maar heb dan ook nog steeds die grote roze wolk niet gevonden ! Vind het wel hardstikke tof om zwanger te zijn natuurlijk, maar een roze wolk.....neuh niet echt..

Ik heb trouwens de afgelopen nachten vreselijk veel last van kuitkrampen, jullie ook?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw hier wel de roze wolk en goed ook

Kuitkramp heb ik in het begin wel gehad, schijnt met de zwangerschap te maken te hebben
    Probeer voldoende te drinken is goed voor je spieren in ieder geval

Zal eens kijken of ik wat over kan vinden

5. Niet meer actief

Nou, ik ben nu ook weg...nog ff wat drinken en dan duik in mijn bedje weer in. Ben helemaal gesloopt!

En dat terwijl ik gewoon kan slapen 's nachts...

Ikke; ik hoop dat je vannacht ook weer wat nachtrust gaat krijgen meid! Misschien een beker warme melk nemen ofzo?

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kramp
    Spierkrampen in de kuit (of voet). De oorzaak is niet geheel duidelijk; mogelijk spelen de calciumstofwisseling, de afvoer van afvalstoffen uit de spieren, of de lichaamshouding een rol.
    Kuitkramp komt vaak voor tijdens de zwangerschap, het helpt om de tenen stevig in de richting van het lichaam te strekken terwijl het been gestrekt blijft.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jen truste meid
    Ja hoop dat ik me slaap ook kan vinden

Missschien eens googlen voor een gebruiks aanwijzing slapen hihi

8. Niet meer actief

Ik heb er voor de zwangerschap regelmatig last van gehad en juist vanaf het moment dat ik zwanger was niet meer...Maar helaas is dat dus ook weer voorbij. Ik weet in ieder geval hoe ik de kramp er zo snel mogelijk uit krijg en dan kan ik weer lekker verder pitten, maar fijn is anders...
    Je voelt het 's morgens ook nog zo verrekte goed als je uit je bed stapt..

9. Niet meer actief

Truste allemaal :)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kramp
    Kramp in de benen is een bekende klacht in de zwangerschap. Met name ’s nachts schrikken zwangeren, en hun partner, hierdoor wakker. Het wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een slechte bloedcirculatie en/of kou.
    Laat je partner tijdens de kramp je tenen richting je knie duwen en strek je been. Hierna is het lekker de plaats waar de kramp heeft gezeten even te masseren. Verder kun je, het klinkt
    vreemd maar werkt meestal goed, een roestig nagelvijltje of een stukje Sunlight-zeep onder je matras leggen.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou duik ook maar mn bedje in denk ik maar
    Hopelijk kan ik slapen vanacht, neem in ieder geval 2 paracetamol in,
    hopelijk helpt dat een beetje voor mn rug.

[-o<

Morgen voor mn 2500ste bericht

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ga ook mijn bedje maar eens opzoeken.val bijna van mijn stoel af,lijk wel een oud besje.

en vanmiddag nog wel een dutje gedaan op de bank,heel de dag mezelf van bank naar bed en computer gesleept.weinig huishouden gedaan.de afwasmachine ingeruimd en de droger aangezet.

zat me trouwens wel af te vragen hoe iemand het voor elkaar krijgt 1 of 2 keer per week te wassen.ik draai minstens 2 wassen per dag.en op vrijdag als de bedden verschoond worden heb ik er 4.ben benieuwd hoeveel wassen het dadelijk zijn met de beeb erbij.geloof dat ik dan op 3 machines per dag kom.aangezien ik het babyspul apart was van onze kleren.en het bedje wat vaker verschoon.

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    welteruste meiden !

nou ikke kijken wie er morgenvroeg het eerste op zit :)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hahaha die van mij vraagt altijd of ik even bij hem kan liggen en dan begint hij, straks zou een kopje soep wel lekker zijn, en een theetje, en een glaasje water en dit en dat en dan is het eigenlijk na 5 min ja doe nu maar :confused:

ik dacht dat ik de enige was :confused: vind het zooooooooo naar als hij tegen me navel aan zit te schoppen, word er echt beroerd van. Ik moet zeggen het went wel, dus misschien dat ik straks er van af ben. Hiervoor hoefte niemand naar me navel te kijken of ik begon al! Heeel vies heb er nu ook moeite mee hoor dat die kleine straks met ze naveltje en dat dan schoonmaken enzo :(

@ Gwen, wow mooi word het al hé!

