November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden!

Wat kunnen jullie kletsen zeg :confused:
    Ik heb geloof ik iets van 40 pagina's in te halen!
    Nou ik ga zo bijlezen en dan pik ik de belangrijkste dingen er wel uit oke?
    Eerst maar even hoe het hier gaat.....sorry voor het woord maar het gaat hier echt zwaar k*t :cry:

René is nog steeds behoorlijk ziek, vanmorgen dokter gebeld maar die kan/wil niks voorschrijven dus gewoon uitzieken, maar dit is inmiddels de 6de dag dat hij zo ziek op de bank ligt...het gaat wel elke dag ietsje beter maar een dagje weg met zijn viertjes zit er gewoon niet in...
    We zijn dus gewoon een week vakantie kwijt en het is maar afwachten hoe het volgende week zal zijn...

Woensdagavond hebben we een behoorlijk ingrijpende en verdrietige beslissing genomen...we hebben besloten 2 van onze 3 honden weg te doen.
    Een hele zware beslissing, we hebben een newfoundlander van 4 en 2 duitse herders van 1,5 jaar en die laatste twee moeten weg...
    Ik merk nu al dat ik het fysiek bijna niet meer opred om ze goed uit te laten, ze zijn nog erg jong en onstuimig en om met 2 of meer honden tegelijk te lopen dat valt gewoon tegen dus ga ik 4 keer per dag 3 rondjes achter elkaar...en ik hou het gewoon niet vol.
    Daarnaast zie ik gewoon niet hoe ik het straks doen moet, 3 kinderen waaronder een baby, 3 honden en een man die de hele week van huis is...
    Ik heb gewoon geen idee waar ik de tijd voor de honden weg moet halen...
    Dus hebben we uiteindelijk de verschrikkelijke beslissing moeten nemen, Kyan en Kyra moeten weg :cry:
    Vanmiddag ga ik ze plaatsen op de duitse herder herplaatsingssite en ze aanmelden bij de sos huisdierendienst...
    Erg verdrietig allemaal, ik ben al 2 dagen aan het huilen maar ik weet gewoon geen andere oplossing meer...
    De reakties die ik tot nu toe gehad heb waren ook niet al te leuk, schijnbaar denken mensen dat we 'zomaar' even de honden wegdoen...
    Reakties als: ik heb het vanaf het begin wel gedacht en ik snap ook niet wat je met 3 honden moest en goh weer zo'n geval van baby op komst en hond moet weg maken me nog veel verdrietiger....en de klapper: ach tis maar een hond toch?
    Pfffffff ze zijn me dierbaar en ik ben echt verscheurd van binnen dat ik deze beslissing moest nemen...

Deze zwangerschap vraagt nogal wat offers waaronde rmijn studie en carriere maar dit is wel het zwaarste offer en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik hierna nog kan genieten, ik zat al niet echt op een roze wolk maar het is nu echt helemaal een zwarte donderwolk :cry:

Sorry voor het lange verhaal moest het ff kwijt...

xxx Roelie

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He jemig Roelie, wat een moeilijke en nare beslissing! Kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent.

Het lijkt me wel een wijze beslissing, want het is natuurlijk wel heel veel werk, van die jonge fitte honden. Die moet je kunnen vermaken, die kun je niet aan hun lot overlaten.

Dan zijn ze vast gewoon beter uit bij een familie die de tijd heeft en lekker met ze kan gaan ravotten.

Ik kan met het ellendige gevoel heel goed voorstellen. Ik heb heel vaak op het punt gestaan Tikkel weg te geven, omdat hij het huis (dwz de andere katten pesten en het huis onderplassen) terroriseerde, maar ik kan het gewoon niet.
    Je houdt gewoon echt van je dieren!

Heel veel sterkte meissie en ik vind het heel dapper van jullie (en vooral ook heel verdrietig!)!. xx

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vervelend Roelie, had je je zo verheugd op de hele vakantie. Ik heb dat ook altijd ziek worden in de vakantie :( zooo naar je kan niks meer! Voor Rene ook vervelend, hoeft hij een keer niet te werken kan hij niks uitvoeren!

