November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ja leuk een baby meeting hihihi

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    hebben jullie trouwens ook van die hitte aanvallen
    echt niet normaal bij mij.
    Zit gewoon rustig op de bank en zweet breekt me uit,
    dat gebeurd een paar keer op de dag bah

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Mogge!

Indigo, pfff vakantiestress...breek me de bek niet los! Kan me erg goed voorstellen dat je ertegenop ziet. Wij hebben ervaring met een te lange en te verre vakantie met familie en hebben daarna besloten om dat nooit meer te doen. Uiteindelijk heeft die vakantie wel tot meer wederzijds begripo geleid, dus dat was positief. Kiep het er allemaal maar uit, wij luisteren wel!

Natasja, wat moeten jullie nog lang wachten zeg. Maar je pakt het flink op, zo te lezen. Sterkte!

Zo, dan nu een bakkie met ontbijtje, taartjes en lepels pakken en dan ga ik! Tosso! En voor de anderen...Wel blijven posten he?! ;)

4. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Natasja, wat een goed nieuws!

Indigo, kan me best voorstellen dat het even allemaal teveel wordt hoor. Probeer gewoon naar je lichaam te luisteren en niet 'stoer' mee te doen omdat je denkt dat er toch geen begrip voor je is (al is dat véél makkelijker gezegd dan gedaan...).

Tot straks voor de meesten! Vind het wel een gek idee om opeens gezichten bij de namen te kennen. Ik scheur nog even langs de winkel voor een taart ( :oops: ) en dan hoop ik dat ik niet in de file terechtkom, want het verkeer schijnt nogal dramatisch te zijn.

5. Niet meer actief

Goedemorgen dames, al flink aan de klets zie ik. Wij zijn hier nog ff flink aan t poetsen, dus straks niet gaan mopperen dat het niet schoon genoeg is he :)

Natasja, wat fijn dat het in elk geval allemaal 'schoon' is. Wel spannend dat je nu nog zo'n tijd moet wachten op de uitslag, ik duim voor jullie.

Voor degenen die mijn adres in hun navigatiesysteem gaan zetten, denk er even aan dat het woordje 'DE" ook bij de straatnaam hoort (de eerste heeft er al over gebeld namelijk ;))

Tot straks!

6. Niet meer actief

Fijn dat de hersenen nu 'schoon' zijn Natasja, scheelt al een heleboel zorgen. Wel vervelend dat jullie nog zolang moeten wachten op de uitslag van de kweek. Ik hoop voor jullie dat de uitslag meevalt en dat je mannetje goed uitrust de komende tijd. Pas jij wel extra goed op jezelf? Je kunt nu namelijk zelf vast en zeker ook wel wat extra steun en mankracht gebruiken, doe het dus maar rustig aan meid!

Ja, de ontlading heeft er in ieder geval wel voor gezorgd dat ik vannacht een stuk beter heb kunnen slapen. Mijn vriend zei dat 'ie blij was dat ik mijn gevoelens met hem heb gedeeld en erkent ook wel voor een deel zijn eigen aandeel daarin, dus dat is al heel fijn. En ik blijf hoop houden dat het inderdaad een fijne week wordt. Lief van je dat je met me meeleeft!

Ikke, fijn dat er weer ritme in je nachten lijkt te komen, zodat je beter slaapt!
    Veel succes met posten vandaag ;) ..Weet niet of ik er veel zal zijn, heb vandaag 1001 dingen te doen.

Dank je wel lieve Murmel. Ik doe mijn best....

Ik heb ook af en toe ineens zo'n 'opvlieger' ja. Bij mij gelukkig niet dagelijks. Die hormonsters.... :evil:

Ik hoop dat mijn vakantie een zelfde effect gaat hebben, nu ja, voor wat betreft dat begrip dan vooral, hahaha. En fijn dat ik hier een luisterend oor vind, dat doet goed! :D

Wijze woorden Lenthe, ik ga er aan denken!

En verder.........vanochtend vroeg (om een uur of 5) zag ik jullie al allemaal gezellig bij elkaar zitten met een hoop lekkernijen. In de tuin...dus ik hoop voor jullie inderdaad op heel goed weer straks.
    Kon ik er maar bijzijn :cry: Vind het echt heel jammer.
    Jullie brengen hoop ik wel nog verslag uit?
    Een fijne dag met elkaar en tot later.
    Liefs Indigo

7. Niet meer actief

Zo, ik ben klaar, nu ga ik eerst even zitten.... Op dit moment is t absoluut nog geen tuinweer, maar misschien klaar het nog op...

