Sluit ik me helemaal bij aan! Ik vind het soms wel eens moeilijk met Niels, door zijn sensitiviteit reageert hij soms erg extreem op situaties maar aan de andere kant is het ook een echt boefje...maar het is altijd leuk om te horen dat anderen je kind als leuk en lief hebben ervaren! xxx Roelie
Wat een ontzettende lieve reaktie van je ouders! Ik weet als geen ander hoe erg het is, als dierenliefhebber verlies ik hier natuurlijk ook en toe een dier maar of het nou een duif is of een kat of een hond beide keren vind ik het erg...maar fijn dat je zo nog afscheid hebt kunnen nemen! Ik ga de honden hier toch niet op het forum zetten, ik weet dat er hier gewoon een groep meiden op het forum huist die graag op dit soort dingen happen met hun vooroordelen en het is allemaal al verdrietig genoeg....ik wacht nu gewoon maar af wat er voor reakties komen en als ik heel eerlijk ben hoop ik dat ze nu ook zo snel mogelijk weg gaan want het is zó pijnlijk om ze nu te knuffelen.... Ik ben trouwens ook doodop heb genoten van mijn kipnuggets en mcflurry maar ga nu even lekker in badje! Fijne avond allemaal! xxx Roelie
anwar heeft het ook leuk gehad,hij is tegen al de kindjes in de buurt aan het vertellen dat hij nieuwe vriendjes heeft.die wel ver weg wonen.
Ja, de heren in het gezelschap hebben zich heerlijk vermaakt! leuk om te zien! Zo, ging net zitten op de bank en.. weg was ik! pff.. was helemaal gebroken hihi.. weer zoveel nieuwe indrukken vandaag..
En ik ben ook weer thuis. Reed om 16.15 uur de straat in en mijn man kwam me tegemoet. Hij moest effe wat voor zijn moeder doen op de laptop, dus ik ben maar gauw overgesprongen naar zijn wagen en we hebben de rest van de middag daar doorgebracht. Vond zij ook wel gezellig. Op weg naar huis patatjes gehaald...jammie! Trouwens onderweg niks gemerkt van vakantiedrukte. Jullie? Ik kan me alleen maar aansluiten bij al wat hiervoor gezegd is: de middag vond ik erg leuk (en lekker!) en de kids hebben zich voorbeeldig gedragen. Ilse en Willem bedankt voor het misbruiken van jullie woonkamer! En de rest voor de goede catering en gezelligheid! De foto's tot nu toe zijn erg leuk geworden. De mijne kan ik pas maandag plaatsen, want het kabeltje ligt nog op kantoor. Maar ik heb er niet zoveel gemaajkt hoor. Nog een laatste update over de beruchte Ikea-deurtjes: We hebben er nu 16, dus nog 8 te gaan. Hopelijk zijn die er maandag weer in Barendrecht!
Krijgen jullie ook van die onbegrepen reacties als je vertelt afgesproken te hebben met een groepje andere zwangeren via het internet? De meesten vinden het maar vreemd en raar in mijn omgeving. Maar ze kunnen niet echt concreet zeggen wat ze dan raar vinden!?
Mijn moeder vond het hartstikke leuk! Die zei, nou wie weet hou je er nog leuke contacten aan over. Ook leuk voor de kids! Mijn schoonmoeder echter zegt.. hoe komt ze dááár nou weer bij? Dus ja.. Trouwens gefeliciteerd met de deurtjes!
jeetje....verveel me weer stierlijk. fabian is vissen en anwar aan het fietsen.manlief is ff naar vrienden toe. hier ook al wat vreemde reactie's dat ik naar een meeting ben gegaan.maar ja neem ze niet zo serieus(ze zijn andere vrouwen dan mij gewend). en trouwens als ze mij een beetje kennen,dan weten ze ook dat ik onverwachte dingen doe.
Ik ben net thuis van mijn werk, het was een zware werkdag. En ook wel weer last van mijn bekken. (had ik dat ene doosje nu maar niet opgetild ) Mijn collega liep steeds aan mijn hoofd te zeuren, van kan je dat wel, moet ik het voor je doen. Wordt er soms moe van. Tuurlijk moet ik het rustiger aan gaan doen, maar ik vraag zelf wel om hulp als ik denk dat ik hulp nodig heb. Verder ben ik ontzetten blij te horen dat de meeting zo geslaagd was. En de foto's waren geweldig, ik had er zo tussen willen staan. En ik baal dus ontzettend dat ik er niet bij kon zijn. De volgende keer dan maar.
Zo, mijn ouders zijn net de deur uit. Was gezelllig. Hen goed bijgepraat over de verzorging van Ranger en Ranger alvast voorbereid op wat komen gaat Mannetje is nu zijn koffer aan het inpakken, ik ga zometeen aan de mijne beginnen. Nu ja, koffer.....zal eerder een tasje worden, want is per slot van rekening maar een weekje EN er is ons gevraagd zeer lichtbepakt te reizen ivm de beperkte kofferruimte Me daar direct maar eens even over gaan buigen dan.... Ik zeg jullie alvast allemaal gedag hier. Tot over een weekje. Ik hoop dat ik dan terug ben met allemaal enthousiaste verhalen over hoe leuk het was. Duimen jullie een beetje voor me morgen dat de reis voorspoedig verloopt en mijn bekken en rug het overleven? Houd het een beetje rustig hier he, voor wat betreft het aantal berichtjes over en weer, anders kan ik het straks weer allemaal niet bijbenen Enne Murmel....volgens mij zit je binnen twee dagen of zo over mijn aantal berichten heen. Veel plezier alvast met je 'overwinning' Allemaal veel succes met alles, zorg goed voor jezelf en je beebje(s). Tot gauw, liefs, Indigo
Een hele fijne vakantie en geniet er van. En misschien tijdens de reis regelmatig stoppen, zodat je een stukje kan lopen.
Hoi meiden, Kon het ook niet laten om vandaag even te spieken. Ilse en Willem erg bedankt voor jullie gastvrijdheid, was zeer geslaagd. (o moet even mijn zoontje troosten) tot zo
is er nog iemand om ff lekker mee te kletsen? Want mijn vriend is niet thuis, en ik voel me een beetje eenzaam.