November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wij doen dat ook als we met mijn ouders (of zij met ons) op vakantie gaan. Vorig jaar hebben mijn ouder een dag op de kinderen gepast en zo konden Adriaan en ik nog een dagje Praag doen. Of Ze gingen samen wandelen en wij niet.

Maar ja dat hangt natuurlijk ook van de tegenpartij af.

Indigo hoe lang ga je.

2. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo ga er even een paar uurtjes tussen uit, tukkie doen.
    tot straks.

3. Niet meer actief

Sooooo heeeee, zie ik me daar toch ineens dat ik schreef:
    ik vindt :oops: :rolleyes:

Het zal ook, hoop ik, allemaal wel gaan meevallen misschien Ruby. Ben een beetje bang dat mijn vriend er niet zo de noodzaak van in ziet om af en toe echt met z'n tweetjes samen te zijn. Heeft er af en toe een handje van om bijvoorbeeld al met iets in te stemmen zonder overleg met mij waarna ik met goed fatsoen al bijna niet anders kan dan ook maar in te stemmen, anders ben ik de 'spelbreker' of 'boeman', snappie?
    Ik hoop echt dat het meevalt allemaal.
    Ik heb op de een of andere manier nu meer behoefte op mezelf te zijn dan voor ik zwanger was. Ook omdat ik als ik onder mensen ben ik toch mezelf steeds zit groot te houden.

4. Niet meer actief

Ik heb straks natuurlijk niet echt 'verlof' in de officiele zin van het woord. Ik krijg nu gewoon een 3maanden contract en werk dus tot ik met verlof zou gaan. Dan ben ik dus gewoon weer even werkeloos/uit dienst. Als alles goed gaat, zou ik dan dus tegen de tijd dat normaal gesproken het verlof voorbij is, weer een nieuw contract krijgen. Dus moet zelf even aangeven tot wanneer ik werk en vanaf wanneer ik weer verwacht te werken. Even rekenen en puzzelen dus...

5. Niet meer actief

Het is maar een weekje. We vertrekken zondagochtend vroeg en rijden de zondag erop weer terug. Eigenlijk maar 5 dagen ter plekke dus, de rest is reistijd :(

6. Niet meer actief

En we rijden ook nog eens met schoonmama mee in de auto, dus daar begint het braaf opzitten al zeg maar :oops:
    tja, was de keuze eigen auto met extra kosten en zonder airco of met hun meerijden :(

7. Niet meer actief

Hmm met ouders of schoonouders op vakantie? Ik moet er niet aan denken! We zijn wel een paar jaar geleden een weekendje naar mn schoonouders toegegaan, die 2 weken in de ardennen zaten. Maar das dan ook lang genoeg hoor..brr...nee niet mijn ding, daarvoor zijn wij veel te veel op onze privacy/vrijheid gesteld.

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ff een weekje tandjes op elkaar :)

9. Niet meer actief

Is in principe snelle rekensom nu je weet op hoeveel weken je normaal gesproken recht zou hebben. Ik zou als ik jou was toch ook zoveel mogelijk die periode aanhouden en niet te lang doorwerken of te vroeg weer beginnen. Overigens.....vakantieperiodes die in je verlofperiode vallen krijg je nog eens bovenop het zwangerschapsverlof. Dus als je normaal gesproken een week zou krijgen met kerst (ik noem maar wat) dan tel je die bij de weken verlof na de bevalling.
    Succes met het rekenen!

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh en met dingen instemmen zonder dat je ergens iets van weet grrr dat doet mijn mannetje dus ook.word er gek van!!! (is de joue toevallig ook een buitenlander??)die hebben daar echt een handje van

11. Niet meer actief

Ik eerlijk gezegd ook hoor. Doe het vooral voor mijn mannetje, die vindt het wel heerlijk....
    Zijn zus woont in Frankrijk sinds 3 jaar en ze heeft al regelmatig gevraagd wanneer WE nou eens komen logeren. Ik heb daar eerder nooit gehoor aan gegeven, vond het vooral zonde van mijn verlofdagen :oops: , maar had nu het idee dat het er in de toekomst ook niet van zal komen met de kleine (liever niet zelfs) en dat het goed zou zijn voor de band tussen mij en mijn schoonmoeder en dus ook de band tussen mij en mannetje. Tja, beetje offertjes brengen voor het goede doel dus of zo.