Echt vervelend van je honden, tuurlijk doe je ze niet zomaar even weg! Ik heb ook staan janken toen we vorig jaar onze kat aan me zus meegaven, gewoon weg omdat we bijna niet thuis waren en we niet zo goed voor der konden zorgen. Ze ging naar me zus, maar had het gevoel der echt kwijt te zijn... :( nu is ze hardstikke dik en eigenlijk mijn kat nie meer, alhoewel ze wel altijd bij me komt zitten :D Sterkte ermee!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
  5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik moet bijlezen vanaf pagina 417! :confused:

Ruby hoe is het verder afgelopen met die vriendin van je hebben jullie nu weer contact?
    En hoe is het met je blaasontsteking?

Carola welkom en gefeliciteerd, leuk een tweeling!

Ilse staat er geen positiekleding in jouw maat op marktplaats misschien?

Jen wat een prijs voor zo'n kozijn! Ik weet nog wel toen wij 10 jaar geleden kunststof kozijnen kochten we ook hele grote prijsverschillen in de offertes hadden dus ik zou zeker ff shoppen!
    Mooi spaarcentje trouwens ik lees het net!
    Hoe was het trouwens om je broer weer te zien?!

Ikke hoe is het nu met je rug?
    Ik lees net dat je vader langskomt oeh ben heel benieuwd!

Hahaha oooooooh wat zijn jullie lief, ik word gemist en jullie willen me vertroetelen ik ga huileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :cry:

Missy fijn dat het gelukkig gewoon afscheiding was...en dat rustiger aan moeten doen ken ik, lukt mij ook niet al zou ik willen....resulteert hier wel in knetterharde buiken sta ze af en toe gewoon weg te puffen :(

Gwen beterschap meis je bent goed ziek lees ik!

Linda wat een verschikkelijke uitspraak van je 'vader'....brrr heb er kippenvel van dat iemand zoiets kan zeggen! Weet je ik hou me altijd 1 ding voor, van een slechte ouder kun je ook wat leren namelijk hoe het niet moet....Je hebt het wel super getroffen met je moeder!

Over ons clubje...klein maar fijn toch?! Ik zie inderdaad bij andere maanden enorme lijsten maar kan me niet voorstellen dat iedereen daar zo regelmatig post als wij en volgens mij weet je dan aan eht eind van de rit nog niet wie wie nou eigenlijk is ;)
    Ik verwacht idd eind oktober nog wel wat oude bekenden terug!

Heee zie Serafijntje ook weer langskomen :D Hoe is het met jou?

Indigo ga me nog verdiepen in die kraamborrel maar had ff wat andere dingen aan mijn hoofd de laatste dagen....pfff ben helemaal nog niet in de stemming voor feestelijke dingen....

Jolger leuk om jou hier ook weer eens te zien hopelijk gaat met jou ook alles goed!

===edit zit op pagina 425 ga dit nu plaatsten voor het poef weg is en eerst koffie pakken...ik ben nog wel ff bezig geloof ik====

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hihi zag het ook al!

7. Niet meer actief

Nope. Het probleem is namelijk niet dat ik het niet kan vinden, maar het bestaat gewoon niet, het wordt niet gemaakt. Tenzij je het dus zelf laat maken en tja, dat wordt dus een erg duur geintje. Met gewone kleding kan ik dus ook al erg moeiijk slagen, anders zou ik nog wel gewone broeken kunnen laten vermaken tot positie. Maar die heb ik dus ook amper. Zucht..irritant hoor. In huis draag ik dus alleen maar van die flodderbroeken, zitten wel heerlijk, maar staat totaal niet. Maar als ik in huis mn 'goeie' broeken aan doe, hou ik helemaal niks meer over.

