Ester dat vind ik dus ook. Eigenlijk gewoon heel arogant. Krijg dan toch het idee dat die agent(e) zichzelf beter voelt dan de ander.
Ongezond, ehhhhh quiche, bakje ijs met alles er op en er aan, ehhh bakje chips. Hoe kan dat nou al die kilo's?
Zelfs tijdens mijn werk trek ik echt niet iedereen meteen na. Tenzij......maar dan moet ik toch wel wat twijfel punten hebben.
De soep van Muriel en bowl van Linda waren nog het meest gezonde van vandaag...taart, oranjekoek, suikerbrood, patat, kaassouffle, frikadel en bakje chips... Ik dacht trouwens dat het niet eens in toegestaan om mensen na te trekken als agent buiten functie?
nou meiden,ik ga er toch maar twee naar bed brengen. en zelf mijn bedje opzoeken. truste en tot morgen
Ze zeggen dat je als agent 24 uur in dienst ben. Dus ik mag/mocht ook in prive tijd bekeuren, etc....Maar dit gaat mij echt te ver. Alsof ik nooit te hard rijd of iets fout doet. Vind dat je dan wel een erge hoge eigendunk hebt, maar geloof me er zijn zulke collega's. Meestal de 'jonkies'
Dat wist ik niet! Ik dacht echt dat bekeuren en dergelijke gebonden was aan de bevoegdheden die je hebt uit hoofde van de functie en dat je die alleen mag uitoefenen tijdens werkuren of als er sprake van een speodgeval of een danig ernstige overtreding / misdrijf dat het geoorloofd is.
Nee we hadden daar zelfs een special telefoonnummer voor, geloof BOTSlijn, we konden daar heen bellen, met tijdstippen, kenteken, plaats van overtreding en dan kon je deze later op je werk uitschrijven. Zo maak je je als politie dan erg geliefd. NOT.
De rust is hier wedergekeerd. Mijn vriendien/VK stond binnen 5 minuten bij mij binnen. Met als eerst de mededeling dat ze er als vriendin was, maar zeker ook als VK. Dus eerst maar even verteld wat ik voelde en waarom ik zo lang had gewacht met bellen (ze had me vanmiddag nog gezegd dat ze vannavond lekker een avondje op de bank wilde doorbrengen). Ik moest van mijn VK maar even gaan liggen, zodat ze kon kijken. En mee dat ik ging liggen zei ze, ik zie het al. Mijn ukkie wat zeg maar boven in mijn buik ligt, was gedraaid in een onmogelijke positie (en dat had ik niet eens gemerkt ). Ik had een enorme punt buik. Hij/Zij lag met de billetjes naar mijn rug en met het hoofdje recht naar voren. Met als gevolg dat mijn baarmoeder in een richting werd uitgerekt wat ie normaal niet gewend was. En vond het dus ook niet prettig, gevolg de krampen. Mijn VK heeft door op een bepaalde manier op mijn buik te duwen (au, was niet fijn) het ukkie weer terug gedraaid. Waarna de krampen bijna gelijk afnamen. Nu moet ik de komende dagen even rustig aan doen, omdat het ukkie wat onderin ligt, een beetje verder mijn bekken is ingegaan. En ik kan behoorlijk spierpijn krijgen. Mijn vriendin heeft me op mijn hart gedrukt dat ik haar altijd (al is het midden in de nacht) haar kan/mag/moet bellen. Ze kon alleen niet langer blijven, want ze werd naar een bevalling geroepen (uitgerekend twee vrouwen moeten gelijk bevallen), tja daar ging haar avondje op de bank. Maar goed, zoals ik al begon, is de rust hier wedergekeerd. En zal ik in het vervolg eerder naar jullie luisteren