12. Niet meer actief

Qua kerst enzo gaat dat dus voor mij ook niet op, omdat ik in die periode gewoon niet in dienst ben. Dus "recht hebben op iets"..ik ben op dat moment gewoon niet in dienst, dus heb nergens recht op, lekker makkelijk haha.

Ik hou sowieso die 4 weken aan dus, lijkt me wel handig en kijk tegen die tijd wel of ik t nog volhou. Ze zijn er makkelijk in, begreep ik. En dan hou ik als richtlijn ook wel gewoon die 10 weken erna aan.
    Tnx voor t meedenken

13. Niet meer actief

Meiden, ik ben er weer vandoor. Moet naar de fysiotherapeut.
    Tot later!

14. Niet meer actief

Joldeg, in totaal 16 weken!!!
    Dus als je 4 weken ervoor stopt heb je 12 erna.

15. Niet meer actief

Ja, hihihi. Het is een Belg :)

16. Niet meer actief

:oops: :oops: Oeps, echt nog ni wakker geloof ik ;)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    nou jullie hebben jullie best weer gedaan zie ik hihii

Mn schoonzus en schoonmoeder zijn geweest, maar iedereen is weer de deur uit, merk toch dat ik het fijn heb dat ik mensen om me heen heb,maar ook blij ben als ze weer weg gaan, gek mens ben ik hihi
    Verder nog niks gedaan, en denk ook dat ik niks meer doe, gister weer een totaal verkeerde beweging gemaakt met mn rug, dus heb weer behoorlijk auwwww, dus beetje ontzien vandaag, want morgen hebben we een verjaardag waar ik graag heen wil dus, dat word straf hangen op de bank.

Ohw heb vandaag ook mn eerste, voorbeeld geboorte kaartje binnen, ohww en ik vind hem leuk, in het echt is hij echt anders dan op inet vee leuker dus.

Hopelijk vind mn mannetje hem ook leuk, we zullen zien.

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha dames, was even uit de lucht, maar voor een goed doel....

Ik heb EIN-DE-LIJK mn nieuwe computer!
    En wat issie lekker snel. Die tijdelijke van de afgelopen anderhalve week begon me ook zo vreselijk op mn zenuwen te werken....

Maarja, nu moet ik deze dus weer helemaal Muriel-proof gaan maken, met natuurlijk om te beginnen een wallpaper van Tikkel, mijn 'eerstgeboren zoon' zoals ik hem altijd gekscherend noem, haha!

@Missym: jeetje wat jammer dat je toch niet komt! Wilde juist zo graag (wel eng hoor!) mijn Grieks eens op je uitproberen! :(
    Maar kan me voorstellen dat het niet erg leuk is voor je vader als hij komt en je bent er niet....

@Tari: ik woon in Amsterdam, dus je komt misschien langs mij? Je zou dan je auto bij ons neer kunnen zetten en dat wij (Wim brengt mij weg waarschijnlijk, want hij moet in de buurt van Amersfoort zijn) jou meenemen naar Amersfoort?

Het enige nadeel is dan wel, dat je van ons/mij afhankelijk bent voor het terugrijden...

Of je kunt mij oppikken en dat ik dan jou in jullie auto heen en weer rijd tussen Amsterdam en AMersfoort en dat je dan alleen het eerste (naar mij)en laatste (naar huis) stuk zelf moet rijden.
    Maarja, dan moet je wel een vreemde in jouw auto laten rijden.
    Kijk maar wat je het liefste doet.
    Ik kan je iig altijd nog terug vanaf Joldeg het stuk naar Amsterdam chauffeuren, als je je niet goed voelt. Dan rijdt Wim lekker alleen terug.

Laat maar weten als ik kan helpen!

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Jean-Paul en ik hebben net heel Heidi & Peter-achtig samen bramen geplukt. Echt een beetje vakantiesfeer gehad. Nu ga ik even boter halen voor de 2de taart. Tot later!

Enneh, Ruby, uiteraard geen probleem dat je haar niet "opgefluffed" is, hoor. Het mijne is momenteel zo dik en zwaar dat het echt "hangt", dus ik was al bang dat ik ook nog met fohn enzo in de weer moest :)

20. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjonge, ik hoor het al, het wordt een grote onverzorgde bende daar bij elkaar, hahahahahaha!

Nouja, dan bel ik mn stylist en kapper ook maar weer af ;)

Komen de bramen op de taart? Wauw, echte bramen uit de natuur, hoe zagen die er ook al weer uit? :)

Share This Page