Neuh, ik ga nu toch echt maar ff douchen. Zat op 2 belangrijke telefoontjes te wachten en dat is nou eenmaal wel te combineren met forummen, maar niet met douchen. Zijn nu geweest, dus ga nu maar s richting badkamer. Dagdag
KLETSKIPPEN!!! Mijn god jullie zijn op dreef, heb net 2 uurtjes liggen slapen maar moest me toch een X-aantal pagina's terug lezen. GEZELLIG! Zal toch wat proberen te reageren eh waar ging het ook al weer over, MAC, KFC, OF BURGER KING. Oei alledrie ERG lekker. Hier word het shoarma vanavond, met zelf gemaakte knoflook saus. Enne tja ikke je verhaal over je vader, wij hadden dit Adriaan zijn vader, in 2005 (hoogzwanger van Zefanja) hebben wij (lees ik) hem en zijn vrouw de deur uit gezet. Paar weken later kwam hij ons huis binnen stromen samen met de kl&&*&te mens, en stond toch te tieren en te razen, waar Angelus bij stond. Kind helemaal overstuur. Adriaan en hij gingen bijna op de vuist (dat was Adriaan zijn opvoeding, slaan, slaan en nog eens slaan) Tja en nu nog steeds contact meer, maar dat hoeft ook echt niet meer. En emotioneel, heb dit niet zo heel erg snel bij films of zielige verhalen. Nu ik zwanger ben wel meer. Maar zou toch raar staan als ik tijdens mijn werk aldoor heb staan huilen (soms had je die neiging wel, maar slikken en doorgaan).
sow ik kwam even de pagina niet meer op hmzz misschien een teken dat ik wat moest gaan doen ofzo Heb ik ook gedaan, ben even naar de AH gelopen, en ik ben weer van de partij
Ik denk dat de ruimte op hun server te snel opraakte wegens het te snel oplopende aantal pagina's op de bevallingslijsten fora.... Rara hoe kwam dat?!
Ik ben er ook weer even....Ik houd dus niet echt van fastfood. Wel heel erg van (verse) patatjes. En vlammetjes! Ben net terug van pijniging door schoonzus (epileren, mee-eters weghalen), maar ze heeft het goed gemaakt door af te sluiten met een goede hoofdmassage! En ze had nog een paar zwangerschpasbroeken die niet lekker meer zaten bij haar en die liggen nu n mijn autootje. Vanavond weer wat te passen. Maar nu ga ik de lonen vor mijn hardwerkende personeel verwerken (ik zit maar te forummen enzo )
Wat leuk Tari, met die kroonluchter, helemaal gaaf! En je had goeie hulp zie ik al. Bewapend met roller en moed
Ja en hij heeft ook nog netjes stofgezuigd (zal een kijken of ik die foto ook kan plaatsen) hoezo kinderarbeid
@ melanie, leuke kamer joh! Zo wou ik het ook als het een meisje was hihi! En wat een schatje zeg! Lekker mama helpen
Melina, wij hadden het ook al helemaal in ons hoofd, voor als het een meisje werd. eindelijk kan ik me nu daar in uitleven. Voor een jongentje hadden we als thema boederij(dieren) gedaan. De kroonluchter komt van Zefanja zijn oude kamertje. Vind jullie kamertje ook erg leuk, die donker vloerbedekking met die lichte meubeltjes. Een echte stoer jongenskamer. Dat vind ik nu wel het leuke van het geslacht al weten. Hiervoor hebben wij dit op de gok moeten doen. Maar ook dat klopte achteraf gevoelsmatig.
gevoelsmatig was bij mij alles rose geweest haha heb zelfs slofjes enzo in huis in het rose ja de vloer lijkt donkerder op de foto denk ik het is iig donkerblauw, muren hemelsblauw en de rest wit! Moet alleen nog wat verzinnen voor aan de muur