November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Carola: vervelend die buikpijn. Ik heb het soms ook, volgens mij is het echt het oprekken van je baarmoeder. Een soort van groeispurtjes zeg maar.
    Daar zal je met je tweeling nog extra last van hebben, denk ik? :(

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo lekker even geslapen vanmiddag. Voel me wel een stuk beter.
    Muriel en Roelie erg lief van jullie.
    Ik was van plan om via Amsterdam te rijden, is het kortst.
    Muriel misschien mag ik anders ook jouw nummer, als het niet gaat kan ik je misschien nog bellen en met jullie verder mee rijden.
    Ben wel blij dat ik nu toch 2 mogelijkheden, bedankt hoor meiden. Echt lief van jullie.
    Vanavond nog even in bad en massage vragen, en dat moet het gewoon lukken morgen.
    Ik lees net dat iedereen zich op tut, maar eh ik wilde eigenlijk gewoon in overal komen, had me express al 4 weken niet gedouched.......
    Hmm moet dat plan maar toch veranderen, dus toch vanavond in bad. :)

Roelie, moedige beslissing wat betreft je honden, uit liefde moet je soms durven loslaten. Vind het heel knap. Hier ook een dierenliefhebber.
    Beterschap voor Rene, echt balen joh je vakantie zo. Maar ja gelukkig kan hij deze week dan in nov. opnemen. Kleine troost.

Gwen fijn dat je geluisterd heb, hopelijk lig je lekker in je bed.

Ga zo alvast even de saus maken voor de pasta.

Carola, doe jij ook eventjes rustig aan. Denk om jezelf meid.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tari, ik pb je mn nummer nu!

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/07_juli/27/binnenland/0727_1515_internetdate_loopt_uit_op_doodslag.xml

Ik weet nog steeds niet wat ik morgen doe. Ik laat het nog een beetje in het midden. Ben de laatste 2 dagen helemaal gesloopt en ik weet niet of ik het trek om helemaal heen en terug te rijden...

5. Niet meer actief

ik probeer het vandaag al rustig aan te doen, omdat ik morgen ook al moet werken. Ik zit vandaag lekker thuis achter de pc te werken. Dus ik kan lekker mijn gang een beetje gaan. En de buikpijn zat deze keer veel lager dan anders, en tuurlijk wordt mijn baarmoeder harder opgerekt door mijn tweeling. Alle pijntjes die je nog niet eerder hebt mee gemaakt schrik je toch van.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muriel en Roelie heb julle pb-tjes ontvangen.
    Dank je.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou Amaranta, schei uit hoor, zo zal het toch niet aflopen? :confused:

Het zal hooguit een catfight kunnen worden daar bij Joldeg thuis, omdat de ene buik mooier is dan de andere en de hormonen dan opspelen enzo. Hihi.

Ik zou het erg leuk vinden als je even langskomt, ben toch wel erg benieuwd naar jou, na al jouw pittige en scherpe posts de laatste maanden :)

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wie kwam er ook al weer uit Limburg?

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    indigo, geloof ik.

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    anders rijd je gewoon met mij mee.
    doe ik dat uitstapje met de kinderen een andere keer.

zal ik je om 10 uur ophalen bij de dierenwinkel?

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Gaat vast d'r nagels vijlen voor de catfight :D

Tari als het nodig is moet je me bellen hoor! Had het er net al met manlief over, mocht je over de dijk rijden dan zouden we bij bijvoorbeeld Haje kunnen afspreken en neem ik je gewoon het laatste stuk mee is geen probleem!

En Amaranta je moet gewoon komen hoor morgen ik ben nou ook echt benieuwd naar iedereen!

Zal nu ff eten koken, de jongens komen strakkies thuis en dan eens lekker douchen....

Thanx voor jullie lieve reakties trouwens voor wat betreft het wegdoen van de honden, het is nog steeds niet makkelijk en ben echt verschrikkelijk verdrietig nog maar het is wel fijn te lezen dat er ook mensen zijn die het wel begrijpen...

xxx Roelie

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jeetje doe nooit boodschappen met je man als je zwanger bent :(

ben net ff naar de ah geweest en de zwitsal is in de aanbieding,nou heeft manlief overal 3 stuks van gekocht.en meteen een paar pakken pampers.
    toen hij voeding in wou gaan laden heb ik er toch maar ff de rem opgegooid :)

13. Niet meer actief

Daar heb ik gelukkig geen last van, ik schrijf een briefje en dat wordt meegenomen en verder niets. De aanbiedingen komen een andere keer toch wel weer. Mijn vriend pakt vooral de lage dingen en is voor het sjouw werk.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) Ruby, heerlijk he zo'n enthousiaste man. Maar eh 3 stuks, dat word flink door wassen.
    Luiers heb ik trouwens ook al in huis. :oops:

Roelie, zal het zeker doen als het nodig is. Zal vanavond via routeplanner even kijken, welke kant hij me opstuurd.

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja 3 halen 2 betalen :)

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ruby, ik kan ook gewoon met de trein terugkomen. Hoef jij je kinderen niet thuis te laten.

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee ik neem ze gewoon mee,maar dan kun je toch nog meerijden.denk wel dat ik rond 1 uur terug rij.anders is het te lang voor hun.
    dan kun je zelf kijken of je mee terug rijd of de tein pakt

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik vind het lief dat je het aanbied. Ik rij graag met je mee. Ik kom anders wel met de trein terug zodat jij nog wat met de kids kan gaan doen.
    1 uur is een prima tijdstip ik wil het sowieso niet zo laat maken.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dan pik ik je om 10 uur op bij de dierenwinkel.
    ik rijd in die asobak :)

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oke, aan de kant van de hoogstraat of aan de achterkant?

Deel Deze Pagina