November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ehm... aandikken HOORT er bij!
    En klagen is geen klagen, het is mededelen hoe hetgeen van jullie allebei is (de zwangerschap), het jou soms lastig maakt! :)

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Een mix!
    http://www.youtube.com/watch?v=_6IFVcqC3V0

Ik heb inderdaad niks beters te doen. Of eigenlijk wel, want ik moet nog een scriptie schrijven maar ik heb officeus nog een week vakantie aangezien ik normaal zondag terug zou zijn....

5. Niet meer actief

Zo, buik weer lekker rond gegeten.
    Whaaahahaaahaaa, alsof 'ie dat niet al was :)

Pffffff, heb net iets gedaan wat ik nooit had moeten doen. Een vlindersite gelezen van iemand. Zat hier als een gek te snotteren. Ongelofelijk hoe heftig zoiets binnen komt.
    Had laatst ook zoiets, zat met mannetje naar een documentaire te kijken over een vrouw die zwanger was in beide baarmoeders! De hele zwangerschap werd gevolgd en ook na de keizersnede zag je haar in beeld. Ze vertelde in tranen dat ze, een dag na bevalling, haar kleintjes nog niet had gezien.
    Nounounou, toen ging er hier ook een sluis open van me-zeg-ik-jou-daar.
    Gejankt heb ik, met echt van die hysterische uithalen. Mijn vriend vroeg nog voorzichtig: leef je zo mee met die vrouw?
    Dat deed ik altijd al wel, maar dit was echt extreem qua emotie zeg maar :rolleyes: Voelde zoveel pijn als ik me in haar situatie verplaatste......

Oooooh, gaan we over mannen beginnen? :evil:
    Word je niet ontzettend woest als je vent zoiets zegt, Amaranta?
    Geheid dat ik hier als een kenau tekeer zou gaan als hij zoiets zou zeggen.... :oops: :rolleyes:

6. Niet meer actief

Hier staat een enorme grote wasmand te wachten tot ik deze - via de strijkplank en strijkbout :confused: - opberg in de kasten.
    Pfffff, geen beginnen aan. Heb ontzettende pijn in mijn rug en bekken op het moment.

Direct toch maar resoluut zijn en opstaan om de klus te klaren :(
    Al is het maar voor een deel 8)

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb ook 1 keer een vlindersite gelezen. Ook hier stonden de sluizen open.

Achja, ik weet wie het zegt. Ik pak hem nog wel terug.

8. Niet meer actief

Alle zielige of aangrijpende verhalen zorgen er bij mij voor dat de sluizen open gaan. Of het nu met zwangerschappen, kinderen te maken heeft, maar ook andere verhalen. Het schijnt bij de hormonen te horen.

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

sjonge damens wat kunnen jullie kletsen. Ik heb het weer bij gelezen. Ik ga snel weer naar beneden om verder te gaan met sausen. De hal wordt erg mooi. Het is de kleur water. dus blauw. Zij gisteren die man van de praxis "leuk dat je weet dat het een jongetje wordt" toen zei ik dat ik dat helemaal niet wist en dat de verf voor de hal bedoeld was. hij moest er erg om lachen.

10. Niet meer actief

Ja, die hormonen zijn toch rare dingen he?
    Normaal ben ik al erg gevoelig en zit nogal snel mee te snotteren met de hoofdpersonen in een film of zo, maar het is de laatste tijd wel heeeeeeeeeel emotioneel allemaal :D

Ik heb trouwens vorige week ook mijn hart weer kunnen ophalen - en de sluizen op kunnen zetten - bij een van mijn lievelingsfilms op tv:
    Legends of the fall

11. Niet meer actief

Wauw Lindapooh, je bent goed bezig zo te lezen. Schiet lekker op daarzo dus. Succes met het sausen!

Dat die man gelijk dacht aan verf voor de kinderkamer is natuurlijk niet zo vreemd met je zwangere buik. Tegelijkertijd vraag ik me af of er nu echt nog zoveel mensen zijn die voor traditioneel blauw of rose gaan?
    Lijkt me toch niet dat dat tegenwoordig nog standaard gebeurt....

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  13. Niet meer actief

Bij mij wordt de kinderkamer erg neutraal. De muren krijgen een wit behang, met een soort werkje erin, en verder zijn de meubeltjes een grenen kleur en verder wordt het helemaal aangekleed met Winny The Pooh, omdat ik daar zelf helemaal weg van ben. Er komen alleen paarse verduisteringsgordijnen te hangen, maar verder lekker alles neutraal. Ook omdat we niet weten wat het gaat worden, zo lang het maar twee gezonden kindjes worden.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij hebben de babykamer blauw :) :) :)

15. Niet meer actief

Hahaha, missym, is ook helemaal niets mis mee. Ik vind blauw persoonlijk een hele mooie kleur.

Hebben jullie daar voor gekozen toen het een jongetje bleek te zijn of al voordien?

Winny the Pooh, ook erg leuk Carola!

En wat nijntje betreft, Gwen, ik vind nijntje wel leuk, maar mijn vriend noemt mij al sinds jaar en dag zijn nijntje :oops: , dus dat gaat voor de babykamer toch niet meer op hier :D

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee als het een meisje had geweest was het roze :)

17. Niet meer actief

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0

Grmbl das ook een van mijn lievelingsfilms. Ik zat weer eens ergens anders.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Oke jullie moeten jullie schamen 12 pag vol gelult damnz meiden
    Heb niet de puf om het allemaal terug te lezen
    maar dat nemen jullie me niet kwalijk he

Nou me pa is een uurtje gebleven, pfff echt die man kost me energie werkelijk waar, alleen maar klagen klagen en klagen men dat is toch geen leven.
    Hij vroeg het met me ging, en dat was zijn intesse, dus nee hij heeft zijn leven niet gebeterd. Dan was ik echt van mn stoel gedonderd.

Me schoonmoeder heeft het huishouden weer lekker gedaan en die is nu ook weg, en nu ff heerlijk niks, moet echt even opladen van mn vader, heb direct weer een humeur om te knallen. Hoe krijgt die man het toch voor elkaar. Maar oke ben er voorlopig weer van af joepieeeeeeeeee

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wat was dan uiteindelijk de reden dat hij kwam?

Deel Deze Pagina