Maar bedankt voor t meedenken in elk geval :)

8. Niet meer actief

Ik woon overigens bijna naast de Ikea, dus als je hier nog heen zou moeten voor deurtjes is dat hartstikke dichtbij hoor!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww wat een verschrikkelijk moeilijke keuze is dat om je honden weg te doen. Pijn in je hart gewoon, snap je helemaal meis.
    Vorig jaar hebben we 1 van onze nieuwe katten weg moeten doen, het ging echt niet met de andere katten en zij was er als laatste bij gekomen, op een gegeven moment durfde ze niet eens maar naar de kattenbak, HArtzeer werkelijk waar, Ze is naar mn tante gegaan, maar toen we haar weg brachten heb ik gejankt als een klein kind werkelijk waar.
    Ohww als ik er weer aan denk nou, brrrrrrr

Snap niet dat sommige mensen zo harteloos kunnen zijn, kunnen ze beter hun mond lekker houden, verschrikkelijk zeg

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    was ik weer ff.. ik heb net besloten naar huis te gaan.. echt van die zweetaanvallen.. bleeh.. net even langs de supermarkt gegaan soepje gehaald en melk en honing.. (aangezien mijn keel nog steeds opspeelt..) Straks onder de wol, dan ben ik hopelijk morgen beter te pas! Fingers crossed! Ik verheug me er echt op iedereen te zien.. pleasssssse laat me morgen niet ook ziek voelen :cry:

Voor de rest, sorry maar heb nu geen puf om bij te lezen.. wel bedankt voor diegenen die me hebben overgehaald me ziek te melden! anders zat ik er nu waarschijnlijk nog.. soms vergeet ik echt dat ik zwanger ben.. :cry:

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ahw meis toch
    verstandig dat je lekker naar huis bent gegaan
    Duik lekker onder de wol en hopelijk voel je je morgen een stuk beter

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo koffie, stroopwafel en we gaan weer verder :D

Ruby lees net dat je misselijk bent nou jij niet óók ziek worden he!?

Indigo jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jij hebt de schade flink ingehaald zeg!

Amaranta moeilijke situatie met je 'vriendin' ....ik ken dat type wel, heb zelf ook zo iemand in mijn omgeving gehad die vooral (heel bewust) via haar zielige gedrag wilde profiteren...ik heb uiteindelijk als nuchtere droge friezin gewoon gezegd hoe ik erover dacht, madam was boos en beledigd maar het gaf me wel enorm veel rust...want ongemerkt kosten dat soort mensen je veel energie!
    Gefelicteerd trouwens met je collega, leuke naam Finn!

Carola wat voor werk doe je als ik vragen mag?
    Oh trouwens bij het Kruidvat hebben ze nu heel veel Winnie babyspullen!

Liedje van Monique Smit is voor mij trouwens dé zomerhit van 2007 vind 'm erg leuk....echt zo'n liedje dat de hele dag in je hoofd blijft hangen!

Linda volgens mij krijg jij een jongetje ;) We kunnen trouwens wel ff polls maken voor diegenen die een verrassing krijgen hahaha eens kijken of we het goed hebben :D

Ikke geen succes dus met je vader...jammer....maar sommige mensen zullen nooit veranderen ik weet er alles van...
    Weet je, als je het gewoon ook niet verwacht zeg maar, dus als je de andere gewoon accepteert zoals hij is dan voorkomt dat misschien veel teleurstelling...
    Laat in ieder geval je humeur niet verpesten door je vader joh dat is hij, zoals ik het lees, niet eens waard...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah pagina 436 en ze gaan het over JUNKFOOD hebben.............*verandert nu in een kwijlend patat verorberend monster*
    Trouwens ik neem morgen de jongens mee...ze wilden eerst niet (hoezo papa's kindjes grmbl) maar ik heb ze omgekocht met een happy meal :oops: :confused:

Lenthe ik zit nu op 439....niet normaal he wat die mutsen typen :confused:
    (wacht maar tot zij een keertje minder tijd hebben zullen wij dan eens wat velletjes volkletsen? :evil: )

Esther lukt het taart bakken? Hier staan 2 dozen met stukjes oranjekoek in de koelkast mmmmmmmm.....en op het aanrecht liggen 2 suikerbroden hmmmmmmmmm.......

Jee wat gaat iedereen zich optutten voor morgen!
    Ach ik hoef morgen alleen nog maar te douchen, mijn haar en make-up te doen, mijn nagels te lakken, ontharen, voeten ontdoen van eelt en die nagels lakken euhm......;)

Provincie: ik woon in Flevoland, de Noordoostpolder maar ben een echte Friezin, geboren en getogen in Lemmer ;)

Murmel fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Tari, was jij van plan over de dijk Enkhuizen-Lelystad te rijden? Want dan kan ik je vanaf Lelystad wel meenemen!
    Ik pb je zo anders mijn nummer even dan kun je me desnoods bellen want je hoort erbij hoor!

