volgens mij is de meeting zo erg tegen gevallen dat niemand meer op het forum komt :-# of muriel haar soep is verkeerd gevallen en iedereen zit op de wc
Nee hoor Ruby, dat doe ik dus nooit, ga gewoon op mijn eigen gevoel af. Als ik iedereen na zou gaan checken die ik ontmoet. Ach veels te veel werk en helemaal geen behoefte aan. Ben niet zo'n hart in nieren politieambtenaar. Doe het werk uitsluitend voor het geld. Iedereen heeft zo zijn verleden, het gaat er toch om wie je nu bent. Vind het trouwens raar dat die agente bij jullie in het dorp wel doet. Vind het ook niet echt kunnen eigenlijk, ook niet voor diegene die bij het incassoburo werkt. Tijdens je werk is het wat anders, maar werk en prive hou ik altijd graag gescheiden. Carola, als je je erg hier om maakt, bel je VK even. Misschien dat zij je gerust kan stellen. Te veel stress is ook niet bevoordelijk, zou gewoon even bellen hoor.
haha bij mij valt er niks na te trekken... ik heb pas nog een bewijsje van goed gedrag gehaald bij de gemeente dus dat zit wel snor
Ik wacht even tot mijn vriend thuis is, die kan me meestal goed laten ontspannen. En jullie stellen me ook al een beetje gerust. Ik laat spontaan alle tranen stromen
ach meisje toch,wij hebben allemaal van die dagen.je moet het zo zien:het hoort er allemaal bij. en we hebben allemaal wel eens een baaldag dat we hier komen klagen.
Carola, laat maar lekker stromen hoor, (heeft je vriend straks nog wat te dweilen, oke niet grappig als je zo voelt) Wat voor krampen heb je precies?