Ik begin het ook te krijgen! Had van de week al ruzie met me vriend, want omdat ik niks kan (weinig omdat ik gewoon echt kapot ben en nog steeds 36 uur werk en me loop te haasten voor de vakantie) loop ik hem te comanderen wat hij moet doen en, ik denk, door de hormonen begon ik na 5 minuten te schreeuwen dat hij het echt NU moest doen. Later konden we er wel om lachen, maar heb op het moment echt het gevoel dat het allemaal vandaag gedaan moet zijn want morgen, morgen wat is dat?

heb je jiba al geprobeerd? Ik vind daar altijd hele goedkope reisje! Vorig jaar naar Portugal, echt een aanrader! Appartement Stella maris, maar dat zou ik nu niet meer doen. Heb je echt een auto nodig omdat het toch wel afgelegen ligt.

ik zat bij de verloskundige en eenmaal thuis was ik te moe om te kijken haha

wat een schat zeg! Ze komt je ook al vaak helpen, wow! Die van mij doet dat ook wel, alleen bemoeit ze zich ook met alles dan haha :)
    Zal wel aan de cultuur liggen :rolleyes:

@ amarante leuke foto's!

jeetje, soms! Ik snap niet waarom ze het doorgeeft aan haar vriend, jullie dingen zijn toch privé? Ook wel apart dat ze zo iemand treft met een kleintje! Ik wil niemand in huis die snuift! Ben niet tegen drugs, maar dat doe je maar buiten zonder dat ik er last van heb! Wel jammer dat dat soort personen altijd zoo agressief zijn en in hun eigen wereld leven :(

Volgens mij staan er op marktplaats polen die werken voor 10 euro per uur! Krijg ook regelmatig folders in de brievenbus met polen die goedkoop willen klussen in je huis!

Ik had er ook heel erg last van, durfde amper de auto in te stappen!

Die roze wolk ben ik ook nog aan het zoeken, het is me allemaal een stuk zwaarder uitgevallen dan verwacht. Ben echt doodop als ik wat gedaan heb!

ik was ook maar 1x in de week, soms 2x maar dan wel 5 wassen op een dag!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zooooooooooo 14 pagina's gelezen, ben om 6 uur begonnen en het is alweer 10 voor 7!

Gister bij de verloskundige geweest, alles was goed. Het was gewoon afscheiding, maar als ik me zorgen maakte moest ik het de volgende keer even mee nemen.

Doordat mijn baarmoedermond wekig is, moet ik extra rustig aan doen! En dat lukt dus niet echt, ik ben zoooooooo druk in me hoofd met alles wat ik nog wil doen en vaak push ik mezelf om alles maar te regelen!

Nou ik ga douche, helaas, had langer willen posten maar het is tijd om te gaan alweer bijna haha weer een 8urige werkdag :( zie er echt tegen op, vooral omdat ik het gevoel heb dat dat me tegenhoud omdat ik nog zoveeeeeeeeel moet doen!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    weet nie meer wie het was die zei dat we moesten quoten, maar voila ;)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :whistle: joepieeee ik heb geslapen, jeetje weet gelijk weer hoe dat voeld.
    Alleen wel vroeg wakker, maar ja kan inet alles hebben natuurlijk.

Gaat even lekker genieten van de bak koffie

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ladies.. Oh My..
    Ik voelde me gisteren écht beroerd dus heb op de bank gehangen en vroeg mijn bed in gekropen, maar slapen ho maar.. heb wel tig keer naar de wekker gekeken! Dacht nu dus.. ff snel bijlezen, maar dat zit er niet in.. dus ladies.. forgive me.. maar ik ga nu werken..
    dikke kus!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw balen Gwen dat je zo slecht hebt geslapen.
    Succes vandaag meis!

Is het besmettelijk dat niet slapen :(
    Gelukkig mog ik een ronde overslaan

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    \:D/ 2500ste bericht \:D/

Deel Deze Pagina