November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    whaaa baal der wel een btje van, ik ben echt zo'n perfectionist *die de koffers al klaar heeft enzooo :rolleyes: * en dan is dit wel weer even in de war schoppen van al je plannen...

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) Ruby, zou wel heeeel erg omrijden worden voor je, en volgens mij ben ik de enige van noord-holland.
    Ik ga straks even lekker op bed liggen met de jongens en wie weet.....

Indigo, vind het wel lef hebben hoor, last van je bekken en dan helemaal een autorit naar Frankrijk. Als passagier zou wel gaan denk ik, nou ja....
    Zelf rijden ivm koppelen/schakelen en remmen. Verders heb ik cruise controle dus dat scheelt.

Gewoon duimen dat het me morgen gaat lukken.

Zefanja word al een echte dierenvriend, hij zit de poes (morgana) zijn melk te voeren uit een lepeltje. 8) :)

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou jullie moeten het toch echt doen met me zoals ik er nu bij loop.heb de kapper afgebeld.
    ga nu echt geen 2 uur in een stoel zitten met een carmenset op mijn hoofd. :(

missym jammer dat je niet komt,maar als het goed is komt er een vervolg op de meeting en dan ben je verplicht om te komen :)

tenzij het morgen helemaal niet klikt tussen iedereendan komt er dus geen vervolg meer denk ik

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou jullie moeten het toch echt doen met me zoals ik er nu bij loop.heb de kapper afgebeld.
    ga nu echt geen 2 uur in een stoel zitten met een carmenset op mijn hoofd. :(

missym jammer dat je niet komt,maar als het goed is komt er een vervolg op de meeting en dan ben je verplicht om te komen :)

tenzij het morgen helemaal niet klikt tussen iedereen dan komt er dus geen vervolg meer denk ik

5. Niet meer actief

:) dat zal wel loslopen toch Ruby?

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oeps 2 keer.(is mijn eerste dubbele post sinds ik op het forum ben :oops: )

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    whahaha ik heb al allemaal rampscenario's in mijn hoofd.
    waarschijnlijk omdat ik het reuzespannend vind.

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    BELOOFD

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lijkt me sterk, maar ja je weet het niet. Maar ik denk eerder andersom.

Verlof, ik hoefde maar tot 1 september te werken. Ik moest sowieso (amaranta, ik moet met dit word altijd aan je denken) 6 wkn van te voren met verlof. Heb toen met mijn chef afgesproken dat ik ook nog vakantie verlof op zou nemen zo dat ik nog eerder uit komt en dat had dan 1 september geweest, was al best snel.

Melina, jammer dat je niet kan morgen, maar heel veel plezier met je vader.

10. Niet meer actief

Ik kan het me ook wel beetje voorstellen hoor Ruby.
    Zou zelf ook wel wat zenuwachtig zijn als ik zou komen, dus.....
    Kun je nagaan hoe zenuwachtig ik wel niet ben als we een tweede meeting hebben en jullie kennen elkaar allemaal al :( :confused:

11. Niet meer actief

Hoelang is zwangerschapsverlof eigenlijk, normaal gesproken? Ik heb me daar nooit in verdiept, omdat ik toch geen baan had, maar vraag het me nu ineens af. Oftwel, hoelang zou ik nog kunnen werken en wanneer zou ik weer kunnen beginnen? Geen idee!

En qua superspannend vinden...ik heb zo t idee dat dat voor iedereen wel geldt..of niet? ;)

12. Niet meer actief

joldeg, zwangerschapsverlof is in totaal 16 weken, waarvan minimaal 4 van te voren en maximaal 6.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    indigo je kent ons nu toch ook? ;)

En de volgende keer zal het misschien met baby zijn, dus dan is iedereen ook weer erg onzeker, of je het wel goed doet met de kleine en wat zal de anderen van hem/haar vinden, wat zal je ze aantrekken en.... en.... en....

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    tari volgens jouw banner ben je vandaag 26 weken,terwijl we dezelfde dag uitgeteld zijn.ik hou altijd zaterdag aan. :(

zit ik er nou naast of die banner?

15. Niet meer actief

En als je nou eerder of later bevalt dan uitgerekend? Hoe zit dat dan? Hou je gewoon je uitgerekende datum aan ofzo?

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    nee mijn banner zit er altijd een dag naast. Ik ga ook altijd van de zaterdag uit.
    Maar ja alweer 26 weken, gaat echt snel zeg.
    En ik moet nog zoveel, AAAAHHHHHHHhhhh.

17. Niet meer actief

Je hebt geloof ik altijd 10 weken na de bevalling.

18. Niet meer actief

Daar heb je ook wel gelijk in ja, Tari.
    Ach, maakt ook allemaal niet uit. Maak me af en toe gewoon wat zorgjes denk ik dat ik er nu helemaal buiten ga vallen of zo :oops:
    Let er maar niet teveel op, zullen de extra hormonen wel voor zorgen of zo.

Ik zou er zo graag bij zijn morgen meiden!
    En niet zondag op vakantie gaan met schoonmama en haar vriend en zoon van vriend. Niet dat ik het niet leuk vindt even vakantie, maar zie gigantisch tegen de reis op en het continu SAMEN en sociaal moeten zijn.... zucht.

19. Niet meer actief

Als je eerder bevalt blijft het zoals het gepland was. Als je later bevalt dan uitgerekend wordt die tijd eraan vast geplakt.

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wij zijn vorig jaar mijn schoonouders nagereisd naar marokko.
    is allemaal best wel meegevallen terwijl ik het ook niet echt zag zitten.

wij gingen ook gewoon samen dingen doen zonder hun.

Deel Deze Pagina