Je moet natuurlijk doen wat je hart je ingeeft. Ik heb meteen gebeld toen ik het wist. Als ik moet wachten tot mijn verjaardag is de baby al bijna 2 maanden :')
Het is inderdaad wel moeilijk om nog niet te vertellen. Maar wij hebben er ook voor gekozen om te wachten om te vertellen wij willen het vertellen als we de eerste keer bij verloskundige zijn geweest. En dan met pasen lijkt ons een mooi moment. Groetjes, Jol
Nou mijn zus komt zo, en we gaan het haar vertellen maar mijn ouders nog even niet dat moet een verassing zijn. Die weten ook nog helemaal niet dat we bezig zijn en mijn zus weet dat wel.
Naam: Buddy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 1 november 2007 Naam: Roos1983 Leeftijd: 23 jaar Getrouwd/samenwonend met: mijn mannetje Woont in: Limburg Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: Wuppie26 Leeftijd: 26 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: LindavS Leeftijd: 24 jaar Getrouwd met: Michiel Woont in: Soest Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: fibromyalgiepatient Uitgeteld: 3/4 november 2007 Naam: Jenny Leeftijd: 25 jaar Getrouwd met: Erwin Woont in: Zevenbergen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Joma Leeftijd: 25 jaar Woont samen met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Elmo Leeftijd: 23 jaar Getrouwd met: Elmoman Woont in: Noord Groningen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e (reguliere) IVF Uitgeteld: 5/6 november 2007 Naam: Aldonza (Eva) Leeftijd: 33 jaar Woont samen met: nog even geheim, maar gaan dit jaar trouwen Woont in: Betuwe Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e IVF Uitgeteld: 5 november 2007 Naam: Tari (Melanie) Leeftijd: 28 jaar Woont samen met: Woont in: Noord Holland Dit wordt: 3e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Jose1979 Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Masha Leeftijd: 28 jaar Samenwondend met: Frank, gaan 20 juli trouwen Woont in: Capelle a/d IJsel Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6/7 november 2007 Naam: Cindy Leeftijd: 28 jaar Samenwonend met: Dimitri Woont in: Landgraaf (Limburg) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e ronde Clomid Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: WendyB Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: Relin Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: Wilbert Woont in: In het midden van het land Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 8 november 2007 Naam: Ikke21 Leeftijd: 21 jaar Getrouwd met: mijn mannetje Woont in: Kranenburg, Duitsland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 9 november 2007 Naam: Bibu Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Zuid Holland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: UsMommy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd met: UsDaddy Woont in: Herndon, VA USA (net onder Washington DC) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: Amarante (Maria) Leeftijd: 27 jaar Samenwondend met: Rob, gaan 28 april trouwen. Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Kaatje Leeftijd: Getrouwd met: Woont in: Leiden Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Samantha24 Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: en verloofd Woont in: Eindhoven Dit wordt: 2 kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 12 november Naam: Zoë Leeftijd: 21 jaar Samenwondend met: Woont in: Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: MK sept. '06 Uitgeteld: 16 november Hier nog keer voor laatste keer het lijstje....wil je er ook op of wil je iets wijzigen dan kun je de laatst geplaatste lijst quoten en de quote en de [ ] weghalen....(en natuurlijk de eerstvolgende mijn tekst ook ) zodat alleen het lijstje overblijft.Ik kom af en toe wel kijken, maar als ik me neus erg lang niet laat zien en jullie vinden het lijstje te lang dan haal me er maar af hoor. Fijne zwangerschap allemaal, Eva.
