goeiemorgen, Melina, wij korten de namen eigenlijk nooit af. Ja soms bij zefanja (zefan), maar angelus kan zijn naam al goed uitspreken en Zefanja noemt hem JAJA, zo noemde angelus hem ook altijd. Maar wel vervelend voor je dat iedereen jullie kindje al een naam heeft gegeven. Ook al is dat misschien traditie, maar het gaat er toch om wat jullie als ouders willen, mijn ouders zijn ook vernoemd maar hebben dit zelf nooit als leuk ervaren. Vandaar dat ze ons ook niet vernoemd hebben en wij onze kinderen dus ook niet. Kan je naam van je vriends vader niet als 2e naam gebruiken en je kindje een andere (eigen) roepnaam geven. Angelus heet voluit Liam Angelus, de 2e naam is dus zijn roepnaam. Lastige situatie Melina. Maar zou het toch eerlijk bespreken ook met de vader van je vriend. Het is tenslotte jullie kindje, anno 2007. Carola, blij dat je als nog naar ons geluisterd heb, gelukkig kon zij de kleine draaien. En ga het nou ook echt rustig aan doen hoor. Je werk kan wel wachten. Luister goed naar je lichaam en de 2 kleintjes in je buik. Succes hoor meis. Ilse nog hard gewerkt zo gisteravond, maar wel lekker dat jullie kamertje eindelijk (bijna) zo ver klaar is. Tips voor het huisje, ja moeilijk, Kan me voorstellen dat je het wel wil kopen vooral als er zoveel goede herrineringen liggen. Ik zou het toch wel overwegen en qua klussen komt dat wel goed hoor, alles op zijn tijd. Ikke fijn dat je een leuke avond heb gehad, hopelijk lukt het je om uit te slapen. Zo dat was het wel even, hier werden we om 7.00 uur weer gewekt door de kinderen.
Joldeg: Allereerst nogmaals heel erg bedankt voor je gastvrijheid en warmte om ons in je huis toe te staan. Ik hoop dat je niet te veel troep nog van ons over hebt gehouden. Gelukkig waren er nog chocolaatjes om het een beetje goed te maken.
Myssim: Fijn dat je vader er is, ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten van de tijd die jullie samen hebben.
Barbientje: Ik heb geen rare reacties gekregen, eigenlijk alleen maar hele leuke. Je moet het immers toch zelf doen om het gezellig te maken in je leven. Trouwens gefeliciteerd met de deurtjes, ik duim met je mee dat de overige er maandag zijn.
Ik vond het gisteren ook erg gezellig en ben super blij dat ik gegaan ben. De eerste 10 minuten voelde een beetje vreemd, maar daarna had ik het gevoel dat ik bij een club vrienden zat die ik al heel lang kende. Het was daarom heel erg vertrouwd. Echt super. En ik zou het leuk vinden, zoals ook al werd geopperd om dit nog een keer te doen als we allemaal verlof hebben. Echt super. En echt leuk om alle foto's te zien. En natuurlijk wil ik ook mee doen met de pluim voor de jongens. Wat een lieve kid's zijn het allemaal. Ze waren zo lief aan het spelen, en zich zelf vermaken. Mama's jullie mogen trots op hun zijn. ik ben via het forum de namen bij de foto's aan het zetten zo weet ik precies wie wat is en welk verhaal er bij hoort. Na de meeting ben ik nog bij vrienden geweest. De tijd liep wat uit en ik lag pas om 0.00 uur in mijn bedje ik was helemaal gesloopt. Gelukkig is het vandaag rot weer en kan ik lekker de hele dag in mijn pyama blijven. Heerlijk zo'n rustig dagje
Carola: ik hoop dat je je vandaag beter voelt, anders moet je gewoon even de VK bellen. Al is het alleen maar voor je eigen gemoetstoestand.
ik vind het ook niet kunnen dat als je agent bent dat je dan na je werktijd nog mensen gaat na trekken. Of tijdens je werd dat doet terwijl het niet nodig is. Er is toch ook nog zo iets als privicy?
Goedemorgen meiden Nou toch wel redelijk uitgeslapen voor mijn doen. Ben nog wel behoorlijk brak, maar staat vandaag niks op deplanning.
Zo ik heb weer bij gedragen aan bijna een pagina vol. ilse als ik het zo lees ben je gisteren nog heel erg druk geweest, denk je wel een beetje aan jezelf. Carola, ik ben blij te lezen dat de rust is wedergekeerd. Ik schrok toch wel even toe ik het las. Vandaag een lekker rustig dagje dus ik kan jullie goed bij houden.
goeiemorgen allemaal, hier niet zo'n rustig dagje,ga zo ff flink opruimen. heb veel gewassen en nu moet alles nog gevouwen worden.dus dat gaan we zo maar doen. heel de huiskamer ligt vol met playmobile,bleggghhh ook ff allemaal weer uitzoeken. maar denk dat er vandaag alleen binnen gespeeld word aangezien het hier alweer regent. carola,fijn dat je vk toch even is gekomen,als je nou niet gebeld had hadden je kindjes heel de nacht zo gelegen en had jij waarschijnlijk geen oog dicht gedaan. je moet echt naar je gevoel en naar je lichaam luisteren hoor. ilse je laat er geen gras over groeien hé,manlief flink aan het werk gezet.doe je zelf wel een beetje rustig aan? melientje: is je vader al een beetje bijgekomen van de reis? dan kunnen jullie nu lekker van elkaar gaan genieten.zal wel ff wennen aan elkaar zijn als je hem zo weinig ziet.
@ melanie, het is inderdaad erg lastig, ze ouders zijn ook nogal ouderwets (ook een stuk ouder dan die van mij want ik en me vriend schelen ook 9 jaar) @ ruby, het is altijd meteen weer normaal. Verheug me wel altijd enorm op zijn komst! We spreken elkaar dagelijks via skype of msn, dus echt wennen is het niet. Vandaag rotweer, dus even kijken wat we gaan doen...jullie nog plannen? Het aftellen is begonnen nog 4 dagen en dan gaan we weg
meeting tijdens verlof: zou iedereen aan kunnen geven wanneer zijn verlof begint? Misschien dat we begin oktober, half oktober wat kunnen plannen
Ik werk op een activiteiten centrum voor meervoudig gehandicapten met gedrags problemen en op een steunpunt (vrije tijds besteding) ook voor gehandicapten op het zelfde terein. Wonen en werken is bij ons op het zelfde terrein zeg maar
ik ben ook niet gebonden aan verlof. maar kan het ergens eind september/begin october? ik word eind october al ingeleid als ik het haal. jeetje de kinderen liggen gewoon nog te slapen zit zelf al de hele tijd beneden en hun slapen gewoon door.