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    het feest kan bijna beginnen meiden!
    Heel veel (vreet) plezier gewenst!
    KOm maar op met die zon, hihihs

9. Niet meer actief

10. Niet meer actief

Nou nou dames, het is wel duidelijk dat alle kletskoppen nu hier zijn... tis hier wel errug stil zeg :)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    whahah
    Hoe is het daarzo, met het (vreet) feest?

12. Niet meer actief

Oh jij bent snel met reageren, zat je te wachten op een bericht van ons ofzo :)

De soep staat nu op t vuur, dus we gaan zo verder met vreten hihi, de taarten waren al erg lekker :)

Als je msn hebt, kan ik wel proberen mn webcam aan te zetten;) Moet je maar ff pb'en voor mn msn adres :D

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ik voelde dat je wat ging schrijven whahaha
    nee hoor, zat net ff achter mn lappie om tekijken of er wat geschreven was en toen zag ik jou bericht!

Ik zit op mn schoonma en mannetje te wachten die zo met de boodschappen terug komen dus ben er zo weer vandoor. Ook ff mn middag tukkie doen! :D

Hmzz dat eten, geloof dat ze maar moeten opschieten want mn maaag begint nu ook te knorren

Meiden wens jullie nog een hele fijne (vreet) middag ene vergeet de foto's niet he?

14. Niet meer actief

We hebben net een groepsfoto gemaakt in de tuin, op volgorde van hoe ver we zijn...dus die komt vast wel online...

15. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Zooo baal der wel van hoor dat ik er nie bij kon zijn!

Hier een rotavond en nacht gehad, gister natuurlijk als een gek staan poetsen en schrobben en het logeerbed geregeld wat gevolgde in ee nerg harde buik :( en vanmorgen om 8 uur de deur uit omdat papa om 9 uur aankwam, had wel wat vertraging maar hij was er :) :) :) ben altijd zo blij als hij er is of komt, ik zie hem natuurlijk maar 1 a 2x per jaar.

Maar goed langs oma geweest en nu ligt hij even uit te rusten. Hij woont ook 500 km van het vliegveld daar, dus hij was de hele nacht al onderweg!

Ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad :D misschien dat we tegen het verlof nog een meeting kunnen doen? Dan verveelt iedereen zich toch :p

16. Niet meer actief

jammer dat je er niet bij kon zijn Missy, maar wel fijn at je vader er nu is natuurlijk. Doe je nu wel een beetje rustig aan?

De meiden zijn hier intussen allemaal weg en wij zijn aan t puinruimen geslagen. Ik ben wel blij dat ik laminaat heb hoor, zie nu waarom ook al weer :)

Ben benieuwd wanneer de eersten zich komen melden, een aantal hadden nog een flinke rit voor de boeg.

Dagdag
    Ilse

17. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Nu! Was supergezellig, beetje vreemd maar heel relaxed. echt jammer dat jullie er niet bij konden zijn.

Ilse, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid van jou en je man!

Ik race nu door naar Groningen... Leuk naar de Ikea en dan eten bij m'n broertje en z'n vriendin.

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    En ook ik ben weer zuhause! Vond het erg gezellig! Begin was beetje onwennig, maar al snel was het ijs gebroken en kwam de taart op tafel hihi.. Ik ga nu ff boodschapjes doen! Dames, bedankt voor de gezellige middag! :whistle:

19. Niet meer actief

Missym, heerlijk dat je vader er lekker is en jullie van elkaars gezelschap kunnen genieten! Rust jij ook maar even lekker uit nu hij slaapt....

Ikke, al aan je middagtukje bezig zeker? Ik heb net even een half uurtje gelegen, nu weer aan de strijk en stofzuigen en dan koffers inpakken :(

Joldeg, wat fijn dat het een zo'n geslaagde meeting was. Hartstikke lief van jou en je man dat jullie je huis daarvoor wilden openstellen. De meiden hebben er vast een zootje van gemaakt ;)

Leuk, ben erg benieuwd naar de foto lieve meiden!
    Wordt die straks geplaatst of zo?
    Baal er nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn. Hoop dat ik alle gesprekken onderling nu wel nog beetje kan volgen.
    Zo, ik ga maar eens beginnen met strijken, want is nog hele klus :cry:

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben ook weer thuis,heb maria net thuis gebracht.

was wel gezellie,maar ook wel heel vreemd :oops:

ben benieuwd naar de foto's :)

Share This Page