Naam: Buddy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 1 november 2007 Naam: Roos1983 Leeftijd: 23 jaar Getrouwd/samenwonend met: mijn mannetje Woont in: Limburg Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: Wuppie26 Leeftijd: 26 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: LindavS Leeftijd: 24 jaar Getrouwd met: Michiel Woont in: Soest Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: fibromyalgiepatient Uitgeteld: 3/4 november 2007 Naam: Jenny Leeftijd: 25 jaar Getrouwd met: Erwin Woont in: Zevenbergen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Joma Leeftijd: 25 jaar Woont samen met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Elmo Leeftijd: 23 jaar Getrouwd met: Elmoman Woont in: Noord Groningen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e (reguliere) IVF Uitgeteld: 5/6 november 2007 Naam: Aldonza (Eva) Leeftijd: 33 jaar Woont samen met: nog even geheim, maar gaan dit jaar trouwen Woont in: Betuwe Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e IVF Uitgeteld: 5 november 2007 Naam: Tari (Melanie) Leeftijd: 28 jaar Woont samen met: Woont in: Noord Holland Dit wordt: 3e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Jose1979 Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Masha Leeftijd: 28 jaar Samenwondend met: Frank, gaan 20 juli trouwen Woont in: Capelle a/d IJsel Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6/7 november 2007 Naam: Cindy Leeftijd: 28 jaar Samenwonend met: Dimitri Woont in: Landgraaf (Limburg) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e ronde Clomid Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: WendyB Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: Relin Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: Wilbert Woont in: In het midden van het land Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 8 november 2007 Naam: Ikke21 Leeftijd: 21 jaar Getrouwd met: mijn mannetje Woont in: Kranenburg, Duitsland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 9 november 2007 Naam: Bibu Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Zuid Holland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: UsMommy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd met: UsDaddy Woont in: Herndon, VA USA (net onder Washington DC) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: Amarante (Maria) Leeftijd: 27 jaar Samenwondend met: Rob, gaan 28 april trouwen. Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Kaatje Leeftijd: Getrouwd met: Woont in: Leiden Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Samantha24 Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: en verloofd Woont in: Eindhoven Dit wordt: 2 kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 12 november Naam: Zoë Leeftijd: 21 jaar Samenwondend met: Mijn ventje Woont in: Utrecht Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: MK sept. '06 Uitgeteld: 16 november
Naam: Buddy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 1 november 2007 Naam: Roos1983 Leeftijd: 23 jaar Getrouwd/samenwonend met: mijn mannetje Woont in: Limburg Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: Wuppie26 Leeftijd: 26 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: LindavS Leeftijd: 24 jaar Getrouwd met: Michiel Woont in: Soest Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: fibromyalgiepatient Uitgeteld: 3/4 november 2007 Naam: Jenny Leeftijd: 25 jaar Getrouwd met: Erwin Woont in: Zevenbergen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Joma Leeftijd: 25 jaar Woont samen met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Elmo Leeftijd: 23 jaar Getrouwd met: Elmoman Woont in: Noord Groningen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e (reguliere) IVF Uitgeteld: 5/6 november 2007 Naam: Aldonza (Eva) Leeftijd: 33 jaar Woont samen met: nog even geheim, maar gaan dit jaar trouwen Woont in: Betuwe Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e IVF Uitgeteld: 5 november 2007 Naam: Tari (Melanie) Leeftijd: 28 jaar Woont samen met: Woont in: Noord Holland Dit wordt: 3e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Jose1979 Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Masha Leeftijd: 28 jaar Samenwondend met: Frank, gaan 20 juli trouwen Woont in: Capelle a/d IJsel Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6/7 november 2007 Naam: Cindy Leeftijd: 28 jaar Samenwonend met: Dimitri Woont in: Landgraaf (Limburg) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e ronde Clomid Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: WendyB Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: Relin Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: Wilbert Woont in: In het midden van het land Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 8 november 2007 Naam: Ikke21 Leeftijd: 21 jaar Getrouwd met: mijn mannetje Woont in: Kranenburg, Duitsland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 9 november 2007 Naam: Bibu Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Zuid Holland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: UsMommy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd met: UsDaddy Woont in: Herndon, VA USA (net onder Washington DC) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: Amarante (Maria) Leeftijd: 27 jaar Samenwondend met: Rob, gaan 28 april trouwen. Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Kaatje Leeftijd: Getrouwd met: Woont in: Leiden Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Samantha24 Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: en verloofd Woont in: Eindhoven Dit wordt: 2 kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 12 november Naam: Zoë Leeftijd: 21 jaar Samenwondend met: Mijn ventje Woont in: Utrecht Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: MK sept. '06 Uitgeteld: 16 november Naam: Stasia Leeftijd: 28 Getrouwd met: Ibrahim Woont in: Delft Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 15 november
Hoi amaranta Maak je geen zorgen over je trouwjurk. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 10 weken zwanger toen ik trouwde. Ik kon mijn trouwjurk nog heel goed aan. Ik ben nu zwanger van een tweede en dan kom je ook sneller aan. En een tip voor je zekerheid. Ga twee weken van de voren nog een keer extra passen. Dan kunnen ze hem nog mooi vermaken als hij niet meer past. Mijn bh moest wel een maatje groter omdat mijn borsten heel erg gegroeid waren. Maar dat maakte voor mijn jurk niets uit. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb gesteund. Liefs Linda
Goedenavond allemaal, was weer een gezellig druk weekend hier op het forum. @samantha, leuk dat je weer even langs kwam. Kan het goed begrijpen dat je er even door heen zit. Fijn he al die fases, welkom in de peuterpubertijd. Mijn oudste (angelus) vraagt ook extra om aandacht, ben dan inderdaad ook blij als mijn partner dan eindelijk thuis is, of als Angelus 's middags nog even gaat slapen, samen met zijn broertje, Rust! Is erg vermoeiden hoor en je kan hier je hart luchten hoor. @aldonza, ook jij succes met je zwangerschap en bedankt voor het maken van de lijst. Hopenlijk horen we nog wel wat van je. @amaranta, vervelend meid. Hoop voor je dat je buikje zich nog even inhoud. Geeft denk ik wel een hoop stress zo. Kom vooral hier lekker je gevoelens uiten, lucht altijd op. @stasia, gefeliciteerd en welkom. @chrissie, succes en sterkte meid. hoop niet dat het uitkomt voor je, je slechte gevoel. Ook nu mag je even goed hier je verhaal kwijt hoor. De eerste weken zijn ook niet makkelijk, al denkt iedereen van wel. Is toch een van de onzekere periodes. We horen wel weer van je als je meer weet. Kop op he! @jolger, gefeliciteerd en welkom. Gaat hier eigenlijk wel goed, behalve dat ik voor mijn gevoel al een 'enorme' buik heb. Kan sommige broeken nog slecht aan. Nou is alleen het probleem dat ik voor mijn werk een uniform draag, hoop dat ik nog in deze broek pas morgen, zat vorige week ook al krap. Ik heb nog liever niet dat ze het op mijn werk al weten. Maar ja wat niet anders is is niet anders. Dat is het nadeel van een beroep met een uniform. Hebben ze het meteen door. Of een grotere maat broek, nou dacht het niet, zijn al net tenten. Verders lekker na het strand geweest vandaag en naar de klimduinen, konden de jongens zich lekker uit leven. Opa, oma en de hond mee, inclusief de picknick mand. Mijn zoontje had vanmorgen en gisteren ook een chagerijnige bui, puur uit verveeling denk ik. Heb gisteren trouwens een leuk boek gekocht om mijn kids voor te bereiden dat er een broertje of zusje komt. Gaat over een muis en een egel die een kind(jes) krijg. Voor de gene die ik vergeten ben, sorry.
Hee meiden, hier ben ik ook weer eens. Ben nogal druk de laatste tijd en ik kan echt niet alles bijhouden wat er hier gebeurt (net als de meeste anderen ), maar ik vind het heerlijk om mee te lezen met jullie ervaringen. Nieuwe november-mama's van harte gefeliciteerd! Het forum breidt zich echt snel uit he . Ik heb helemaal geen klachten, dat vind ik ergens wel jemmer want nu vraag ik me continu af of ik eigenlijk wel zwanger was/ nog ben... Ik begin alleen wel weer heel erg moe te worden, en de Predictor gaf nu ook positief aan( ). Ik merk ook dat mijn lontje weer wat korter wordt (nog korter, hehe). Vandaag enorme ruzie met mn ouders gehad, omdat die denken eindverantwoordelijk te zijn voor mijn dochtertje. Mijn moeder past twee dagen per week op, en gisteren en vannacht hadden ze ook opgepast en dan gaat het van: "Ze wil geen fles drinken, ik ben bang dat jij haar de melk veel te heet geeft en dat ze haar mond heeft gebrand" of "ik kan binnenkort niet oppassen, dus misschien kun je dit regelen, of zus of zo regelen..." etc. etc. Misschien heel kinderachtig, maar ik kan er