Ik heb een te traag werkende schildklier en krijg daar ook medicijnen voor. Volgende week naar de diabetes verpleegkundige en daarna zal ik ook wel naar de gyneacoloog moeten. Ik zie het volgende week wel.
van harte allebei vanavond komt mvm langs. heb ook vandaag een afspraak gemaakt voor om langs te gaan bij vk. vind het echt spannend worden allemaal. van het weekend aan mijn ouder en schoonouders verteld. waren helemaal door het dolle.
net de verloskundigen gebeld ik mag 10 april komen en volgens haar ben ik geen 4 maar 5 wkn zwanger, ik mag wo ook bellen voor een echo.
zegt de vk dat zelf dat je een aparte afspraak moet maken voor de echo of zou je deze de eerste keer al krijgen?
Ik moest Wo. bellen voor afspraak voor de echo, Ik geloof dat ik die krijg als ik rond de 10 wkn zit.
Niet boos worden als ik je verbeter, zullen de hormonen wel zijn en het feit dat ik juf ben, maar het is mezelf en niet me eigen. sorry, ik kon het echt niet laten
Dank jullie wel voor de felicitaties.. Ik heb nog niets verteld, ook niet aan mijn ouders. Mijn vriend heeft het liever niet, dus accepteer ik dat maar. Ik heb vanmorgen de vk gebeld en ook meteen een afspraak gemaakt voor de 1e echo. Zo spannend! Op donderdag 5 april echo en op 16 april naar de vk. Ik ben nu al zenuwachtig.. Zal alles goed zijn? Klopt het hartje? Zit er uberhaubt wel een kindje? Vragen die bij jullie vast op opspelen. Zal toch nog ff geduld moeten hebben. Vandaag voor het eerst echt ontiegelijk moe... zat bijna te slapen op mijn werk. Verder nog niet misselijk. Wel veel last van mijn tepels. Erg gevoelig! Over het algemeen voel ik me dus nog goed!
hallo allemaal Ik heb me gisteren nieuw aangemeld, ben 8 november uitgerekent van mijn 1ste vind het erg spannend allemaal!
Donderdag komt Moeders voor Moeders, ben benieuwd. Nu moet ik urine bewaren, moet dit ochtendurine zijn? Ze komt het 's avonds. Ben het vergeten te vragen. Hopenlijk is die test ook positief.
Hoi Cindy Goed dat je mee doet aan moeders voor moeders. Voor de test die zij doet maakt het niet uit wat voor urine. Ik had gewoon avond urine. Het mag alleen niet ouders zijn dan 12 uur volgens mij. Ik hoop dat je daar wat aan hebt. Groetjes Linda
Ik heb mij vandaag ook aangemeld bij mvm. Ik vindt het wel heel belangrijk. Ik bedoel ik heb er geen moeite voor moeten doen om zwanger te raken maar heel veel mensen wel. Als ik daarmee kan helpen graag.
Halo hier, @stasia: Fijn dan he dat je het met iemand kan delen! @tari: Joh,dat is wel heel vervelend dat je broeken strak zitten en anders moet je het idd maar vertellen...wat maakt het uit? @Bloempje82: Gefeliciteerd en welkom bij de november-mama's! @Ilona: Ben benieuwd hoe het was met mvm, wanneer is jouw 1e echo? Leuk he, de reacties! @Micha: Hé dan kunnen we samen wachten op 10 april Wij hebben ook onze 1e echo op 10 april om half 10! Duurt nog lang he..? @ Snow: Gefeliciteerd en welkom bij de novembermama's! @Cindy: Tja dat zou ik ook niet weten, ik denk gewoon plas van 's avonds, want je kan dat toch niet de hele dag bewaren? Bij mij komt ze 's ochtends en moest het wel even in een potje doen... Verder gaat met mij alles goed, ben heel moe maar dat is niet zo erg!
Gefeliciteerd allemaal hoor. Een jaar geleden wist ik ook net dat ik zwanger was. Was voor 11 november uitgerekend en onze zoon Jesse is ook op 11 november geboren. Nu is het alweer een jaar later! Fijne zwangerschap allemaal!
Hallo allemaal, @lenthe, jammer dat het niet zo lekker loopt als je ouders hebben opgepast. Mijn ouders passen ook 2 dagen per week op onze kinderen, maar dit gaat gelukkig erg goed. Ze luisteren best wel naar wat wij willen, eigenlijk is dit niet echt zo veel anders, dat scheelt natuurlijk een hoop. Is er geen andere oplossing voor je waar je je wel prettig bij voelt. Straks komt er nog een kleintje bij en tja dan heb je best kans dat het nog erger gaat worden. En probeer je niet overal aan te ergen, soms zijn het inderdaad ook gewoon goed bedoelde adviezen, alleen hoe word de boodschap gebracht? Mijn moeder verteld mijn ook wel eens hoe ik iets kan proberen zodat het misschien wat beter gaat. en ja dat je ouders niet altijd kunnen oppassen, daar heb je nou eenmaal mee te maken als je dit niet door een kinderdagverblijf laat doen. Probeer niet op alle slakken zout te leggen. Komt ook wel een beetje onredelijk over (sorry ik bedoel het niet kwaad ik weet natuurlijk ook niet je achtergrond verder) en dat kunnen heel goed de hormonen zijn @samantha, hoe is het met je oog, gaat het weer wat de goeie kant op? @amaranta, nee ik kan niet zo maar broeken pakken, wij hebben alles per man/vrouw verstrekt gekregen (ambtenaar he) Een collega heb ik het al verteld, ik probeer het nog een weekje (nog 2 werkdagen) te rekken en dan zit er denk ik niets anders op. Ben ook al 2 kilo aangekomen, heb niets extra's gegeten eet net zoals anders, en drink en plas ongeloofelijk veel. Maar ja ik heb nog ongeveer 36 weken te gaan en als er dan elke week 1 kilo bij komt, tja dan schiet het aardig op Haha, het bloed krijpt waar het niet gaan kan. Eens een lerares altijd een lerares. @buddy, heb ook nog nergens last van, al hoewel vanacht niet echt een stabiele maag en erg last van mijn buikspieren, doen erg zeer als ik me omdraai. Op zich toch ook wel prettig toch en niet iedereen die zwanger is heeft ergens last van, misschien hebben we wel mazzel. @cindy, fijn dat je geen bloedingen meer gehad heb. Gaat de goede kant op. @bibu succes morgen bij de gyn. Dat van de echo hangt er vanaf of je VK zelf de echo maakt, anders moet je zelf een afspraak maken, maar dat zal ze je wel vertellen op je intake gesprek, maak je niet te druk het spreekt allemaal vanzelf. @bloempje en snow welkom bij de nov. mama's Ik had me ook aangemeld voor MvM maar ik kreeg netjes een kaartje dat ze in ons gebied dit niet doen. Is niet dicht bevolkt genoeg. Jammer had graag willen helpen. Ga morgen proberen een afspraak te maken bij de VK. Als ik het niet ga vergeten. Tja anders over morgen