Hey Carola, wat goed dat je toch gebeld hebt én dat ze je heeft kunnen helpen. Dus wijze les voor de volgende keer, gewoon naar de meiden hier luisteren (en naar je eigen gevoel) en gewoon bellen. Is inderdaad ook een kwestie van goed voor je kleintjes zorgen. Wij hebben vanavond nog ff hard gewerkt. We hebben nu de reserve-kamer op zolder zo goed als klaar, dus nu kan de hometrainer naar zolder. Dat doen we morgen en dan kan een van de kasten op de toekomstige babykamer op de plaats waar nu de hometrainer staat. Volgen jullie t nog? Dat is dan vast 1 deel van de babykamer die leeg kan. Qua tv, die is dus nog niet aan geweest omdat we vrij lang op zolder bezig zijn geweest. Ben ook harstikke moe. Las Vegas was vroeger een van mn favo series, maar sinds ze zo lopen klooien met herhalingen ben ik afgehaakt. Ze waren klaar met een bepaald seizoen, gingen herhalen en toen ineens weer nieuwe afleveringen ertussendoor. En nu zijn t ineens weer hele oude herhalingen, die ik dus al gezien heb. Erg irritant. Intussen zitten wij ook nog met een dillemma, we overwegen het zomerhuisje van mijn ouders over te nemen (dat staat te koop). Doen we het wel of doen we het niet. Aan de ene kant willen we het graag, ik heb er m'n halve jeugd door gebracht en vond t heerlijk, zo'n extra huisje (soort veredelde caravan ). Aan de andere kant, wat halen we ons op de hals, het huisje is al 30jr oud en wij zijn geen klussers. Dus we twijfelen en piekeren nog even door. Mocht iemand nog tips hebben, kom maar op Ik ga nog ff wat drinken, ff douchen en dan mn bedje in, tis alweer half 12 zie ik. Willem is nog ff een was aan t ophangen (hij is echt goed afgericht he haha) en dan is t weer einde verhaal voor vandaag. Dagdag, slaaplekker allemaal Ilse
hallo meiden Ben net thuis, klaar wakker maar was een gezellige avond! Jullie hebben weer ruim 10 pag vol gekletst, hmzz nee ga ik niet terug lezen, toch neit erg he Hopelijk kan ik een beetje uitslapen strakjes. Lief
waarom krijg ik altijd zoveel bekeuringen en van die on nuttige dingen van 5 km te hard ofzo Melanie, had trouwens nog een vraagje aan je...Jouw zoontjes hebben niet echt Nederlandse namen, noem je ze ook bij hun volledige naam of kort je het af? Wij zitten dus met een dilemma, volgens alle grieken noem je je kids naar de ouders dus 1e zoon naar vader vader 2e zoon naar vader moeder 1e dochter naar vader moeder 2e dochter naar moeder moeder (kan IEMAND het nog volgen ) dus alleen bij een 3e zoon of dochter mag je zelf de naam kiezen wat ik rond uit belachelijk vind haha mijn familie is dan ook niet zo (ik ben ook niet vernoemd), maar die van mijn vriend wel. Het gaat dus zo ver dat we de pretecho hebben gehad en ze het kind nu bij zijn naam noemen terwijl ik nog nooit heb gezegd dat ik dat kind zo ga noemen mijn vriend wil ze ouders niet kwetsen, maar ik denk een 2e en 3e naam is toch ook goed? Maar goed zijn vaders naam kun je dus niet afkorten (naar iets leuks) en dus vroeg ik me af of jouw kindjes daar last van hadden? ik vind het niet leuk dat hij straks 1000x om ze naam word gevraagd (ik ken het, moet al jaren me achternaam spellen en dan nog ontvang je verkeerde brieven) of dat hij op de kleuterschool ze naam niet kan uitspreken Dus graag wat advies Verder gaat het hier wel behalve dat ik om 6 uur wakker werd en niet kan slapen! Ben er nog steeds niet uit wat ze 1e pakje word en daar droom ik tegenwoordig dus van Nou misschien tot vanavond, ga vanmiddag naar Batavia stad, lekker dichtbij *mocht iemand er ooit komen kom dan een bakkie doen hihi*