Missy jammer dat je er morgen niet bij bent maar wél leuk dat je vader komt natuurlijk!

Hee ik zie mijn eigen post weer staan...pfffff ben er bijna doorheen ;)

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden ik ben bijgelezen sjeeeeee zeg heb gewoon pijn in mijn schouders nu ;)

Tari ik ga je zo ff mijn nummer pb'en en dan verzinnen we wat hoor, je moet mee!

Ik ga nu ff met René de tekst maken voor de herplaatsingssite, een verdrietig en moeilijk klusje maar we hebben afgesproken dit af te handelen voor de kinderen vanavond weer thuiskomen dus het moet écht nu...

Misschien kom ik vanavond nog ff kletsen en anders oant moarn ;)

xxx Roelie

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

8 MEIDEN
    6 JOCHIES
    8 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst!

AGENDA

28 juli ~ Meeting Amersfoort Joldeg / evt. dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho
    Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK
    amaranta~ 1 augustus 14.50 VK
    MissyM~ 1 augustus Op Vakantie!!!!
    LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog
    Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk
    Roelie~ 7 augustus 10.30 VK
    Carola82~ 8 augustus VK
    Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK
    amaranta 13 augustus 8.30 weer werken
    LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog
    Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK
    Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho
    Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK
    Didi1988 ~ 18 augustus pretecho
    Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK
    Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog
    ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk
    LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! :D
    MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30
    Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
    Roelie~14 september word ik 30!
    MissyM~ 10 oktober met verlof!!

Cateringlijst:

1. + 2. Joldeg + partner : thee, koffie, huis
    3. + 4. + 5. Ruby + 2 kids: zoetigheid (bonbonnetjes en snoep) en de cola light
    6. Esther: Chocoladetaart (en Fruitsalade??)
    7. Gwen: Sinas, Cola & 7-up + chips
    8. Muriel: verse tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
    9. Tari: Quiche
    10. Roelie: Suikerbrood met roomboter en oranjekoek
    11. Lenthe: Appeltaart
    12. LindaPOOH: Fruitsalade
    13. Amaranta: ...?

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

Even de lijst er weer bij....Amaranta kom jij ook?
    En moeten er nog dingen meegenomen worden?
    xxx Roelie

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Beterschap Gwen! Goed van je dat je naar huis bent gegaan. Gauw onder de wol met veel warme dingen om op te eten, te drinken en tegenaan te schurken ;)

Want je BENT er morgen bij hoor!

16. Niet meer actief

Ik ben research laborante. Naast allerlei experimenten (met de meest mysterieuze stoffen) heb ik ook veel computerwerk.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, die Roelie, dat was een hele klus zeker, 'eventjes bijlezen'. hihi.

Volgens mij missen we alleen de vruchtensappen die Missym mee zou nemen.
    Kan iemand die nog meepikken? Ik kom helaas niet meer echt in de buurt van een supermarkt en ik sjouw al wat pannen e.d. mee ;)

18. Niet meer actief

@Roelie; Jeetje wat een vervelende beslissing hebben jullie moeten nemen zeg! Het is inderdaad wel heel veel om 5 dagen per week in je eentje te moeten behappen; 2 kids, 1 op komst en 3 honden.

Tegenover de honden ook niet leuk! Bedenk maar dat je ook voor hen de juiste beslissing neemt om ze een beter tehuis aan te bieden!

Een echte dierenvriend doet dat voor zijn huisdieren, dus wat mij betreft een groot applaus voor jullie!

Ik wens jullie heel veel sterkte met het komende afscheid! En het vertellen aan de jongens, dat zal ook niet gemakkelijk zijn...

Goh, heb er de kriebels van over mijn rug lopen!

19. Niet meer actief

Gwen, heel goed dat je naar huis bent gegaan!

Heel veel beterschap!

20. Niet meer actief

Oef, ik had daarstraks mega buikpijn. Mijn buik was niet hard ofzo, maar ik maakte me toch wel zorgen. De pijn is nu gezakt, maar de schrik zat er even goed in. :(

Deel Deze Pagina