heel slecht tegen (het hele afgelopen half jaar al). IK ben haar moeder en ik kan het echt ook wel zelf. Mijn moeder zegt dat ze slechts adviezen geeft, maar als ik ze niet opvolg, zeurt ze net zo lang en maakt ze met net zolang nare verwijten tot ik het uiteindelijk toch maar op haar manier doe... ](*,) Sorry, even mn verhaaltje kwijt hoor. Laatje: gefeliciteerd! Samantha: sterkte met je oog. Had ik laatst ook, doet goed pijn! En ook een beetje sterkte met je zoontje. Kan me goed voorstellen dat het zwaar is. Ik denk echt dat er hormonen meespelen, want die van mij loopt nog niet eens en is ongetwijfeld makkelijker dan een 2-jarige, maar ik merk zelfs al dat ik soms behoorlijk ongeduldig met haar ben ... Amaranta, maak je niet teveel zorgen hoor. Ik ben vorig jaar getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was (ik had een positie-trouwjurk) en ik maakte me tot een maand daarvoor ernstig zorgen of ik er wel in zou passen. Ik werd namelijk de eerste 5 maanden absoluut niet dik. Daarna barstte het opeens los en werd ik heel snel dik, maar de eerste helft van de zwangerschap zag je helemaal niets aan me (uiteindelijk paste ik dus wel mooi in mijn positiejurk ). En als je je druk maakt over na de zwangerschap; ik ben heel erg ongedisciplineerd wat dieet en sport betreft, maar ik ben gewoon goed (aardappelen, groente en vlees/ vis) blijven eten en gaan spinnen (1/2 keer per week: echt vreselijk in het begin, maar later echt leuk [en dit zegt een regelrechte sport-hater :x !]) en na drie maanden zat ik onder het gewicht van voor mn zwangerschap. Het is dus niet zo dat je altijd enorm hard moet werken om 40 kilo kwijt te raken (want dat soort drama-verhalen kwam ik overal tegen toen ik zwanger was en daar was ik best bang voor). Fijne avond allemaal en succes voor degenen die morgen moeten werken (en zich daar net als ik enorm op verheugen... :^o ). X
Bedankt voor de lieve reacties. Ik moet 10 april passen, dat is ongeveer 2 weken voor het trouwen. @ tari Een uniform op je werk. Ik heb ooit een bijbaan bij de praxis gehad, en toen kon je die praxisbroeken gewoon uit een kast pakken. Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijn. @stasia: heerlijk he, om het te vertellen. @ lenthe: ik maak me dus niet zo druk om na de bevalling maar om de komende 6 weken. Ik heb me net gewogen en ik ben nog niks aangekomen. Ik weet niet of dat goed of slecht is. Ik heb goed gegeten deze week. Veel kan ik niet eten, het zal ook wel een deel stress zijn. Ik ga nu werken, ik ga denk ik een rustige week tegenmoet. Vandaag en morgen groep 5. Woensdag studiedag (dan gaan de juffen wel werken ) Donderdag naar het theater met groep 6 en vrijdag ADV (vrij) Groetjes amarnata en een fijne dag allemaal.
hier nog zo iemand die zo onzeker is. ik heb nergens last van af en toe steken in me(.)(.)maar meer ook niet wel heel moe en merk dat ik heel weinig kan hebben anders word ik emotioneel. woensdag komt mvm dus ben benieuwd wat voor test zij doet.en maandag lekker naar de vk,maar ik weet niet of ik al een echo krijg ik hoop het wel want ik ben de hele tijd bang dat er niks meer zit of dat het hartje niet klopt en allemaal van die rare dingen. ik probeer wel te genieten,maar dit gaat me niet altijd lukken. wie heeft hier nog meer last van? ik wil het morgen op het werk gaan vertellen,omdat ik best een zware baan heb qua tillen dus het valt best op bij mijn collega's dat ik al niet meer zoveel til,maar soms denk ik dat ik het niet moet vertellen. verder weet bijna iedereen het al in mijn omgeving.
Ik heb al 2 dagen last van maagpijn, nu is het iets minder. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen. Voor de rest gaat hier alles goed, heb zaterdag nog een kleine bloeding gehad, maar sindsdien niets meer.*afkloppen* Ben af en toe nog misselijk, en heb nog steeds gespannen en pijnlijke borsten. Dus het zal wel goed zitten, probeer er van te genieten.
Ik vind het overigens niet erg dat ik nergens last van heb hoor. Die beeb zit er heus wel. Tuurlijk maak ik me ook wel zorgen. Maar ik ga niet hopen op symptonen ofzo. Daarnaast komen de meeste symptonen vanaf week 6. Probeer er ook niet teveel op te focussen dames. Het zit heus goed!
Goedemorgen mama`s, Hier weer even een berichtje van mij. Ik mag morgen naar de gyn ben benieuwd ! Verder veel last van misselijkheid maar dat hoort er nu eenmaal bij. Als ik wat puf heb ga ik zo effe een beetje stoffen en zo. Fijne maandag voor iedereen. Liefs, Bibu !
Hoi, Dat komt omdat ik geen schildklier heb en de baby is in het begin afhankelijk van de schildklierhormonen van de moeder, nu zijn mijn medicijnen al verhoogd maar vandaar dat ik al zo vroeg naar de gyn "mag" Weet niet wat ze gaat doen hoor, ben benieuwd ! Bibu !
Hallo allemaal! Ben zo blij, positief getest! Volgens de site ben ik rond 17 november uitgerekend! Iedereen een zorgeloze zwangerschap gewenst! groetjes