Twee personen quoten.. ik type sowieso altijd mijn teksten in kladblok voordat ik namelijk soms ineens alles kwijt ben.. Dus ik quote iemand.. knip en plak het in kladblok, zet het antwoord eronder dan quote ik weer iemand anders.. knip en plak.. en weer antwoord eronder.. enz. enz. Hopelijk is het duidelijk zo.. Pff ik ben een lopende mummie.. spierwit.. heb nog steeds keelpijn.. en 3 uurtjes geslapen of zo.. ben gelukkig alleen op kantoor.. nu maar hopen dat er geen bezoek komt.. die denkt vast dat er een lijk achter het bureau zit haha..
Hoi damens, Wat kunnen jullie typen zeg Hebben jullie niets beters te doen. Ik moest vanmorgen 12 pagina's doorlezen. Ik zal de fruitsalade maken. Ik doe het wel gewoon uit blik hoor anders is het zoveel werk. Roelie: sterkte met je man, meen ook gewoon de rust die je verdient hebt hoor. Mannen die ziek zijn, zijn net kleine kinderen. Wat kunnen die zeuren zeg. En zielig doen. ik kijk nooit dr. Phil. vind het zo'n opgeblazen gedoe. Amaranta: ik kan het me helemaal voorstellen hoe je man het verteld echt komisch. Hahahaha En ik lees dat iedereen druk bezig is met de babykamer, leuk he om daar mee bezig te zijn. Babydump belde van de week al wanneer ze zouden kunnen leveren. Echt leuk, maar ik heb gezegd dat ik wil wachten totdat ik de 30 weken voorbij ben. En dan nog maar 6 weekjes en dan moet het bed al op klossen. Als je er zo over na denkt gaat de tijd erg snel. Over het contact met mijn moeder. Wij zijn echt maatjes. We kunnen altijd op elkaar vertrouwen en bij elkaar terecht. Mijn moeder gaat altijd mee naar het ziekenhuis voor controle als Patrick niet kan. Ze heeft ons ook 3 weken lang verzorgd toen het gebeurde met Milan*. Echt mijn moeder heeft een gouden plekje in mijn hart. Met mijn vader heb ik al sinds 1994 geen contract. Ik vind het heerlijk zo. Het is namelijk geen vader en dat is hij nooit geweest. In 1995 heeft hij zelfs in de rechtbank tegen de rechter gezegd dat hij blij zou zijn als ik onder de grond zou liggen. Dat zeg je toch niet. . Maar goed ik zit er echt niet mee. Ik heb een ontzettend lieve man en moeder waar ik altijd op kan bouwen, en dat is erg belangrijk. S*rry, dat ik niet op iedereen heb gereageerd, maar ik ben nog maar net wakker, en ik moet zo weer weg. Typen jullie vandaag niet zo veel dan hoef ik niet zoveel bij te lezen
17:30 Nog gefeliciteerd met je 2500 berichten *jeej* Ik heb een nulletje minder Jeetje.. we zijn lekker druk weer vandaag hier.. net weer met zijn drieën tegelijk een bericht
ff over die turke pizza,die is niet rauw hoor.moslims mogen sowieso geen rauw vlees eten als ik filet american eet gaat manlief bijna overgeven
Voor de babykamer zelf hoeft er niets meer geleverd te worden. Maar dit wordt er nog geleverd: - kinderwagen - maxicosi - kinderstoel - box - wippertje - dekbekovertrekje - campingbedje + matras Dit hadden we de vorige keer afbesteld. Vandaar.
Oh dat is nog best veel! Dan ben je echt helemaal klaar, pfff wij moeten nog gaan zoeken naar een kinderwagen
Nou die turk die keek me aan en vroeg of ik niet bij de dokter op controle kwam en hoe ik het in me hoofd haalde om rauw vlees te eten!
Bij deze (Hij stond ook maar 30 pagina's terug ) BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Leeuwin~uitgerekend op 15 november~1e kindje~verrassing Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter hope43~uitgerekend op 28 november~ 1e kindje~zoon 8 MEIDEN 11 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 28 kleintjes op komst! AGENDA Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Joldeg / evt. dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK amaranta~ 1 augustus 14.50 VK MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK amaranta 13 augustus 8.30 weer werken LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Cateringlijst: 1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis 3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light 6. Esther: Chocoladetaart (en Fruitsalade??) 7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips 8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter 9. Tari: Quiche 10. Roelie: Suikerbrood met roomboter en oranjekoek 11. Lenthe: Appeltaart 12. Missym: Vruchtensappen 13. LindaPOOH: Fruitsalade 14. Amaranta: ...? Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is